- Azonnali fotós kérdések órája
- ASUS notebook topic
- RAM topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
Hirdetés
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz janos1988 #82020 üzenetére
Az 500 az vagy 750 vagy ha valóban 500 az régen rossz.
Ha egyes megane, mert 2002 ben már volt kettes, akkor fojtószelep tisztításra rámennék a helyedben elég gyorsan.
Illetve azért emeli meg a fordulatot, mert elővezérelt, azaz érzékeli, hogy terhelni fogod ezért előre emeli a fordulatot.
HA 2 megane akkor megint csak gáz, mert ott elektromos a szervó, akkor elektromos baj van a kocsival ami 2eseknél rendszerint a biztosítéktábla.
A hörgés bármi lehet, akár egyenetlen gyújtás is ami az alacsony alapjáratra vezethető vissza.
Kuplung felengedés koppanás, kivannak a motortartó bakok, ezt borítékolom.
A víz pedig a klíma kondenzvíz lesz ha 2 es megane.
Befelé szivárgó esővíz, ha egyes megane.
Mind a kettőnél elvezető tisztítás a megoldás. (Vagy klíma vagy esővíz elvezető.)Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen