- Notebook hibák
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- MILC felhasználók szakmai topikja
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Magyarországon is megjelent a Honor Band 9
ma Fekete színben már megtalálható a Honor friss aktivitáskövetője a nagy elektronikai áruházakban.
-
Premier előzetesen a napokban megjelent SERUM korai kiadása
gp Az early access verzió egyelőre kizárólag PC-n érhető csak el.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
krisz4b70
aktív tag
Sziasztok!
Megnéztem ma egy 2014-es 1.2 Tsi Skoda Rapidot. Nagyon szép állapot, kevés kilométer, évente szervizelve számlák alapján, motor szépen jár nem csörög semmi. Viszont beleszagoltam az olaj betöltőnél a motorba és éreztem a benzin szagot. Ahogy olvastam ez nem jót jelent. Érdemes vele foglalkozni és szereplővel megvizsgálni, vagy inkább engedjem el a dolgot?
[ Szerkesztve ]
-
volvoguy
addikt
Sziasztok! Octavia II. és Golf IV Variant/Jetta autókat is nézek.
Kizárólag 1.6crtdi motorral, 2010es évjárat körül, 2,5m forintig +/-.
Az érdekelne, hogy ezekben a 105 lovas CAYC kodu motorokban van e kettős tömegű, illetőleg ha jól tudom Siemens üzemanyag rendszer van rajtuk.
Ezt nem ismerem. Porlasztók felújíthatóak vagy cserések? Milyen áron mennek? Pumpa is Siemens? Bírja vagy ledaràlódós fajta?
Ezt leszámítva megbízható konstrukció? Ingázásra szeretnék egy megbízható, olcsón fenntartható, kis szerviz igényű autót. Heti 7-800km amit megyek.Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
volvoguy
addikt
válasz Mágus2 #206154 üzenetére
Ha jól tudom ott a hatszögtengely a probléma. Na most hol találok én vidéken olyan műhelyt akik szikra forgàcsolàssal felmarjàk az olajpumpa hüvelyét...vagy éppen láncosra alakítják át... vétel után rögtön kezdhetnem egy 300.000es szervizzel hogy egy gyártási hibás alkatrészt javítsunk ki.
Jah, és a 2.0cr már bosch rendszer? Cp4-böl nem kérek köszönöm. Nálam cp3-nàl megállt a Bosch Diesel technológia.
[ Szerkesztve ]
Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3
-
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
le akarom szedni a pillangószelepet a 2.0CR-ről, hogy kitakarítsam. 10 év alatt tuti van benne trutyi… a kérdésem, hogy takarítás után kell vcds-el mókolni? Ha igen, meg tudja mondani valaki, hogy hol tudom adaptálni?
Köszi!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Morris
veterán
Hát, elvitték ma a Golf plus-t. Így mindenképp lesz valami helyette.
Sportsvan nagyon szimpi. Első helyen ez áll.
Kevés sajnos a kínált 1.4 Tsi. Így lehet mást kell majd választani.
1.6 CR 110le, 2.0 CR 150 Le illetve 1.2 tsi. Ezekből melyik a legkevésbé beteges verzió? -
N.otorious
senior tag
válasz DonThomasino #206034 üzenetére
A hivatalos oldalon szerepel az olaj minősítése.
Ha így keresel rá Castrol Magnatec 5W-40 A3/B4, akkor írja is. Amit linkeltél ott is A3/B4 amúgy.[ Szerkesztve ]
tudatlanság, ellenőrzés hiánya, figyelmetlenség ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇
-
tibbike01
őstag
válasz N.otorious #206161 üzenetére
Igen, de a C3as olajról volt szó. A dobozán már több mint 2 éve nincs feltüntetve ez a minősítés.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
-
senior tag
Köszi. Felszereltséget nem igazán tudom, azt mondták, hogy alvázszám alapján kérjem le egy kereskedésben A motor 2.0D 110KW. 76000Km-rel vettük. Tempomat, 6sebesség manuális, füthető ülések, fűthető tükrök, beforduló tükrök, tolató kamera és park szenzor elöl-hátul, start-stop /ami igazán utálatos / kilincs érintésre nyitja zárja az ajtókat, kulcs nélküli indítás. Ennyit tudok hirtelen elmondani egyelőre.
[ Szerkesztve ]
-
chopin42
őstag
Üdv mindenkinek! Egy kis segítségre lenne szükségem. Az alany egy Octavia Tour 1u2 2006 1.4 bca. A biztosíték tábla jelenleg ilyen: 1, 2. A használati utasítás (mindkettő) alapján ezek kellenének bele: [kép]. VISZONT ha rákeresek, akkor a 10 nem benzinmotor - vezérlõegység/20A, hanem 10A Ignition, a 37 nem az s érintkező, hanem a Petrol engine: Control unit. Szóval, melyiknek hihetek/hogy deríthetem ki? A biztosítékok megvannak, hamarosan rendbe lesz téve, csak nem akarok rosszat tenni sehová. Az előző tulajnak sikerült...
Köszönöm!Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
rob210
nagyúr
válasz imyourfriend #206174 üzenetére
Hát amit én tudok róla az az, hogy az injektorok javítjatatlanok és bármikor akármikor , de valamikor biztosan megkotlanak.
Illteve turbó és olajzás problémásakat is láttam már.
De biztos van aki mélyebben benne van.
Mágus gondolom nem véletlen a 2.0 ajánlgatja az 1.6 helyett.Renault power
-
imyourfriend
őstag
válasz rob210 #206175 üzenetére
Persze hiszen 1.6 belépő motor, és Mágus nem vesz belépő motorral, nincs ezzel semmi gond, számomra amennyit szántam rá annyiért ilyen jött szembe, most is ilyet vennék nincs igényem a 2.0 automata/vrs vagy épp superb kínálatra de elfogadom hogy mind jobb, bár lehet hidegen is hagy.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz imyourfriend #206177 üzenetére
Ezzel az a baj, hogy szosszútávon drágább lesz, mint a nagyobb motorral szerelt társa, csak sokan nem gondolkodnak távlatokban. Csak ha egy literrel fogyaszt többet nagy átlagban, akkor már 100 000km-re kivetítve egy nagy összeget beletankolt a kis motoros elvileg kötség kímélőbb autójába. Életszerű a példa, mindegyik dízel autómmal mentem legalább ennyit.
Tudni illik a 2.0, ha kézi, akkor 6 sebességes. 100 nál csak 1500-at forog hatodikban, ezzel nem tudja felvenni a versenyt az 5 sebességes 1.6.
Mindent összegezve hosszútávon olcsóbb és gyorsabb autód is lehetett volna...de ez jött szembe. Nálam a2.0 nem elvi kérdés, jobban jön ki, kiszámoltam, a matek a barátunk. Miért vennék olyan autót, ami több paraméterben is elmarad egy másikhoz képest, ami hosszú távon olcsóbb lenne?
[ Szerkesztve ]
-
troland26
őstag
Sziasztok!
Párom Octaviáját nagyszervízeltettük . 1,9 tdi 2004 . Ki lett cserélve többek között , a vákum pumpa , kuplung szerkezet, lendkerék, vezérlés, turbo fel lett újítva etc etc . Mi lehet annak az oka, hogy megnőtt a fogyasztás ill mintha kicsit jobban kéne nyomni neki, hogy menjen? (lomhább lett) -
Mágus2
Közösségépítő
válasz troland26 #206181 üzenetére
A felújított turbóval kezdeném az átvizsgálást. Sok felújító műhely lustábbra állítja, hogy ne kapjon akkora terhelést, így kibírja az 1 évet.
A vezérlés is olyan dolog, amit el lehet rakni. Meg kell mérni a turbónyomást teljes terhelésen. Leírtam már vagy 100x itt, hogyan kell élő adatból megmondani, mikor és mennyit kell töltenie, és ehhez képest mennyit tölt.
VCDS mért értékek: 003, 010, 011 csoport egyszerre kell nézni 4. fokozatban 1500-as fordulatról padlógázon gyorsítva 4500-ig. Ezt eltenni egy log file-ba. Abból már szépen látszik, hogy a turbó lusta, anyagot nem kap, vagy valami más probléma van.
-
guftabi96
addikt
Sziasztok!
1.6 BFQ gyertyacsere előtt állok.
Egy gyors google kereséssel nem találtam semmit arról, hogy mi a gyári ajánlás. (Hol érdemes ezeket az infókat keresni? Bizonyos alkatrészek szervizintervalluma stb)
A különböző áruházak listáznak 1, 2 és 3 polusú gyertyákat is ehhez a motorhoz. Van bármi különbség használat közben ezek között vagy mehet bele bármelyik 1 polusú Beru, Champion stb?[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
troland26
őstag
Sziasztok!
Nincs valakinek megbízható szerelő ismerőse aki le tudna futtatni egy diagnosztikát a turbón, hogy megfelelő értékekre van-e beállítva? Leginkább Vác, Gödöllő, esetleg Bp 15.,4. kerület környékén.
-
CharlieDrop
veterán
válasz troland26 #206189 üzenetére
"le tudna futtatni egy diagnosztikát a turbón, hogy megfelelő értékekre van-e beállítva"
Hogy hol és hogy mi van beállítva?Mire gondolsz?
A turbó gyakorlatilag egy mechanikus eszköz, azt nem állítják sehova. Az autó szoftvere tudja vezérelni bizonyos paraméterek alapján a szállított légmennyiség irányát, vagyis hogy kimenjen a szabadba a sok levegő (esetleg másfelé), vagy be a szívósorba és abból a motorba.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
bul07
nagyúr
válasz CharlieDrop #206191 üzenetére
Ezen hozzászólás alapján állítják [link], és ő tudja mit beszél
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
imyourfriend
őstag
válasz Mágus2 #206180 üzenetére
Vagy 7 hónap keresés után ez jött szembe, mentem volna mindenfelé az országban Szegedtol kezdve Miskolc, Pécsen is volt autó de úgy voltam vele legyen valami a közelben mert autót szeretnék. Itt annyit tudtam megbízható jó motor hírében áll, bosch porlasztó van benne a fogyasztasrol fogalmam nem volt. Néztem 5 liter, 6 liter környékét írnak én meg a mégane 1.5 dci-vel 4.5 környékén inkább alatta voltam. Benzinest nem akartam akkor 60km-re jártam dolgozni jött szembe ez egy volt egyetemista szaktarstol 20km-re innen, elugrottam megnéztem aztán több nem is kellett vittem is. Akkor láttam utoljára az uzemanyagszint jelzőt fel alatt mikor elhoztam.
Aztán elkezdtem Sarvarra járni vele ott dolgoztam még pár hónapot nyári gumival 4 literen zártam azt az időszakot pedig nem alapjáraton ment, 1-1 óra oda vissza majd közelebb kerültem. Most 15-15km nem minden nap de heti kétszer használom az autót munkába így olyan 4.3-4.4 körül jön ki átlagra a fogyasztás, szerintem a sok egyenletes sebesség + kegyetlen jó benne a tempomat.. az valahogy úgy irányítja az autót én lábbal nem tudom olyan jól menedzselni a gázpedált. 120-nal tempomattal síkon 4.2-4.4-es óra szerinti fogyasztást ír, mikor odalepek neki megtudja enni az 5-5.5-ot is de nyugalom van inkább konstans tempó ha nem jön senki m80-on akkor 105-el tempomatban letudom a 6km autóutat munkába és hazafelé is.Kisebb motornál azt veszem észre nem szereti az alacsony fordulatszámot ugye 95-nel 5-ben olyan 1750 körül forog picivel alatta, 85-nel pl nem tempomatoznek 5-ben mert erolkodik picit ha apróbb emelkedok vannak. Emellett 95-nel 2.8-3.2 síkon az aktuális fogyasztás ezt mondjuk jónak gondolom.
Néha kell vezessek egy c180-ast abban 2.2-es motor van vagy 120le de nem is az le számít az alacsony fordulaton több tartalékkal bír a nagyobb motor miatt ez ami picit hiányzik számomra. Lóerő szempontjából a 110 megfelelő nem versenyzem menjen aki szeretne bár néha meghajtom a járgányt akkor jobb hogy nem egy 150 lóerős van alattam, azért nem vagyok ámokfutó.
Másik dolog még ami vételkor ott volt, lehet ha 2.0 cr jön szembe gond nélkül elhozom azért mai világban számít ha egy valamennyire is ismerostol veszi az ember aki foglalkozott az autóval. Ennek egyik ismertető jele az volt, hogy at voltak kenve az ajtók zsanerjai zsírral, meg úgy látszott tényleg egyben van a bódé nem csak egy lerugott kotla.. már jönni akart a következő vevő, járhattam volna rosszabbul is!
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz CharlieDrop #206191 üzenetére
Erre keres valakit, aki élő adatot tud kinyerni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #206191 üzenetére
Ne zavard özssze. Felújításnál állítják a geo kar végállását. Azt ha eltolják, nincs mindegyik ló az istállóban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest