- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- MILC felhasználók szakmai topikja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
- HTPC (házimozi PC) topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kronos3000
senior tag
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #81851 üzenetére
Na mi a baj az 1.6-tal, amitől sokba kerül fenntartani? Jó ideig nem is volt mással az Espace.
Más: mi lehet a fűtőkörben, amitől a digit klímás vezérlő Lo állásban langyos levegőt fúj be a kocsi? Azaz némileg mintha mindig menne a fűtés. Vagy csak átmelegszik az egész? Azt kipróbáltam, hogy ráklímáztam pár percre, majd lekapcsoltam a klímát, ezután rövid idő alatt ismét visszalangyosodott a befújt levegő.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
passat77
tag
Sziasztok,
A szolenoid szelepről hogyan lehet megállapítani, hogy jó-e?
Visszaolvasva írtátok ez kihatással van a motor teljesítményre. Ha lehúzom a csatlakozóját egyből hibát dob, gondolom akkor látja. Viszont teljesítmény beli különbséget nem vettem észre ha lehúztam ha visszadugtam. Kiszedve és beindítva a motort, gázadrásra mozgatja a szelepet (igaz csak pár milimétert). -
-
forceberg
veterán
válasz klambi #81862 üzenetére
Én megértem, hogy szép és jó, de inkább hasznosabb dolgokra költöm majd az árát, nem ér meg annyit, hogy jobban néz ki, mint a L3
Az autók ára is sikerprojekt politikai körökben, éppúgy sikerült felverni az árakat, mint a lakásokét...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Xantomas
őstag
válasz forceberg #81863 üzenetére
Ohh, majd jön a CSAK, ami felhasználható lesz Fauvé csoportos, esetleg Csillagos, véletlenül még használt, Mo-n először forgalomba állított autó vásárlására is, hogy jó áron adhassák el az avultatás után, cégből kiírt autókat
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Telda
addikt
válasz rob210 #81823 üzenetére
Szia!
Nem kellett kábelt hekkelni, csak becsavartam az új szondát, összedugtam a csatlakozót és kész is volt. Nem emlékszem a pontos típusára, csak hogy valami olasz gyártmány volt.
Bár a kipufogócsonkba menő vége, nem úgy nézett ki mint a gyárinak, mint ami benne volt. De azt mondták az nem számít. -
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #81863 üzenetére
Hát van baj a fejekben....ez az autó [link] , olyan tavaly november óta fent volt, akkor még rendszámmal 6,79M-ért.
Nyilván nem kellett a kutyának sem, így most felrakták 7,39-értÜgyes...
De a nagy kedvencem, amit priviben is küldtem neked, az ez: [link]
7,29M +regadó ~7,4M-ért meg is van. (2017-es)
Egy ugyan ilyet, csak fekete és 2016-os (azzal szemeztem is ) hirdettek, 3-4 hónapig 5,69M-ért, nem nagyon kapkodták azt sem.Nem tudom mi történt az elmúlt hónapokban, de valami nem kerek...milliókkal túlárazott autók.
mod.: basszus, mondom ránézek a lagunákra....legutóbb, pár hónapja tudatosult bennem, hogy ha elakarnám adni, akkor bizony 2M alatti árral kellene kirakni, erre most ezek is fel vannak verve egy jó félmillával.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Gombinyó
őstag
Amúgy mennyire jók ezek a "nagyobb" 1.6, 1.8 tce motorok, ami a Talismanban van? Power biztos van, de tartósság, fenntarthatóság szempontjából? Az 1.33 Tce-ről eddig nem hallottam rosszat és amikor próbáltam Meganeban meg Kadjarban eléggé meggyőző volt.
Nekem is bejön a Talisman, de, ha jól emlékszem Eagle-éknek volt és szívből gyűlölte. -
lsebestyen
addikt
Estét.
Ma észrevettem, hogy üres a kiegyenlítőtartály...de múlt héten még szinten volt. Megane 1ph2, 1.6-os. Van valami tipikus okozó? Felülről átnézve nem látok nagyon szivárgást . Holnap megyek vele egy kisebb karikát, amíg a víz bemelegszik, aztán csekkolom menés után mi a helyzet.
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #81872 üzenetére
Ha szivárog akkor a blokk előtt keresd a gyüjtő csövet azon van egy O gyűrű az tud elöregedni és elengedni magát.
Nincs alatta folt?
Ha eszi a vizte az nagy baj. De reméljük, csak az a tömítés a baj.Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz Gombinyó #81871 üzenetére
Az 1.6tce, állítólag jól sikerült technika, azért arról már van tapasztalat, 2015 óta létezik. Az 1.8, az viszonylag friss, egyelőre passzolom, hogy tartósságban mit tud...
Nekem igazából 1 dolog szólt a talisman mellett, ami annó a laguna, vagy mondhatni a renaultok mellett, hogy évjárat - felszereltség - tudás - ár arányuk nagyon jó volt (na meg tetszik is).
Illetve most jött az ötlet, hogy következő autónak benzines kell (mert, csak), viszont 1.6T alattit meg sem nézek, így eléggé szűkül a kör.Amúgy érdekes, hogy más márkák esetében nem látom az ilyen mérvű árváltozást.
Még superb, mondeo és insignia is van a kosárban, illetve a kia irányba is elkezdtem nézelődni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Letezik olyan hogy a szervo az elektromos es nem kell szervoolajat cserelni az autoba?
clio bb cb 1.2 2006 -
rob210
Topikgazda
válasz BUZZLGHTYR #81875 üzenetére
Igen
Clióban 3 féle van hidraluikus, elektrohidraulikus,(inkább thaliába tették, de clióban is van) és az elektromos.
Renault power
-
angyalpc2
aktív tag
válasz BUZZLGHTYR #81875 üzenetére
igen enyém is pont ilyen
-
angyalpc2
aktív tag
Szembejött a facebookon egy hirdetés [link]
Aztán eszembe jutott nekem is hasonló...
Ha éppen megy a ventilátor és leállítod a kocsit (gyújtás, és kulcs is ki), akkor a venti nem áll le, hanem percekig megy még... Akár 5 percig is.
Én azt hittem ez valami vész funkció, hogy túl meleg a motor és környezete, így megy a venti nehogy kigyulladjon.
Vagy valami rosszul működik?
Tapasztalat? -
angyalpc2
aktív tag
válasz rob210 #81883 üzenetére
Azért kérdeztem, mert..
Megy a motor beindul a venti..nem hallod...pont leállítod a motort.
Ohh még megy a venti...(akár 5 percig is)
Várok..1 percet, tolja ki a meleget
Rándítok.
Egyből leáll a venti...Gyújtás kikapcsol Motor is leállít, venti se pörög már.
De én is így gondolom hogy normális...ez valami vész hűtés, ezt így tervezték a franciák.
Csak szokatlan volt mikor megvettem régen a kocsit. -
Somatom
veterán
-
Ganz-[HUN]
addikt
Sziasztok!
EGR szelep elfosta magát végleg F9Q 750-ben (88kW) Lag2 Ph1-ben.
Érdemes utángyártottat venni? És ha igen, milyet? Előre is köszi! És ha már ott vagyok, szívócsonkot ki kell pucolni, vagy érdemes? kb 260 000km van az autóban. Ha már ott vagyok, megnézém a turbó lógását. Azt hogyan kell megmérni, és mennyinek kell lennie?[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Bass
addikt
Sziasztok
Van itt futomű szaki?
Olyan problémám lenne , hogy felkerültek az alu kerekek reinstella 16" görgőzve 0 értékre kicentírozva új Kleber gumikkal és olyan jelenség van hogy bizonyos útszakaszokon 80-90-től (ahol a téli 15" príma) mint ha felfelé rázna a kerék (kb mint ha hullámos lenne az út)talán amit a karosszérián érezni nagyon ,a kocsi nem húz semerre,nem kopog a kormány nem ráz,voltam lengéscsillapítokat is méretni és jók ,nem eresztik az olajat sem. Stab pálcák is újak. Tanácstalan vagyok mi lehet az oka. Feleslegesen nem cserélnék ki mindent. Köszönöm"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
gooool
őstag
válasz Ganz-[HUN] #81887 üzenetére
Szia!
A Pierburg a gyárija, ha olyat veszel nem lehet baj.
A szivosort takaritani annyira nem érdemes szerintem, én EGR pucolást csináltam csak meg 330ezer körül a Lagunamban anno, most 390 ezer van benne havernál és köszöni szépen jól van.
A turbót kérdéskört meghagyom Rob mesternek, bár arrafelé bontogatni meg még nagyobb munka, szerintem ha nem tökig olajos a környéke és diagon jók az értékei, akkor kár vele vesződni.Üdv, Balázs
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz gooool #81889 üzenetére
A leállító szelep tökig olajos.
...mert a szakémbör O gyűrű helyett bepasztázta a tömítés helyét, mert 4500ft a gyári belőle
Amúgy a turbó láthatólag nem pisili sugárba az olajat.
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
LamerGyuri
senior tag
Nem vagyok szaki, de nekem akkor csinált(ak) így a kerék(ek), amikor belekerültek a TPMS szelepek, pedig azok aztán nem fél kilósak; újra kellett súlyoztatnom mind a négyet.
Szerintem vagy nem sikerült a görgőzés, vagy nincs rendesen kiegyensúlyozva."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Bass
addikt
Fura hogy nem minden úton csinálja (főleg pécs elkerülőn) és ugyan nem értek annyira hozzá de azt mondták h nullára kicentrírozták(gumiprofinál csinálták) és sok súly sincs rajta Ha nem lenne jól görgőzve azt kiszúrná a centrírozó gép nem?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
LamerGyuri
senior tag
Ha túl nagy benne a nyomás, vagy "peresebb", mint a téli, az jobban közvetíti az úthibákat. Fehérvár közelében is van egy út, ahol azt hittem, szarok a kerekek, aztán kiderült, hogy keresztben hullámos lett a teherautóktól, és ki jobban, ki kevésbé ugyanazt érzi: mintha billegne előre-hátra az autó
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Bass
addikt
Gyári méretű gumik vannak rajta 205/55r16 de peresebb lényegében. Akkor megnézem még1x a nyomást,és lehet fogadjam el hogy ez ilyen?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
Leginkább én is a jobb oldaláról érzem,használtam rajta másik renault felnit is 2 éve ,ugyan ez a méret azzal is ugyan ez volt. Fura. Van tipped mekkora nyomással érdemes használni a gyári éetéken kívül?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
janos1988
addikt
2002-es (1.4-es 16v) Meganeba melyiket érdemes tankolni és melyik kúton?
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
lsebestyen
addikt
válasz rob210 #81873 üzenetére
Nem vágom mi van. Még aznap feltöltöttem 4dl fagyállóval, azóta ugyanott van. Mentem vele tempósabban is, fűtést is rányomtam. Létezik, hogy a kupak nem volt ráhúzva rendesen és elpárolgott? Amúgy is terveztem lecserélni a tartályt, mert eléggé el van öregedve, milyen márkát érdemes belőle?
-
polonic
félisten
Filterabc-n lehet kapni gyári Renault motorolajat. Ami már Castrol.
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs