- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- ASUS ROG Ally
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kompresszoros hűtés építése házilag
- Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
- Vezetékes FEJhallgatók
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Milyen notebookot vegyek?
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- iPad topik
Hirdetés
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
ma Megjelent az iOS 17.5.1, ami javítja a furcsa hibát, de az Apple hallgat a miértről és a hogyanról.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
jacis
nagyúr
válasz runner 125 #117593 üzenetére
Nagyon igényes garázs! Le a kalappal. Célom egyszer nekem is egy ilyen garázs és persze hozzá egy komoly lakóépület is
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
tag
válasz runner 125 #117593 üzenetére
Nagyon szép (a moci, garázs, minden...), brávó. Porta doors CPL ajtók?
Valamennyire egy az ízlésünk tiéd sportos letisztult, enyém túrás retrominimál
Pont most fejezgetem a "játszós házat", mociknak, haveroknak, mivel a nagy garázsba az asszony terepjárója meg a 2 babakocsi, gyerekautó, bicajokon kívül más már nem fér el
"there are more jacks then one at the fair..."
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #117593 üzenetére
Most perpill,nem.
Garázsra. Tudtam én,hogy "beteg" vagy,de maradj is ilyen!Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
#49155328
törölt tag
válasz runner 125 #117586 üzenetére
Nem bírja a műgyanta a kiképzést?
-
Shin Chen
tag
válasz Topiccsendőr #117596 üzenetére
Utána nézek, a Yamaha Máthénál elméletileg jövő héten átnézik a gépet.
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
rayoliviero
veterán
válasz Topiccsendőr #117596 üzenetére
Ma beszéltem szelephézag ellenőrzéssel kapcsolatban pár szerelővel. Kettő azt mondta, hogy ő valamilyen műszerrel is meg tudja állapítani, hogy rendben van-e hézag, talán a Proptech szinkron teszteres géppel. Lehetséges ez? Elvileg ilyenkor nem kell annyira a motort sem bontani. Csak ha állításra van szükség.
[ Szerkesztve ]
-
Caboose
tag
Egyet válaszoljon meg nekem valaki. Teszem azt letesztelik ezzel a teszterrel (szerintem ezt nem lehet teszterrel mérni, de mind1) és kijön, hogy 1-2 szelep nem megfelelő. Akkor így is, úgy is bontani kell a motort (nyilván kiviteltől függően, valamelyiket jobban, a másikat kevésbé). Akkor mi értelme az egésznek?
A másik kérdés, hogy egyáltalán lehetséges-e a dolog. El nem tudom, képzelni, hogy mi lehet az a paraméter, amiből kidobja a gép, hogy a kettes henger, egyes szívószelepe 0,25-ös hézaggal bír
De javítson ki valaki, ha tévednék. Mert, akkor veszek egy ilyet.[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz Caboose #117609 üzenetére
Az az értelme, ha nem kell állítani, akkor nem kell megbontani úgy a motort. Feltéve, ha megbízható tényleg a teszter.
De a legdurvább az, hogy 50000-es árat mondott az egyik szerelő ezzel a teszterrel vizsgálva, ha nem kell állítani. Ha kell, akkor 75.
A gép 100, két teszteslésből kijön az ára.A másik szerelő az nem volt ilyen pofátlan, ott 25.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz rayoliviero #117608 üzenetére
VPS System. Vakulj Paraszt System.
A teljesítményt meg tudja nézni, de azt, hogy mekkora hézag, sosem.
Semmit nem takarítasz meg. -
-
ath
senior tag
nemazért, de ezek olyan igényesen kialakított garázsok, mint sokaknak lakásuk nincs gratula, tényleg szépek.
nálunk is CPL van, szerintem szépek és jó minőségűek.a gixer egyelőre áll, semmi időm nem volt megnézni miért nincs gyújtás
-
Somatom
veterán
Nem is értem ezt a garázs fétist. Ha egy motoros építkezik, akkor két eset lehet. Vagy a garázs legyen beköltözhető, vagy a motornak legyen helye a nappaliban!
Teljesen értelmetlen egy családi ház, ha a fotelből csak a TV -t nézhetem, a motoromat nem.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #117608 üzenetére
Volt itt mar tema, ezzel a szivocsoben levo nyomast tudjak merni. Jellegzetes gorbeje lesz a nyomasvaltozasnak, ha valamelyik szelep tomitetlen, vagy nyitva van. Hezagot nem lehet vele merni, csak azt lehet latni, ha mar nagyobb baj van. Mindenkepp szet kell szedni, es megmerni a hezagot.
Nalad meg lesz egy szelepfedel tomites csere is, mert az tuti mar cseres ilyen idosen, szoval en nem vallalnam be 50 ezerert se.A kovetkezo tema nem csak es kizarolag neked szol, csak ugy szembe jott ma nagyon sok ilyen az fb csoportokban, 2-3M erteku motor tulajok ragjak meg 3x a szart. ezert egy kicsit erzekenyebb vagyok erre most a kelletenel. Szoval ha telik majomra, akkor telljen mar bananra is, egyszeruen nem ertem ezeket a nyigasokat, hogy mi mennyire draga. Epp ezert lesz egyre dragabb, mert egy normalis szakembernek konyorognie kell a penzert, aztan megunja, es lelep valahova, ahol meg is kapja. atlagember horror fenntartasu sportmotornal atverve erzi magat, ha egy ilyen osszeget benyognek. Es pont ezert maradnak itt a balfaszok, akik egyre tobbet fognak elkerni ezert, aztan latod a fb on a videot, meg az extrem velemenyet az amugy eleg kepzetlen embernek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #117618 üzenetére
Nem tudom, hogy mennyit változott a technika az utóbbi 30 évben. A szelepállítósdit egy CBX 1000 -rel kezdtem. 4 vezérműtengely, 24 szelep és a blokkot ki kellett hozzá billenteni. De, ahhoz is csak egy alap szerszámkészlet kellett, hézagmérő, mikrométer a lapkákhoz, meg toll, papír. A huszas éveim elején sem jelentett nagyobb kihívást, mint egy kuplungcsere a 150 -es ETZ -n.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rayoliviero
veterán
válasz Topiccsendőr #117618 üzenetére
Köszi a segítséget.
Én az 50 ezret sokallom, hogy csak a Proptech szinkronteszterrel nézi át, ami semmit nem ér. Akinél az olajat cseréltettem, neki eszébe nem jutott azzal nézni, meg akarja mérni rendesen.
-
etnies
senior tag
válasz rayoliviero #117620 üzenetére
Mennyi most otthon a rezsiórabér? Valahol 10.000 körül?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #117595 üzenetére
Ők csak itt Sopron környékén szerelnek, meszebbe nem mennek, tehát biztos nem ugyanaz a személy. De nyilván minőségi szerelvénycsalád, piacon van szerintem minimum 20 éve változatlanul, de lehet több is. Sok vill.szerelő szereti.
geresics
Priviben majd kereslek részletek miatt, mára komplett kőművessé, festővé, építésszé, gépésszé kupáltam magam. Amennyit szoptam a szakik után...
Simán megvenném őket újra. A CPL a legkeményebb típus, másik topikban javasolták annó, Jola-ból valók. Tényleg jól bírják a strapát, és az automta küszöb is jó megoldás, pláne h bagatel összegért lehet kérni bele.
csongi
Az alapja ezeknek is MDF, de azért az olcsótól messze voltak. Valszeg a CPl bevonat drágítja őket, de egyébként tényleg nincs baj velük. Nem vetemedtek és a bevonat is tartós.
jacis
Köszi szépen! Manapság beleőszül az ember egy építkezésbe sajnos. De hajrá, legyen mindig cél!
djeperto
Köszi neked is. Igen, már korábban feltűnt, h a tiéd is 1.2-es, csak adventure.
Nem, Jola-ból vannak.
Frankó, jól megépítetted! Az ajtók tényleg egyformák. Talán még az arányok is, csak nyilván más a szín.
Mosquito
Hja, ezt a fajta precizitást már nem növöm ki. Sokszor már tudom magamról is, h hülye vagyok, túlpörgöm a dolgokat, h 100%-os legyen. De ez már valszeg nem változik.
FPSTunker
Sajna azért a 270kg-s motor nagy sztenderen hagy rajta nyomot. Igazából kicsit "benyomódik", de ha lehúzom róla másnapra visszamegy, tehát nem látszik meg, így inkább dobtam alá valamit.
ath
Somatom
Hja, ez annó nekem is megfordult a fejemben, de sajnos a nappaliban sehogy nem fér el.
Nálad ott van a Harley télen?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Somatom
veterán
válasz runner 125 #117623 üzenetére
Nincs házam, lakásban lakom (már, amikor nem vagyok úton, ami elég ritka). Még a lépcsőház kapuig is darabokra kéne szednem a motort.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
phanonym
csendes tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.
22 éves vagyok és olyan fél év múlva szeretnék jogsit csinálni.Koromnál fogva egyik lehetőség A1-es jogsi B-vel vagy A2, korlátlant majd 24 évesen csinálnék.
Kezdésnek nem szeretnék nagy motort, így nem tudom, melyik jogosítványt csináljam meg.
Az A1 olcsóbb és gyorsabb lenne, viszont kevesebb lehetőségem lenne vásárláskor.
A korlátlanig is várhatnék, de például egy A1 B-vel hamar meglenne és árban sem vészes, így megérné. -
csongi
veterán
válasz runner 125 #117623 üzenetére
Minden is
Felülettől a kivitelen át az üvegezésen keresztül az alap anyagokig minden. -
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #117628 üzenetére
November valameddig vannak vizsgák megoldahtó.
Ha ügyes befejezi, nekem az A1 ~2,5 hónap volt, A2 különbözeti 1 hónap a B 2-2,5 hónap. Igaz pörgettük mindet ezerrel, motoron szakadóesőben és kora reggeli félfagyban is mentünk végtére is: "Ti akarjátok a jogsit, nekem meg van tető a fejem felett na meg az esőnek se fogtok rimánkodni légyszi légyszi ne mosd meg a tök ".The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
-
phanonym
csendes tag
-
etnies
senior tag
válasz rayoliviero #117622 üzenetére
Akkor az kb 5-10 munkaóra díja. Ennyi időbe bele kell férnie a szétszedésnek, ellenőrzésnek, beállításnak és összerakásnak, ami a biztos megoldás.
Szóval akkor is sokallanám ezt az 50.000-et, ha létező módszer lenne, nem kuruzslás."önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
válasz rayoliviero #117622 üzenetére
Amúgy... miért nem bontod otthon fejidomig? Szerelőnek is kevésbé lesz herotja miközben bontja talán egy munkaórát spórolsz magatoknak és minimális lesz az esélye, hogy eltört idom fülekkel fogsz később találkozni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz rayoliviero #117622 üzenetére
4-5 ezres rezsióradíj az nagyon olcsó. 8-12 között mozognak az árak inkább, kivéve a BMW szerviz mert ott 18 ezer
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
ath
senior tag
válasz Somatom #117617 üzenetére
természetesen legyen beköltözhető ha a műhellyel is fogok tudni foglalkozni, nálam is lesz kanapé, normális zuhany, hangfalak.. meg egy asszonynemjöhetszbe tábla
a mi ajtóink is a jola-tól vannak. az a szerencse, hogy az egger gyártja hozzá a fóliát, így bútorlapból is lehet hozzá illőt venni, így pedig az egész házban tök jó egység lett a bútorokkal, ajtókkal. ahhoz képest mdf és nem olcsó, újra vennék ilyet.
-
z123456789
addikt
válasz runner 125 #117586 üzenetére
Marha szép ez a motor, örülök, hogy élőben is láttam már. Az egyetlen amit választanék, ha kicsit inkább túrásra váltanék. Mert amúgy marhára nem annak néz ki. A feketefehér meg isten. Durva hogy van középsztender. Azt hittem az ilyen oldschool dolog.
(#117593) runner 125
Győr: kimentem deszkázni, verőfény. Jövök haza, másik városrészbe, full csatak. Mondom mi a tosz? Még jó, hogy egy órával korábban elvittem lemosni a motort.Na menj a csába! Most megdobbantottad pár hapsi szívét, az tuti. XD
(#117597) Mentolka
Mi a tököm az az ugratás a végefelé? A patakért mondjuk harapok én is, de ja, ügyes.(#117600) dellfanboy
Jó magam más sportból, de tudnék ilyen példát mondani. Azok is nagy cégnek számítanak. Volt már rá példa, hogy bevállaltak egy büntetést is akár a felvételért, vagy annak a lehetőségét. Ahogy Kovi is mondta: dominikai köztársaságban tilos ponrófilmet forgatni közterületen, mi mégis megcsináltuk. -
Shin Chen
tag
válasz Topiccsendőr #117583 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #117639 üzenetére
Így értettem, csak azt hagynám fent meg a seggét és úgy vinném szerelőhöz. Neki is egyszerűbb, talán egy órát megspórolunk de nem is a fillérb*s a lényeg hanem, hogy az idomok tudom óvatosan lettek levéve és tárolva.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #117642 üzenetére
Kezdem azt hinni, hogy bmw idomokat szereltetek le, mert azt tenyleg szopas le es felszereleni, mert vmi bepattintos rettenet, amit nagyon erosen kell nyomni, de japanokon ilyen nehezsegu dolog nemigen van. Legtobbon gyorszaras a csavar. Semmit nem sporolsz meg.
Index meg oldalidom nelkul mesz a szereloig, hogy log minden?
Ahhoz hogy azt eltord, tenyleg kannibalnak kell lenned.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #117643 üzenetére
CBR125,CBF125,CB500, GS500f, F650, Pega 650 olyan rideg szar volt már az idom, plusz az innen onnan hiányzó fülek, a facsavar, a gumiágyba bedúgós stift fül pl a CB500 amit ha megpróbálsz kihúzni érzed ahogy ropog az idom. Csak amiket eddig láttam.
Tudod, itthon nem divat autó motor idomba lökhárítóba veni gyári rögzítésést ha elszorod, jó lesz oda a metrikus meg a kontra hátha szarrá repedezik majd az idom is az évek során ahogy rezonál.
A facsavar meg a lemez csavar is nagy divat...Kannibál egyébként a java, nekem még a hűtőbordát is eltudta törni a paraszt a hengeren. Aztán közölte a gépműhely meg a hengerfej, de vazz az a hengeren volt.
Váz összedörzsölve mintha borult volna, faridom (nem értem máig mihez jöhetett le...) csavar túl volt húzva alátét nyema.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Mentolka #117597 üzenetére
Azért ne keverjük a profi oktató által készített gyártói videókat a hazai illegálendurósok csürhéjével. Már csak azért se, mert egy ilyen videó elkészítéséhez több engedélyt kell beszerezni, mint egy ház építéséhez, így biztos lehetsz benne, hogy olyan helyen mennek, ahol szabad, és papírjuk is van róla, ellenkező esetben képzelheted, hogy mennyire ugrana rá a konkurencia, a sötétzöldek, meg a fene tudja ki mindenki!
Az sem véletlen, hogy ezeket a videókat nem Ausztriában készíti az ausztriai gyár!Amúgy az ilyen videókat is jó, ha helyén kezeli az ember! A legtöbb esetben nem gyári a futómű, de ha mégis, mint a (szintén Chris Birtch által vezetett) 790 Adv-R videóban, akkor azt nem a User Manual-ban foglaltak szerint tartják karban! CB tesztmotorjai pl. extrém sokat mennek terepen mindenféle marketingrendezvényen, így az olaj a telóban pl. úgy meg tud égni, hogy azt öröm nézni. Persze a pilóta itt leszarja, mert a gyár úgyis gondoskodik róla, vagy előbb kap másik motort (790 Adv-RR), mintsem gondot okozna.
Lehet KTM-el, GS BMW-vel, sőt, 1000-es V-Strom-mal vagy akár Multistrada-val is ilyen videókat csinálni, mindre láttunk is már példát, csak fontos tudni, hogy ezek a videókban szereplő példányok egyetlen célja az ilyen videókban és rendezvényeken való szereplés, és tökre nem a hosszú távú üzemeltetés! Biztosak lehettek benne, hogy az ilyen célra kiadott Tenere700, vagy AfricaTwin nemhogy a 100ekm-t, de még a felét sem fogja megérni, de nem is az a célja, hanem az, hogy elhitesse a vásárlóval, hogy Ő is lehet Chris Birtch, Adam Riemann, stb, miközben 15ekm-enként cserél olajat, 30ekm-enként ellenőriztet szelephézagot, és a telszkópba bele sem kell nézetnie, nemhogy abban olajat cseréltetnie, hogy a hátsó futóműről ne is beszéljünk.
A legtöbb felhasználó azt sem tudja, hogy hogyan állítsa be a motort, ha egyedül, vagy ha ketten vannak csomagokkal! Engem meg lehülyéztek többen, hogy miért mondom, hogy az onroadnak készített tesztemben, hogy a Honda NC750X futóműve is jó, csak be kell állítani pár kattanással, amikor motort úgy kell tesztelni, ahogy a boltból kitolják... Komolyan, még majdnem én éreztem sz@rul magam...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #117645 üzenetére
Aze sikerult nekem is lepattintani mar elemrol rogzitesi pontot. Keves volt a ket kez. :). Gondolom ezzel nem vagyok egyedul.
Meg oregszenek ezek is. -
julius75
aktív tag
válasz Topiccsendőr #117633 üzenetére
Abszolút. Mert mivel különb, hogy hivatalos? Attól, hogy kifizettek az engedélyekért egy valag lóvét? Ez csak álszenteskedés.....
Ha van pénzed mindent megtehetsz.....?
(lásd vw a bírósággal) -
Geresics
addikt
válasz Mentolka #117648 üzenetére
Nem értek hozzá, ezért én a törvényre támaszkodom. Nem dobálózok olyan szakszavakkal, mint a talajerózió, mert nem értek hozzá.
Olyan ez, mint amikor napelemes témában valaki nevetségesnek tart dolgokat, és nem tudom meggyőzni az igazamról, mert úgy akar vitázni, hogy nem tudja mi a különbség a DC és az AC között, vagy ami még rosszabb, szakembernek vallja magát, és fingja sincs, hogy mi köze a nominális feszültségnek a sztringfeszültséghez és az átalakítási veszteséghez. Én nem szeretném magam ilyen kellemetlen helyzetbe hozni.
A válasz másik oldala, a motor amortizálása a videókban viszont egy nagyon érdekes dolog szerintem, és kb. senki nem gondol bele, csak elfogadja, amit a reklámban lát, hiszen látja, hogy a motor képes rá...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen