Hirdetés
-
Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
ph Egy 16 és egy 18 hüvelykes, Stealth sorozatú megoldás látott napvilágot, amik Intel Core Ultra platformra és NVIDIA GeForce RTX 4000-es GPU-kra épülnek.
-
Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
ma Csak épp nem hivatalos forrásból érkeztek. Merre vagy, Z Fold Ultra?
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #25249 üzenetére
Köszi! 2014 elején még így sikerült... Közel 28000 km ment bele,
nem tegnap cseréltem. A szilikon csövet sem kezeltem semmivel,
viszont azt kb. tegnap cseréltem, remélem arra nem vonatkozik.Burt: 210A helyett 80A az szerintem erősen cserés kategória.
A gyorsan felszaladó fesz is arra utal, hogy nem veszi a töltést.
Nekem több mint 15 órán keresztül töltötte a kisebb CTEK, igazán
kímélő voltam vele (0.8A): a nagy odaver 7A-t, az másként rossz...[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #25251 üzenetére
Igen, de nem tudom, hogy lecseréljem-e tél előtt, szerintem most már nem nagyon fogom használni, ha meg igen, akkor csak napközben, rövid megállókkal, azt tuti bírja, otthon meg csepptöltöm.
Amúgy meg eléggé túlméretezett ez az aksi egy ilyen 300-asba, 80A-rel pöccre indul. -
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #25254 üzenetére
Ha optimálisabb a benzin-levegő keverék, talán a fogyasztás is csökkenni fog. Jó lenne a karbit alaphelyzetbe állítani, pl a benzin szintet. Kéne szerezni neked egy gyári úszót... már annyi helyen bontják nálunk is szegény madisonokat, hátha postázna valaki neked egy úszót.
Jó lenne egy melegebb hétvége, egy idei utolsó motorozásra! Az talán még nincs tiltva.
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #25255 üzenetére
Mindenképp. Ráadásul ugye most a J.Costa van bent, így ugyanazon tempót
alacsonyabb fordulaton tartom, és ezt fejeli meg a szegényebb keverék.
Annyira egyértelműbb, hogy kevesebbet eszik majd... Pl. maradt még benzin-
nyomás nagyobb tempónál is, ergo nem nyit annyira a tűszelep, már most.
Pedig szinte semmit nem állítottam még, csak az alapjáraton tekertem egyet.Motorféken adott fordulatszám, adott szívócsővákuum... vagy mégsem?
Mivel ugye falsot szívott, nos, úgy volt szegényebb a keverék, hogy közben
több benzin ment be a karbiba, és amit átrántott a kipuba, az durrogott...Mondom, hidegen simán benne van egy kis kelepelés, de érzésre most más.
Most nézem a számokat, hogy nem csak érzésre, hanem mérhetően is más.Azért is kéne még "állítgatni" rajta, mert van most olyan félgáz-állás, amikor
kb. 5000 a fordulat, és ott szegény (15). Konkrétan érezni is, hogy kelletlen:
vicces, mert alatta is dúsabb, meg felette is, csak ezt nem szereti.
Gondolom pont ott takar be a pillangószelep az egyik átmeneti nyílásra.
Esetleg ott a vége az átmeneti rendszernek, s a főfúvóka még nincs topon.Szerk: a másik meg, hogy ha hirtelen húz kövér gázt az ember, megtorpan.
Ez a klasszikus pillanatnyi elszegényedés, amit elvileg a CV karbi megold...
Feltéve, ha jól van beállítva: vagy nem jól, de legalábbis hogy ezt elfedje.[ Szerkesztve ]
-
Zodiacus
tag
Yamaha X-City 250 - 2008 sisaktartója, hogy működik? Elektromos? Mert a zárnak kulcs nyílást nem látok. Eddig mindig nyitva volt most meg zárva van
-
tag
Sziasztok. Robogót vennék a Honda VFR 1200 X mellé város körüli aglomeráció és mindennapi járkáláshoz. A Honda SH 350 2021-et szemeltem ki. Tudom, hogy még nem lehet tapasztalatok alapján bármit is mondani a gépről, de az SH-rol lehet. Használt valaki hasonlót? Tudnátok pró/kontra érveket, esetleg más alternatívát ajánlani? Köszönöm!
"there are more jacks then one at the fair..."
-
#31733248
törölt tag
válasz djeperto #25258 üzenetére
Nekem 3 éves SH300-am van, annyira szeretem, hogy még mostanában is ezzel járok. Mellette szól:
- Kiforrott, nagyon megbízható típus, gyermekbetegségek, típushibák nélkül.
- Nagyon ki van találva, jól optimalizált gép, nincs nála jobb városi robogó. Nevetségesen könnyen kezelhető, fordulékony, kezes.
- Jó a motorja, a hangja is kellemes és nagyon gyorsan eléri az üzemi hőfokot. Óra szerint 145 a vége alattam. A legtöbben 3.5 körül járnak vele.
- Harapós, jól adagolható a féke (szinter betétekkel szerelt).
- A rugózása a 16 collos kerekekkel messze jobb, mint a robogós átlag. Én jellemzően puha állásban hagyom a hátulját, de így is csak ritkán üt fel. Kiszámítható, kanyarban sem dobja el az úthiba.
- Nagyon jó az időjárásvédelme. A plexi teljesen leszedi a felsőtestemről a menetszelet, az eső is csak az alkarokat éri. A gyári kötény melegíti az ember lábát, nem fúj be alá a szél, a markolatvédő is nagyon hatékony, fagypont felett ritkán kapcsolom be a markolatfűtést (téli kesztyűben vezetek).
- 12 ezres a szervízciklusa, igaz, én félidőben is elvittem.
- Jó a ledes lámpája, pont jó magasságban is van ( az új ilyen szempontból szerintem visszalépés lesz).
- Magas embereknek is kényelmes, az utasnak fejedelmien jó a helye. Van lábtere, nagy az ülése és neki tud támaszkodni a doboznak.
- Jó a típus értéktartása, különösen hosszabb távon.Ellene szól:
- Az ülés alatti tárolója kisebb, mint a kisebb kerekű modelleké. A Forza, vagy az Xmax tárolóját irigykedve nézzük.
- Hiába állítja a Givi honlapja, nem tudtam hozzá nagyobb dobozt venni, mert amit a gyár ajánl, az nem kompatibilis vele.
- Nem olyan látványos, mint a Forza, vagy az Xmax.
- 175 alatti embernek nem ezt ajánlanám az ülésmagassága miatt. -
tag
válasz #31733248 #25259 üzenetére
Kedves Econ! Nagyon szépen köszönöm! Amit elfelejtettem leírni, hogy 195 magas vagyok hosszú lábakkal. Tetszik a Forza, de a méreteim miatt nem kényelmes. Túl közel van a térdemhez a kormány.
Amúgy fogalmam sincs, hogy kell e nekem a 300-350 robogó
Mindennapi közlekedésre kell, semmi autópálya. A 125-150 et kevésnek tartom, de lehet városi közlekedésre az lenne az ideális.
Újjonnan venném, kivéve ha találnák max 1 évest tényleg jó áron. A markolatfűtés alapfelszereltség? Vagy vannak + extrák felárral? Még nem voltam bent a szalonba, majd hétfőn megyek"there are more jacks then one at the fair..."
-
gonger
senior tag
válasz djeperto #25260 üzenetére
Szia! Városba szerintem bőven jó a 125-150 is. Én most egy keveset futott SH150-est cserélek le Forza 300-ra, de csak azért, mert agglomerációból fogok ingázni és mert egy másik SH 300-at elvittek előlem. Ha nem ez történne, akkor egy nagyobbat vennék a 150-es mellé, amivel hétvégi túrák is tervezhetőek. Bár nincs mindenre jó motor, én most a kettőt egybegyúrva a Forza-val fogom ezt megoldani.
Nem tudom hány kiló vagy, én városban nem tudtam belekötni a 150-es képességeibe. Bőven ott lehet hagyni az autókat, hogy aztán a következő lámpánál nagyot fékezz :-), de a lényeg az, hogy a forgalom tempóját jól tudja tartani és 2.4 liternél többet nem tudtam vele megetetni. Az új 300-as megkapja a digitális műszerfalat, ami nekem nem jön be, de másnak meg ez hiányzott. -
vicces
addikt
Hali,
Én 187 magas vagyok és egy xmax300-al járók jó időben. De még ezt is sokszor kicsinek érezném. Az 7lés nekem sokszor alacsonynak tűnik. Ez a gyári normál ülése. Mielőtt veszel valamit mindenképpen próbáld ki egy pár kör erejéig! mi magasok mint egy vitorla fogjuk a szelet. Én a plexit legfelülre állítottam, de úgy is kilóg mögüle a fejem és a vállaim is..Éppen ezért, ha megteheted vedd a nagyobbat, mert az első pár nap után én már csak azt vettem észre hogy nem sajnálom húzni a gázt!
Legfőképpen én is ingázok vele. Ezen kívül viszont keresem a lehetőséget, hogy ha el kell ugranom valahova. A városi forgalomban is okés. Sőt! Hegynek felfele elözésnél mindenképpen előny a plusz lóerő. Egyébként ~3 liter körül megyek el vele.[ Szerkesztve ]
:)
-
#31733248
törölt tag
válasz djeperto #25260 üzenetére
Akkor még nálam (191) is magasabb vagy, így biztos, hogy a Forza, Xmax, Burgman nem fog annyira tetszeni, mint az SH. Városban már a 125-ös is elég, de ha az embert nem terheli meg az erősebb modell felára, érdemes azt venni, jóval nagyobb vele a mosolyfaktor.
Nálam a kézvédő, a plexi, a kötény és a doboz volt alapáras extra (gyanítom, minden SH-t így adnak el), a markolatfűtés viszont fizetős volt emlékeim szerint.
-
tag
válasz #31733248 #25263 üzenetére
Ha csapatni akarol, akkor ott van a CrossTourer
Szerintem is az SH 350 2021 a befutó. 2 millánál megáll, vagy ha nem belealkudom mint 2ik Honda tulaj. Akrap meg majd jön szürke piacról
Csábít a Forza... de... igen a magasságom. Hétfőn okossabb leszek, beszámolok."there are more jacks then one at the fair..."
-
#31733248
törölt tag
válasz djeperto #25264 üzenetére
Én már végigültem a kanapérobogókat, nem ekkora embereknek valók. Próbáld ki az SH350-et, ha van rá lehetőség. Az SH300-at én is szívesen odaadom ha kell, a motort és egy-két apróságot (pl. műszerfal, alacsonyabbra helyezett lámpák) leszámítva valószínűleg ugyanaz, mint az új modell.
A csapatás meg úgyis jön majd magától, más érzés egy alacsony súlypontú, könnyű és könnyen kezelhető gépet ide-oda dobálgatni a városi forgalomban, mint egy nagyobb és sokkal erősebb modellt. Ezt a motoros üldözést érdemes megnézni, mennyire kezes és gyors városban egy hasonló robogó. Az SH amúgy egyértelműen jobb motor, mint a Beverly, az olaszok is messze jobban veszik, mint a saját márkájukat.
-
tag
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz djeperto #25271 üzenetére
Ha még ugyanaz lenne azonos minőségben.
Gyanítom az ikeás wc ülőkénk tartósabb műanyagból van mint az új Madi idomjai.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tag
válasz djeperto #25264 üzenetére
Na nem.lettem okossabb
Hiába volt fent a honlapon, hogy ma nyitva vannak, odaértem és ZÁRVA technikai szabi jan 4 ig. És a Yamaha is dettó. Úgyhogy nem tudtam felülni rájuk (Forza, SH és x-max). Marad a január, mert Pestre most nincs kedvem menni Dreambe... ha nyitva van."there are more jacks then one at the fair..."
-
Micsurin
nagyúr
válasz djeperto #25273 üzenetére
Szerinte kb minden zárva jan.4-ig.
edit.: Karasnában Imi is ott imádkozott, hogy megjön minden alkatrészem múlt keddig és be is megyek értük (hívás után max 1-2 órán belül mindig elhozom a cuccokat pedig, ennyire rossz lenne a tapasztalatuk az átlaggal?...) mert nem akart átvinni leltárt az új évre.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Zodiacus
tag
Milyen motorolajat ajánlanátok Yamaha X-City (vp250) 2008 -as robogóhoz?
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #25277 üzenetére
Voltam már vele Fűzfőn, meg Siófokon is: egyszer sem nyaralni. Pályán nem
igazán mennék, azért sem, mert nincs rá matricám, de valójában dögunalom.
Meg ha végig tolod kb. 130-cal, az elég fárasztó (nyilván füldugó alap ilyenkor).De amúgy mi a kérdés? A legjobb fogyasztásaimat a balatoni túrákon értem el.
Pályán ez is elromlana, mert nagyobb tempónál megint beverné az 5-6L-t.Szerk: vagy miért ne mernék elindulni? Benzin, olaj, víz legyen benne, és megy,
szerintem a tartós 130 se fájna a motornak, mert bőven van kenése és hűtése.
Inkább a városi szöttyögést nem szereti (melegszik), főleg, ha nyári meleg van.Vagy ha az a kérdés, hogy most kitolnám-e, leszaladni? Nem: inkább az autó...
(Ugyanis nem akarok lefagyni róla, és egyéb előnye nem nagyon lenne most...)[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #25278 üzenetére
Akkor jó... csak kíváncsi voltam, hogy mennyire érzed megbízhatónak ezt a taligát. Kellett egy kis megerősítés olyantól, aki hajtja rendesen már évek óta és sokat járt már vele. Arról van szó, hogy pár napja olvastam egy régebbi halott fórumot (olasz) ahol szidták a motorblokkot a megbízhatatlansága miatt. Olyasmit írt az egyik, hogy bármikor tönkremehet előjel nélkül és nagyon drága a javítás. Utána kerestem a magyar oldalakon is és itt is találtam egy régebbi hozzászólást, hogy valaki szerint olyan a motorblokk, mint az időzített bomba, bármikor elromolhat és drága. Sajnos műszaki részleteket senki nem írt.Kicsit belém hozta az ideget. Remélem, hogy ez még a frissítés előtt volt, a vékonyabb vezérműlánccal. Az tényleg okozhat hirtelen halált és még drága is a motorgenerál.
A minap mentem egy 15km-es kört a falu körül, nagyon hiányzik már a motorozás, remélem bitang gyorsan megjön a tavasz.
Egyébként az autópálya 130-at én se vállalnám, szürcsölne rendesen. Meg motorral a pályán nem érzem biztonságban magam,bár lehet hogy csak szokni kéne.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
-
Micsurin
nagyúr
válasz Burt1793 #25280 üzenetére
Szerintem a 10-15-20-30 lovas motorok / robogók 90%-a jellemzően valahol nyomaték maximum körül lehet hajtva ergo közel az állandó fordulat utolsó negyede felé.
Ha abból indulok ki, hogy a CB-t és a Hyot is mennyire tekerem ha haladni akarok.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#50433536
törölt tag
válasz Burt1793 #25280 üzenetére
Tudod hogy van... ez egy kis szériás blokk, lehetnek még gyerekbetegségei, annak ellenére, hogy a legsúlyosabbat már kijavították. Egy olyan cég gyártotta, akiknek ez volt az első négyütemű blokkjuk, előtte 2T-ben utaztak. Más egy kiforrott blokkot felújítani, mondjuk egy AM6-ost. A madison 400 blokkja, mondjuk úgy még fejleszthető lett volna. Pl ijektorral és második kiegyensúlyozó tengely beépítésével, stb... belegondolva nagyon rossz nem lehet, hiszen lassan húsz évesek ezek a vasak és még mennek. Az olajcserére és nyomásra kell odafigyelni meg a motor hűtésére. De ezekre meg minden vasnál figyelni kell, szóval... na... csak belém hozta az ideget a két fórum bejegyzés. Az zavar, hogy technikai részleteket nem írtak, hogy mi volt a bajuk. Azt tudom, hogy a modell frissítése előtt gondot okozott a vékonyabb vezérműlánc. Remélem csak erről volt szó.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
BUÉK!
a J300hoz keresek pár műanyag elemet, amit még az előző tulajdonos lecsiszolt. Engem nem zavart, sőt örültem, hogy nem kell rá himes tojásként vigyázni, de lehet tavasszal meghirdetem, és akkor legyen szép is, ne csak jó. Valszeg könnyebb lesz eladni jó áron.
Hol érdekes keresgélni?
Olyasmire gondolok, mint kipuff muanyag burkolat, hátsó kapaszkodó (nagyon más nem is jut eszembe, mi karcos,de majd keresgélek még karcos elemeket.eladó Kawasaki j300 robogó
-
tag
válasz djeperto #25275 üzenetére
BUÉK topiktársak!
Fordultam SH-val... kicsi sajnos. Nem fér el a térdem a kormány alatt. Forza is kérdéses, de ott hátra tudom rakni a lábam egy picit.
Bezzeg amiben pozitívan csalódtam az a Yamaha X-Max 400.
Régebben sosem tetszett, igazán most sem tetszik benne a hátsó telók szinte függőleges elhelyezkedése, valamint az az otromba nagy kipufogó, ami még a rendszámtáblánál is túl lóg
De ez a 2020-as 400-as Tech MAX ez odab.... Igaz az ára is. Kényelmesen elférek rajta, térdem sem üti a markolatot. Az ereje... az meg hát, hogy is mondjam. Vagy 10 Le erősebb a Hondánál. Még a 300-as is combosabb, mint a 350-es Forza lesz...
Tanácstalan vagyok. Elvégre 2 milla az eszmei határ... ez meg 2,5 +[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
vicces
addikt
válasz djeperto #25284 üzenetére
buék,
nekem is belelógott a térdem a kormányba. ezt orvosoltam az xmax 300-asomon, hogy átállítottam; előrébb döntöttem és még lehetne az egészet előrébb is tolni, de ahhoz már túl sokmindent kellene leszerelni a kormányról. itt már elfogyott a szerelő hangulatom. meg lehet sokat is kellene előrehajolnom derékból. az ülés lehetne nekem magasabb. ezen elvileg lehet segíteni, de most nincs kedvem ($$$) hozzá.
gondolom az xmax400-nál is minden ugyanígy működik a testreszabásnál. na meg persze a többi gyártónál is. erre kellett volna még rákérdezned.:)
-
tag
válasz yodamastah #25286 üzenetére
Lemondtam a mindenáron új robogó vásárlásáról.
Tmax nem rosz döntés, de az 530 is 2+ mozog.
Kinézek egy szép állapotú Integrát"there are more jacks then one at the fair..."
-
yodamastah
őstag
válasz djeperto #25287 üzenetére
Tmax motor árban van, mivel a felépítése és a technikai szint megfelel egy motornak.
Ha jöhet a használt, akkor xmax 300-at 2-3 évesen 1.5 körül meg kell kapj. (új kb 2.2 forgalomba helyezve, feldobozolva)
Integra jó, ötlet, de második (városi) motornak sztem inkább egy praktikus jól pakolható (xmax) klasszik robogó a jó.
-
tag
válasz yodamastah #25288 üzenetére
Tudom...
Több az agglomeráció, mint a belváros. Ami az Integra mellett szól azaz, hogy 17" kerék, strapabíró és nyomatékos blokk, alacsony fogyasztás, isteni DCT és nem kell b@szkurálni szíj, variátor, csúszó kuplung...stb. robogós dolgokkal. Na meg jól mutat az 1.2 VFR mellett
Ami ellene szól, tényleg nincs normális tárolórekesze. Amit kinéztem azt full szett gyári dobozokkal kapnám, amit azonnal le is fogok róla szerelni és eladni, mert nekem felesleges. Ráműtöm a Givi tanklock gyűrűjét a hátsó ülésre és már csapatok isX-max fogyasztást kapok 52 pacival és 62 Nm nyomatékkal... És ez tetszik is
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Micsurin
nagyúr
válasz djeperto #25289 üzenetére
Egy kényelmes keresztpántos kemény fedeles motorostáska nem lenne jobb megoldás? Szinte észre sem veszed, hogy a hátadon van és nem eget verő összegekért dobálják őket.
Ha nem kell 3 gyerekre pakolnod cuccokkal teljesen korrektek.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #25292 üzenetére
Amúgy is valami átmenetet vett, anyu meg apu nem tudta milyen motor akar lenni a gyerek ezért engedték neki, hogy döntsön mi is akar ő lenni! Akkor már nem mindegy?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tag
válasz Micsurin #25291 üzenetére
Így igaz. Van is ilyenem. Meg lesz oldva
A 3 gyerek cuccára meg ott van a CrossTourer.Burt1793
4 literrel elmegy ha ráncigálodDigitXT
A forza 750 az már az XADV alapjára épül. Nem rosz, de annyiért nem veszek robit vagyis öszvért"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
-
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen