Hirdetés
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146092 üzenetére
Mindenkinek mas igenyei vannak, ezen nem erdemes idegeskedni. Kerlek ugy olvasd, hogy engem nem zavar, ha vki mashogy motorozik, es nem kovetelem meg tole, hogy ugy viselkedjen, mint en. csak leirom az en szempontjaimat. ha mar sokan leirtak, es nem talaltam meg magam abban.
Vegulis de, az olyan dolgok zavarnak, mint a tukorben a targyak mas meretuek, amit nehany fullkreten igenyeinek koszonhetek, es szamomra van meg par ilyen, amit ezeknek az embereknek a feluletessegebol es inkompetenciajabol eredeztethetunk, ami akkor engem zavar megis.
Rajottem, az en igenyeimet sosem fogja egyetlen gyarto sem kielegiteni, ezert nekem sajat magamnak kell epitenem olyan motort, ami nekem megfelel.
szamomra teljesen mindegy a dashboard merete, ugysem nezem kanyarodas kozben. A motorozassal vagyok elfoglalva. nekem inkabb az lenne az igenyem, hogy csinaljanak olcsobb bashboard-ot, de abban legyen valtovillam, normalis baszottnagy led-del, ami napsutesben is latszik.
Elso-hatso kamera - Szetnezek a fejemmel, oldalra is, es visszapillantot is tudom hasznalni, amik nem fogyasztanak aramot.
Az extra 5 loerot es -3kg sulycsokkentest egyre kevesebben lepik meg, holott nekem ezek a legfontosabbak. En motorozok a motorral. amikor ezeket erezni lehet, nem a kiegeszitokkel vagyok elfoglalva altalaban, nem a muszerfallal, igy ezeket en szemely szerint tobbre ertekelem. Es szerintem olyan turaenduro, ami 25e€, az ne legyen 235 kg teletankolva. Fekudjenek ra a sulyra szepen a gyartok, ennyi penzert.
A hud sisakban nekem is hianyzik, az jo lenne, mert a kormanyra en semmit nem vagyok hajlando rakni.
Nekem van egy kormany fobiam, tehat se telefont, se gps- t nem akarok semmilyen kormanyra rakni, (ehhez kepest napi szinten ilyen szarokat rakok fel ) ezt mar reg meg kellett volna oldani szines muszerfallal, amire nekem semmi szuksegem. Nekem egy nagy quarzszegmenses muszerfal kell, amin a fordulatszam van nagyonnagyban, a tobbi felesleg.
A ride by wire a legtobb motornal szamomra egy szar.
Ha nincs race- vagy sport profil, (jopar nakeden) akkor eltompitja feleslegesen a gazreakciot, annyira, hogy a valtashoz az utemet tonkrevagja, ha nincs rajta quickshifter, es te akarsz lenduletesen valtani, akkor megszokast igenyel a keslekedes. Ez nekem egyenerteku a tukorfelirattal. Amit a fakezueknek koszonhetekAz en igenyem, hogy olcson uzemeltetheto motort akarok, alacsony euro normaval, legalisan, jo futomuvel, jo fekkel, alacsony sullyal. Olyan fenyszoroval, amivel este latni lehet, de nem 3000€, ha tonkremegy. nem kell a fenyszoro vezerlojet update-elnem, nem akarok semmihez nyulni. A loero tulajdonkepp teljesen mindegy. Az alkatreszek ara magaval hozza a bovdenes gazt, a 4 halogen izzot.
Erre a legalkalmasabb, ha vesz az ember egy 20 eves valszeg europai motort kis literteljesitmennyel, es olyan ruhat csinal ra, ami neki tetszik.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
A Zéé
addikt
válasz Viktor8. #146087 üzenetére
Egyedül elég lehet egy A2 kategóriás motor is, de 2 emberes túrázáshoz lehet, hogy én is nagyobbat mondanék.
Öcsémnek 390 Duke van, ami majdnem teljesen kihasználja az A2-t. Ő azt mondja, hogy azzal a kényelmes utazó az 110-120. Egy emberrel elmegy 140-150-ig is, de azt már nem annyira szereti. Garázs szomszédomnak CB500-a van, ő egyedül elment vele Balkán túrára is, meg Erdélybe is, de utas nélkül, hasonlókat mondott ő is.
Nekem 690 Duke van, az jó olyan 140 körüli utazóig. Felette hosszú távon már az sem szereti. Lehet játszani persze a lánckerekekkel, hogy jobb legyen az utazó tempónál a fordulatszám, de akkor meg a gyorsításoknál lesz lomhább.Just a simple Lineman...
-
-
rottenbull
senior tag
válasz Shadowbull #146095 üzenetére
Azert a jelen hud megoldasok kb a judge dredd filmekre emlekeztetnek. A tobbi van, csak nem mukodik egyutt mint rendszer, mert nincs nagy gyari hatter.
-
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #146101 üzenetére
A kamera nem azert kellene nekem sem, hogy ne kelljen szetnezni, hanem hogy figyelmeztessen ha valaki nem talalja a fekpedalt pl. Amugy a tukor is jo pont, eleg agymenes a multbol. De a lenyeg az az, hogy legyen ilyesmi, ha lehet akkor gyari megoldasban. Ne csak ez legyen, de legyen ez is. Sokszor elgondolkozok, hogy mennyire is van az rendben, hogy alig latni a sebesseget a modern kijelzon a merete meg retrosaga miatt ott ahol ez szamit mondjuk. Ha ki tudnam rakni tenyernyi szamokkal, akkor nemis kellene igazabol ranezzek mert latnam. Sokszor nem erdekel, meg erzesre is vagom nagyjabol de ahol mérnek ott szamit.
-
bacus
őstag
válasz rottenbull #146107 üzenetére
Nem ismerek airsoftost, de van baofeng rádióm, 7 éves, nem mai, ez natívan nem tudja a bluetooth-t, de lehet hozzá kapni kiegészítőt, de így már +2 kütyü amit tölteni kell.
Ráadásul a pmr csatornákat használhatod csak, ami mostmár 16 ch, de nekem elég nem jó tapasztalataim vannak vele. Zajos, bárki belebeszélhet (beszél is), nem tudja azt amit egy jó intercom.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146106 üzenetére
En azt hiszem, ezeket a dolgokat mind meg tudod oldani sajat magad, bar valoban tobb dolgod van ezzel vezetes kozben, nem lehet csak ugy bambulni. De a motorozas sztm nem a kenyelemrol szol. Vagy eleve egy jarmu vezetese. Ezt termeszetesen az emberek tobbsege nem igy gondolja - tulajdonkepp bele sem gondol- hanem megkoveteli a legnagyobb kenyelmet, a legkisebb energiabefektetest. ezert van tele az autopalya belso savja, es a kulso ezert ures, ezert röntgenezik a kodzarofeny az arcodba, stb. Ezert vagjak le a kanyart, es jonnek at a te savodba. Ezert marad fenn a refi.
hirtelen fekezesnel belenezel a tukorbe osztonbol, hogy mindenki felfogta-e a helyzetet. Ezeket meg tudod oldani tapasztalattal, sajat erobol, ai nelkul.
Illetve nem tudom elkepzelni a szitut, hogy eleg ido van-e a figyelmeztetesre, es a reakcioidovel szamolva barmit hoz-e a konyhara.Ezek kvazi kenyelmi felszerelesek. Ha ennyi dologgal az ember nem tud megbirkozni, nem tud fokuszalni, vagy leginkabb nem akar, mert tul nagy energiabefektetes, akkor hol huzzuk meg a hatart, mennyire kelljen egy embernek a komfort zonajabol kilepni egy regebben hetkoznapi muveletnel?
Hogy rendesen mukodjon a kresz. Tobbek kozt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz Viktor8. #146087 üzenetére
Elobb utobb ugyis meg fogod csinalni az At, szoval ha mar megvan ket eve az Akorl, akkor ne habozz, olcsobb nem lesz egyik jogsi sem.
Utana meg kinyilik a lehetosegek tarhaza elotted, azt veszel amit akarsz, es sokkal jobb egy 80-100 lovas motorral, ketszemellyel motorozni mint egy 30 lovassal.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
csongi
veterán
válasz rottenbull #146092 üzenetére
"ami segit, hogy a szemem le se vegyem az utrol."
Ne vedd le. .
Minel tobb mellekes input van annal tobnet nezel mashova.
Led Tv meg jo a nappaliba.
Ket analog ora, es mennyel. A tobbi VPS.
En csak allo motornal engednem nyomkodni a menut.
Tul van tolva, autoknal is.
Vezzessen az ember, aztan ha megallt majd nyomkod.
Valoban trike, quad, vagy cirkalo kell neked. . -
csongi
veterán
válasz Viktor8. #146087 üzenetére
A2 Egyedul ok ezekhez a tempokhoz, de elozni 140 rol csak az fog ami forog is. A nyomatekos blokkal mar nem fogsz.
A140 utazo ott is szenvedes, ha csak nem kw nyitott, de uj motorba olyan nincs.
Mehetsz A -ra.
Mennyi az ossz utazo tomeg?
Ez legyen a mervado.
Ugyis ehhez lesz igazodva a teljesitmeny.
Itt mar 240-300 kg koruli onsulyos motor lesz.
V2 800cmm nem lesz kedved sokat elozni.
sor 2 900cm felett
Boxer meg ami van. .
Sor 4 1000ccm kornyeke lesz. Van meg sor 4 valakinek?
140 rol elozeshez dinamikusan kell elerje a 180at. Itt mar nem jo ha nyulik az ido.
Ehhez a 60Le koruli motorok nem fognak tamogatni utassal cuccolva.
A 110- 140 utazo az autopalyas turazas.
Es ide inkabb.
Tiger
GS
RT
GT
DL1050
Multistrada
Adventure
stb. A 650-800 egyedul.
Kezdo A jogsival ez a 140 es motorozas nem eppen a legjobb omen. -
Viktor8.
tag
Köszi mindenkinek a segítséget, akkor marad az A jogsi, idén meg is csinálom ha minden jól megy. Viszont A-ból akkor két személyre cuccokal, kb fele-fele arányban lenne aszfalt meg földes út, milyen mocit ajánlanátok mondjuk 3-3.5 milláig bezárólag?
Kínai mociból a QjMotor SVT650X-e ami bejövős, főleg,hogy a v-strom 650 v2-je dübörög benne. Viszonylag felszerelt és jó áron is van, bár azért két személlyel felpakolva lehet, hogy a 76le is kevés.
(Elég jó minőségűnek tűnik, nem rég láttam egy videót amiben szétszedték, bár ez nem jelent semmit)"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
csongi
veterán
válasz Viktor8. #146113 üzenetére
Nem keves a 76Le.
Ahogyan tervezed hasznalni, oda nem lesz igazan jo.
Ebbe az arba nagyon nem fog beleferni mas motor.
Annyi, hogy a 140rol elozgetest programozd at.
Illetve ne lepjetek at jelentosen (10-15%) a maximalis sulyhatart.
Sztem.Fontos az uj motor?
3.5 be belefer egy keveset futott DL1050, is.
De sok mas 5-8 eves motor belefer. -
Viktor8.
tag
válasz csongi #146114 üzenetére
Nem lenne rossz az új moci,de úgy látom,hogy a 3-3.5 millás összeghatárba max a kínai gyártók férnek bele. Igazából nem nagyon szeretnék használt motort venni, de ha nem lesz olyan ami megfelelő akkor marad a használt úgy is.
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
bacus
őstag
válasz Viktor8. #146115 üzenetére
Szerintem meg ne is gondolkozz most vásárláson, majd ha meglesz az A.
Ugyanakkor két ellentétes dolog van
1. még kezdő motoros leszel, ráadásnak rögtön utassal, kéne a fokozatosság, hogy nem rögtön egy 100+ LE -vel kezdj
2. amit leírtál, hogy mit szeretnél, ahhoz meg kell a 100+ LE.Egyelőre tedd le a vizsgát, ne dobd el az új motor lehetőségét, rakj még hozzá félre a következő hónapokban, aztán mikor megvan a jogsi, akkor megint körbe kell nézni. Azért egy 1-2 éves moci, ha gondos gazdája volt, főleg ha még keveset is futott, az olyan mint az új, csak már lesz rajta talán egy két extra, amit azonnal úgyis megvennél az újra.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
rottenbull
senior tag
válasz csongi #146111 üzenetére
Nezd, ha nem erted az nem azt jelenti, hogy nalam van a gond. A kocsimban ott a hud, kiirja az idot, a sebesseget, meg ha akarom kivetiti azt is, hogy hol merre kell kanyarodjak. Teszi ezt a valodi konyezetre amit latok a szelvedon at. Biztos szar lenne ez motorra. A radar is, ami amugy mar jon a felso kategoriaba, bun rossz, mert hagyja hogy az utra figyelj mikozben csenben teszi a dolgat es ha kell egy kis fennyel figyelmeztet a latomezod szelen. Pont eleg, hogy elkerulje az ember a bajt. Mert ugye sajnos en nem latok 360-ban. Eleg, ha egyszer megelozi a balesetet, mar megerte. Azt se felejtsuk el, hogy veszik a bukokat meg a ruhazatot milliokert, es annyit sem tud, hogy pl futse a seggemnel vagy a terdemnel a ruhat. Szoval ha valami mondjuk draga es csak a kamu miatt, az elegge rendben van. Ilyen ez. Van aki rossi magzatvizeben uszkal es a tudasat szivja magaba ha 2k euros replika buksiban tartja a kis fejet, mas meg ennyiert esetleg akar valami mast.
Az ami nekem kell az nagyreszt megoldhato mar. Csak nincs gyari hatter a motor gyartoktol jopar dologra. Nyilván nem azert jon ossze a kert penz sokszorosa orak alatt a kickstarteren egy jobb kiegeszitore, mert nincs ra igeny. De nincs szandekomban senkit meggyozni. Kivancsi voltam ki mit szol ezekre es jo latni, hogy nem vagyok egyedul. -
rottenbull
senior tag
válasz bacus #146108 üzenetére
Ok, 7 ev alatt valtozott egy picit. Most mar egy atlag anime fannak nagyobb kulcstartoja van mint a kisebb, vox kepes radiok. Irtam, hogy sokat lattam a mult nyaron mindenfele turazoknal. Gondolom nem veletlenul. Jo a mesh kepes rendszer, ami te preferalsz, de csak akkor ha van eleg unit szetszorva kozted es a masik vegpont kozott. Ha csak a ket vegpont van, akkor kozel kell maradjatok egymashoz. Szoval ez is olyan, hogy mire van igeny. Illetve a meshel nem hallgathatod a rendőrség cstornait 😂
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146117 üzenetére
Ulesfutes van, markolatfutes is.
Azok a ruhak azert dragak, mert legzsakos ruhak, es eleg jol teszik a dolgukat. Hatalmasat fejlodott a motorosruhazat ilyen szempontbol, ahogy egyre tobb adat all rendelkezesre.Ha megakadalyoz egy balesetet vmi, az vitan felul jo.
De egy radaros tempomat nem ebben segit. Erre fel is hivjak a figyelmedet a motor eladasanal, hogy ez nem biztonsagi, hanem kenyelmi felszereles. Ezt nem a biztonsag miatt fejlesztettek ki.
Egyszeruen azok az emberek miatt kell, akik nem kepesek odafigyelni a vezetesre rendesen, es nem tudjak normalisan hasznalni az autopalyat. Ezek az emberek miatt nem tudsz egy normalis tempomatot 20 masodpercig hasznalni. Ezert kell radaros.Szemely szerint nekem nem eri meg az a plusz koltseg, hogy azt a rettenetesen kis energiabefektetesemet megsporolja egy radaros tempomat, hogy a gazon tartom a kezem, es neha kisse gyorsitanom, vagy lassitanom kell. Autopalyan motorral menni eleve nem elmeny, es en pazarlasnak tartom, mivel a motort szabadidos tevekenysegekhez hasznalom. Neha nagyobb turakra mas orszagokba, akkor is leginkabb kerulom az autopalyat.
En nem pontosan ertem, milyen technikai ujitast igenyelsz egy olyan targyon, ami kikapcsolodasra van leginkabb (ha epp nem munkaeszkoz) es azzal kapcsolodsz ki, hogy a koncentracioddal flow allapotba kerulsz.
A hud valoban jo lenne gps el, de ezen kivul, barmi, ami atveszi az iranyitast toled, azt kontraproduktivnak tartom. Szabadidos tevekenyseg szempontjabol.
Ha munkaeszkoz lenne, akkor meg talan ertenem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz rottenbull #146118 üzenetére
Alin kerestem rá a kulcsszavakra, nekem nem volt találat csak a régi rádiókra, illetve a bt adapterekre. A rendőrségi rádiókat nem tudod rajta hallgatni, azok már mind digitálisok, bejön a freki, csak épp zajnak tűnik. Pár taxi -t hallgathatsz, de nem ajánlott beszélni az ilyen frekiken, mert bemérnek.
Mesh-hez is van átjátszó (vettem*), meg minden mesh képes intercom az. Egyébként ha 300m -nél messzebb kerülünk, az már lassan nem együtt motorozás, csak egy irányba motorozás .
Azért preferálom egyébként, mert ez egyre elterjedtebb, a pmr rádiók meg egyre inkább nem azok. 10 éve sok motorosnak volt, az UBE (utvonal biztosítóknál aktív használatban volt), de ma már zelloznak vagy olyasmi, mert 3 éve nem voltam útvonalat biztosítani velük, a zello appot csak kipróbáltam, de az is PTT volt, nem akartam semmilyen plusz gombot se a kesztyűbe se a kormányra, se sehova.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Gaboman
nagyúr
válasz Viktor8. #146113 üzenetére
Ahogy olvasom mit is szeretnél a motorral, egy dologtól óva intenèlek.2 személlyel ne motorozz terepen, nagyon veszélyes jàtèk.Mèg egyedül is èrnek majd komoly meglepetések, amiket elég lesz korrigálni, utassal meg egyszerűen lehetetlen feladattà fog válni.Könnyedèn lehet belőle hatalmasat esni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
csongi
veterán
válasz rottenbull #146117 üzenetére
Nem mondtam, hogy nalad gond van.
A kenyelmi rendszereket ne keverjuk a biztonsagi rendszerrel.
Hud nem biztonsagi. Neked lehet, nekem nem. Hiaba vetit barmit is a siakra, kozelre szemuveg kell de tavolra nem. Nekem pont zavaro lenne. Nem olyan egyszeru annak a nezese sem. Neked lehet, de a helikopter pilotak sem veletlen toltottek sok sok orat a hasznalataval es kepzesevel.
Ami biztonsagi rendszer az mindenkinek az. ABS,.... stb.
Kerdest tettel fel, feldobtal egy temat. Erre reagaltam. Ennyi.
Megjartam a holdat oda vissza a kozutakon. Lattam eleget a segito rendszerekkel mukodo jarmuvek vezetoitol. A kenyelmi rendszerek egy reszet a biztonsagi rendszerek szultek. Amig az emberi tenyezo benne van, erdemi valtozas nem igazan lesz.
Minel tobb segito rendszerre tamaszkodsz annal kiszolgaltatobb leszel.
Ez amit irtam. A BMW elhiteti veled, hogy mindent is tudsz, pedig nem.
Egy segito rendszer nem mukodik rendesen akkor is megvan a baj.
Motoron tulelo vagy, egy preda. Villog minden fele segito rendszer a sisakba, csak nem tanulja meg a motoros elforditani a fejet. Kampec.
Ez motor nem auto. Itt le kell szallni mozogni kell. A bebambulas eletveszelyes. A motorozas kulonosen veszelyes esnmagas kockazatu kozlekedesi mod besorolasu.
A tulzott biztonsagerzes szuli a hibak egy reszet. Es a fizika itt kemenyen buntet. Vannak dolgok amik engem is bosszantanak.
Eletkepes telefon tukrozes nem megy. Nem kellene szorakozni a mavigacios dolgokkal. Persze akkor is lesz akinek celeszkoz lesz a megfelelo.Mint irtam, a rendszerek tul vanak komplikalva. Motor mod, meg felfuggesztes terkep. Elektronika ami eltunteti az utat a motor alol.
Jo dolgok ezek, mert technikai fejlesztes. Csak nem mindenhol van leteleme.Nem veszek miliokert ruhakat, azt a tempot amit en megyek, az olcsobb ruha is kivedi. Amit nem, ott meg mar mindegy.
A legzsakos rendszert meg nem tudom megfizteni. Legfeljebb a kinait, ami tobbet er ha van mintha nincs. De arra alapozni, hogy legzsakosnruha megved,megint on es koszveszelyes gondolat.Szoval tehetsz kolthetsz barmennyit. Ha nem leszel esznel akkor mindegy. Egyik segito rendszer sem oldja meg a problemat.
Nem veletlen akkora a harc a magas baleset szam ellen az unioba.
Pedig kint sokkal fiatalabb a jarmu park. Hamis vedettseg illuziot kelt a legtobb segito rendszer, es toresteszt. -
csongi
veterán
válasz Viktor8. #146115 üzenetére
A forumtarsak jol mondjak.
Sztem vegyel egy oregebb egyhengeres tura motort.
F650 vagy akarmit. Majd eladod.
Motorozz motorozzatok elso evben. Aztan magkapod az iranyt mi is lenne jo. Szerezz tapasztalatot. Lehet nem is lesz kedved-etek motorral nagy utakra menni.
Ha van kedv meg minden, egy szezonba 5-6 ezret egynanapos utakkal is ossze lehet szedni. Es az sok elmenyt alapot ad amit egy rotakapaval is at lehet elni. -
Shadowbull
addikt
válasz rottenbull #146104 üzenetére
Ezt nem próbáltam még, de biztos jó.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #146120 üzenetére
A multistrada figyelmeztet, ha jonnek mogotted gyorsabban nalad amikor savot valtanal. A visszapillanton van egy sav ami felvillan. A Verge meg mar egy komplett rendszerrel jott ki. Mint irtam lassan, de elindult ez. Nem veszik amugy ki senki kezebol az iranyitast, csak figyel a rendszer es figyelmeztet.
A ruhakrol meg sisakokrol is annyit, hogy siman osszerakok ugy egy dzseki, nadrag es sisak kombot, hogy a millio felett jarok vele es max plusz cipzart ad meg specko festest. Nem egy márka van elszállva hanem jopar, es gondolom veszik, mert gyartjak a cuccokat. Semmi legzsak nincs hozza, marmint van olyan is, inkabb igy fogalmazok. Az mondjuk baba.
Nyilvan lehet nezopontokat utkoztetni hetekig, de ez igény alapu. Ritkan fedi le egymast ket ember halmaza. -
rottenbull
senior tag
válasz Shadowbull #146125 üzenetére
Ez nagyon baba. Bakker. Na ezt kerem sisakba es ez a resze letudva. De mar ez is mekkora ugras.
-
rottenbull
senior tag
válasz bacus #146121 üzenetére
https://www.baofengradio.co.uk/
Itt nezz szet, a vox mar elegge alap. Ha jol választassz zseblámpa is van benne 😂.
Az alin sok a hamisitott, amit meg leirni is bizarr, de ez van. Vegyel eredeti kínait.[ Szerkesztve ]
-
rottenbull
senior tag
válasz csongi #146123 üzenetére
Van egy olyan erzesem, legalabb is az alapjan amit es ahogy irsz, hogy nem igazan lattad ezeket mukodni mashol, amirol en beszelek.Persze nem biztos, de nagyon igy tunik. Ami amugy nem gond persze, de tuti megneheziti a nyitast ebbe az iranyba. Meg egy csomo mindent te is hozzakepzelsz az egeszhez. Nem arrol van itt szo, hogy hanyatt fekve a motoron a matrixra dugva egy kontrollerrel vezetnék. Arrol mar inkább, hogy a tech jo ideje keszen van de kb leszarjak a gyartok. Sokat lehetne arrol irni, hogy miert, de ami biztos, nem azert mert nekunk nem lenne jobb, kenyelmesebb es biztonsagosabb. Szoval te lehetsz preda az uton, en koszonom, inkabb nem. Azert persze figyelek meg minden, ahogy kell.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146126 üzenetére
A multistrada v4 en csak holtterfigyelo van, mint az autok visszapillantojaban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146129 üzenetére
Emlekeim szerint a gyartok ezeket csomagkent tudjak megvenni mondjuk a boschtol meg mas fejlesztoktol.
Ha szarnak ra, az legfokepp azert lehet, mert nem lehet eladni annyiert, amennyiben van az egesz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz rottenbull #146128 üzenetére
Ne bax már..., itt egy rádió sem tudja a bluetoothot ! Nekem az UV-5R van, még az FM rádió vevő nélküli. LOL, mert a rádió az sokat hoz ám egy ilyen értékén.
Mindben (na jó a játékokban lehet nincs) van zseblámpa, régen is, illetve mindegyik (az enyém is) tudja a VOX funkciót.Nem akarok venni, se hamisítványt, se eredeti kínait !
Ne ajánlgass már olyat ami nem jó motorozáskor, ráadásnak nem fognak venni 2x annyiért batár kütyüket a haverok, amihez kell még egy intercom, egy bt illesztő is, ezeket mind töltögetni, sokkal egyszerűbb egy kütyüt venni, ami akár olcsóbb is, de mindenképpen sokkal kevesebb hiba lehetőség!
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #146130 üzenetére
Megneztem, igazad van, valoban akkor is figyelmeztet, a visszapillanton, ha mogotted egy jarmu gyorsabb nalad.
Ami nekem kisse fura, hogy igy is a visszapillanton levo lampat kell nezd. Ha latod a lampat, bele fogsz nezni a visszapillantoban, hogy mi tortenik mogotted. Periferiabol eleve latod a tukorben, mi tortenik. En nem ertem a feature-t.
En ezt olyan 65 ev felett latom relevasnak, vagy adhd-s pilotanal.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Viktor8.
tag
válasz vlevi #146119 üzenetére
Enduróztam elég sokat (2személlyel is)jogsi nélkül, cr250el meg egy 30 éves Dr600-al. Mióta meg van a jogsim (2éve) sajnos nem nagyon sikerült motoroznom. Öreg motorba meg nem akarok megint beleugrani Dr600al is megjártam sajnos.. hát akkor idén megcsinálom az A-t aztán majd jövőre felteszem magamnak a kérdést megint, hogy mit lenne érdemes vennem. Köszi mindenkinek a segítséget!
[ Szerkesztve ]
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
Gaboman
nagyúr
válasz Viktor8. #146134 üzenetére
[link]
Valami ilyesmit cèloznèk meg arra amit te szeretnél.Egy pàr extrával, bukókeret, alumínium kèzvèdő.2 személynek is kényelmes, dobozolható, azt a tempót is tudja ami a te elképzelésed, valós tereptulajdonsàggokkal bìr.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
macilaci78
nagyúr
válasz rottenbull #146128 üzenetére
A vox nekem nem vált be, airsoftozás közben. A mikrofon gyakran dörzsölődött a ruhán és ennek a hangja állandóan adott.
Egy sisakon a menetzaj is félő, hogy bekapcsolja.Viszont van PTT, egy bazi nagy adás gomb. Megfelelően hosszú vezetékkel ezt teheted akárhova. Lehet ez kormánykapcsoló jack dugóval, kapcsolhatod térddel, vagy gyári állapotában teszed a ruhára, sisakra és kapcsolod kézzel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
csongi
veterán
válasz rottenbull #146129 üzenetére
De lattam, es ki is kapcsoltam amit csak lehet.
Tavolsagtarto tempomat. 6km eleg volt, hogy 70-90 kozotti sebesseg valtasoktol hanyingerem legyen .
Automata fenyszorot nem lehetett, de kib.asznam a picsaba, erthetetlen villogasaval. Undorito mikor mogottem jon es kapcsolgatja a rendszer.
Savtarto automatika. Siman belerangat a katyuba, a szent felezovonal megsrtesenek elkerulese vegett,
Veszfek aszisztens. Beleall a fekbe, vinnyog, agyament modon. Elozest segito rendszer. En az elozo jarmube ulve latom az elozott jarmu tukrenek a piros fenyet. Es latom, hogy belekezd az elotte halado jarmu elozesebe. Persze nekem menteni kellett.
Valamit te nem ertesz. Mindegy mit van benne. A vezeto dont.
Ez az atmenet. Ha onvezeto lesz a teljes rendszer akkor lehet jobb.
A tobbit leirtam korabban.
Tolem csillgszoro is lehet benne.
Ami lehet ertelmes, a nappali menetfeny utolagos felszerelesenek engedelyezese. A regebbi vasak lampaihoz jo lenne.
A lathatosagi szinu sisakok arat nem felfele tolni. A lathatosagi reszek nagyobb megjelenese a ruhaban, felarazas mentesen.
A szabalyok modositasa a lampakban hasznalatos izokkal kapcsolatban.
De a legolcsobb es az alapok alapja, hogy hogyan kozlekedunk es viszonyulunk a masikhoz. -
csongi
veterán
válasz Viktor8. #146134 üzenetére
Ez tok jo!
A kinairol nincs sok tapasztalat, ezert neked kell megelni, berepulni.
En siman bevallalnam. de ez csak envagyok.
A sorrend nalam.
CFMotot. nem ma kezdtek, de talan jobb az alkatresz ellatas a quados vonal miatt.
Benelli. Remelem volt beleszolasa az tervezesbe, stb.
voge. nem ma kezdtek, itthon ismetetlen,
qj. nekem ismeretlen.
De a szervizelesi lehetosegeket korbe jarnam. Nem ceges oldalon, hanem, hogy ki a tenyleges szervizes. -
senior tag
Ti fűthető kesztyűt vennétek inkább, vagy markolat fűtést?
Sajnos télen most elég sokat kellett motoroznom (és biztos kelleni is fog még) és általában akkor, amikor minusz fokok vannak Ugyan elég jó lett végül a Revit GoreTex-es kesztyűm, de mivel a Husky-n nincs kézvédő, egy idő után és bizonyos tempó felett megfagynak az ujjaim.
A markolat fűtés áttehető egyik motorról a másikra? Pl. most feltenném a Husky-ra, mert én gyakrabban megyek télen mint a párom az Adv-vel (meg kitudja az megint meddig lesz jó), viszont ha tavasszal eladom a Hsuky-t, akkor áttenném az Adv-re, nem adnám el vele.
Emiatt (az hogy másik motoron is használnám) jobb lenne gondolom a kesztyű, de az talán nem olyan tartós (meg ha az új motoron lesz markolatfűtés, akkor tök jó lenne, ha az Adv-n is lenne).Más:
Tavasszal esedékessé válik egy új motor vásárlása.
A Husky-t és egy robogót szeretnénk egyesíteni, az összeg olyan 3M környéke lenne amit rászánunk. Új, vagy még garanciális motort keresnénk.
A 390 Adv mellé keresünk valamit, tehát nagyjából ugyan azt kellene tudnia, mint a 390-nek (ha nem lenne ennyire rossz tapasztalatom a 390 Adv-vel, valszeg' még egy ugyan ilyet vennénk).
Tehát valami túramotor, ami dobozolható, de nem GS szélességű mert városban van javarészt használva. Erőben elegendő nekünk ez, 2 személlyel is elvagyunk rajta, de lehet erősebb, olyan durván 700ccm-ig nézelődtem, mindkettőnknek van A joggsija és tapasztalata is.
Ülésmagasságra jó lenne ha 830mm vagy azalatt lenne, hogy ha netán nekem is kell vezetni, akkor tudjam (sőt, az még nem tisztázott kié lesz ), mindegy hogy alacsonyabb üléssel vagy ültetéssel, de meg lehessen oldani.
Amik ki vannak zárva: TRK502 (ezt láttam már élőbe, baromi széles, nehéz), CB500X, Dl650 és szintén gyengébb motort nem szeretnék, tehát a 310 GS, Rally 300 és a Himalayan kizárva.
Amiket eléggé befutók: QJ motor SVT650X, Rieju Aventura 500, CF Moto 450MT.
Ha nekem kéne venni és nem akarnánk idén mászkálni európában, akkor MT-07-et vennék De az nem lenne komfortos hosszú távon, már pedig idén tervbe van pár hoszabb túra. Ami még belefér az árba az az új 500-as Honda (ez se tetszik, de nem akarok képek alapján dönteni), a 702-es TRK (attól félek, ha az 502 baromi széles akkor ez is az lehet, de még ezt sem láttam élőbe), NC750 (ezt már néztem anno is, erőben olyasmi mint a 390 és praktikus mint egy robogó) és talán még a Tracer 7 is pont belefér (biztos ez sem rossz, de sosem mozgatott meg, annyira nem tetszik).
Mit vennétek, milyen motor van még, ami jó lehet csak elkerülte a figyelmem? -
yodamastah
őstag
válasz Zsírkrétamen #146139 üzenetére
"Ti fűthető kesztyűt vennétek inkább, vagy markolat fűtést?"
Mindkettőt.
-
senior tag
válasz yodamastah #146140 üzenetére
Az a helyzet, hogy eddig totál felesleges pénzkidobásnak éreztem ezt, hisz nem motorozok télen, kb 5-10 fokig tökre jó a kesztyűm és mivel ez alatt letesszük a motort, így felesleges.
Most pont úgy adódott, hogy -3-ban haza kellett mennem (ami 200km), meg dolgoznom is el kellett jönni a -7ben (ez szerencsére csak 30km) így elgondolkodtam rajta hogy jó lenne valami, mert ugyan túl éltem mindkét utat, de nem közlekedtem valami biztonságosan a lefagyott ujjaimmal.
Így hirtelenjében a markolat felé húzok, mert lehet hogy kell most pár napot használnunk az Adv-t (feltéve ha ma tényleg elhozom), mert lehet nem lesz autónk holnaptól és én szerintem még jobban bírom a hideget mint a párom, így lehet ma-holnap vennünk is kellene egy ilyet. Oxford az ajánlott? Abból valamelyik Touring tipusút vegyem meg? -
JoinR
senior tag
válasz Zsírkrétamen #146141 üzenetére
A markolatfűtést nem egyszerű egyik motorról a másikra szerelni, szerintem nem éri meg. Ráadásul egy minőségi kesztyű se drágább (egy gyári markolatfűtéshez képest) és van olyan, ami nemcsak kívülről, de belülről is fűt.
-
yodamastah
őstag
válasz Zsírkrétamen #146141 üzenetére
A fűtött kesztyűk általában nem melegítik a tenyér részt. Emiatt egyértelmű hogy mindkettő kell. A kesztyűt indulás előtt 5-7 perccel be szoktam kapcsolni max hőfokra, így jól átmelegszik az egész, de a hideg markolat így is rengeteg hőt elvon a kesztyűből az első percekben.
Macna fűtött kesztyűt használok gyári (yamaha) markolatfűtéssel. Drága de jó kombó.
Oxfordról olvastam jókat, de sosem használtam.[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz yodamastah #146143 üzenetére
Esetleg kell a huskyra is kézvédő. Ez nagyon sok szelet levesz a kezedről, nekem nyári kesztyű és markolat fűtés elég szokott lenni, van téli kesztyűm, sosem hordom, van goretexes, még nem volt rá alkalom, de ez is nyári kesztyű, csak ez teljesen vízálló., emiatt sztem tuti melegebb mint a nyári kesztyűm, van bőr kesztyűm, amit régen hordtam, de emlékeim szerint meleg volt az is.
Minuszban nem motoroztam 3 éve, sőt most decemberben és idén sem mentem, de nem a kezem v. a nyári kabátom miatt, hanem a bal térder az ami fázik. Még neopreme térdvédőt véve is érzem, hogy nem esik jól, így nem erőltetem.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Steven
addikt
válasz bacus #146144 üzenetére
Lehet a kézvédő miatt ,de én is elvagyok a markolat fűtéssel ... 1 es fokozattal szoktam használni ritkán kettes.... 3. ba leég a kezem
Amúgy elektromos cuccokra , hogy én is hozzá szoljak.:
1050 xt nél egyszer ki próbáltam oszt ennyi ! 3 évig sport fokozatba használtam sose nyúltam hozzá.BMW : egyből sport fokozat és azóta se nyúltam hozzá... Szerintem amúgy laggol a gáz kar úgyhogy , majd Pro ba ahol lehet szerkeszteni megnézem mi a max érzékenység. Eddig még nem foglalkoztam vele.
Suzukiba ezt sokkal jobbnak éreztem, kb mint a bowdenes .Ami tetszik és tényleg használom az elektromos futómű.
90% ba dynamic
De ha ultra fos az út és már szét rázott a motor annyira pattog akkor road-os hintaló fokozat szokott segíteni .GPS .....gyerekek 2024 alap ,hogy használjuk szerintem ,de ott is túrán kb kereszteződésnél vagy városba nézegeted csak.
Tempómat ... 3-4 év alatt kb 0 át használtam (azóta van csak nekem motoron)
Kanyar ABS... én örülök ,hogy van ,engem megnyugtat.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
csongi
veterán
válasz Zsírkrétamen #146139 üzenetére
3Misből két A jogsi mellé vennék két használt minarelli blokkos Pegasot, és gyiha
Egyébként jól szét szórtad. Ha fej szélessége számít, akkor elsőnek mind nézd meg élőbe, vagy keress méretezett ábrákat. -
etnies
senior tag
válasz bacus #146099 üzenetére
Én AK-val jártam meg Európát (ami kisebb volt, mint az A2) utassal, többször is.
Kell hozzá fiatalság-bolondság és nagy szerelem.
De nem kivitelezhetetlen, mai napig jó emlékeim vannak, simán felmentünk bármilyen hegycsúcsra. Az autópályázás nem volt jó egy 30 lovas motorral, de minden más rendben volt. Természetesen, ha van lehetőség, akkor legyen A és nagyobb motor."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Zsírkrétamen #146139 üzenetére
Ez egy számomra releváns kérdés, mert télen is motorozom.
Jelenleg fűthető kesztyűm van, de volt már többféle markolatfűtésem is.
Van hozzá app, be tudom állítani a hőfokot stb. Kényelmes, jó minőségű vízálló kesztyű.
Tényleg működik, meleg a kezem, amikor leveszem. Baj ezekkel az, hogy baromi drágák és az aksi nem bírja sokáig. Nekem a gyári aksi van benne, ez azt jelenti, hogy naponta kell tölteni, mert egy órát bír.
2x ekkora aksi 70 Font, de igazából akkor lenne jó, ha rá tudnám kötni a motorra és onnan kapna tápot. Ha viszont rá vagy kötve a motorra, akkor figyelni kell minden leszállásnál, hogy ne szakítsd ki a kábeleket.
Szóval csak akkor vegyél kesztyűt, ha nagy aksi van hozzá/motorra köthető.A markolatfűtés igazi hidegben elég keveset ér. Úgy értem: télen. Ha ősszel-tavasszal elkap egy eső vagy egy hidegfront, akkor jó szolgálatot tesz, de télen, nagyobb tempónál lefagynak a bütykeid, a tenyered langyos. Cserébe olcsó és motorra van kötve, mindig működik.
A harmadik opció, amit te sem írtál és sokan nem szeretnek, de nagyon jó: kéz zsák.
Télen többet ér, mint egy markolatfűtés önmagában. Csúnya, de olcsó, nem kell karbantartani, töltögetni, bekötni.A legjobb szerintem télre egy zsák+markolatfűtés, utána egy fűthető kesztyű. A fűthető kesztyű akkor lesz jobb, mint az előző verzió, ha meg lesz oldva a tápellátása rendesen.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz yodamastah #146143 üzenetére
Hogyan használod? Motorra van kötve?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
senior tag
válasz bacus #146144 üzenetére
Köszi mindenkinek
Husky-ra nincs kézvédő. Egyébként most hazafele kiderül, hogy a téli kesztyűm elég-e a kézvédővel az Adv-n, mert lehet hogy ilyen kisebb ingázásra mint a melóbajárás, arra elég lesz, bár most nincs minusz.
Ha nekem elég lesz most hazafele a kesztyűm, akkor páromnak lehet egy fűthető kesztyű lesz, mert neki amúgy is 1 kesztyűje van csak, ami téli-nyári-síelős, legalább lesz egy normális téli kesztyűje.
Hoszabb távon lehet beruházok mindkettőre (kivéve zsák, az hatalmas noo nálam), de most nem fér bele minden a keretbe, egyelőre marad 1 kesztyű a páromnak, majd ha már stabil az Adv jöhet rá a markolatfűtés, aztán veszek magamnak is egy fűthető kesztyűt. Husky-ra amúgy se akarok már költeni, tuti el lesz adva, naked-re amúgy se sokan vesznek fűtést, nem fizetné ki az új tulaj az árát.Én sem motoroztam minuszban egész eddig. Vagyis de, amikor tavaly felmentem Dobogókőre hogy lássak havat, de meg is bántam és megfogadtam hogy soha többet Szükség nagy úr, múlthéten haza kellett mennem dokihoz és jobb volt 1 óra oda út mint 3 óra 5 átszállással. Mondjuk ezt pont nem tenném meg mégegyszer, meg voltam róla győződve hogy az ujjaimnak annyi. Jelenleg akksit várunk a kocsiba, mivel a -7-ben nem indult be, szerencsére a Husky beindult így azzal jöttem dolgozni. Melóba se mindegy hogy másfél óra bejutni tömegközlekedve vagy 15-20p motorral. 20p szétfagyás még kibírható, a motoros farmer aláöltözővel még egész jó, a fűthető kabát parádés, egyedül az ujjaim amik addig fagynak hogy már nem mozognak. Ez is inkább reggel volt gáz, mert indulás után rögtön van egy 70-es szakasz ahol rögtön mozdulatlanra fagy a kezem és utána a dugós belváros horror nem mozgó ujjakkal. Hazafele eleve melegebb van valamivel, meg a dugóba 50-es tempóig még türhető, az utolsó 5km-en egyenesbe meg már mindegy hogy nem mozog...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen