Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Oppenheimer #143001 üzenetére

    Az 500-as motorral kevésbé fogsz beleugrani a szituba, mert jobban érezheted a teljesítő képességét.
    Egy olyan motornál amit nem tudsz megérezni, megtéveszt. Mekkora tartalék van benne, azta. Hoppá megállni már nem tudok. Meg kell érezni tapasztalni a motor erő és fékutak arányát. Ugyan ott lehet előzni 90nél meg 160nál is.
    Hiába akarj a nagyérdemű meg magyarázni a lépcső fokok felességét, csak a hülyeséget erőltetik.
    Ez a világ ilyen. Ha nem ilyen lenne, létezne a 150Le motor, és az 600Le közúti autó.
    Mindegyikkel lehet lassan és gazdaságosan közlekedni.
    A technikai sportban, mert 17 évesen lehet kezdeni a király kategóriágban.
    És a legnagyobb klasszisok az összes alső kategóriát kihagyják, mert ésszel húzzák a gázt.
    Azt kellene megérteni, ez egy egység. Biztonságos motorozás nem csak a gáz húzásából áll.
    A motor kezelését nem fogja megtanulni ilyen nehéz dögökkel. Amiket megtanul az a tudás egy 500as motoron is kevés lesz.
    A kisebb vasakon olyat tanulsz tapasztalsz ami a nagy dögökön, vagy nem fogsz, vagy rosszul.
    A kicsinek tartott 50-70 le csak a 100hoz képest kevés.

    Azok akik azt hiszik belenőnek a motorba, kurva nagy tévedésbe vannak.
    De nem akarok meggyőzni senkit.
    Vannak érvek, ellenérvek, majd eldönti magának.

    Mentolka: Ez jóó :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák