Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pfiucska
aktív tag
Valaki ma delelott kakucs?
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
3800+
őstag
Sziasztok!
Lassan esedékes az olajcsere, és a Motul 7100 10W30 annyira nem győzött meg, még ami szimpi az a Repsol 10W30 HMEOC. Adatlapok alapján a Repsol szélesebb spektrumon működik, alacsonyabb a felszivattyúzási hőmérséklete és melegen sűrűbb.
Van esetleg valakinek tapasztalata ezzel a HMEOC verzióval?
Bedobom az adatlapokat is, hátha valaki lát valamit ami gáz (az utóbbi a Motul).MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
veterán
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Oppenheimer #142353 üzenetére
Át kell tolnom jovo hetvegere, random szedulok
De jovo heten vasarnap delelott (8-13) mehetne Bp-i indulassal.iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
veterán
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #142357 üzenetére
Azt nem írtam hogy jobban, kifejteni annyira tudom, amennyire a beillesztett képek mutatják. Persze tudom normál használat mellett zsenge csecsemőszarral is elmegy minden motor Tehát a kérdés, van-e valakinek tapasztalata az említett Repsol olajjal?
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Micsurin
nagyúr
válasz 3800+ #142358 üzenetére
Persze itt páran hobbiból használnak azonos motorokat két eltérő olajjal és minden 30 ezer után széthúzák őket
Ha az MA és az API besorolás azonos nem lesz ott egetverő difi, mert nem lehet talán egyik másik ha hangyaf*nyival sűrűbb\hígabb lesz 80/100 fokon de az is hibahatáron belüli mérték lesz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
3800+
őstag
válasz Micsurin #142359 üzenetére
Igazából olyasmi tapasztalat érdekelne, hogy mennyire csattog, ragad a váltó vele. Nekem sok tapasztalatom nincs, egyedül mikor a Motul 5100-at lecseréltem 7100-ra érezhetően durvább lett a váltó. A többiben gondolom, hogy nagy difi nincs.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #142358 üzenetére
Tehat 100 fokon 1.3 cst kulonbseg, ugyanolyan viszkozitasindex mellet szelesebb spektrumon mukodik, ami miatt szimpatikusabb?
Egyebkent a repsol higabb melegen, ezert alacsonyabb is a szivattyuzhatosagi hatarhomerseklete.Milyen tapasztalatra vagy kivancsi? Milyen tapasztalata lehet barkinek is, ket ugyanolyan teljesitmenyszintu olaj eseten?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #142360 üzenetére
Ezt mar egyszer beszeltuk, az 5100 egy alsopolcos olaj. Ha 7100 at raksz a motorodba, biztos nem lesz rosszabb tole a valto.
Ket ugyanolyan jaso es api besorolasu olaj kozott nem lesz kulonbseg. Aki erez valamit, az bekepzeli.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #142363 üzenetére
Aki erez valamit, az bekepzeli. Igen ezt más szerelőtől is hallottam már más problémánál, aztán csak kiderült hogy nem vagyok "képzelgős".
Tárgytalan akkor a kérdés, a saját tapasztalatnál úgy sincs megbízhatóbb. Köszi azért!
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #142366 üzenetére
Pont ezért kérdeztem, mert számomra ezek csak adatok, nem tudom megítélni, hogy a való életben az üzemmelegen 13% különbség, hidegen pedig 20% különbség viszkozitásban mit jelent. Ezek szerintem nem elhanyagolható értékek, de nem vagyok mérnök. Abban azért én is biztos vagyok, hogy mivel a viszkozitás meg a minősítés passzol, nagy baj nem lehet, legfeljebb jövőszezon elején visszakapja a 7100-at, csak egy ártatlan kérdés volt. De olaj témában nem éri meg tényleg itt kérdezni... nem is értem mit gondoltam.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #142368 üzenetére
Ugy latom elengedni azert nem sikerult teljesen ha egy ilyen hisztivel kezdesz.
Anyamnal 1 motorom van, az 5 ből. Úgy már jó az arány?
Bar nem arra hivatkoztam, hogy neked mennyire keves motorod volt, vagy mennyire vagy balfasz. Hanem hogy en ezzel foglalkozom napi 8 oraban, te meg nem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #142367 üzenetére
Erdemes olaj temaban kerdezni itt.
Megtudtad hogy milyen ertekeket kell nezned egy olaj eseteben, milyen viszkozitast kell belerakj a motorodba, mert meg ez is kerdes volt korabban. Szoval sikerult eleg jol eltajekozodni itt. Szivesen.
A masik dolog hogy raguglizhatsz esetleg a mertekegysegek definiciojara, hogy megtudd, 1.3 cst mekkora kulonbseg lehet 100 fokon egy olajnal. Ehhez nem kell mernoknek lenni. gondolkozz, ha van mar valami a kezedben. szamok-ertekek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Geresics
addikt
válasz 3800+ #142367 üzenetére
Hmm... vacsora után visszaolvasva, ez már személyeskedésnek is tűnhet, így megpróbálok felnőttesen viselkedni, az érintettektől elnézést kérek, és a kommentem újrafogalmaznám:
Korábban én már megírtam, hogy milyen különbségeket éreztem, pont a Te kommented kapcsán. De a Topikcsendőrünk közölte, hogy nem érezhettem azt, így nyilván nem éreztem azt sem én, sem sok más motoros, akik hasonló élményekről számoltak be, mert mi nem értünk hozzá!
Épp ezért egyszerűen megosztom Veled, hogy én ezt éreztem. Hogy ez Neked, vagy bárki másnak jelent-e bármit, azt mindenki eldönti majd saját maga!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Maci-
addikt
Sziasztok,
Shoei Neotec2 sisakom van, amibe nemrég bele került a hozzá vanó Sena kommunikáció.
Próbáltam hétvégén kiismerni, de nem jártam nagy sikerrel.
A poén a hangvezérlés lenne, amit ugye ennek tudnia kell.
A baj az, hogy valamiért csak a saját magát érintő parancsokra reagál . : Pl. FM Radio, Battery check, Volume up/down stb.
A telefont viszont nem akarja kezelni. Összepárosítom őket. Tudok spotify-t hallgatni a telóról és ha engem hívnak, fel tudom venni gombbal. De én pl nem tudok hívást indítani, mert nem reagál a parancsra.
Olyan, mint ha nem lenne jogosultsága bármit is kezdeményezni a telefonról.Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond?
A telefon Androidos Galaxy S23UltraIf you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
-Maci-
addikt
válasz macilaci78 #142376 üzenetére
Igazából nem tudom hol, mit kell engedélyezni hozzá?
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
macilaci78
nagyúr
válasz -Maci- #142377 üzenetére
Irány az androidos topik! A kommunikáció gyakorlatilag egy BT kihangosító, vagy egy BT headset. Motorossal nincs tapasztalatom, de ugye headsettel, illetve Patriot autós kihangosítóval van. A headsetemmel a google beépített hangvérlését tudom használni, a Google Assist-ot, de ez az eszköztől független. A Patriot kihangosítóban van rendes hangvezérlés, akár a névjegyzékből is tudok keresni, de ehhez hozzáférést kellett adni a telefonon is a névjegyzékhez. Viszont a telefonon egyik sem kért külön app-ot.
Elképzelhető, hogy a Sena-nak van appja, mint például egy okos órának, amin keresztül tudsz a telefonodnak dirigálni.
Az S23-at nem ismerem, de néha egy Androidban több helyen is lehet/kell engedélyezni ezt-azt. A Doridos topikban tudni fogják, mely rejtett bugyrokba kell alámerülnöd.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-Maci-
addikt
válasz macilaci78 #142378 üzenetére
Rendben, akkor megkérdezem ott is.
Köszönöm szépen.
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
laccczka
tag
Sziasztok!
Menet közben elment az irányjelzőm. Indulás előtt ellenőriztem, minden okés majd egy félóra motorozás után már semmi.
Sem az irányjelzőkapcsolóra sem a vészvillogóra nem reagál.
Biztosíték (utas alatti) okés de később kimérve kiderült, hogy már addig sem jut el a fesz.
Merre érdemes még kutakodni?
Honda CBF600 NA 2005 PC38."...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
macilaci78
nagyúr
válasz laccczka #142383 üzenetére
Nem nagyon értek a motorok lelki világához, de a biztosíték és az akku között már olyan sok vezeték nincs egy adott szálon.
A másik tipp a testhiba. Szakadásvizsgálat, vagy lámpázd ki.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
válasz laccczka #142383 üzenetére
A vészvillogókapcsoló egybe van építve az irányjelzőkapcsolóval? Nekem a CBF1000-nél WD40 kapcsolóba fújása szokta megoldani ha szarul működik az indexem. De azt nem tudom megmondani hogy a vészvillogókapcsoló külön van-e, mert ha igen, akkor valszeg ez neked nem segít.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
laccczka
tag
válasz macilaci78 #142384 üzenetére
Sajna az én tudásom csak idáig terjed (biztosíték ellenőrzés, fesz mérése).
Sem időm, sem tudásom, sem eszközöm nincs a komolyabb dolgokra.
Amint tudom eljuttatom egy motorszerelőhöz.Oppenheimer #142385:
A vészvillogókapcsoló külön van."...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
pepucs
tag
Megvolt az első pályanap kakucson, (45 kör össz. 10-12 között) máshogy jobb mint a túrázás. 1:07-ről lementem 52.1-re így elsőre amit referencia nélkül nehéz hova tennem viszont magamhoz képest nagy javulást jelentett.
Arra van esetleg valami technika hogy az SV mélyebb féktávon az elejével ne kezdjen el úgy inogni mint ahogy a hátsó?
Azért nem mertem mélyebbet fékezni már mert ha az eleje instabil féktávon (azon kívül hogy kaki a fékerő nagyon) fosok hogy esek.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
Oncsiknak az egyik srác odaszólt ,hogy a túléléshez valami tippet tud adni esetleg? Áhh ő ingyen itt sincs...
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Micsurin
nagyúr
Mehet nem?
[link]
G12-est már nem találtam ha jól látom ezek felváltották.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #142389 üzenetére
[link] esetleg ez mert akkor lehetek lusta és nem kell kevergessek.
Mondjuk a szilikát mentességen mindkettő hasal de ha 2 évente kuka jó az nem?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
Szeretnék kérni ruházati tanácsokat 5 napos túrával kapcsolatban.
Elmondom milyen felszerelésem van és hogy mik velük a problémám. Kíváncsi lennék hogy lehet rajtuk javítani.
1) Van 1 Forcefield (tech 2?) aláöltöző felsőm (ilyesmi). Azt tapasztaltam hogy ez 1 napot bír nekem, utána büdös lesz. Nem az lenne a lényege, hogy több napra is jó, mert elvezeti az izzadságot és könnyen kiszárad? Nálam nem csinálja ezt.
Ehelyett vannak jobb alternatívák? Vagy vihetek minden napra külön pólót?2) V-Tech-es motoros farmerem van, ebben is rendesen izzadok. A szövetnadrágok jobban szellőznek mint a farmerek? Van valami jó alternatíva erre is? Olvastam nadrág aláöltözetről is, de a Forcefieldes tapasztalatom alapján megkérdőjelezem hasznosságuk.
3) Cipőnek ilyen Serpentizet tervezek venni, de ha van hasonló árban jobbra javaslat (online rendelés nem játszik, csak személyes vásárlás BP-n), az is érdekel.
4) Kabátom amúgy sima fekete motoros szövetkabát, lehet bele rakni vízzáró és thermo réteget is, bélések nélkül kinyitott szellőzőkkel elég jól átjárja a levegő. Egy helyben állva durva inkább, mert akkor nagyon gyorsan felhevül a napon. Ezen max 1 teljesen fehér kabát segítene, de nem hiszem hogy költeni fogok rá.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #142391 üzenetére
Szeretnék kérni ruházati tanácsokat 5 napos túrával kapcsolatban.
Fogadd el hogy büdös leszel. Egész nap a motoron fogsz izzadni, vagy beöltözöl rendesen vagy megizzadsz. Én a napi 1 póló híve vagyok.
Nekem nadrágból van cordura és farmer is, szerintem a farmer jobban szellőzik.
Kabátból van nyári hálós kabát, azok egész jól szellőznek, de 30 fokban igazából mindegy, le fogsz izzadni. Fehér kabátot nem ajánlom, undorító lesz hamar.
-
gonger
senior tag
válasz pepucs #142387 üzenetére
Mennyien voltatok délelőtt? Én múlt hét szerdán voltam egy Drives Alap tréningen, annak volt egy félórás etapja, amiben csak mi lehettünk fent a pályán. Csak kanyartechnikák gyakorlása, nincs transzponderes mérés (nem is tudom, hogy azt egyébként adják nyílt napon???). Utoljára 2009-ben voltam ezen a pályán egy 24 órás gokart versenyt nyomtunk. Jó volt újra menni rajta :-)
Rajtunk kívül még pár srác körözött és dél körül megjöttek az MZ kupások, de nem volt nagy tumultus hétköznap. Gondolom a hétvége az káosz...
Szerintem visszatérek még gyakorolgatni. -
-
veterán
De ne csak elmeleti sikon beszeljunk ezekrol, legyszi linkeld be az ezustszalas alaoltozoid. Egyebkent a ForceFieldrol is ezt igerik, hogy nem lesz budos, ellenben a valosagban az lesz.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
yodamastah
őstag
válasz pepucs #142387 üzenetére
Nem olyan rossz az 52 (ennyit szoktam menni a tmax-al ) 50nél már minden kanyarban le tudod tenni a térded.
Ha bárhol is hintázik amotor, azon csak a csillapítások állításával tudsz javítani: ha nem állítható a futómű, akkor marad az hogy "lágyabban" vezeted a motort
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Oppenheimer #142395 üzenetére
10+ eve vasaroltam oket meg sieleshez, nincs az az isten hogy megtalaljam oket.
-
veterán
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #142398 üzenetére
Volt hálós kabátom, 30+ fokban még 100 felett is leizzadtam... Van az a szint, amikor már a mentszél sem hűt. Tavaly nyáron 36 fokban olyan volt mintha hajszárítóval fújnának szembe
[ Szerkesztve ]
-
Daneee527
csendes tag
válasz Oppenheimer #142391 üzenetére
Én mostanában merinói gyapjú felsőket használok, ha hosszabb útra megyek, a nagyon műszálas darabok hamar megbüdösödnek.. Biztos lehet nagyon extrásat is venni, de nekem beváltak a decathlonos cuccok is, van rövid pólóm is, aláöltözőből pedig ezt használom: Tropic 900 A mellkas+hát része műszálas, de a karok/hónalj vékony gyapjú, úgyhogy nem igazán meleg, főleg ha van menetszél.
Ennek ellenére a hálós dzsekim bélése ígyis-úgyis kellemetlen szagú egy idő után, de azzal nem igazán tudok mit kezdeni, azon kívül, hogy néha befújom Sanytol szagtalanítóval (dm, rossmanban kapható).Nadrágból egyrétegű farmerom van, ami menet közben nem szokott kellemetlenül meleg lenni és nem is büdösödik, illetve van egy full mesh Revit Eclipse-em ami sokkal jobban szellőzik, cserébe tuti nem véd még annyit se mint a farmer.
Cipő/csizma terén szerintem gondolj arra is, hogy milyen időben fogod használni. Ha esélyes az esőben motorozás, akkor valami membrános (=kevésbé szellőző) vagy külső esőcsizma működhet, ha nem számítasz esőre csak dögmelegre, akkor én valami igazán jól szellőzőt néznék. Én most újítottam egy Alpinestars Faster 3at a rideknit verzióból, 30-40kph körül már kellemesen áthúz rajta a menetszél, eddig nagyon bejött.. van pesten is, én a stunterstoreban vadásztam.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest