- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanyi.mTs
addikt
válasz Patrick #9153 üzenetére
az FB csoportba számomra hihetetlen értékeket írnak, mutatnak. bár ritkán írják le rendesen, hogy milyen használat mellett.
a fedélzeti számítógép értékéhez hozzá kell adni legalább 0,5-0,6l-t a fogyasztáshoz.Nekem számolva, 7,5-8,5 liter jött ki. Volt egyszer 9,5 is. Többnyire városban (Bp) használjuk, de nem a legnagyobb dugóban. Meg néha autópályán (130-at betartva), ahol 7,6-ot szokott mutatni, ami szép lenne, de ehhez még kell a korrekció (+0,5l/100km)
Múltkor kb 350km-t mentem nem autópályán (M0, 4-es út, majd egy kis város) és a számítógép 6.1-es fogyasztást mutatott a végén (+ korrekció)Van egy pár dolog, ami zavar, de legjobban a 45 literes tank
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz alázógyík #9157 üzenetére
Nekem a benzines Lybraval 7,51 az elmult 61e km atlaga, Bravo palyan 145-re allitott tempomattal fut, orszaguton 90-100 korul, varosban ugyan nem a csucsforgalmat kapja reggel, de delutan igen.
Nem csalas, nem amitas.Annyi a titkom, hogy gurulok amennyit lehet, varosban 3.-nal nem valtok feljebb, ugy van eleg motorfek is, es gyorsitani es konnyebb.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Sanyi.mTs #9159 üzenetére
Na azt kell elfelejteni, ott csak szenved a motor, a motornak árt az a felhasználás, és a fogyasztás sem lesz jobb. Varosban 3.-ban megyek a Bravoval es a Lybraval is, az 2800-as fordulat korul van.
1500-rol nem tud normalisan, hosszutavon karosodas nelkul gyorsitani egy ilyen motor, kell a fordulat.Vezettem tobbszor haver Tipojat, kinlodik alacsony fordulaton, erezhetoen nem szereti.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz alázógyík #9162 üzenetére
Sajat zsebre nem hazudok.
Ez a legutobbi, teletankrol indult, Sulysap - Bp - Pápa- Bakony és vissza. 500 km, a mutato viszont marhara nem egyenletesen mozog.
100-ast kap az is es a Lybra is, utobbinal ~ fel litert jelent a fogyasztasban, kb nullara jovok ki a felara ellenere is, Fiatnal passz, mert 95-nem volt meg benne.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
gipsztigris
addikt
Ha már fogyasztás.....
31.000 kilométerre 6,34 l/100km az átlagfogyasztásom az 1.6 MJet Deltával. Kicsit több mint a gyári adat, de egyrészről szeretek dinamikusan vezetni, másrészről pedig van egy kis erősítés szoftveresen."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hroberto
veterán
válasz gipsztigris #9165 üzenetére
Nekem is hasonló az 1.6 JTDm Giulietta fogyasztás. Nagyrészt város.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
gipsztigris
addikt
válasz hroberto #9166 üzenetére
Ez is javarészt város és rövid 40-50 kilométeres távolságok. Mióta átadták az M4-es Cegléd-Üllő szakaszát, azóta egy kicsit jobb a helyzet ha Pestre kell mennem, mert 140-145 tempomattal takarékosabban tudok közlekedni.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hroberto
veterán
válasz gipsztigris #9167 üzenetére
Ha néha hosszabb távokat mennem kell, simán benéz 5 liter alá is, ezt nagyon szeretem benne.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
addikt
Ti amúgy tudjátok, hogy van egy pedál a jobb oldalon is, amit gázpedálnak hívnak, és ha nyomogatjátok, akkor nő a fun-factor?
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #9172 üzenetére
Aztán lehet EGR-t pucolni
Most, hogy a jobb külső féltengely csukló feladta a küzdelmet és szerelőre vár a kocsi, kifejezetten jól fogyaszt. 0 km-en 0 liter
-
alázógyík
őstag
válasz HussarF #9169 üzenetére
Az a vicc, hogy ez a dinamikusan közlekedek és nem fogyaszt az autó témát úgy 20 emberrel cáfoltam már meg.
Találkoztunk fórum talin, autós talin, és mondtam, hogy csak kövessenek.
Ne menjünk gyorsabban, mint szoktam, és ne hágjuk át a szabályokat. (Mármint a logikusokat )
Érdekes módon, mindenkinek sokkal nagyobb lett a fogyija, mint volt. Utána meg ment a fejvakarás, biztos rossz üzemanyag, nagy szél, ....blabla 100 indok. -
Stylewars_kp
senior tag
válasz molnarpeter #9173 üzenetére
-
gipsztigris
addikt
-
CharlieDrop
veterán
válasz gipsztigris #9177 üzenetére
vagy lehet a dinamikus vezetés nem mindenkinél egybites, fék-gáz
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Integrale
veterán
válasz alázógyík #9175 üzenetére
Mi a dinamikus?
Pályán 140, autóúton 120, országúton ahogy a forgalom adja, ha lehet haladni, akkor 100 körül, városban forgalom ritmusában + 1 kicsi. A megengedett értékekig felgyorsítok amilyen gyorsan csak tudok, aztán tartom.
Reggel 6-kor Soroksárról Újpestre városon keresztül, néha napközben át a városon és vissza, hazafele M0, hétvégén Mezőkövesd - Pápa, évi 30e km felett fut kicsivel a Lybra.Az elmúlt 61.000 km átlaga ennyi, (7,51) vezetem a tankolásokat.
Hétvégén Bp- Nyíregyháza - Bp 8,2 lett, végig pályán, 150+ klímával 2 személlyel, sok cuccal, de ez a tempó ritka. De mint írtam, hagyom kigurulni az autót, ha a forgalom ezt engedi, nem On/OFF a pedál.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
bear_
aktív tag
válasz alázógyík #9175 üzenetére
Sok minden befolyásolja a fogyasztást. Én is dinamikusan vezetek (szerintem, meg sokat előzgetek, városban különösképp ahol több sávos az út.) Ugyanakkor sokat használom a motorféket, ami szerintem rengeteget számít. Lámpánál is ha tudom, hogy piros lesz akkor inkább csordogálok, mintsem álljak előtte fél percet, így legtöbbször meg sem kell állnom.
Mindezeknek köszönhetően az átlagfogyasztásom a spiritmonitoros értékek alsó harmadában van (bármilyen kocsival), pedig mint írtam egyáltalán nem vezetek papásan, mert mindig késésben vagyok -
hroberto
veterán
válasz Stylewars_kp #9172 üzenetére
Igen, az 1.3 Multijet tényleg nagyon takarékos. Volt egy Grande Puntóm meg egy MiTo-m is ezzel a motorral.
Ami nem tetszett benne, hogy diesel létére kétezres fordulat alatt nagyon erőtlen volt. Hiába, csodák nincsenek, kicsi a motor.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #9183 üzenetére
Végre, múlthéten a szelephézag volt akiós, de az nem kellett.
"Bad reklám is reklám too"
-
SPeti1984
senior tag
2010 utáni Doblo1.6 multijet 105 lovas autóba utólag lehet gyári tempomator beszerelni mint anno a Stiloba?
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Bravo vásárláson gondolkodom. Alapvetően az 1.4 szívó is elég lenne nekem szerintem. Mit kell tudni ezekről?
-
alázógyík
őstag
H!
Véletlenül se próbáld ki a T-Jetet, mert akkor a szívóra rá se akarsz majd nézni.
Főbb gondok:
1. Korai példányoknál, főleg a bordó, piros színeknél lakk hiba.
2. Klíma terelő motorok hibái. (Ez k.b. mindegyik Bravot eléri, főleg a digit klímásoknál)
3. Féltengely
4. M32 GM váltó2 hét múlva az enyém is meg lesz hírdetve.
[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
Elméletileg nem, de azokkal is szokott gond lenni, de nem olyan sűrűn, mint az M32-vel.
Remeg az egész autó, annyira elkopik a kehely és a csillag is. Komplett csere..
A felújítást is preferálták egy ideig, amit egy debreceni cég csinált. De aztán 1 év múlva ugyanúgy előjött a probléma.
Manuális klímás autóknál csak a hideg/meleg levegőt keverő motor meghibásodása szokott előjönni, de ahoz talán hozzá lehet férni a teljes műszerfal levétele nélkül is.
A dizlit nem ismerem.[ Szerkesztve ]
-
ph_5.5
aktív tag
Érdemes beugrani a Bravo II fb fórumára. Ott számos információt megtalálsz.
Több mint két éve vettük a saját 1.4 T-Jet kivitelünket. Én a mai napig imádom és nem bántam meg. Szívót nem vennék belőle. Nem sokkal olcsóbb, nem fogyaszt annyival kevesebbet, és az a kis légcsavar kellő dinamizmussal ruházza fel az alapváltozathoz képest. -
ph_5.5
aktív tag
válasz alázógyík #9190 üzenetére
Több mint 2 éves a Debrenceni féltengely felújításunk. Belekerült több mint 30e km, és semmi baja.
Klímaterelővel hasonló a helyzet. A féltengellyel kb egyidőben javította a fb csoport közismert klímása, és hibátlanul üzemel télen- nyáron. Mert itt ugye nem csak a hűtést cseszi el a rendszer ha a mechanika törik. -
molnarpeter
nagyúr
válasz hroberto #9196 üzenetére
Inkább türelmet igényel szerintem, most csináltam hasonlót Golfon, még az állító motor is majdnem ugyanez pofára. Ott fogaskerék szokott törni (komplett cucc Kínából nem drága) de nekünk pl a terelőlap csukló/rögzítő volt a gond. Kellett rá pár este, de igazából nem volt vészes.
-
hroberto
veterán
válasz molnarpeter #9197 üzenetére
Inkább keresek valami szerelőt aki látott már ilyet.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen