- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
válasz Patrick #9450 üzenetére
Alapítani kell csak erre egy céget...
(#9446) HussarF: Lehet én vagyok UFO, de nekem nem kifejezetten tetszik ez a FL-es pilács.
Viszont ez a "biohazard" felni még mindig a legszebb, amit autón és bárhol láttam.[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
j.bravo
addikt
válasz TheProb #9451 üzenetére
Nekem is jobban adja piros, mint az átlátszó. Ha átlátszó helyett füstszürke lenne, esetleg annyival erősebb LEDekkel bent, hogy a kijutó fényerő így is elég legyen, akkor már más lenne a helyzet
Munkahelyemen van egy Peugeot 508 nemtommilyen trim levellel meg csomaggal, de az is metálpiros, fekete hátsó búrákkal, és elég patent.Whatever.
-
j.bravo
addikt
-
TheProb
veterán
válasz HussarF #9455 üzenetére
És az első kék elveszi a forgalmit, nem?
Múlt héten voltam fóliásnál, azt mondja, hogy ők se tudják, hogy mi ezzel a szitu. A törvény se nem tiltja, se nem engedi. Csak az van szabályozva, hogy mennyire kell láthatónak lennie. Nem lettem meggyőzve, pedig marha jól néznek ki ezek a sötétített lámpák..."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
j.bravo
addikt
válasz HussarF #9455 üzenetére
Tudom hogy fóliával fizikailag megoldható, csak közúti ellenőrzéskor támadható a dolog. A műszaki is vitatható, bár eggyel könnyebb eset, nincs feltétlen time pressure hogy "uram, most adja ide a forgalmit és hívjon egy taxit, továbbá tegye el ezt a csekket".
Ha a gyári lámpa ilyen, anyagában színezett, akkor ezzel nincs gond.(bár miután valakit szívattak (legalábbis volt róla TC cikk) az E jeles, nem gagyi, Osram gyártmányú, Lumenettől vett Golf lámpatesttel, na meg barátnőmnek nem akarták elhinni (pont amikor anyósomat hozta a kórházból, mikor máskor) hogy a Grande Punto Van hátsó oldalablaka gyárilag színezett, és mindenképpen műbizonylatot akartak a fóliáról, már nem vagyok ezzel kapcs. biztos semmiben )
Élőben lehet hogy ahogy írod, a tagolás miatt jobban mutat, nem tudom, sajnos még csak sima változatot láttam élőben, Q-t nem, pláne nem my2020-ast
De amúgy amíg nem mindenkinek ugyanaz tetszik, addig jó. Ha választék is van ehhez, az még jobbWhatever.
-
Remekelek28
őstag
Nem tudtok erős vételű antennát ajánlani? Az enyém bűngyenge.
Illetve az alfa emblémát könnyű leszedni csak lecsavarom,vagy belülről is le kell szedni vmit? -
j.bravo
addikt
válasz Remekelek28 #9458 üzenetére
Modellje válogatja szerintem, illetve nem mindegy hogy első vagy hátsó embléma :)
Ha csak csúnya és újabbat-frissebbet szeretnél, gyakran lehet kapni olyat amit csak rá kell ragasztani a régire (3M vagy hasonló öntapadós szokott benne lenni)Whatever.
-
addikt
válasz Remekelek28 #9460 üzenetére
159-en ilyen volt a csere: [link]
-
addikt
válasz Remekelek28 #9462 üzenetére
Nem matrica, hanem egy fém kupak. És feltettem az új emblémát, ami ugyanolyan fémkupak.
-
Integrale
veterán
válasz Remekelek28 #9464 üzenetére
A most (még) aktualis Fiat emblema belseje is cserelheto kulon, nem kell levenni a lokharitot. Krom keret maradhat a helyen, meg kell furni a regit, kipattintani, es beragasztani az ujat. Kesz.
"Bad reklám is reklám too"
-
TheProb
veterán
válasz molnarpeter #9467 üzenetére
Hm, Pedig általában ezeket a 3D matricákat nagyon hamar kiszúrom, mert annyira prosztó szarok. De a képen látható egész korrektnek tűnik.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #9467 üzenetére
Ez nem 3D matrica. Ez egy vastag muanyag, nem veszed eszre a kulonbseget a gyari, es e kozott. Hidd el, en aztan marhara kenyes vagyok az ilyenre.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #9471 üzenetére
Most latom, hogy rossz szemelynek ment a valasz. TheProb-nak szantam! Nem volt rajta cikkszám, ebayen van par db, pl [link]
De nem eredeti, hacsak nem modositottak az embleman a gyartas soran, sem az anyaga, sem a retegek nem egyeznek.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Patrick
addikt
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a Giulia-nál nem lehet kikapcsolni az ESP-t és mivel hátsó kerekes, mennyiben okoz ez gondot, pl télen emelkedőn, vagy elindulás 5 cm havon, latyakon, ilyesmire lennék kíváncsi...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Remekelek28
őstag
Tudtok vslamilyen jó .hatásos EGR szelep tisztítót? Vsn egy kis hidegben történő alapjárati ingadozásom. A szervizes szerint szoftveres a gond,nincs eltömődve. De hátha segitene egy kipucolás. A Giuliettába 80 ezer ft egy új egr.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Remekelek28 #9478 üzenetére
Le kell szerelni, és hideg zsíroldó megteszi pl.
-
TheProb
veterán
Ha marad jövőre a jelenlegi setup (márpedig nem sok jel van arra, hogy ez változna) és marad a hatalmas (2-4 millás) árbéli diffi a benyás és dízel Júliák között, akkor szerintetek lehet értelme bevenni a scope-ba a dízelt is, ha évi ~10e-et járkálok? Egy átlag heti időszakot nézve azt is úgy, hogy hétköznap 2x15km Pesten belül, hétvégén pedig le vidékre 2x70km. Bár a vidékre járás inkább 2 hetente történik. Mert ilyen ordas különbség mellett már talán el lehetne gondolkozni a dízelen is, nem? (Eddig akár mennyire is fel sem merült.)
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Remekelek28
őstag
válasz molnarpeter #9479 üzenetére
Az olasz motoroknál nem egyszerű leszerelni.
Van ez a befújós spray az használhat szerintetek. ? -
addikt
válasz TheProb #9481 üzenetére
Egyik 159-es ismerősöm is most vett egy 2.2-es dízelt, ami már meg van írva. Ő sem akart dízelt, de azt mondta, hogy beleszeretett a kocsiba (mondjuk szépen karban is volt tartva, meg csicsázva, Q trunk spoiler, Q 19-es felni, stb.). Sztem ha meg van járatva hosszabb úton is, akkor nem lesz baja. Bár ha nincs, lehet akkor sem. Mostanra már évtizedes tapasztalat van az EGR-rel meg DPF-fel. Már a 2.0 JTDm-ek is bírták a rövidtávozást.
(#9482) Remekelek28
Nem, csak tönkreteszed. Nem olyan bonyolult azt leszedni sztem. -
gipsztigris
addikt
válasz Remekelek28 #9482 üzenetére
Nem is bonyolult! Minden ami befújós, szétszerelés nélküli megoldás, ott az égéstérben fog kikötni a feloldott szennyeződés egy jelentős része.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Remekelek28
őstag
válasz gipsztigris #9484 üzenetére
Magyarul a kipufogóban,vagy a dpf ben?
-
addikt
válasz Remekelek28 #9485 üzenetére
A hengerben...
-
addikt
válasz Remekelek28 #9487 üzenetére
Hallod, vidd el szerelőhöz
-
addikt
válasz Remekelek28 #9490 üzenetére
Féktisztítóban kiáztatod
-
addikt
Na, nem bírtam tovább, kértem ma egy visszahívást a budaörsi szalontól. Kb. 15 percen belül jött is a hívás az ügyintézőtől. Megegyeztünk, hogy küld egy email-t (lediktáltam telefonba az email címem), arra válaszul meg elküldöm a konfigurációm kódját és ad ajánlatot. Mondta, hogy egy perc és küldi az emailt. Hát, azóta sem jött semmi, szerintem rosszul írta le.
De beugrott a nevéről, hogy a kollégámnak is ő volt a kontaktja úgyhogy elkértem az email címét tőle és most elküldtem neki a kódot meg egy pár kérdést. Kíváncsi leszek...(#9492) Remekelek28
Az állapotától függ. Elképzelhető, hogy kiszeded és csak egy kis felületi korom van rajta. Akkor igazából csak kozmetikai céllal tisztítod, ha már egyszer kiszedted. Ha meg vastagon áll benne a mocsok, hát akkor először a nagyját azért érdemes letúrni róla.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Remekelek28 #9490 üzenetére
YouTube videót nézz, nem vészes feladat.
Tisztítás hideg zsíroldóval, kiselejtezett fogkefével, stb [link] -
juvegamer
tag
Üdv!
Én azt szeretném megkérdezni hogy az Alfa 159-es 1,9-es és 2.4-es dízelmotorjai azok ugyan azok mint az új Croma 1.9-es és 2.4-es motorjai vagy van különbség köztük?
Az 1.8-as benzines MPI az ugyan az ha jól tudom (Opel).
Előre is kösz. -
TheProb
veterán
válasz HussarF #9497 üzenetére
Egyébként ma reggel, Bravo úrral munkába menet ismét elfilozofálgattam, hogy baszki, kb alig olcsóbbak a használt benyások, mint a vatta új, MY20-asok. Sose gondoltam, hogy új autó vásárláson fogok gondolkozni, de lehet, hogy ez is még a végén racionalitás lehet. Pedig ismerjük a mondást, "új autónál rosszabb "befektetés" nincs!"
Majd írd már meg pls., hogy mit mondtak. Kíváncsi vagyok amúgy is, arra meg kifejezetten, hogy a listaárhoz képest mennyire engednek el. Egyik friss TC-s vidinyóban mondta Anti, hogy ha kicsit szebben köszönsz a BMW márkakerben, már elengednek 3 millát. Hátha Alfáéknál is így van.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
footy
addikt
Sziasztok!
Eljatszottam egy Giulietta Multiair TCT vasarlasanak a gondolataval.
Hallottam negativ tapasztalatokat a Multiairrol es a TCTrol is, de van olyan akinek van ez a kombinacio es elso kezbol tud beszamolni rola?
A multiairrol olvastam hogy erzekeny az olajra es a felmerulo problemak erre vezethetoek vissza. Meg tudja ezt erositeni valaki?
A TCTrol ha jol emlekszem azt olvastam hogy szaraz kuplungos. Igaz? Nem olvasok annyi rossz velemenyt rola mint a VW fele DSGrol, vagy ez csak a kisebb merites miatt van?koszi
-
alázógyík
őstag
Hi!
Mind a Bravo, mind a Giulietta csoportokban vannak gondok a Multiair egységgel.
Nagyon drága, 300K alatt nincsen, és ehez jön még a multiair szűrő, olaj+szűrők cseréje, és a munkadíj.
Kiszámolta egy srác, hogyha az első tulaj nem cserélgeti 10-15K km-s csereintervallummal az olaj+szűrőket, hanem betartja a 30K-s intervallumot, akkor k.b. pont kitermeli az árát mire bedöglik. Általában a 2. tulaj részére, merthogy sokan eladják a csere előtt.
Volt most több alkalom is, hogy az új multiair modul se volt jó, és jöhetett megint mindennek a cseréje...
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs