- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- RAM topik
- iPad topik
- Dell notebook topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz alapz@j #146400 üzenetére
Én nem látok kivetni valót az euróban történő elszámolásra magánszemélyek között sem, amikor a nemzeti valuta nem stabil, akkor ennek ez a következménye.
Románoknál, a nagy vezír alatt teljesen általános volt, hogy már a kisebb értékű termékeknek, pláne a nagyobb ingó és ingatlannak nem lei-ben adták meg az árát, hanem - akkor még német márkában. Volt lei ára, csak senkit nem érdekelt, mert elindultál autót venni, mire oda értél, már más ára voltItt még nem ennyire durva .
A tiéd az árfolyam kockázat, az előny is lehet, senki nem mondta, hogy nem halmozhatsz fel a devizából vagy valutából. Ha a 165 Ft-os dollárból, euróból vettél volna annak idején, akkor most minden eurós áron nyernél.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #146397 üzenetére
fim supermoto S1 vb- n vilagbajnok 2011 ben. Azota top3 kornyeken van. S2 ben 2004 2006. Ama supermotoban is nyert, de ahogy nezem inkabb TM dominancia van a fim supermotoban. tobbszoros vilagbajnok motor, sztm nem lett teljes kudarc a versenysportban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #146402 üzenetére
Abban a szakágban igen amiről èn beszélek, nem az SXV 550 hanem az RXV 550-ről ìrtam.Ezèrt is emeltem ki hogy enduró ès cross területen.Tudom az elèrt VB címeit SM kategóriában, viszont utcára kiadtàk szinte azonos szervizelèssel mint ami a VB gépeknek volt.Ez megint csak kudarc lett a felhasználóknak, összehasonlítva másik màrkàk üzemóràs tipusainàl is sokkal karbantartás igényesebb, megbìzhatatlanabb gépet kaptak.Hamar szabadultak is tőlük, ès ez nem volt véletlen.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #146395 üzenetére
Èrdekes az injektor téma amit ìrsz, hogy a vezèrműtengely okozza az agresszív karaktert.A 610 gyári àllapotban lomhàn vette a gázt, lassan pörgött fel, lassan engedte vissza a fordulatot.Miutàn megkapta a JD Jetting Tuner Kit-et teljesen hozzá lett àllìtva, eredménye, sokkal hírtelebb, agresszívabb lett a gàzreakció, a fordulat visszaejtèse is hírtelen.Szóval, egy agresszív gàzreakciót kaptam, hírtelen reagál, pörög ki nagyobb gázra, nem úgy mint előtte.De èn a vezèrműtengelyhez nem nyúltam.Ugyan az van benne mint előtte.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Biqci
aktív tag
válasz bacus #146401 üzenetére
Romániában nem csak akkor, hanem most is teljesen elfogadott euróban fizetni. Egy jó barátomék adtak el egy lakást tavaly és teljesen legálisan euróban kötötték a szerződést, így ellenjegyezte az ügyvéd is, minden gond nélkül. Ezt próbáld meg Magyarországon, nem fog menni. Nekem legalábbis nem ment két és fél évvel ezelőtt. Autónál, vagy más ingóságoknál lehet, de ingatlannál, ahol be kell vonni ügyvédet, közjegyzőt, már nem. Hacsak azóta nem történt változás...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
A Zéé
addikt
válasz rottenbull #146406 üzenetére
Friss árajánlat, ma reggel kaptam: [kép]
Magyar cég, magyar fejlesztés, magyar gyártás, magyarországi beépítés lesz. És az ajánlat még csak nem is nyugat Magyarországról jött, hanem Miskolcról. És tavalyelőtt, amikor tégla hiány volt, akkor volt olyan rövid időszak, amikor a téglának is eurós ára volt, aktuális árfolyam mellett...
Nem lesz hivatalos a következő 10 évben az euró, ez tuti. Nem fogja a magyarországi fizetését abba fogja kapni senki sem, és az élelmiszerboltokban sem eurós ár lesz kiírva, de hogy az ipar pár éven belül teljesen át fog állni az euró alapú elszámolásra, abban is biztos vagyok.Just a simple Lineman...
-
Biqci
aktív tag
válasz dellfanboy #146407 üzenetére
Én '21-ben adtam el a lakást, nekem is euró jobb lett volna, mert így nem kellett volna az átváltással b.szakodni. De mondta az ügyvéd és az ingatlanos is, hogy az nem lehet.
rottenbull
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #146404 üzenetére
Ezert irtam, hogy kinyitott motor eseten az injektor ezt nem nagyon befolyasolja. Itt meg nem volt ride by wire.
Hogy milyen gyorsan porog fel vmi az inkabb lendtomeg kerdese, mekkora tomeg van a fotengelyen. Ha vmi benzin-levego keverek miatt nem porog fel rendesen, ott nagy bajok vannak. (En ilyet csak rossz fojtoszelep potenciometer eseten tapasztaltam, vagy rosszul beallitott potinal nem porgott fel gyorsan, ilyenkor meg motorfek is alig volt)
A forulat ket okbol megy vissza keson. Tul szegeny keverek, vagy tul nagy lendtomeg a fotengelyen.
A vezermutengely azt a nyomatekgorbet hatarozza meg, ami miatt hirtelen jon meg az ero bizonyos fordulaton.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
-
macilaci78
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #146414 üzenetére
Yamaha XJR 1300 ason nem gondolkodtal?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz macilaci78 #146414 üzenetére
Gl 1800?
-
dellfanboy
őstag
válasz Topiccsendőr #146415 üzenetére
csakazsp
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
-
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #146415 üzenetére
Elsőnek inkább a felében gondolkodok, Csongi, inkább a harmadában.
Meg tényleg a felhasználás egyik fő csapásiránya a budapesti munkábajárás 2*9 km napi távval. Erre szerintem felesleges közel akkora lökettérfogat és ménes, mint a családi kombiba.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
fattyu
veterán
válasz macilaci78 #146419 üzenetére
9 kmre biciklit nem robbanómotort. nonstop hidegüzem
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
válasz teleahocipöm #146413 üzenetére
Rendelj ebayrol. De szerintem nem megy tonkre a vilag ha a sima gyertyat veszed.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
csongi
veterán
válasz macilaci78 #146419 üzenetére
Busz?
-
Steven
addikt
Végreee száraz idő ...
7 óra körül 9 fok volt.... Mára elvileg megjött a silencer is beugrom érte a Karasnába meló után ... hát kíváncsi vagyok!
Képről persu : dobozt tudom le kéne rúgni róla
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
macilaci78
nagyúr
válasz csongi #146424 üzenetére
Szerencsés esetben 45 perc a 9 km, de szinte nem is éri a lábam a peront átszálláskor. Inkább 55-60 perc a jellemző.
Robogóval 30 perc, kikerülve a Hungáriát. Kocsival 35-40 perc ugyanabban a reggeli, délutáni időszakban, de a Hungárián.
Amúgy rossz idő esetén a BKV az alapértelmezett, jó időben pedig a robogó. (+5°C-tól 7-22 óra között, csapadékmentes, száraz aszfalt. Ha menet közben kap el az eső, nem ijedek meg, de nem szeretem.)Azért csináltam meg a A jogsit, hogy valami nagyobbra tudjak ülni. A termetemnél fogva a B125/A1 még mindig karcsú, gyakran járok olyan helyen, ahol meredek emelkedő van. Az A2 és A között meg nem volt árkülönbség és ne legyek korlátozva, ha épp egy 40 kW-os gép tetszik meg.
Viszont ha már olyan motort veszek, ami 50 LE környékén van, akkor néha elmennék szüleimhez, sógoromhoz, Balatonhoz például. Ezek ilyen 120-250 km-ek egy irányba. Akkor már asszonyt is vinném.
Nem meghalni akarok a motoron, 40 évesen remélem, már benőtt a fejem lágya. Inkább elmegyek tréningre, mielőtt asszony is felülne mögém, őt is elviszem. Utasként neki is meg kell tanulnia, mit szabad, meg nekem is, hogy mit jelent utassal menni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
válasz vlevi #146427 üzenetére
Oldaldoboz helyett valami maszek tailbag pl?
En azon gondolkodok, hogy feltehetnek egy ilyet, mert tavaly ez volt + a doboz az ausztria+szlovenia karikamhoz, de a taska fele kb ures volt.
Viszont a dobozt nyugisabban hagyom a motoron, ha megallok valahol.Everybody lies.
-
vlevi
nagyúr
válasz macilaci78 #146429 üzenetére
"Szélesebb lesz tőle,"
Ez igaz. Főleg, ha nem sikerül olyan tartókonzolt szerezned, ami belesimul a motorba.
De, még ha fizikailag nem is lesz szélesebb, mint pl. a kormány, vagy a tükrök, akkor is óvatosan kell lenni, mert, ahol már elfért a kormány, és befordulsz, ott felakadhatsz a dobozzal. Pont, mint amikor kocsival az elsőkerék elfordul, de a hátsóval felmész a padkára.
Másik viszont az, hogy az oldaldobozok nem változtatják meg olyan nagymértékben a motor súlypontját. Az az 50literes hordó, hátra, a hátsókerék forgáspontja után, másfél méter magasra felpolcolva, telepakolva, már önmagában egykerékre állítja a gépet
És az oldalszél se a barátja.
A 2x30 literes oldaldobozba, igaz, hogy nem fér bele a sisak (ámbár van olyan, amiben igen), de nincs magasabban, sem hátrébb, mint pl. az utas ülés. -
zgospel
őstag
válasz bacus #146426 üzenetére
Ha az az ezres CB ott a háttérben, én mentem olyannal 2018-ban, írtó nagy csalódás volt. Nem szeretek csak úgy szarozni bele a világba, de azért az árért nem jut eszembe jobb kifejezés. A Hondára nézve szégyen.
Remélem azóta javult a minősége, mert volt honnan[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
csongi
veterán
válasz macilaci78 #146428 üzenetére
BMW C1?
-
veterán
A parkolohazban a -2 szinten inditozva sikerult a hornet akkujat kicsit lemeritenem. A lidl akkutoltot beszerezhetem hozza a zseles akkuhoz?
Everybody lies.
-
válasz Pttypang #146436 üzenetére
Furd meg az akksit, hatha sav jon belole
Abszorbcios/uvegszalas akksi az, ugyan olyan savas mint barmelyik akksi, csak a lemezek kozott parnacskak vannak amik felisszak a savat, igy az nem tud lotyogni benne.
Szoval a lidlis tolto jo hozza.
Mar ha maga a tolto jo lesz, nekem kettobol ketto volt szar.
A Honda gyari toltoje viszont tok jol mukodik, es nem jelentos tetel (optimate 3+)どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
macilaci78
nagyúr
válasz vlevi #146432 üzenetére
Én is az oldaldoboz pártján vagyok, lábat lendíteni is könnyebb, mint a középső doboz felett. A robogó ülése alatt nem fért el eddig egy sisakom sem, 20+ év alatt le is mondtam arról, hogy ne vigyem magammal.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz csongi #146435 üzenetére
Nem tetszik és nem is érezném magam biztonságban abban a targoncafülkében. Ha jól látom, 125-ösök vannak főleg, meg egy 176 ccm most hahu-n. Azzal a plusz 3 pacival kiegészülve a ménes sem lenne sokkal fickósabb mondjuk a Hegyalja úton felfelé...
Na meg a szállítható személyek száma legyen legalább prímszám.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
norbert1998
veterán
[link]
Vótmá?Előfizetés alapú légzsákos mellény
Klim légzsákmellény. Csupán 600 euró . Meg még 500 euró a vezérlő elektronika vagy 30 euró per hónap, 10 euró/hónap az offroad képesség, x euró/hónap a versenypálya képesség, majd év végén szervízbe vissza kell küldeni csupán 100 euróért, évente.A kanyar előtt meg kiírta az autó, hogy lejárt az ESP előfizets, ezért most bemész az árokba. Szép jövő
Ökölbe szorult a lábujjam. -
zgospel
őstag
válasz norbert1998 #146441 üzenetére
A link nem jó, de a leírásod alapján nem igazán értem. Tuti valami ex-BMWs menedzser fejéből pattant ki ez a kreténség
Ráadásul még meg is kell venned az alapterméket, amiből a Dainese Smart Jacket is ennyibe kerül, és nem kell rá előfizetés. Az Alpinestars Tech Air 10 valamivel drágább de többet is tud.Mivel a légzsákos cuccok fejlesztéséhez rengeteg adatra és tapasztalatra van szükség, én nem is nagyon mernék ilyenből más gyártótól vásárolni. Ezek ketten meg lassan 20 éve fejlesztik a rendszereiket, és a motorsportból óriási adathalmaz áll rendelkezésükre. Így laikusként nehéz elképzelni, hogy az évtizedes adatmennyiséget és tanulási görbét egy random gyártó be tudná hozni, és legalább ugyanolyan pontosan működő terméket tudna prezentálni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #146436 üzenetére
Zselés akku ugyanugy olom akku, mint a hagyomanyos. A litiumnal nem mindegy mivel toltod. A zselést, felitatott savast, a sima savast barmivel lehet tolteni. De. Ha melykisutesben van, a lidl akkutolto nem fogja feltolteni. El sem fogja kezdeni tolteni, csak hibat ir ki. Talan 7.5V kornyeken.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz zgospel #146442 üzenetére
Hát ez a RynaF9 videó volt. Melyik részét nem érted a dolognak? Maga a mellény 600 euró. A vezérlő elektronika vagy havi előfizetés vagy megveheted 500-ért. Vannak más módok is, pl terep, vagy versenypálya, ami szintén feláras, előfizetés alapú. Évente kötelező szervizre kell küldeni, jó pénzért, valamint 1-1 patron ára is 130 euró.
-
Steven
addikt
Bele kalapálták fa kalapáccsal, szerintem ember nem tudja ki szedni!
Azt mondta a szervízvezető ,hogy az összes így szorul mert levegő oldalt nem mehet ki.
Most jó kis játék motor hangja lett ,de legalább street legal.Itt még a kalapálás elött.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
zgospel
őstag
válasz norbert1998 #146444 üzenetére
Konkrétan ez a link amit beraktál:
http://xn--vagy%2030%20eur%20per%20hnap-zzck/Amit meg nem értek, az nem az írásod, hanem az üzleti modell, meg úgy egyáltalán kinek a fejéből pattan ki ekkora faszság
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Shadowbull
addikt
válasz norbert1998 #146441 üzenetére
Mi a problémád ezzel?
Tudtommal nem kötelező megvenni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
rottenbull
senior tag
válasz norbert1998 #146444 üzenetére
En spec sz elektronika reszt nem ertem. De majd melo utan elolvasom amit lehet errol. Az alpinestars cucca nagyon jo. A klimt eddig gazdag nagypapák játékboltjának tunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen