- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Monitorkalibráló eszközök
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#29899008
törölt tag
Sziasztok,
2.0 JTS motorról vélemények, tapasztalatok esetleg?? (bocs, hogy ide is bedobom!) -
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #8955 üzenetére
Én vettem újat a Lybrára. Így már van kettő jó állapotú bontott a padláson, és egy gyári új az autón.
"Bad reklám is reklám too"
-
j.bravo
addikt
-
aktív tag
válasz #29899008 #8954 üzenetére
+1 amit j.bravo írt. Mi vagyunk a szopóálarcos tagozat, és férfi ember büszkén sír...ehm...online, arc nélkül.
Ugyanitt 2.0 JTS GT eladó, ha érdekel.
Motorikusan/mechanikusan, illetve a beltér jó: felújított/cserélt még minden IS; számlával, garanciával, anyjakínjával. Kívülről viszont kezd foglalkozós lenni...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
-
hacki87
senior tag
válasz Integrale #8966 üzenetére
Erről beszéltünk LZs-vel, hogy városba szenvedés mert a lámpa alatt állva csak a dudálásból tudod, hogy zöld a lámpa parkolni se egyszerű vele. Akkor van elemében ha kiszabadul a városból és pályán országúton halad az vele vagy egy körpályán :) Hozzá teszem volt főnököm lányának a 147es tükre is gondot okozott.
-
aktív tag
válasz #29899008 #8965 üzenetére
A JTS sem való városba, legalábbis az első generációs. Ahogy hacki87 is írta az elmesélésem alapján: a GT pedig kifejezetten nem, mivel az egész kocsi nyílt utakra van belőve (kilátás, parkolás, túlnyúlások, etc.).
Visszatérve konkrétan a 1stGen JTS vs város felállásra:
1) 2000rpm alatt halott, így tömött forgalomban araszolni sz0pás; 2500rpm környékén elvan folyamatos haladáskor, de 3000rpm magasságától érzi jól magát
2) ha nincs menetszél, akkor nagyon melegszik; megfőni természetesen nem fog, de nyáron a hűtőventilátor versenyt üvőlt a klímával...
3) hosszú váltókiosztás, így mindig egy fokozattal lejjebb érdemes (muszáj?) tartani, mint megszokott, egyébként nyűglődik; pl. 40kmph még bőven kettes, 50-60kmph-nál mehet a hármas, stb.
4) 1+3 együtt azt eredményezi, hogy az átlagosan hömpölygő bp-i forgalomban, t.i folyamatosan hullámozva 10-60kmph között, állandóan a váltót kezeled és igazából az sem partner az ilyenekben: a korszak 5-ös váltója is az a kategória, amit arra találtak ki, hogy 3. és 4. között váltogassál országúton vagy pályára kigyorsításkor, majd ha befejezted, akkor tedd 5.-be és tempomat; az 1. és 2. csak arra van, hogy eljussál a többihez. Én városban ezt úgy abszolválom, hogy inkább pörgetem, mint váltogassak: a benzin 'olcsóbb', mint az idegeim.
Bónusz: direktbefecskendezés annak minden nyűgjével; ugyanakkor ha 99%-ban én csak városon kívül használom és 100-as OMV-vel (mer' placebo), így talán ezen az egy dolgon nem kell vekengenem...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
Valahol igaza van...már ha eltekintünk a V6-tól, de az egy teljesen más ársáv; abból már rendes autót lehet venni.
Sz'al inkább benzin, mint dízel...
Na, most hogy esetleg neki lenne némi mögöttes motivációja...ehm...illetve szerinte a Selespeed is örök élet plusz egy nap (*).
(*) Ha nem a magyar tulaj lenne a 3. / 4. a sorban, akkor biztos.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
j.bravo
addikt
Tetőablakkal (legalábbis a 156-ból) egész jól lehet látni a fejem felett levő piros-sárga-zöld lámpát
Valószínűleg én kevésbé dinamikusan vezetek (legalábbis városban), 50-es táblánál 3-asban 2000-2500 közötti fordulaton vállalhatónak tartom.A Selespeed ilyenkor mondjuk segít, elég a kormányon levő fülekkel pöcögtetni.
Az viszont hatalmas +1, hogy a menetszél kell neki, sok megállással, araszolással 90 fok fölé megy a mutató, és nyomja a venti ezerrel.
MRKeszi, ha nem sikerült elvennünk a kedvedet, van itt egy JTS-es
sedanberlina 156-os eladó, tetőablakkal, Selespeeddel, Blu Vela (relatíve sötét kék) színben.
Alapból nem szabadulnék tőle, csak családon belülről lett egy kicicuki jappán közlekedőedényem.Whatever.
-
aktív tag
válasz hacki87 #8963 üzenetére
Azt nagyon öszvér-megoldásnak tartom, illetve pályán eddig kétszer néztem végig páholyból, ahogy a rögzítés megadta magát a menteszélnek; az elsőnél ráadásul a mögöttes kocsi keresztül is hajtott az egyébként békésen csordogáló család bicikli portfólióján - szerintem ott senkinek nem volt egy őszinte mosolya a nap maradék részében.
Nevermind...
-
aktív tag
válasz alázógyík #8962 üzenetére
Ha ennyire nagy csomagtartó kell, akkor 3-as Mondeo kombi.
Csak most olvastam, elnézést...
Idős Ford nem játszik semmiképpen sem.
...ellenben egy ezredforduló utáni Lancer kombi lehet még új kedvenc. 1.6 szívó benzinesekkel tele van a HaHu, és erre is igaz az, ami a Croma-ra: minimális az árkülönbség az évjáratok között. Már csak azt kell belőni, hogy melyik szíjas és melyik láncos; elvileg a 2007+: [link]
Engem a Nissan meggyőzőtt a 2000-es évek japán mechanikájával kapcsolatban. Egyébként pedig :
RIP Nissan - tegnap a vizsga előtti felmérésen közölték, hogy gatyán vannak a fékek, mind elől, de főleg hátul, illetve rohad a hátra-fékcső és a bölcső is (bármi is legyen az). Körbekérdezve a szűkebben vett ismerős szakik között: cca. egy százas lenne a vizsgára rendbetétel, illetve kéne egy új garnitúra gumi (DOT 607 AllSeason 3db + 1db OG gyári-nyári pótkerék az Úr 2000. évéből ), egy olajcsere, illetve a vizsga díja; ez így kb. 200e JMF. Sz'al ez is megy a HaHu-ra.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
molnarpeter
nagyúr
Szerintem ha Mondeo, akkor már mk4, nem egy italdesign forma, de elég stabilra sikeredett a technika és tucat autó, 2.0 TDCI kiváló a tágas közlekedőedény szerepre (2.2 dízellel meg halad is), Aisin automata sem rossz.
Lancer 1.5-1.6 motoroknál hallottam néhány nyűgöt a 2007+ generációt illetően, nem tudom, a korábbiakhoz mennyi köze van (kenés problémák, olajevés).
Nissan helyett meg vegyél egy SDI-t, asszem ebben a topikban még nem ajánlottam mostanában a világ legjobb motorját
Ma befaragtam a kínai szivargyújtó aljzatot a gyári helyett, hátha azzal nem fogja kivagdosni a Roidmi a biztosítékot. Nem az igazi a kialakítása, még kicsit módosítunk rajta, aztán remélhetőleg tartós lesz. Gyárira visszaalakítható módon csináltam, mert fene tudja
[ Szerkesztve ]
-
hacki87
senior tag
Beszéltünk erről is, hogy praktikus kombi alakja van ennek a lancernak a "kockasága" miatt.
croma:
Saját tömeg 1 615 kg
Össztömeg 2 060 kg
Szélesség 1 775 mm
Magasság 1 603 mm
Hosszúság 4 783 mm
Tengelytáv 2 700 mmLancer:
Saját tömeg 1 275 kg
Össztömeg 1 780 kg
Szélesség 1 695 mm
Magasság 1 450 mm
Hosszúság 4 485 mm
Tengelytáv 2 600 mmNem gondoltam, hogy közel 30cm-vel rövidebb a lancer. A croma azt hiszem 500literes a lancer 344. Bár egy mosógépet inkább a lancerrel próbálnék meg előbb elhozni a kialakítása miatt.
-
aktív tag
válasz molnarpeter #8975 üzenetére
Nissan helyett meg vegyél egy SDI-t, asszem ebben a topikban még nem ajánlottam mostanában a világ legjobb motorját
Itt még nem, de máshol igen... ...és nézegettem, mit is lehet kihozni belőle: Octavia, Jetta, etc.
De nekem mind a dízel, mind az árja tagozat legfeljebb utolsó mentsvárként van jelen a kis útkeresőmön.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
válasz hacki87 #8976 üzenetére
Igen, abszolút.
A 'kombis' praktikumot viszont én már csak ledobott hátsó sorral veszem komolyan (úgy viszont a Lancer is 1000 liter), mivel szerintem nekem elsősorban a mélység lenne az illő fétisem, illetve az általad is körbeírt derékszögben végződés és a teljes szélességű ajtó.
Ebben a halottaskocsi kombik látszanak a tutinak.
Nevermind...
-
addikt
Ha halottaskocsi kombi, akkor nekem egyből a 7. gen Honda Accord Tourer jut eszembe. Az egy az egyben halottaskocsi. Amúgy nem ismerem, csak így beugrott erről.
(#8979) LZs?!
Csak az Alfát néztem: Vedd ki azt a szófordulatot, hogy mappányi számla, azt az érzetet kelti, hogy folyton szerelőnél volt (még ha így is volt, ezt nem kell emlegetni). Meg vedd ki azt a részt is, hogy a külseje foglalkozós lesz. Nem néztem mostanában a GT árakat, de gondolom ezt inkább felfele pozícionáltad. Aki drága GT-t akar venni, az nem külsőleg foglalkozósat fog nézni. Ha érdekli, felhív, max elmondod neki. Vagy nem, hanem eljön és megnézi, max nem viszi el.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Annyira nem. 1 hónapig hirdettem először, akkor 1 hónap után kaptam egy telefont rá, de rájöttem, hogy most nem adhatom el, mert kocsi nélkül nem maradhatok (ez volt április eleje, a vírus szezon csúcsa és hiába foglalóztam a Bravo-t március elején, mivel szlovák kocsi volt, a határzárak miatt beragadt a dolog és nem tudtam átvenni). Ez után egy hónapra levettem. Május elején hirdettem meg újra. Senki nem keresett egy bő hónapig, aztán múlt hét csütörtökön levittem az árát 2,4-ről 2,2-re. Akkor jött egy telefon szombaton és el is vitték. De még azért alkudtak belőle, csak már nem volt kedvem tovább tartogatni és odaadtam.
Jól jártak vele, minden volt hozzá, nem úgy, mint a kavicsos telepi kocsikhoz. Csak sok volt benne a méter, arra meg Mo.-on nagyon érzékenyek, hiába van 1000x jobb állapotban, hiába lekövethető, hiába volt karbantartva. Legyen egy fostalicska, de ha vissza van tekerva, akkor az az Isten.
Most is vett amore-n egy srác egy 2.0 59-et. Gondolom pár százezerrel olcsóbban, mint amennyiért jót vehetett volna, biztos 120-ezer km-rel 10 év körül.
Ajánlottam anno az enyémet is neki, de nem érdeklődött. Aztán most folyton kérdezgeti, hogy javítsa ezt meg azt, van-e bontott alkatrész, ez szart be, az szart be. Vicc, de nem akarom kiröhögni.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz j.bravo #8987 üzenetére
@molnarpeter
Thx!
Nem, fent van még, csak egy másik linken; a Hahu 'kimoderálta' az elsőt, mivel egy személynek egyszerre csak egy hirdetése lehet fent, és hiába adtam fel két regről a két kocsit, a számlázásnál valószínűleg összekapcsolta a kettőt, és jött a ban...így újra feladtam egy friss regről, más néven, telefonszámon és másik kartyával fizetve. Fuck 'em.
Egyébként reggel 9 körül kaptam egy hívást egy, a hangja alapján fiatal(abb) sráctól, aki 5 perc után kibökte, hogy 70-ért viszi, majd némi nyűglődés után lett 80, és indul érte... Én maradtam a legalább 100-nál, és miután ez részéről egy újabb monológba fulladt a világ rendjéről, főleg a lupukkant autók mibenlétével kapcsolatban, mondtam neki, hogy ha még meglesz egy hét múlva is, akkor beszéljünk újra. Igen, tudom, tudom...
Délután szintén hívott egy, a hangja alapján fiatal(abb) srác, aki gyorsabban rátért a lényegre: szintén 70-ért vinné, és indulna is érte, bár "kicsit messze van". Ugyanazt mondtam neki, mint az előzőnek...
Nem mondom, hogy paranoiás vagyok, de szerintem közük lehet egymáshoz...illetve jó eséllyel 'azok' voltak mind a ketten.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
válasz Stylewars_kp #8986 üzenetére
Doblo, Berlingo, stb. dolgokat átfutottam, de az már nekem is túl sok a 'tiszta funkcionalitásból'.
Nevermind...
-
aktív tag
válasz HussarF #8984 üzenetére
Huh...visszaolvasva tényleg régebben indult a story. Március óta nekem teljesen összefolynak a hetek, hónapok...
A kiemelés és egyéb csingilingik akkor valószínűleg nem segítettek, csak a vevő update alert-je, amit beállított, gondolom.
Egyébként 1.2-1.3 között lehet reális a GT is a kiírt 1.5-höz képest; márha eladni is szeretném.
Nevermind...
-
j.bravo
addikt
Hűű. Két autó hirdetéséhez nepper reg kell? Whisky-tango-foxtrot.
Valahol érthető (részükről) de azért a te reakciód is érthető.
A két telefonáló hangja eltért?
Lehetne gondolni, hogy a 70 a “mennyit engedsz a feléből” elven jutott eszébe/eszükbe, meg hogy kisebb az abszolút Ft-nyi különbség mintha a GT-t alkudnák a felére, de én sem adnám el olyannak, akiről a kis belső hang azt mondja hogy inkább ne.
Ahogy leírtad, vsz. jó hangosan mondaná.Whatever.
-
Integrale
veterán
-
aktív tag
válasz j.bravo #8994 üzenetére
Az első kocsi ingyen van (plusz opcionális kiegészítők), a második már 4e Ft (plusz csinglilingik). Utóbbi sem lenne sok, ha az időtartam nem lenne fix 4 hétre korlátozva, tkp. 1e Ft / hét, és a negyedik hét után deaktíválják, aztán a bankkártyával lehet megint újraindítani ismát négy hétre - már ha jól fejtettem meg az ÁSZF-et; engem igazából a korlátosság zavart.
Más:
Úgy tűnik, hogy a Nissan műszakijával behúztam a vészhelyzet-lottót, mivel érvényes rá a +180 nap moratórium.
Kérdés: kicsit tekerjek az áron felfele?
Egyébként hétvégére akadt két érdeklődő, majd kiderül...
Nevermind...
-
KTU
addikt
Ezt a plusz 180 napot merre olvastad?
Lehet gyorsan és olcsón adtam el Marisom.Úgy tudtam hogy vészhelyzet alatt lejáró műszaki érvényes a vészhelyzet vége + 15 nap.
Tiéd bele sem esik, mivel már vége a vészhelyzetnek.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen