- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Melyik tápegységet vegyem?
- HP nyomtatók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- Kompakt vízhűtés
- Computex 2024: az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
Hirdetés
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
ph A gyártó a tajpeji rendezvényen egyebek mellett egy 520 Hz-es IPS és egy 4K@240 Hz/1080p@480 Hz-es OLED megoldást is közszemlére tett.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
válasz Integrale #8500 üzenetére
Eddig nekem nem volt különösebb gondom ezzel a csoda M32-vel. (most erősen kopogtatom az asztalt). Előző tulaj már kicseréltette a kinyomó csapágyat, szóval remélem, hogy ez nálam nem fog újra előjönni... Más komolyabb típusbetegségéről nem tudok, aztán lehet van még...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Integrale
veterán
Valaki keresett Bravohoz középkonzolt.
[link]"Bad reklám is reklám too"
-
addikt
válasz Triathlete #8498 üzenetére
Mondjuk ez autótól is függ. De ez a semmi szürke a közlekedőedények színe. Ehhez azért komoly autónak kell lenni, hogy egy ilyen ezüst-szürke is mutasson, pl. Aston Martin-nál már senki nem fog visszakérdezni. Bár meglepő, de a Giulián se áll rosszul (Silverstone szürke). Szürkéből vmi sötétebb kell (kb. mint a Vesuvio a Giuliánál), hogy engem megfogjon, de akkor sem túl szívesen választanám. Fehér az egy elegáns szín is lehet, kommersz is, a fekete meg megint lehet egy kommersz szín, meg komoly is, más az üzenete. Fekete pl. a 159-nek jól áll, mert letisztult formája van, de pl. a Giuliának nem az igazi, mert rejti a formájának a részleteit.
De fekete-fehér-világosszürke-sötétszürke az autók 90%-a, azért nem akarok én egyelőre olyat. -
Triathlete
senior tag
válasz HussarF #8503 üzenetére
Megértelek persze, de szerintem itt a képen kifejezetten jól áll ennek a szürke szín, jó fényeknél egész jól kiadja az éleket. 159 nekem fehérben tetszik a legjobban még akkor is ha sok a fekete rész rajta, utána jön a kék nálam ami nekem is van (Aurora Blu). Mondjuk én az életben is minimalista vagyok. Lakás szürke-fehér, ruházkodás is fekete-fehér, kék-fehér, szürke-fehér
KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
j.bravo
addikt
Urak, azonos motor esetén (2.0JTS) egy félfaceliftes 156 SW illetve egy teljes faceliftes 156 berlina hátsó kipufogódobja vajon egymással csereszabatos?
Whatever.
-
TheProb
veterán
Nem tudja esetleg valaki, hogy Bravo-hoz milyen cikkszám alatt kéne keresnem az üvegtető javító kittet? Állítólag létezik ilyen, de nem találom sehol.
Utóbbi időben csakorlatilag már teljesen használhatatlanná vált a tetőm, nem tudtam becsukni, csak kézzel "bekurblizni". Ma szedtem szét és a kocsik, amiken a tető ül eléggé kivannak. Állítólag egy a jabító kit pont ezt 4 kocsit tartalmazná.Ideiglenesen most sikerült működésre bírnom, kiganéztam a síneket és bekentem jó vastagon szírral. Most újra szépen jár.
Viszont a vízelvezető teljesen el van dugulva, ott nem sok tippem van, hogy azt hogyan fogom tudni kiganézni..."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
#29899008
törölt tag
Sziasztok, első olasz autómat szeretném megvenni, lehetőleg ~700.000 és 1.000.000 Ft között.
Két típus van,ami nagyon tetszik, az egyik a 156-os Alfa (nem sokat tudok róla, csak,hogy a benzin motorosok nagyon rossz hírűek, a dízeleket viszont dícsérni szokták; a másik,hogy a futómű keveset bír, a javítása költséges(?)
Másik a Fiat Grande Punto. Itt az elektronikáról lehet sok rosszat olvasni, kopogós,zajos alkatrészekről, ill.,hogy az 1.3-as JTD motorok nagyon rosszak..Mennyire igazak ezek az állítások,mennyire kell félni ezektől az autóktól??
Pl.,ha vásárlás előtt átnézik az autót,minden rendben, milyen plusz költségekre kell még számítanom? (Gyakori meghibásodás, alkatrész csere, mennyit bírnak,stb.)Minden segítséget,tanácsot megköszönök!
-
addikt
Oh Yes, Alfa Romeo Is Indeed Going To Reveal A Giulia GTA And GTAm - cascoops
Na vajon mi lesz ebből? -
hobizoli
nagyúr
válasz #29899008 #8512 üzenetére
15-20 eves autonal illik levenni a olajkartert es kitakaritani
erdekes lerakodasok lehetnek mar benne addigra
1.3JTD meg a Opel-kben is volt sok Combo-ban is pl, sokat mennek, de azert csodat ne varj tole menetdinamikaban, vagy ki kell nyomni a szemet
az arra valo, hogy A-bol B-be elpotyoreszik 4.5-5literrel, varosban 5-6
nekem egy 2005-s faceliftes 147 1.9 16v JTDm-m van (150lo), az a 156 hatchback-je
a futomuben most volt decemberben cserelve also-felso lengokar a stabrudakkal egyutt a muszakinal, de ott volt legyszuro, olajszuro, olajcsere, pollenszuro, gazolajszuro, hatso kipuffdob es a muszaki is egyuttal... igy volt ~230k az egesz produkcio a szerelo munkadijjal egyutt
elol kerekekent 1-1 lengokarral van tobb benne, mint egy hagyomanyos McPherson rendszeru futomuves autoban, mert ezekben van 1 fent is, nem csak alul
annyival biztos tobbe is kerul
de nem is ugy kanyarodik vele, mint azok
nekem le is van ultetve 60mm-l az auto -mar igy vettem-, kemenyebb a gyarinal nyilvan, gondolom hamarabb is fogja dobni itt HU-n a dolgot nekem
havercsavonak a gyari futomuves 2007-s 147 1.9 16v JTDm Q2 van (szinten 150lo), o 50k km-t elment masfel ev alatt vele mar amiota megvan neki
vasarlaskor cserelte o a futomuben azt, ami kopogott, azota semmit nem cserelt benne, csak az olajat es a legyszurot gazolajszurot
amiota a 147-e megvan nem sokkal utana vett egy 130loeros Ibiza 1.9TDI-t is, de azt mar el is adta par honapja
most van helyette egy Grande Punto TJET-e
na pl olyat is siman vehetsz, nem egy kifjezetten nyugos motortöbb drón kell ;P
-
Phobion
őstag
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a Fiat Tipoknál a váltó kiosztás milyen alapon történik? Teszt vezettem olyan Tipot (1.4 T-jet) ahol a R fokozat itt volt: [kép], de láttam olyat is ahol itt van: [kép]. :|
[ Szerkesztve ]
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
-
Phobion
őstag
válasz gipsztigris #8516 üzenetére
Köszi. És miért hírhedt az M32-es váltó?
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Phobion #8517 üzenetére
2012-ig voltak jelentősebb problémák, utána nagyobb csapágyakat kapott és újratervezett fedelet a jobb kenés érdekében (ha örökös nem is, de tartósabb - igazából a régi is elment szerintem 100-200 ezret gond nélkül). Szerintem ha cserélgeted az olajat néha és kicsit többet teszel bele, nagy drámára nem kell számítani.
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #8516 üzenetére
Tipoban szerintem mar nem volt M32, mar a Bravoban lecsereltek azt a szart.
"Bad reklám is reklám too"
-
Phobion
őstag
válasz molnarpeter #8518 üzenetére
Értem, köszi! A néha alatt mit értesz?
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
addikt
-
válasz gipsztigris #8516 üzenetére
Az én tipomban jobbra lent van
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #8529 üzenetére
ez az autot pont ettol lesz g.ci draga gyartani, hogy csak ennyi keszul belole, es keves darabon oszlik el a fejlesztesi koltsege
540lo a sima QV 510-e utan meg lofutty
~5% diffi
ennyi erovel kihozhattak volna egy 2 ajtos kupe bodet is neki, az sokkal nagyobb durranas lenne meg a szeria QV motorral is
a szelesites jol all, csak a karbon betet nem kene a hatso kerekivretöbb drón kell ;P
-
addikt
válasz hobizoli #8533 üzenetére
Pont fordítva. Épp ezért lesz olcsó, mert igazából semmi költséges dolgot nem módosítottak rajta, emeltek egy kicsit a turbónyomáson, kihajigáltak a kocsiból pár dolgot, vettek hozzá egy új ülést meg Akrapovic kipufogót és kész. 2 ajtós kupéhoz át kellett volna tervezni a bódét is. De ez gyakorlatilag egy QV, csak megreszelték egy kicsit.
Vagy tényleg volt valaki, aki komolyan gondolta, hogy majd kihoznak egy 110 lóerővel erősebb változatot, amihez át kell tervezni az egész hajtásláncot? Ne már(#8532) Integrale
Jaja, láttam a vezess.hu-n. Emlegetik a karbon tetőt, motorháztetőt meg kardánt, ami a QV-kban is ott van már a kezdetek óta, a karbon kardán még az alapabb Giuliáknál is. Dilettánsok kicsit. -
addikt
válasz Integrale #8535 üzenetére
Mit cserélnek vagy építenek át? Csak szoftver? Vagy átépítik a kocsit? És mennyiért?
Vagy, ha csak megírják, akkor mennyi garival? 6 hónap? És mire adja a garit? Teljes hajtásláncra? Széthullik a kuplung, a váltó, vagy a motor, akkor kifizeti neked a zsír új alkatrész meg a javítás teljes költségét? Egy kissé szkeptikus vagyok.
A gyár 5 évet ad. Biztos van még tartalék a rendszerben, de hogy 5 évet +20%-al elvigyen a hajtáslánc, erős kétségeim vannak.
Azért ott minőségbiztosítási rendszer van, ki kell számolni, hogy mik a várható garanciális költségek majd, stb. Nem csak úgy rárakunk 100+ lovat, rámondjuk a garit, aztán lesz ami lesz[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #8536 üzenetére
turbos kocsikban a gyari setupban plusz 20-25% jedi, de akar 30% is siman benne van
erre tobbek kozott azert van szukseg, mert azok barometrikusan korrigalnak a legnyomasra
ha felmesz tengerszint fole 1000m-l, akkor korrigalnal extra turbonyomassal, amikor jobban porog a turbo egy tengerszinti allapothoz kepest, hogy a nominalis tengerszinti teljesitmenyet ott is tudja
fent lecsokken a legkor inyomas 100kPa ala, de az auto akkoris ugyanannyi nyomast allit elo, csak az adott nagyobb toltes lesz az ottani legkorihez kepest nezve
ezert nem butulnak el ugy, mint a szivo motoros autok, mert azoknal effektiv tenyleg kevesebb levego (oxigen) megy be az egesterbe a kisebb magaslati legkori nyomas miatt, ami akkor ott ugy hat, mintha csak majdnem padlogazt nyomnal neki (pedig 100% TPS van)ezt a PuntoGT is tudta 1993-ban, szoval nem egy uj dolog
ott a jobb elso vaznyulvanyon a vezerles melletti reledoboz hatuljan van a 2. MAP szenzor ehhez, ami a kulso legnyomast meri referenciakent valos idoben
ott is s gyari 131lovas autot fel lehet okositani 160-165lora ez mezei chip-l
a 2. VH-ban is ezert voltak mar feltoltos motoros repulok is[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #8536 üzenetére
510-bol 600lo az kb annyi muvelet, hogy 1-2mm-l nagyobb a kompresszor kerek, meg ehhez a csigahaz "szaja", meg 4-500rpm-l feljebbre forog a motor, mint a QV-ban
es keszen is vagy
ennyit meg az uzemanyagrendszer is szokott tudni siman kezelni modositas nelkul, mivel lamdara korrigal, es 0fokban is tudnia kell tartani az AFR-t lefruttizva, amikor a sokkal hidegebb a levegoben sokkal tobb oxigen van jelen egyebkent is
nezd meg az 1.9-s dizeleknel mi valtozik a 115 meg a 170loeros kozott a "1749"-s turbonal, fika dolgok, elso blikkre eszre sem veszed melyik-melyik, max ha egymas mellett nezed a kettot tunik fel, hogy itt ez egy picit mintha nagyobb lenne ezen, mint ottvagy nezd meg a mk7 Golf R-t abban milyen lehetosegek vannak
2literbol kijon a 480lo 610Nm a hengerfej levetele nelkul a gyari injektorkkal, gyari motorbelsovel, de modositott nagynyomasu pumpaval es masik turboval es DSG kuplunggal
de TÜV papiros full legal muszakit kapsz hozza ugy abban az allapotban, meg garot is
aztan kerul a donor auto ehhez 11misibe ujonnan, meg 4misi a tunnerolasa erre a szinte tokkal-vonoval beszerelve TÜV papirozvaa stage1 okositasa is 380lo a 310-rol indulva, ami kb egy sw update csak, semmi gyari motoralkatresz csereje nincs benne
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
aktív tag
Ezt a GTA címkézést végre értem...mint ezredfordulós érában ragadt oldschool gyerek, a QV, Veloce és egyéb fantázianevekkel nem tudtam mit kezdeni, de mivel akkoriban, a középiskola vége felé, 156 / 147 GTA verziókra pöcögtettem a cölöpöt, így ez mond valamit.
Nosztalgiát félretéve, valószínűleg túl cinikus leszek...de szerintem ez csak egy Q4 / FY Exit booster, felülve a SSC és HEC vonalon már 15-20 egyre jobban abuzált Limited/Special Edition/XXX Edition/etc. vonatra.
Nem feltétlenül financial booster (100-120e Euro körül taksálják darabját, legyen kerek 100e x 500db -> 50M Euro gross), hanem High-level relevance + PR boosting, hogy legyen mit befűzni a számok mellé a year-end release 'outlook' szekciójába...
Más: szombaton elugrottam Dunakeszire...időközben rájöttem, hogy ebédelni is kéne, és ha már a GT-vel voltam és egyedül, és még a nap is sütött, akkor már felcsapattam Dobogókőre a Zsindelyesbe...
Alig voltak felfele, így lehetett csapatni rendesen, viszont a mókázásnak az Uniroyal 'the-rain-tire' téligumi nem nagy barátja, az esztergomi elágazásnál már kezdtem úgy érezni, mint ha nedves agyagban kanyarodnék. Viszont nem tudom mi van ezzel JTS-sel, mivel felérve még egy cigit bőven el tudtam szívni, mire visszavett a hűtő (nem leállt, visszavett; hagytam ketyegni); mondjuk: a JTS álltában is forró, sz'al ez van.
Igazából egy (egy másik? ) 'kecseggel' azért sikerült találkozni: fehér S-Cross már Szentendre óta csinálta a fesztivált, ahogy egyesével előzgette a 'konvojozó' kocsikat; gonosz leszek: a levedlett 1.4 G Astra után még biztos nem tudta visszafogni a 1.4 T'rrbo vadlovait.
Pomáztól 2-3 autóval volt előttem folyamatosan, majd Csobánka utáni ipari park (?) után végre lehetett menni, akkor már mögötte voltam; 90-120 között tolta neki, így jól elvoltam én is, hallgattam a zenét....csak ahogy elkezdett kanyarogni az út, úgy 'mi' is elkezdünk 50-100 között ingázni. Egyik kanyar után ~400m egyenes, kicsit lejt is; ~70-nel jövünk ki a kanyarból, én 4.-ben kényelmesen gyorsítva elgurulnék mellette, már nézem az anyós oldali tükröt, hogy megyek vissza...erre ott van b'meg...mer' nem úgy van az ám! Jó, akkor 'vissza-három-padló', oszt rohadjon rád az ég. Az emberek tök hülyék (én is, csak én másként... ).
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
válasz TheProb #8541 üzenetére
Hál' Istennek nagy átlagban 100 alkalomból talán egyszer akad konfliktusom az úton (pályán, városban...bárhol), legalábbis is én ilyen aránynak élem meg...de valahogy Darwin / Isten / a Spagettiszörny / Whatevs mindig egy elrejt egy Kindertojást ott, ahol nem is számítanék rá.
Mondjuk, néha én is el tudok bambulni, pl. Dobogókőröl hazafele (lefele nem szoktam nyomni neki a bicikliseket kerülegető szembejövők miatt) hallgatom hangosan a Powerwolf-ot (nem röhög!) és kanyargok az előttem 60-70 között menő e-Mini és a mögötte vagy három kocsihosszt tartó Megane után, amikor jön egy egyenes...na, akkor elmegyek melletük komótosan...aztán a második kocsival pont 'egyvonalban' hirtelen elmegy a kraft; ráncolom a homlokom, hogy mifasz, aztán gyorsan ránézek a dash-re: aham, leforgott a 3. fokozat. Valahogy végig meg voltam győződve, hogy 100-110 körül mehetek, és a felismerés után még kellett pár tizedmásodperc, hogy leessen: most bizony váltani kéne felfele, mer' ez így ciki...
Lényeg, hogy megvan a maga hangulata a kocsinak. Viszont ma még bemegyek az Oktogonhoz 'cuccozni'...és a gettóba szigorúan csak a Nissan-nal.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
TheProb
veterán
Én általában városban szoktam az idiókkal összefutni, gyakran lehúzott ablak melletti szájkarate a vége...
Egyet meg is örökített a dashcam, beraknám ide, csak az 1perces videó nagyobb hányadában kéne fütyülni...[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Integrale
veterán
Nagyon kell! :D
"Bad reklám is reklám too"
-
aktív tag
válasz Integrale #8544 üzenetére
Én ugyan csak töröm az olaszt, de minden harmadik szó és a számok tekintetében egész korrekt a jelenlegi piaci felhozatalt tekintve.
Önmagában kéne (inkább, mint pl. Leaf, bár ez sokkal inkább a Honda új city-EV cuccával konkurál), de 30-40e Merkel pénzért semmilyen urban-rat nem kell...
Nevermind...
-
aktív tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Integrale #8544 üzenetére
Videó formában: [link]
Oldal index zseniális; menetfény gyártás szempontból ha nem is horror, de amit nyernek a gáton (index), bukják a réven (DRL)
HussarF: TransOver kiegészítő is hasznos, ha csak kisebb szövegrészt/egy-egy szót kell fordítani, én gépen azt használom inkább, mert szeretem látni az eredeti szöveget, és néha pont egy szó van, ami miatt egész oldalt fordítani vagy új tabot nyitni lusta lennék
-
aktív tag
válasz HussarF #8547 üzenetére
Sohasem használtam Chrome-ot...
Böngészni Opera-t használok, mellette munkára Firefox-ot, Edge-et muszájból a céges intranethez, de utóbbi 10/8-szor meghívja az IE11-et is a belső tartalmakhoz a legacy compatibility miatt... #billiondollarcorporateIT
Na, de a Chrome...hát az sohasenemvót.
Nevermind...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Melyik tápegységet vegyem?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs