- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Dell notebook topic
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Bőven 8 GHz felett ketyeg a G.Skill új Trident memóriája
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #25449 üzenetére
Bízom benne. Vezetett szervizkönyv, majd rendesen is megcsinált szervizek, új gumi, idei szervizhez cuccok. Meg eleve egy baromi jó típus.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
NYPD
aktív tag
Hali! Ez csak nekem tűnik "túl olcsónak"? Vagy itt valami turpisság lehet? Vagy csak egy korrekt hirdetés, és rászámolta a forg. helyezést és egyebeket? Túrom nagyban itt a hirdetéesek, de ezek a gépek ilyen 7-800 körül mennek.
-
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #25453 üzenetére
Egy 10 éve nyustolt robogót behoztak fiatalodni magyarba..
Csuszastol én sose féltem, nem is volt belőle sose baj. 1 motorom nem volt sérült vásárlás pillanatában, de arról is kiderult, hogy min. Lebiztositoztak.
De kintrol jó motort nem lehet sokkal olcsóbban venni, mint itthon. Miért lehetne? Ott is dolgozni kell.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
gps76
őstag
válasz bajnokpityu #25455 üzenetére
Én amiatt mertem megvenni az Xciting R300-at, hogy kint azért nálunk fentebb van az életszínvonal, és nem taknyolnak "annyit" a motorokon. Oké, elkopik, legfutja az adott km-jét, de nem barkácsol még rajta, inkább eladják, na ezek kerülnek hozzánk. Az enyém burkolata volt megtörve kicsit, viszont 35000 km alatt egy fontosabb csavar nem volt kicsavarva, ha nagyon ráérek tavasszal kap valami jó színt, ez a mattfekete egy gumis festék, csak sérülékeny.
-
DigitXT
félisten
Mit értesz "kint" alatt? Olasz import robitól ments meg uram minket...
Talán egy németre el tudnám hinni, hogy nagyjából így van, ahogy írod, de amit
az olaszoktól hoznak be széthajtva és ami már kétszer megkerülte a földet, de
amíg ideér "fiatalodik" 50-60000 km-t, ha nem többet, időzített bomba kategória.[ Szerkesztve ]
-
#54774016
törölt tag
válasz DigitXT #25457 üzenetére
Sajnos ebben igazad van! Az egyik rokonom élt Olaszországban tíz évig és ő mesélte, hogy az olasszok soha nem cserélnek olajat és szűrőt az autóban, vagyis szoktak, de csak ha már szerelőhoz kerül a kocsi, szóval ott évekig járnak olajcsere nélkül. Ebből gondolom, hogy a motorokhoz is így állnak. Nagyon igénytelenek.
-
bajnokpityu
félisten
mind az állat, olyan igénytelenek a nagyokkal szemben is.
Nekem egyébként a német, osztrák, akármikkel is az a tapasztalatom, hogy a jó kb ugyanannyi, mint itthon. tehát, amit behoznak, annak nagyon jó az esélye, hogy valami baja van, ha keresni akar rajta a nepper. Olyan csodák nincsenek, hogy olcsón hibátlant keveset futottat bárki elad olyan áron, h megérje itthon forgalomba helyezni, rendesen leszervizelni, hazahozni, és még keresni is rajta...1 esély van, hogy nepper nem ver át, ha sérülten veszed, és lusta visszatekerni. a sérült motor kint olcsóbb, mint itthon, mert drága az óradij. ha összerakták, akkor nem tudod mi baja volt valójában, ha még sérült, akkor láthatod mi volt vele. és kicsit sérültet vettem már több jót. Sőt, 1 motoromon kivül mindet kis hibával/sérüléssel vettem szumma 22 év alatt
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #25457 üzenetére
Az enyém is olasz import volt eredetileg, itthoni futárkodással súlyosbítva a helyzetet, és hiába volt két magyar gazdája előttem, iszonyat állapotban volt amikor megvettem egy felújított simson áráért... szóval együtt érzek maximálisan.
Szerintem egyik motor sem sértődik meg ezen, hisz azóta megkapták a megfelelő törődést (több százezer forint képében) és hát azóta is vígan van a két 400-as Madison...Remélem örül majd az új aksinak, mert már megjött! A régi 5Ah volt, de most 9Ah aksit vettem bele, ez a legnagyobb méret, ami befér a tartójába.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #25463 üzenetére
ez a legnagyobb méret, ami befér a tartójába
#zoldrendszamSzerk: az MB12U a gyári helyre elfér, és 15Ah.
[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz bajnokpityu #25462 üzenetére
Na ezeket jó tudni, bár az enyémet akkor kifogtam, mert picit sérült volt, de sok csavart én csavartam ki először, amiket nagyobb karbantartás miatt kell egy 10 éves mocinál kivenni.
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #25465 üzenetére
Igen, egy darabig még a "kibővített" helyen is használtam. Találtam egy képet:
Szerk: az MBTX24U-nak se tesz amúgy jót, hogy ilyen sokat áll. Néha rátöltök.Szerk2: lélektani határokba ne menjünk bele, mert most futottam bele a képbe,
hogy ez az upgrade végül kb. 70K-ba fájt. (Eredetileg csak 42692 Ft lett volna,
meg 9995 Ft pk, de erre még 13920 Ft áfa jött és egy 3000 Ft-os vámeljárás.)
Szerk3: mármint a fesszabot írom. Az akku csak 27019 + 7668, és EU-ból jött.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #25467 üzenetére
Neked nagyon át van alakítva a géped. Az aksi tartó sem ismerős, nekem teljesen másképp néz ki.
Egyébként miféle fesszabi van az alsó képen, miért van két csatija és milyen átalakításhoz kellett?A képekről jut eszembe, hogy a hűtést igénylő elektronika pont a meleg hűtőrács mögött van és folyamatosan kapja a meleg levegőt. Hiába van ott menetszél, csak forró levegő megy rájuk.
Mondjuk ez csak nyáron gond, mert egyébként nagyon túl van hűtve a madison 400-as blokkja. Ősszel és tavasszal 10-15km is kell neki, hogy elérje az üzemi hőfokot, ami meg szintén nem jó. Érezni a teljesítményén is, hogy üzemi hőfokon jobb a gázreakció.
Kellene egy ügyes takaró szerkezet a hűtő elé, ami nyitható-zárható az évszaknak megfelelően. (És nem veri le az első kerék.)A CDI-t meg a feszszabályzót át kéne raknom máshová, ahol sima menetszél van. Ha nem forró az elektronika, akkor az élettartama is megnő, ami nem lenne baj, mivel elég húzós.
-
yodamastah
őstag
-
#50433536
törölt tag
válasz yodamastah #25469 üzenetére
A termosztát jó-e? Eddig fel sem merült bennem hogy rossz lehet, mert nyáron hamar eléri az üzemi hőfokot. Alapjáraton is és elinduláskor is. Nyáron olyan érzetet ad, hogy jól működik. Digit is írta, hogy szerinte is túl van hűtve a motor, mivel eredetileg melegebb klímára tervezték.
Ettől függetlenül okos dolog lenne kicserélni a termosztátot, mivel ki tudja milyen öreg, és el van tolódva a karaktere de sajna az egyetlen helyen ahol találtam, 28ezer pénz. Ha tudna valaki sokkal olcsóbb termosztátot hozzá, az jó lenne ha nem tartaná magában.Az oemparts-on beteges árak lettek, a hengerfej tavaly 60ezer forint volt, most 318ezer A fényszóró külső burkolat tavaly 24ezer volt, most 64ezer .
Eleve drága hely volt, legalábbis nekünk, magyaroknak, de most elszabadult valami idióta árazás.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Atyaég a termosztát ára 97ezer lett ekkor baromságot!
-
-
#50433536
törölt tag
válasz -Mosquito- #25473 üzenetére
Köszi, a bontókat ismerem én is, de onnan ugyanolyan öreg, ki tudja hogy működik-e termosztátot kapnék. Persze végső esetben jó lehet, de ott még nem tartunk. Egyenlőre jónak tűnik a termosztát.
Csak kíváncsiságból kicserélném egy újra, ha emberi áron lenne.Talán a legjobb az lenne, ha kiszerelném és elvinném egy motoros boltba, ahol javítanak is. Ott van választék, biztos találnának egyet, ami méretben és hőfokban passzol és csak 3ezer forint. Na majd tavasszal vissza térünk rá...
-
#31733248
törölt tag
Az SH-n durván 9 ezer kilométerenként fogy el egy szinter betét, tavaly év végén cserélték. Még mindig nyikorog. Ez normális?
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #25482 üzenetére
A szinter tárcsához szinter betét való. Így a jó.
Szinter tárcsához organikus betét társítva valamivel kevésbé kopik a tárcsa, de hőtermelése és elvezetése az organikusnak rosszabb, ha kapja az ívet és a fékhatás is szarabb lesz.
Econ:
A nyikorgás egy fellépő rezonancia adhatja szerintem.
A fékbetét fenekére egy pici rézpasztát lehet tenni. Ha van a hátán rezgéscsillapító lemez akkor azt kellene át takarítani.
Illetve a fékbetét széleit le kell picit reszelni. Nem jó a tárcsa és a betét érintkezési szöge ezért be tud nyikorogni.
Mikori ez az SH?
Lehet a féknyereg csapokat kellene cserélni, hogy elhallgasson. -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25485 üzenetére
Ez nekem még mindig rejtély miért nem lehet gyárilag letörni 45 fokban... főleg annyiért amennyiért egy Lucas vagy Brembo betétet mérnek.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25488 üzenetére
3 motor, 3 kopott tárcsa szett mellett eddig valahogy csak akkor nem nyikorogtam csiszolás nélkül mikor kapott a Hyo anno új ebc tárcsát előre-hátra.
Tényleg btw, meddig illene terhelten a FES-nek kiforognia?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25490 üzenetére
Aha, köszi!
Akkor veszek holnap egy kompressziómérőt. Szerintem elment a kompot csak fater nem akarja elismerni.(GS fényében már úgyis mindegy csak érdekelne már a sztori vége...)
Mérő szerint 6-6200-ig megy ki és biztos jó, a CB-n 1:1 mért kb a gyárival.
Viszont óra szerint 105 fölé már imádkozni se tudod a FES-t, 100-ig felmegy mint a golyó onnan kúszva 105 és ennyi. 18-27 gramm közt grammonként mentünk végig csak az változott, hogy mennyire fürge de soft top speed 100, totál vége 105. Volt bent a gyári kopottabb vari is és a Multivari is.
Szerintem ennyi volt a kis blokknak, ismert 60+ ezer és kitudja még hány földkerülés.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25492 üzenetére
Azt nagyon megköszönnénk!
Már van itthon 3 szíj de semmi...
(946, 949, +1 meg nem mondom most milyen hosszú)De mondom én arra szavazok, hogy nincs hiba amit meg lehetne találni, illetve van az a hiányzó néhány bar.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gps76
őstag
Tudtok segíteni a dual-os fék légtelenítés lépései mik? A másik, csak elsőt megcsináltam. De ennél mivel olajat is cseréltem, meg a féktuskókat is leápoltam, dugattyúkat visszanyomtam, hogy friss olaj legyen bennük. A szívás a kombináltnál lett, töltöttem olajat a tartályba, a hátsóval kezdtem mert az messzebb is van - úgy szoktuk -, meg abba a teljes nyomás megy, mivel az elosztó bemenetéről ágazik el. Csővel, nagy fecskendővel megszívtam, jön is az olaj, utána húuzgáltam a fékkart, a dugattyúk szépen ki is jöttek, levegőbuborékot kinyomtam belőle, de még mindig puha a fékkar. Az elsőnél az elosztónál, meg lent is kiszivtam az olajat, pumpálás után nem láttam buborékot, elméletileg nincs levegő benne, de még mindig puha. Nincs ötletem hol bújik meg a levegő.
[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz csongi #25498 üzenetére
Úgy csináltam ahogy írtad, az elosztón is van légtelenítő, onnan is elvileg kijött a levegő, de most is teljesen behúzható a fékkar ellenállás nélkül. Szerintem a karnál lévő dugattyúnál kellene a levegőt valahogy kinyomatni, de hogy, passz. Lent ha nyomás alatt megnyitom a légtelenítő csavarokat mintha légteleníteném ,csak olaj jön, nincs levegő, ki is nyomta a dugattyúkat lassan, de nem kemény a rendszer. Az elosztóból se jön most már bubi, csak fent lehet a gond. Még esetleg megpróbálom az elosztóra csövet és vákuummal "megszívni".
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Ha nem folyik ki az olaj a tartályból, akkor forgassad át egy kicsit más pozícióba a kormányt, hogy a dugattyú mindkét végéről elő tudjon jönni a levegő a kis furat irányába. Közben pumpálni kell lassan a kart. Az sem lenne baj, ha közben alul a nyeregnel kiengedned az olajat, hogy legyen áramlás, az segít a bubiknak előjönni. Csak arra figyelj, nehogy kifogyjon a tartály és levegőre fusson a munkahenger, utána kell tölteni.
(Van hogy öt-tiz perc alatt megvan, de van hogy fél-egy órát is eljátszok vele, mire kijön minden bubi.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Okos Otthon / Smart Home
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Netfone
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Dell notebook topic
- Linux kezdőknek
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs