Hirdetés
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz dellfanboy #146649 üzenetére
netrisk 2024-ben? sikeresen ember nem lehetsz.
kifejtenéd?
-
bardi
aktív tag
Zebegényi rétes után helembán keresztül jöttem vissza esztergomba és tele volt a sáv közepe apró kavicsokkal. Én óvatoskodtam, szépen lassan, erre jött egy túraendúrós, és mintha bicikliznék, úgy ment el mellettem
Nem kellett amúgy sok km-t menni idióta autóshoz, látja, hogy jövök, de azért elkezd előzni, másik meg kanyarban fél autóval csúszik át a sávomba, rendes gumira se az apjának, se neki nem volt pénze.Ma kipróbáltam a bőrkabátot, határozottan hűvösebb volt, mint kordura tegnap, pedig pár fokkal melegebb volt, meg napsütés. Ez annyiból jó, hogy nyáron valószínű nem fogok annyira belesülni.
'92 Honda VFR 750
-
bacus
őstag
Mi összetaliztunk Steven-el, majd felmotoroztunk Visegrádra a kilátóhoz a jobbik úton (mert most még lehet )
Itt nagyon fújt a szél, így a bojkottot felfüggesztve a Bárkában melegedtünk. Itt egy öregasszonytól kaptunk ingyen illemtan leckéket, amit a bárka tulaja azzal kompenzált még, hogy elengedte a kávé/capuccino árát és elnézést kért. De legalább bókolt az öreglány, mert 30-35 évesnek nézett. Jól esett, de nem tudott felcsípni , az egyetemi éveimben a ZöldFa étterem (már nincs) és a Gerbeaud volt az ilyen hölgyek törzshelye, vállalkozó kedvű fiataloknak meg a sugar mommy lelőhelye.Esztergomon csak átsuhantunk, sütkéreztünk a napsütésben.
Dobókőn megálltunk teázni, mert ott biza csak 7 fok volt. A fehér aszfalt az egyik kanyarban meg is viccelt, nekem az első kerekem csusszant meg, Steven-ek a 160 ló a hátsó kerekét rúgta meg, de megúsztuk kisebb mértékű sóhajjal, hogy bizony, még óvatosan kell menni. (mármint még óvatosabban.. )
Pofás ez a moci , még ha csámpásan állnak is rajta a kieg lámpák, amik egy bandzsa csábos mosolyként látszanak szemből
Mondjuk az én kis paripám (MDF - a nyugodt erő!) nem cserélem el.. egyelőre.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #146650 üzenetére
Fortninetol megszokott tartalmi minoseg.
Dehat krvasokan szeretik, ugyhogy csak irigy vagy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
3800+
őstag
Itt Veszprém környékén volt egy kis szemerkélő eső is, illetve le Dörgicséig végig tiszta por és sár az út úgyhogy figyelni kellett ma is. De sok kollégának tudtam inteni, úgyhogy nem éreztem magam egyedül. Na meg pont boltba is kellett mennem, és a kocsival túl egyszerű kiállni, így maradt a moci.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #146654 üzenetére
A korai videok termek tesztekkel eleg jók.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #146638 üzenetére
Nem igazan gondolkodok endurozasban, csak ezekre a szar utakra hasznalnam, ezert is mondram korabban, hogy erre a drz sm is jo lenne.
Ami nekem nagy szivfajdalmam, h egy dr 350 es 1.3M ert kisse tularazottnak tunik. Jo motor, de ennyiert kapok egy LC4 et. Ami valszeg ugyanugy penznyelo lenne az elso nehany honapban.
de egy 30 eves motorra (pl dr 350) azonnal raborithatsz 500e forintot, ugy, hogy amikor megveszed, a gazdaja elmondja neked, hogy o volt az elso tulaj, nem dohanyzo, es mindig csak szaraz idoben ment vele, es tokeletes allapotban van a motor. Aztan odamesz, megnezed a nyakcsapagyat, a lengokar himbarendszert, a kerekcsapagyat, barmi ilyen aprosagot, es rottyon lesz, es a veztengelycsapagyazast meg sem nezted, ami gyenge pontja annak a blokknak.
Szoval nemtom. Magyar piac eleve nem tetszik, minden motoron vagy regi osztrak muszaki matricat latok, akkor inkabb hozok magamnak vmit nemetorszagbol. Es annyira tekerem vissza magamnak az orat, amennyire nekem tetszik.
De a japan belpiacosok, abban latok fantaziat. Azt nem lehet nyugatrol beszerezni, magyarorszagra kontenerekben pedig jottek rendesen.
Csakhat a muszaki allapot egy kalap szar, es az aranak tukroznie kellene ezt, de az emberek azt hiszik, hatalmas kincseket orizgetnek, pedig nem igazan.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146656 üzenetére
Muszaki tartalomban mindig voltak hasrautesszeru megallapitasai. Termek teszteknel a lancspreknel is billegett a kiserlete, de nagyon latvanyosan csinalja meg, emelle feluletesen.
kritikusan kell nezni sztm.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz bardi #146652 üzenetére
Hiaba turaenduro, azt is ha elengeded, akkor eldol...
3800+
Ha a motor osszetorik, az szar lenne. Nagyon... De veszek masikat. 2 honap alatt megkeresem/osszerakom az arat egy 2006osnak.
De ha en osszetorok, az meg 30+ ev szopas...
Nekem ekkora rizikofaktort pluszban nem er meg.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz norbert1998 #146650 üzenetére
En mondjuk eddig sem ertettem mitol lenne jobb.
Ha az lenne, a japok ugy csinalnak
D4A meg lathatoan hulye a motorokhoz (nagy fanja vagyok, szoval...)
[link] kedvenc
mod:
szomszed a srac amugy (horvat)[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #146657 üzenetére
Tudom hogy haza beszélek, de az egyik legjobb piacon lévő oldschool karakterű motor az az SM vagy TE 610.Csak ajánlani tudom neked ha egy igazán èlvezetes, megbízható motort szeretnél magadnak.
Imádják őket a világ bármely pontján ès ez nem véletlen.The 610 EFI bikes are hard to beat. Faster than a XR650. Better suspension than a 690, and a lot cheaper. The bikes have been evolving for well over a decade and are now totally de-bugged.
The '09 model is a limited production and only 150-200 are coming to the US. If you want one you should plan accordingly. They will have the 50mm race 'Zokes and some other little goodies.
The main advantage of the 690 is dealer support. After that maybe the front brake is better?
My uncorked 610 is just amazing. The smaller piston makes the bike feel smaller. Its a great bike for blasting open country.
Both the 610 and 690 are great bikes, but really the 690 didnt seem to end up the bike folks hoped it would be in terms of hard core off road. Not bashing, its a very good bike. But that 610 is truly amazing. SO much nicer than my XR650r.
A friend of mine just picked up an '08 TE610. I got to ride it briefly last weekend. I do believe I fell in love with it. It does not feel like a 300 lb bike to me. I felt comfortable withe the handling almost immediately. This is helped by what I thought was the sweetest motor I've ever ridden. It has no FI glitches anywhere and has beautiful throttle response, linear power and plenty of it. At least all this mortal can use! I think a good rider can take this bike on any trail regardless of conditions. Ok, maybe not at race pace, but if your not really into racing anymore, and maybe more into DS riding with a bias toward off road and single track, this bike is a total blast. It has a good reputation for reliability as well!! By the way I currently ride an '08 KTM 450 EXCR, so for me to say that about another bike that ain't supposedly in the same league as my KTM says a lot about the Husky.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
macilaci78
nagyúr
válasz etnies #146647 üzenetére
Köszi!
Vagyonszerzési illeték megfizetésének igazolása is kell átíráskor. Mikor, kinél fizetem meg az illetéket? A kormányablakban átíráskor, vagy korábban?Eredetiségvizsgára van ajánlott hely Újbudán? Magyarországi első forgalomba helyezésű a gép, érvényes magyar okmányok vannak hozzá.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
bacus
őstag
válasz macilaci78 #146662 üzenetére
Mindent az ocsmányirodában fizetsz, csak eredetvizsgát kell előtte intézni ! Kártyával tudsz ott fizetni. A biztosítást meg úgyis utólag fizeted, 30 napod van rá.
Szabványos letöltött 3 példányos (?), adásvételi kell, egy az eladónál marad, kettő kell neked, amiből talán egy az ocsmányéknál marad.
15 napon belül kell, illetve figyelj a helyes birtokbavételi dátumra, hogy ne írj rá korábbi dátumot SEMMILYEN megfontolásból. Nem egy nagy cucc, jobb helyen, ahol rutin is van, 10p alatt megvagy. (meg előtte a várakozás). Nem érdemes időpontot foglalni, legalábbis akkor tuti kicsúszol a 15 napból, oda kell menni és intézni.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz dellfanboy #146664 üzenetére
Minden Ápiszban, Gelkában kapható. De szerintem neked bármelyik ktsz-ben is adnak...
Ha meg nem, akkor elég indigót venni, bemenni bármelyik biztosítóhoz, sőt lehet a fent említett irodákban van "gyári" indigós is.(én elküldöm az eladónak az adataim, vagy bekérem, ha én vagyok az eladó és kinyomtatom 3 példányban, majd az aláírás indigós vagy lehet mind külön kék tollal írt is.)
A 4 példányosból meg kis trükkel tudsz csinálni 3 példányost, de nem árulom el, hogyan, erre magadtól kell rájöjj.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
Zoli bácsi
őstag
Egy gyors kérdés. Ezt láttam meg a szervizben a polcon: [link]
Rákerestem, olvastam róla a parasztvakítástól kezdve a nagyon hasznosig mindenféle véleményt.
A szerviz tulaja szerint ritkán használt, sokat álló akkumulátorokhoz ajánlott. A motor pont ilyen, meg persze az autóm is ritkán használt, télen.
Valakinek saját tapasztalat? -
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #146668 üzenetére
Sajat tapasztalatom nincs vele, de akkoriban az elektromossagtan tanarom szerint sem volt hulyeseg, vagy parasztvakitas.
Elmeletileg lerobbantja a nagy aramimpulzusokkal a szulfatreteget.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Zoli bácsi #146668 üzenetére
Vannak töltők amik tudják a szulfátlanító funkciót is. A ritkán használt sokat álló akkukat érdemes rákötni "okos" töltőre, amik karbantartják az akkut, csepptöltés, meg szulfátlanítás, meg hasonló programokkal. Én inkább olyat vettem.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
válasz Zoli bácsi #146668 üzenetére
Honda toltojet szerezd be inkabb. Hasznaltan 10esert meg lehet kaparintani neha, de az uj ara is 20k korul van.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #146672 üzenetére
Nem tudom, hogy működik a szulfátlanítás, sztem az nem "töltési" ciklus, azaz ott is lehet sok sok amper. De igen, jellemzően nem tudnak az okostöltők sok amperes töltést, ezek nem is arra valók, hogy minél hamarabb feltöltsék a teljesen lemerült akkut.
Nekem van egy 10+ éve vásárolt okos töltőm ami 10A -el tölt, de persze csak az elején, mert utána már ott sem igaz, de mondjuk az optimate 4 töltőmnél azért jóval combosabb (mert az max 1A). Viszont bmw steckeren kresztül is tölt, karbantart ami kényelmes, kompatibilis a can-bus-al..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #146675 üzenetére
Semmivel nem jobb a honda atfirkalt logos toltoje, mint az optimate.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
válasz Zoli bácsi #146668 üzenetére
Nekem egy Optimate töltőm van az őskorból. A Honda CG125-höz vettem még Krisztus előtt valamikor, azóta kiszolgált már vagy négy motort. Nem tud semmi extrát, csak tölt és csepptölt, aksijaim 5-7 éveket szoktak bírni (mondjuk a motorom 8-10 hónapot megy egy évben). Aksiban Yuasa-t szoktam venni.
Szerintem egy Optimate töltővel nem lehet mellényúlni."önmagam hite vagyok magamban"
-
válasz Zoli bácsi #146675 üzenetére
Nem értek hozzá, de szerintem ha egy töltő a névlegesen 12vos akksit, ami lemerült, nem vesz töltést, de visszahozza, akkor az biza szulfátlanít.
Mert ugye a szulfát nem más mint a lemerült akksinál az ólomlemez felületén a savval alkotott (kristály)réteg.
Amúgy ezek a házi szulfátlanítós töltők nem sokra mennek a komolyabb szulfáttal ami mélykisülésnél 1-2 nap alatt keletkezik a lemezeken. Azokat leszedni komoly áramlöketek kellenek.
Ha a jó akksit csepptöltőn hagyod, nem töltöd túlárammal, nem hagyod lemerülni, akkor kvázi mindegy van-e a töltőben szulfátlanítás vagy nincs, mert a töltés önmaga szulfátlanítással jár.
Szóval -szerintem- ne adj sokat csak ezért a képességért
Az optimate meg tök jó cucc arra amire kell.
De lehet rosszul tudom, majd egy villanyász kijavít.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
rottenbull
senior tag
Nemreg valaki linkelt egy videót ahol talan foiskolasok szetkaptak egy kinai turamocit. Emlékeztek melyik yt csatorna volt ez? Kivancsi lennek mi a folytatasa
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok!
Valakinek van azzal kapcsolatban tapasztalata, hogy ha szerelek fel sport kipufogót a motorra, az jár-e garancia vesztéssel? Középső dob helyére szeretnék nyitott csövet, hátha lenne egy kis hangja is a gépnek.
Gipsz Jakab
-
Debilon
addikt
válasz rottenbull #146684 üzenetére
azok nem főiskolások voltak, hanem a MAMI műhelyében szedték szét
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #146685 üzenetére
Papiron garancia vesztessel jar, gyakorlatban nem igazan. emelle illegalis lesz a motor, mert a "kozepso" dob az a katalizator, amit eltavolitasz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
Milyen nagyon jól fedő műanyag festéket ajánlanátok, unokaöcsèm robogójàt frissíteni fel egy kicsikét.Vannak rajta karcok, fakulàsok, ezeket szeretném eltűntetni.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #146689 üzenetére
Ez bizony szomorú. Sajnos annyira lefolytja a katalizátor, hogy hiába kerül rá normális végdob, nem igazán javul a hangja.
A választ viszont köszönöm!Gipsz Jakab
-
veterán
A 2001 cb600s hornettel megyek muszakira marciusig valamikor, karbis, lehet valami bukta alapja, ha a gumik, fekek, folyadekok, lampak rendben?
Everybody lies.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Pttypang #146693 üzenetére
Kipufogó, úgy tudom abba kötnek bele, ha nem gyári.
Amúgy nem akarok tippeket adni, de minap kollégám autóját nem engedték át műszakin, nem nagy hiba, de valamibe belekötöttek.Másnap átvitte másik helyre, ugyanúgy, hozzá nem nyúlt...Átment, szó nélkül.
Ja, köszönöm mindenkinek az akkus-szulfátlanítós hozzászólásokat. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #146691 üzenetére
Sztm egyaltalan nem szomoru, koltsd azt a penzt kepzesre, benzinre, palyanapokra, mert ezek a dolgok szolnak a motorozasrol, nem az, hogy egy hangos szarral kozlekedsz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veterán
válasz Zoli bácsi #146695 üzenetére
Minden gyari rajta. Hiba miatti bukas, ami nem cserelgetes miatt van, ritka?
Everybody lies.
-
veterán
válasz Zoli bácsi #146699 üzenetére
Csak az index kapcsoloja kicsit szeszelyes, azt atnezem addig, egyebkent a teleszkop szimering pl meglepett, hogy nezik.
Everybody lies.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs