- Vezetékes FÜLhallgatók
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Androidos tablet topic
- Léghűtés topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #8701 üzenetére
100%
Olyan, mint a Delta alatt is van, golyalab, a tetejen csapagyazva, mint elol (vagy gumi, vagy golyos, gorgos).
Multilink eseteben ezek kulon egysegek, lengokarok a csonkalvanyt nem csak alul tamasztjak, hanem tobb ponton, igy vezetve pontosabban a kereket (mint a dw elol).
Hatul a lengokarok alul, gyakorlatilag egy pontban talalkoznak, ugy, mint egy MacPhersonon az elso haromszog lengokar.166 multilink abbol az idobol, meg a Lybra is valami hasonlo szerzet, de ott a hosszlengokarok Y alakuak, es van egy fuggoleges tamasztoja, ami menten elfordul hossziranyban a lengokar.
Szoval igazi multilinknek a 166 nevezheto csak.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
őstag
válasz hobizoli #8699 üzenetére
Köszi az infót.
10k km periódusú olajcserén kívül esetleg kell valamire vigyázni, karbantartani?
Olyan hozzá nem értő személynek, mint én vagyok, ha esetleg találnék egy jónak kinéző példányt, hová lenne érdemes elvinni átnézetni?
Nyilván nem lehet tudni az ország melyik pontján futok bele az autóba, de örülnék, ha ajánlanátok 1-2 szakembert. -
addikt
Ez az új fehér szín is egész jó a Giulián:
The NEW Lunare White (Moonlight Pearl) Paint -
j.bravo
addikt
DZ tuning és service, vágóhíd utca a XX kerületben. Nagyon népszerűek, ezért egy kisebb lottónyereménnyel felér bekerülni hozzájuk, keress ra itt a topikban.
Érdekes hogy nem konzekvensen kell mindenkinek sokat probalkoznia, van hogy újonc (de akar visszatérő) Alfa tulaj elso telefonhívásra sikerrel jár, de újonc es regi egyaránt lehet hogy tizedik hívásra se tud beszelni veluk.Whatever.
-
LógaGéza
addikt
Én 7gen Civicből (igaz 3 ajtósból) ültem át 147 1.6TS-be. Egyetlen egy dolgot sírtam vissza, az a váltó. Minden másban sokkal jobb volt a 147. 7-800k körül már találsz elég jó állapotúakat, ha FL előttit nézel, FL utánniakhoz meg kevés lesz. Kb ugyanannyi baj volt a kettővel (hátsó küszöbnél rohadás, motor olajevés, stb), csak az Alfához jóval olcsóbb az alkatrész. A futómű amúgy sokkal jobb szvsz a 147-en.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
őstag
válasz LógaGéza #8712 üzenetére
Köszönöm, hasznos tapasztalatok számomra.
Mindenképpen FL utánit szeretnék, ha kell, teszek hozzá. Nekem az újabb verzió sokkal jobban tetszik, jóval modernebbnek hat, legalábbis előröl.
[link] Pont a lakhelyemen hirdetnek egyet. A fehér fóliától és a lekopott Alfa emblémáktól eltekintve szépnek tűnik. Mondjuk utóbbi nem tudom árulkodik-e valamiről...
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Ez eleg kiabrandito, legalabbis nekem. A feher folia eleg gaz, a felnire szavak sincsenek. Felszereltseg sem acelos annyira (nincs ketzonas klima pl, multikormany automata tukor, esoszenzor stb, igaz, az utobbiak potolhatoak).
Plusz amit hobizoli is irt, fekete. Tisztan tartani nem egyszeru, es a forma sem jon ki ugy, mint egy grafitszurken, bordon."Bad reklám is reklám too"
-
#29899008
törölt tag
Ha már 147-es, még mindig autóvásárlás előtt állok, és két kérdésem is lenne: ➀ mennyire lehet benne elférni elől ❔ mennyire kényelmes egy ~194cm-es embernek? ➁ az 1.6-os Twin Spark mennyire számít jó választásnak ezekben az autókban?
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
Gyárilag milyen kerékcsavar van a 159 Ti felnihez? Nemrég mikor felkerült, akkor realizálódott bennem, hogy a téli mozgókúpossal van felrakva, azzal ment fel a nyári is, de ez a megoldás nagyon nem tetszik nekem...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
őstag
Okés, akkor a fekete színt hanyagolom. Ráérek kivárni a megfelelő autót, nem kell kapkodnom a jelenlegi helyzetben.
-
hobizoli
nagyúr
[link] Rosso Competizione
több drón kell ;P
-
LógaGéza
addikt
Holnap megyek programoztatni (159 1.9JTDm 136LE). Mióta hallottam a dologról azon töprengek, hogy mi legyen a DPF-el. Kiszedetném, de nem tudom, hogy ez műszakin mennyi galibát okozna, valamint esetleges eladáskor ez mennyire lenne probléma (erős zöld oldalba most ne menjünk bele). Azt is hallottam, hogy EGR falazás miatt sűrűbben regenerálna, de ez nem tudom mennyire igaz...
Ti mit tennétek?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
aktív tag
válasz LógaGéza #8727 üzenetére
Az etikai, erkölcsi oldalától (már ha van ilyen...) eltekintve: én falaznám/kivenném/stb.
...de:
1) egy jövőbeni potenciális vevő jó eséllyel el fogja várni a 'gyári' állapotot, mert...
2) forgalmi vizsgán / ellenőrzésen megzsanettoznak érteMegoldás: úgy nyúlj hozzá, hogy kétévente / eladáskor vissza lehessen állítani; jobb esetben vizsgán elég lehet a kézfogás, de személyes nexus függvényében lehet, csak Deákékkal hármasban...
Ha meg ezzel együtt túl macerás, akkor hagyd a f@szba az egészet és használd úgy, ahogy van.
Nevermind...
-
mekker
őstag
válasz LógaGéza #8727 üzenetére
Ezeknek a módosításoknak mi a pontos célja ép alkatrészek mellett? Teljesítménynövelés?
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
LógaGéza
addikt
Ezeknél a motoroknál a meghibásodások kb 90%-a visszavezethető az EGR-re. Valamint ugye mivel nagyobb lesz az öblítés, az eltávolított DPF miatt ezért a hozzáírt program hoz valamennyit teljesítményben is.
LZs?!
Igen, pontosan ezek a dilemmáim nekem is, viszont ha jól tudom műszakin már nem is mérnek kibocsátást, valamint ha mégis, akkor határértéken belül lesz DPF nélkül is. Forgalmi ellenőrzésen hogy szúrnák ki?máyköl
Igen, hozzá[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
gipsztigris
addikt
válasz LógaGéza #8727 üzenetére
Én úgy csináltam, hogy (1,6 Mjet Delta) nem kiváltó csövet tettem a DPF helyére, hanem a dpf szűrőt beleztem ki, majd a motor felőli oldalán szépen vissza lett hegesztve. Műszakin nem fog szembetűnni, hogy nincs benne dpf.
Ha pedig egyszer eladom, akkor teszek bele egy bontott dpf-et és vissza lesz töltve a gyári program és áldás-békesség! Az EGR falazva van, de az marad is."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hroberto
veterán
válasz gipsztigris #8732 üzenetére
Nekem is így lett megcsinálva a MiTo, és nemrég a Giulietta is. Igaz a Giuliettát nem is lehet másképp, mert egy házban van a katalizátor és a DPF.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
válasz gipsztigris #8734 üzenetére
Gondolom, mivel a motor ugyanaz (1.6 JTDm), a DPF is hasonló lehet.
A Mito-ban (1.3 JTDm), külön volt a kettő.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
gipsztigris
addikt
válasz hroberto #8735 üzenetére
Mondjuk, én elbaxtam, hogy rossz helyen nyitottam ki és nem csak a dpf-et dobtam ki, hanem a katalizátort is.
Utólag már bánom, mert a kati benne maradhatott volna. Így olyan hangja lett az egésznek, mintha nyitott rendszer lenne alatta."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
LógaGéza
addikt
válasz gipsztigris #8732 üzenetére
Ha tudsz olyat ajánlani, aki DélKelet-Pest környékén ezt így megcsinálja, akkor az nagyon jó lenne.
Közben megvolt a programozás, azt ajánlotta a költő, hogy írjuk ki a DPFet is, mivel baj van a nyomásszabályzóval, és érdekes értékeket ad vissza - vagyis vagy túl jó a DPF, vagy nagyon rossz. Így szoftveresen ki lett véve, de fizikailag még nem, vagyis ezt nagyon gyorsan meg kell tenni, szóval nagyon keresek valakit, aki meg tudja ezt tenni..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
TheProb
veterán
Mai nap termése:
1. Lecseréltem ma a kerekeket és ezzel együtt felavattam végre a Parkside akkus ütvecsavarozót és a Cr-Mo fejeket. Sajnos volt 2 csavar, amivel még a molibdén fejek sem bírkóztak meg. Sajnos muszáj volt elővenni a gyári kulcsot és 2-3x megcipőzni. Úgy már meglazultak. Vegyesek az érzéseim :S
2. Az autó emelésekor észrevettem, hogy az emelőélek néhány helyen elkezdtek rohadni. Szerintetek ezt még házilag lehet kezelni? Ha igen, akkor tippeket megköszönnék. Mivel gyanítom, hogy a még ép festékréteg alatt is már elkezdte ennyi, így nemtom mi lehetne a megoldás.
Ha már csak fényező, akkor az élekkel mit szoktak csinálni?3. Vettem múltkor az Aldiban egy felnitszitítót próbára. Eddig csak Lidl-ös verziót használtam, így kíváncsi voltam, hogy ez milyen. Összehasonlítva a kettőt, az Aldisnak semmi szaga sincs, míg a Lidl-ös iszonyat erős, savas. Kb levegőt se kapsz, miután jól befújtál mindent. A Lidl-ös semmi "extra", azonban az Aldi-s tiszta purpla rain copy-nak hat, fotókon látni. De a lényeg, kb mindekettő ugyan olyan faszán szedi le a szajrét. Bár az Aldis talán egy picit még lehet jobb is.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
gipsztigris
addikt
válasz LógaGéza #8737 üzenetére
Nem tudok sajnos! Én magam szedtem le és vágtam szét, majd egy barátom hegesztette össze Co-val.
Arra figyelj, hogy szélesebb ablakot ne nyiss mint ami a két nyíl között van. A felső részben van a katalizátor, azt simán benne lehet hagyni ha ügyesen használod a vésőt."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hroberto
veterán
válasz gipsztigris #8736 üzenetére
Én azért ennek utána kérdeztem, hogy melyik a katalizátor és melyik a DPF, mert a katalizátort nem akartam kivenni, részben pont a hangja miatt.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
LógaGéza
addikt
válasz gipsztigris #8740 üzenetére
Áhh, egyedül nem megyek neki, sose volt a jó barátom a hegesztő... Beszéltem közben a szerelőmmel, megtudja oldani, szóval viszem jövőhéten Pécelre.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Integrale
veterán
-
mekker
őstag
Multiair motorok mennyire kokszosodnak?
2-3 éven belül esedékes autóvásárlás, és kíváncsi vagyok a véleményekre. Sima 1.4T lenne a racionális döntés, de a multiair és az erősebb dízelek csábítóak.
Régi szívó 1.4, 120LE-s 1.4T, illetve 1.9 jtdm 8v-vel van tapasztalatom, ezek közül az 1.4T karakterisztikája a legszimpatikusabb (bár ebbe közre játszik a rövid váltó is). Autópályára azért biztosan komfortosabb lenne a Multiair változat.
[ Szerkesztve ]
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
Használtat, vagy újat akarsz majd venni? Ha jól tudom lassan jönnek az újabb motorok a mostani 1,4t helyett. Bár a most kialakúlt helyzet miatt lehet gyártásban hagyják a régi motorokat
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs