- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Mini-ITX
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
Hirdetés
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Pttypang #146299 üzenetére
Semmi baj. Csak klimanyomasztottalak. egy forumon mondja neked vki, pont le fogod szarni, a lenyeg, hogy az edukaciot atvettem a mittomen ki helyett (állam? politikusok, vezetok, iskola?). megemeszteni a helyzetet nagyon kenyelmetlen lenne, a kozony pedig kenyelmes.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #146301 üzenetére
Az szigoru lenne ha ezek tanitananak minket.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #146297 üzenetére
Mit csinálunk itt?
Motorozunk!
Miről szól ez?
Többségében maga az út a lényeg, vagyis benzint égetünk pusztán a saját örömünkre.És a co2 lábnyommal jössz?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #146303 üzenetére
Igazad van, de az en merlegem ennek ellenere eleg jo. En kb 20 eve minden munkahelyemre biciklivel jarok. Hogy ne legyek dagadt, meg birjak motorozni egy tel utan
Barmilyen termeknel, amit vasarolok, megnezem honnan szarmazik, hol van. Es kerulom a total felesleges kinai szarokat is. Ha dragabb is, inkabb eu termekeket vasarlok (90% ban ugyis csak kinai van, ami mar az euban van, hiaba keresel alternativat- ennyit a piacaink vedelmerol, es erossegerol).
De azert nem erzed csucskosnek hogy a komfortert inkabb angliabol hozatsz vmit, mert az a csomag ossze van allitva?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #146304 üzenetére
Nem szólok meg valakit, mert másként gondolkodik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #146304 üzenetére
Kb mindegy.
Nem tudjuk, a hazai cegtol vasarolt termekrol elotte merre jart. Logika szerint nem volt kerulo utja. De sztem biztos volt. Ebbe dolgozom. .
Igy is ugy is ide kell jonnie, vasaroltal es ez mar co-val jarm Japan motor is szennyez mire ide er. Az sem vedi az eus piacot. De ugyan olyan fustolessel jar EU- termeket vinni kinaba, usaba akarhova.
A bicikli alkatreszt itt veszed meg, de hogy hol gyarjak le, es honnan jon mar nem latod. Jon kinabol, vagy jon egy roman raktarbol es mehetsz vissza erte 2 nap mulva. De lehet nemetorszagbol vittek romaniaba , aztan vissza.
A raktarra gyartas elonye a rovid idon beluli hozza jutas a vasarlonak. De sok co kibocsajtassal jar a mozgasa tarolasa. Merkuros autovasarlas vs bemegyek a szalonba.
Majdnem mindegy, de a szalonba vasarlas gyorsitja a folyamatot.
Ugy latom ilyen a rendszer. Leginkabb onmagunkat nyugtatjuk, es igyekszunk zoldebben elni. De ez is tobb a semminel. -
senior tag
válasz Steven #146291 üzenetére
Tényleg nagyon jó, mondjuk ezért is választottam. Az előző motoromon Road 5 volt és annál tudtam hogy nyáron és ősszel is (esőbe, hidegbe) milyen a tapadása, így egyértelmű volt, hogy ilyet veszek az új motorra is.
Egyébként nem volt gáz, még pont az esőbe indultam el a belvárosba, akkor nagyon cudar idő volt, de nagyon óvatosan mentem így nem csúszkáltam egyáltalán. Hazafele meg már "meleg" volt, csak vizes volt az út, úgyhogy nyomni is lehetett neki egészen a mi utcánkig, de ott is hamar észrevettem hogy tükör jég van, így az utolsó 200m-ert 5-el tettem meg.
Párom jobban "megszívta" mert az Adv-n lévő gumi sokkal szarabb, a fék is kevésbé fog, ő elvileg hazáig driftelt körübelül, annyira nem élte -
Fáraó
őstag
válasz Shadowbull #146284 üzenetére
Fetrengek a röhögéstől! Ennyire jól kifejtett ellenvéleményt régen hallottam!
Made my day!
VIGYORRRGAZMUS.....
-
macilaci78
nagyúr
válasz csongi #146307 üzenetére
Székesfehérvárról Budapestre hozattam raklapos árut gyűjtőfuvarral. Meglepett, hogy pozsonyi depóba is bevételezte a Dachser.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #146305 üzenetére
Nem megszoltam. tanacsot kert. Ez az en tanacsom.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
rottenbull
senior tag
Vegre pentek van! Mondjuk, nekem a home office mellett minden hetkoznap pentek, de a szolidaritas fontos, meg ez most pont valtozik majd jovo hettol nekem is, szoval vegre pentek.
Kicsit a fenti kornyezetvedelmi megmozdulashoz is tartozik, kinek mi a velemenye a hibrid motorokrol. Ugye a Kawa elkezdte most, nem kell tul sokat varni, hogy mindenki raugorjon majd. Nyilvan a kozeljovo legnagyobb trendje lesz ez.
Mert ez ugye nem fog kedvezni azoknak, akik a plusz loerot hajszoljak a tomeg csokkenntese mellett. Mondjuk egy ideig meg tuti, hogy sok valasztasi lehetoseg marad,
En spec nem vennek hibridet, max, ha mar maskent nem engednenek be varosokba.
Az elektromos gepekkel nincs bajom, varosba tuti jok lesznek futkosonak.
Autokkal meg pont ellentetesen vagyok, ott a hibrid johetne, az elektromos nem. -
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146312 üzenetére
En pont forditva vagyok. Hibrid autom van, elektromosat akarok, mert olcsobb hajtani, es nincs kedvem meg az autoban is olajat cserelni es szelephezagot allitani.
Arra ott a motorpark. Hibrid motor? Nem tudom elkepzelni hogy a plusz akku es elektromotor sulya jot tenne az osszkepnek. Mit lehet tudni a kilokrol?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
Tegnap elvittem műszakira a motort. Előtte még gyorsan kicseréltem a törött indexeket, jobb lett, mint vártam.
Sokmindent nem néztek, szerintem kb a kötelező fotókon meg a két féken kívül mást nem is vizsgáltak. Hangerőt, CO-t biztosan nem. A hátsó féken egyenetlen fékerő miatt karcos volt a bukás. Hát akkor a felújítást mindenképpen meg kell tennem. Éreztem én is, hogy nem fog jól, de azt nem, hogy egyenetlen. Betétek 2 ezret futottak, a tárcsa viszont öreg. Munkahenger felújítás lesz majd, illetve féknyereg. A teljes hátulja, illetve megy a rugóstag is műhelybe.Hazafelé egy kicsit jobban húztam a gázra, mint kellett volna, egyből megmocorgott a feneke
Hideg, taknyos idő van még a motorozáshoz. -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #146314 üzenetére
Az egyenetlen fekero muszakin johet butykos gumitol, amennyiben nem erezted eddig. vagy hullamos tarcsatol- nem a munkahenger okozza, nem a feknyereg, hanem a tarcsa vastagsanak valtozasa. Mielott vmi olyan dolgot ujitasz fel, amit nem kellene.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #146313 üzenetére
Z7 Hybrid 227kg / 60ló....
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #146315 üzenetére
Bütykös gumira nem gondoltam. Fékemet mindenképp fel kell újítani, mert nagyon szar érzésre is. Álló helyben is. Illetve már megvan hozzá a készlet.
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #146318 üzenetére
Meg zártszelvény lengővilla...
-
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #146313 üzenetére
Nekem benzines plug in hibrid a kocsi, nem cserelnem masra.
Vannak mar bemutatok a Kawarol, kb mindenki azon filozik, hogy valojaban kinek szol a gep meg a tech. Kb semmi kategoriaba nem fer be termeszetesen. Szerintem a top touring gyartok ra fognak ugrani majd erre a hibrid technologiara hamarosan.
Akkor nem bannam, ha ugy csinaljak mint a porsche a panameraval, hogy azert van benne, hogy egyes varosokba bemehessen, de amugy ott a nagy motor minden masra.
Kicsit abban remenykedek, hogy kb csak europaban fogjak tolni, es itt is majd kihal erdeklodes hianyaban, de lehet, hogy eroltetik majd egyre jobban.
Mondjuk az is igaz, hogy sokan csak ingazasra meg egy kis hetvegi hasznalatra vesznek motort, ott meg akar be is valhat mert tuti alig fogyaszt benzint rovidebb tavokon.
Az is fura, hogy miert nem robogokkal kezdenek. -
GTVili
tag
válasz rottenbull #146321 üzenetére
60Nm az a rettenetes nyomaték.... Na oda tényleg elég a zártszelvény...
[ Szerkesztve ]
-
rxmiss
junior tag
mert akik mar nem, azok nem irkalnak ide
en pl azt hiszem h a tobb esesem kozul egyikben sem mentett volna meg egy abs (tul gyorsan vett kanyar dobogokon, utolso pillanatban balra indexelo wartburg, savvaltas uthiban nagyobb sebessegnel, de tokegyedul ) de nyilvan vannak olyan helyzetek amibol jobban jossz ki abs-sel mint nelkule, tipikusan a kikerulo hadmuveletek amik alatt megmarad(hat) a kontroll es a satufekek, ha az dont h kicsuszik-e az elso (/hatso) kerek vagy sem. -
rxmiss
junior tag
válasz dellfanboy #146324 üzenetére
lehet. ugy gondolom ha befekeztem volna kanyarban, akkor is felegyenesedett volna a motor es akkor is az arokban kotottem volna ki, de lehet rosszul gondolom.
-
macilaci78
nagyúr
válasz rottenbull #146312 üzenetére
Motornál a hibrid szerintem zsákutca. Az autónál már látjuk, hogy ötvözi a két rendszer hátrányait: a belsőégésű motor szennyez és bagasabb a karbantartásigénye, az elektromos rendszerhez nem jár értelmes akkukapacitás. Motoron ezt tetézi a súly is, ami még jobban hat a menettulajdonságokra. Ahol pedig igazán számít a menettulajdonság, ott az egyik rendszer inaktív, holt súly.
Szerintem attól senki sem tart, hogy az autósokat sanyargató környezetvédelmi szabályzások majd a belvárosi motorosok malmára hajtja a vizet. A motor használati értéke elmarad az autótól, emellett sokan idegenkednek tőle. Nem fog számottevően nőni a számosságuk a belsőégésű autók szankcinálásával.
Ha pedig mégis, akkor pofon egyszerűen kitiltják őket a zónából.Egy ideális világban van egy 50-200 km hatótávú (igény, ízlés kérdése) elektromos autó helyben és egy modern dízel aszfaltfaló, ha messzire kell menni. Egy plug in hibrid ezt ötvözni igyekszik: van egy 50-100 km elektromos hatótáv, amit hálózatról tudsz növelni, de mellette van egy belsőégésű motor, ami helyt áll nagy távon.
Persze gyarló módon igényeljük az erőt, a dinamikát és egyik rendszer olykor-olykor besegít a másiknak. Ez csak akkor ciki, amikor az esetleg pár hete be sem kapcsolt dízelt hívja segítségül az elektromos és egyből odab@ssza a fordulatot és terhelést a hideg motornak.
A Fordé tetszik, ahol egy 2+ literes szívó benzin van az elektromos mellett, vagy a Volvo, ahol egy turbódízel. De ahhoz használni is kell, hogy megérje, az olajcsereperiódus ideje alatt el kell használni az olajba tehető belsőégésű kilométereket.
Én évi 12k km-t megyek a sajátommal, amiből csak 5-7k km az, ami helyben, agglomerációban megtehető. A többi az 100-300 km autopálya etapok 140 km/h tempomattal.Ha motorból hibridet akarnak eladni, akkor legyen annyi elég, hogy előre, hátra tud sétatempóban, vagy kicsit felette haladni elektromosan. Így könnyebb a helyére tolni, vagy rosszalló tekintetek nélkül a járókelők mellett gurulni a kapuig, teremgarázsban suhanni.
Elfogadom, hogy valakinek az ordító kidörgő hangja a szép, de ők is fogadják el, hogy másokat zavar.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
rottenbull
senior tag
válasz macilaci78 #146326 üzenetére
Nekem pont Volvo van, 2L benzines plug in.
-
válasz rxmiss #146323 üzenetére
Tesó, ha már van rutinod, akkor sokkal nehezebben mész bele cumiközali helyzetbe
Kanyar előtt nem állsz neki kamiont előzni, stb.
Hidd el.
Azt sehol nem írtam, hogy az abs marhaság.
Ez a két dolog közül az egyik, ami mondjuk elférne az xx-be. A Hondás féle. Az akár még jól is jöhetne. A másik az első 1000RR-en bemutatott hidrós kormányteló.
Ennek ellenére, hogy ezek nincsenek, se a vfr-el, se az xx-el sem csúszott meg egyszer sem. Egyszer volt az xx-el murvás szitu, de kb azonnal engedtem is el a féket, és tettem amit kellett. A kormányteló meg kb felesleges lenne, mert 299-nél sem mozdult meg a kormány, kanyarban
Ezen kívül viszont kb mindent baromságnak gondolok.
Főleg a tempomatot, meg a hasonlókat.
De ez én vagyok. Ha valaki sínbuszozni akar, tegye, csak ne tegyék kötelezővé, mert "sokan halnak meg motoron"
Mit vártak?
Ez ilyen sportág... szakmai ártalom.
Viszont amíg jó, addig kurva jó.
píszどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Gaboman
nagyúr
válasz GTVili #146322 üzenetére
Mondjuk a 60 Nm az lehet nagyon is sok, csak nem egy 230 kilós motorban.
De egy könnyű gépben az brutális, az enyém is 60 LE/60 Nm, feltankolva 137 kiló.
Itt már egészen más tempót kapsz, főleg hogy a karaktere is agresszív és lentről tol mint egy mozdony.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
GTVili
tag
válasz Gaboman #146329 üzenetére
A 60Nm a kombinált összérték, tehát üres akksival valószínűleg csak kb 45Nm körül lehet... az alap teljesítménye 58le.... és e-boost-al megy fel rövid időre 68lóra....
A tisztán elektromos hatótávja ~12km, de arról nem szól a fáma, hogy kb milyen sebességgel értendő.... -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #146317 üzenetére
Butykos gumi volt rajta?
Nem neked kellett volna erre gondolnod, hanem a muszakiztatonak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #146320 üzenetére
Sztm az a lenyeg, hogy a sebesseg tartasahoz nem kell nagy loero, gyorsitasnal az elektromotor segit, igy lesz egy nagyon alacsony fogyasztasu turagep, ami valamennyire dinamikus is tud lenni a loketterfogathoz kepest. Emelle az ado es a biztositas is alacsonyabb kobcentihez mért lesz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Az ezres cbr-en nem ugyanugy nem mukodik a kormanygatlo, mint a fokozatmentes kormanygatloval szerelt regilebbi tarsain. van sok yt video, mennyire nem tudja megakadalyozni a kormanycsapkodast. Sem az sc57 sem az sc59 nel nem volt eleg hatekony. Ami ezeket a motorokat megmentette a kormanycsapkodastol, hogy az 57 es alusil hengere eleg hamar elkopott es kb 140 loeros teljesitmenye volt nagyon alacsony futasteljesitmenynel, nemely 59 esnek a nikaszil allitolagos tul melyre honolasa miatt lejovo reteg sem kedvezett a loeroknek. Tobb peldany multa alul legalabb 20 loerovel, vagy tobbel a gyari adatokat.
A kormanytelo nem arra valo, hogy 299 nel megmentsen barmitol. Az azt akadalyozza meg, hogy intenziv gyorsitasnal, amikor elkonnyul az elso kerek, egy uthiba megdobhatja - ekkor tortenhet a kormanyszitalas, nem 299 nel, amikoris egy xx nek semmi ereje sincs.
A vfr sem egy ideges motor, de tud szitalni, ahogy azt runner tapasztalta ha jol emlekszem 800 ason.
Barmelyikkel ossze lehet hozni szar uton.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #146333 üzenetére
Igen, ez logikusan hangzik. Ezt en kihagyom amig tudom.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #146332 üzenetére
Hát nem ez a totál bütykös. E07+ Mitas, inkább traktor minta, mint bütyök
-
Topiccsendőr
addikt
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #146333 üzenetére
Kivéve, hogy itthon teljesítmény adó van.... ... már csak az a kérdés, hogy az 58 vagy a 68 lovat adóztatják...?
-
Shadowbull
addikt
válasz macilaci78 #146326 üzenetére
"Az autónál már látjuk, hogy ötvözi a két rendszer hátrányait"
Ez konkrétan hülyeség.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
ABS-es motornál otthoni fékfolyadék csere mennyire gáz? Mert senki nem tudta még megmondani mi van a kockában lévő folyadékkal. A szervizes tag nem reagál. 25k 1 óra szervíz+6k a folyadék. Nem mind1.
Szinkron meg ilyenek miatt oda viszem, amúgy nem fogom. Gyári folyadékokat is be tudom szerezni. Potyán nem fogom szórni a pénzt ha otthon meg tudom oldani és még szórakoztató is nekem.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #146341 üzenetére
Motorfajtatol fugg. Van olyan motor, ahol 5 legtelenito csavar van, es egy legtelenito programot kell elinditani emelle. Van ahol siman lecsereled, de tapasztalat nelkul a feket nem bsztatnam.
Amugy inkabb a szinkront ne kerd, annak aztan sok ertelme nincs. Inkabb a feket csinaltasd meg annak az arabol.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz Topiccsendőr #146342 üzenetére
Szinkron, gyertya 8000km múlva. Nem baj, megkapják, de ott fogok lenni kíváncsi vagyok rá. Er6n-nél minden évben elmostam mindent és néha évente kapott folyadékot.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #146344 üzenetére
Munkavedelmi szabaly, oktatasban nem reszesult szemely, nem tartozkodhat a helysegben. Meg az kellene, hogy baleset erje a kedves tulajt. Aztan nem tud motorozni.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Shadowbull #146340 üzenetére
Igazad van, meggyőztél.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #146346 üzenetére
Mondjuk abbol a perspektivabol is nezheted, hogy a ket hajtas elonyeit otvozi.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
laccczka
tag
Egyes Scorpion sisakokba való Exo-com sisakbeszélővel kapcsolatban van valakinek gyakorlati tapasztalata?
Az új sisakban ki van építve a helye. Nem tudom, hogy vegyem meg hozzá a gyárit vagy rakjam át a régit (Interphone)."...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #146347 üzenetére
Az előnyei kiaknázásához elég sok csillag együttállása szükséges. Akkor viszont valóban verhetetlen.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Shadowbull
addikt
válasz macilaci78 #146349 üzenetére
Nem,.teljesen normál, hétköznapi használatban is bőven kihasználod az előnyeit. Semmiféle különleges helyzet nem kell hozzá.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- iPhone topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- E-book olvasók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen