Hirdetés
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz guftabi96 #206186 üzenetére
BGU motorkódos Alteám könyvében gyújtógyertyára 60k kilométer vagy 4 éve intervallum található, szerintem neked is jó lesz.
Beru vagy NGK gyújtógyertyát tennék bele az alkatrészkereső alapján.(#206194) Morris:
Grat!
Elhoztad végül a száraz DSG váltósat vagy ez másik?Céges parkolóban látok hasonló szürkét, tetszik.
Kár, hogy nem csináltak belőle GT vagy GTI verziót olajos DSG váltóval. -
vlevi
nagyúr
válasz imyourfriend #206193 üzenetére
A nagyon alacsony fordulatot, még, ha nem is érzed, nem szereti egyik belső égésű motor sem.
Főleg, ha onnan gázt adsz. Nekem a 150lovas, 1.5TSI Octavia már 2000 alatt jelez, hogy váltani kéne feljebb. Hát, inkább nem.
[link] -
rob210
nagyúr
válasz CharlieDrop #206191 üzenetére
Ez nagyon nem igaz.
A turbót állítják ezért kell megbízható műhelyben végezteti a felújítást. Ha elállítják, nagyon lomhává tud válni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Lacess
tag
válasz Morris #206194 üzenetére
Gratula, és sok balesetmenteset!!
Sokak szerint olyan "nagyfateros" autó a Sportsvan (kicsit szerintem is) de én nagyon jó járgánynak tartom. Szomorú, hogy kevesen vették, mivel simán SUV-os az üléspozíció, a nagy üvegfelületeknek köszönhetően jól kilátni, de még sincs gnóm forma, nincs hülye kerékméret, stb. Mint pl. egy T-Roc esetén. Tetősín nélkül még jobban is néz ki. Simán behúznék egyet én is. Majd jöhetnek a részletek!
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
vlevi
nagyúr
válasz CharlieDrop #206191 üzenetére
Én nem ismerem a mostani motorokban lévő turbo feltöltőket, inkább csak szájkaratézok, de már nagyon régóta VGT-t használnak.
Azt pedig be kell szabályozni.
[link] -
J&P
tag
Sziasztok, megint zár gondjaim akadtak. Jobb hátsó ajtó végleg bezárta magát. Bal hátsó pedig nem hajlandó zárni. Első ajtók nem érzékelik ha kinyitom, belső világítást nem kapcsolja, visszazár ha nem teszem gyújtâsra. Sőt be is riaszt ha nem indítom be.
Mi a jó isten lett vele, szét vet az ideg.B5.5 Passat 2002.
-
Morris
veterán
válasz Lacess #206205 üzenetére
Szerintem meg sportos. Magas golf 7. A beltér kényelmesen nagy. Comfortline felszereltség így minden van, ami kell. Vadászok rá egy 17-es felni garnitúrát hamarosan. Jelenleg 15-ös a téli és a nyári is.
Moci 1.4 TSI 125Le. Bluemotion. Bőven elég számunkra.
67ezer km van benne, 2016.9. havi. Imádjuk.Focvis: 🥰🥰
-
-
Kecsua
tag
Szeretnék venni egy vcds-t az autómhoz.
Ebben kérném a hozzáértők segítségét.
Seat Toledo 1.0tsi 81kW CHZ motorkód, 2017-es évjárat.
Érdemes az aliexpressről megkockáztatnom, (előfordulhat, hogy mivel hamisított szoftver és fennakad a vámon a nav az én költségemre megsemmisíti?) vagy inkább vegyem meg némi felárral például a jófogáson?
Melyik szoftverszámtól érdemes megvenni?
Ha jól néztem talán most a legújabb a 23.3
Előre is köszönöm a segítséget -
imyourfriend
őstag
válasz vlevi #206202 üzenetére
Dízelnél is valahol 2000 környékén az egészséges, ennél az 1.6 cr motornál biztosan, alatta síkon tempomattal jól szalad persze az olajnyomás meg az egészséges kigyorsítás magasabb fordulaton érkezik.
Jól szuperál az 1.5 TSi, milyen az étvágya és mennyire igényli a karbantartást?
-
vlevi
nagyúr
válasz imyourfriend #206215 üzenetére
Nem sokat tudok róla mondani, céges autó. A fogyasztása szerintem jó, országúton 90-100 körüli tempónál 4 körüli számokat mutat a pill. fogyi mérő.
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Skoda Octavia 3 rendszámtábla világítást ledesítettem, e típusbizonylattal rendelkezőre. Közeleg a műszaki, lehet gond belőle? Az autó led miatt hibát jelez, ha elviszem szakihoz hogy átállítsa ledre, már jó lehet? w5w a gyári, csak a ledest strapabíróbbnak ítéltem (nem tud a pára belemászni,mint a gyári w5w-be ami 5 éves korára szétrohadt és oxidálódott)
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
vcds-ben átírja valaki a rendszámtábla világítást kisteljesitmenyu led-re és akkor nem jelez a műszerfal + elfogadja. Nézd ha neked nem zavaró vagy undorító a méteres fehér csík amit az autó mögé vetít egy ilyen akkor egészségedre. Nekem van otthon LED, ha visszaveszem a fényerejét akkor búg, ha maxon van úgy nincs pofám használni feleslegesen erős és szükségtelen az a csík amit az autó mögé világít. Így kapott egy gyári szettet ismét az LED izzoval jóféle.
-
_NCT
őstag
válasz imyourfriend #206222 üzenetére
Hát nem tudom, egyáltalán nem vetít semmilyen fehér csíkot hátulra, a rendszámtáblát világítja meg középfehér fénnyel, de ez nem zavaró, kb ugyanolyan mint a gyári w5w-vel. Nem kell bazári megoldásra gondolni, gyári, VW csoportos led rendszámtábla világításról beszélünk, nem aliexpress-ről rendelt.
Ha a VCDS-be belenyúlnak, az nem okozhat gondot a vizsgán? Le tudják kérdezni, hogy gyárilag milyen izzóval jött ki az autó?
-
imyourfriend
őstag
Meglep hogy van ilyen kulturáltabb fajta is, én hirdetve láttam és aliexpressbol kiindulva a LED olyan. Persze van amelyik szerkezetben van ellenállás építve és attól normál a fénye.
Letudjak kérdezni milyen lámpatesttel jött ki az autó, viszont ha nem üti ki a szemét a vizsgabiztosnak nem gondolnám hogy zavarja. Nálam szinte az egész hátulja ki van cserélve minden izzó led-re, vissza van fogva a fényereje majd decemberben lesz műszaki előtte megkerdem foglalkoznak-e vele.. ha igen akkor kicserelem arra az időre bár kötve hiszem. vcds-el meg egyáltalán nem foglalkoznak nem állnak le benne keresni a vizsgán, hogy mi van atirva mi nincs.
-
_NCT
őstag
válasz imyourfriend #206224 üzenetére
This. Képen nem látszik, de behajoltam az előbb, és tényleg van rajta E jel. Én is láttam FB csoportokban olyat, hogy kb tolatófénynek használták a rendszámtábla világítást, na az engem is cseszne, meg ugye nem is túl szabályos szerintem, ha erősebb a fénye, mint a hátsó fényeknek.
Én nem pimpelésből akartam LED-est, hanem egybe van öntve az egész, nem tud oxidálódni meg kontakthibás lenni, mint a halogén gyári. Csupán praktikussági és élettartam okokból.
Akkor lehet felkeresek egy VCDS-es emberkét és átállíttatom, amúgy is akartam kanyarkövető ködfényszórót meg visszagurulásgátlót bekapcsoltatni (szegény asszonynak nem barátja a kézifékes indulás )
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #206218 üzenetére
Olyannyira "le-nagypapáztam", hogy -mint írtam- én is vennék ilyen Sportsvant. Pedig még fiatalabb is vagyok nála egy pár évvel. Hogy ismerem-e? Morris (ha nem csalnak emlékeim, már pedig nem szoktak) még az Öreglánnyal is ment egyszer Siófokon... olyan papásan
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
llacee
őstag
Sziasztok!
Nagyon amatőr kérdés, de nem találok róla semmit.
Octavia 2018 kulcs nélküli rendszer.
Újrakötöttem a casco-t valamelyik nap és a felmérő srác mondta, hogy a pótkulcs le van merülve cseréljek elemet.
Kicseréltem de nem reagál rá az autó. Mit lehet ilyenkor tenni, hogy ne akkor szívjon az ember, ha kelleni fog esetleg.Köszönöm!
-
krisz4b70
aktív tag
Sziasztok,
elektronikus szervizkönyv lekérdezés lehetséges valahogyan? Kinéztem egy skodát és azt mondta az eladó, hogy nem tudja megmutatni mert már elektronikus. Ezt a szerviz nem tudja elküldeni neki? Esetleg én el tudnám kérni vagy csak a tulajdonosnak adják ki?
-
realist
őstag
válasz krisz4b70 #206230 üzenetére
Tapasztalatom szerint a legegyszerűbb, ha közösen bementek egy márkaszervízbe és ott megnézitek. Ami nekem meglepetés volt, hogy elektronikus szervizkönyvet lekérni/írni tudó szervizpartner sem lát minden adatot. Pl. nem vezetbrk be egy szűrő cserét vagy váltó olajcserét akkor erről semmi info. Ezért jó ha megvannak a szerviz számlák is.
-
Morris
veterán
válasz Lacess #206227 üzenetére
Melyik vas volt az? Az emlékeim fakulnak. Tényleg vén f*sz vagyok
A passat óta csak vegetáltam autók terén. A Plus nem volt valami szalon képes. Kereskedésből vettük, az első 2-3 eső lemosta a polírt, aztán feltárult a valóság. Kicsit szégyelltem már. Nem is igazán költöttem rá.De ezt már szivesen elvinném egy Vw csopi partira.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz krisz4b70 #206230 üzenetére
Hat nekunk amikor vettuk az autot, akkor ott volt kinyomtatva a szerviztortenet, meg amikor vittem en is az eves szervizre, akkor is keres nelkul kinyomtattak. Viszont csak a datum, km allas es a szerviz tipusa van feltuntetve. Azt mar neked kell kikeresni, hogy adott szervizprogram mit tartalmaz.
-
imyourfriend
őstag
Sikerült végre, hét elején pont került a szelepfedel történet végére. Írtam korábban eresztette az olajat, a szerelő pedig rendberakta, kapott Elring szelepfedelet, új porlasztó tomitest + tuzkarikat is. Hidegen picit hallani a kopogast ami aztán elmúlik. Mivel nem volt megbontva a résolajcsőnél csak hatrahajtotta az injektorokat ezért azt a tomitest nem cserélte ki. Jelezte viszont hogy két porlasztoknal figyeljem a resolajcsovet ha ereszti az anyagot akkor cseréli a tomitest. Jóféle Shell olajat kapott 507.00 és alacsony olajhamu tartalmút így már nincs miért csipegesse az olajat a szekér.
-
Bandit21
addikt
Üdv, két hónap múlva 2 éves lesz a Kodiaq. Megy kötelező szervizre a gari miatt. Most 20.800 van benne, május közepén szerintem 22-23.000 körul lesz.
Mivel tavaly szeptemberben volt meg neki a 15.000 akkor kapott egy köztes olajcserét.
Azóta a kocsi infotainment szervíz menü és az applikáció is ketté vált szerviz és olajcsere szempontból. A kötelező szerviz továbbra is a 2 évet figyeli, viszont az olajcsere váltott és az őszi köztestol számolja újra a következő 30 ezer km-t.
Amikor májusban viszem a verdát, kötelező lesz lecserélni a 7-8 ezret futott olajat? A tervem az volt hogy az olajnal maradok a 15 ezres intervallumnal, de felhívtam a szervizt és ők meg azt mondták hogy a gari miatt mindenképpen kell 2 évesen olajcsere. Nekem az fura hiszen már megvolt a köztes 7 hónapja.
Ha azóta mentem volna 15-20 at én kérném magamtól.
Ha nem kérném de mentem volna azóta 30 at ertenem hogy kell a garihoz.De összesen 6 ot mentem azóta, és mire oda jutok se megyek vele összesen 8 nal többet.
Másik téma az id.3 ami szeptemberben lesz 2 éves de abba már most van 25.600. Jól tudom e, hogy azzal viszont az első 2 év számít és a km nem, oda mehetek akár azzal is 2 éves kora előtt egy héttel hogy 67 ezer km van benne attól még ok.
Anno fehérvár ahol vettük azt mondta 2 év és csak átnézik.
Szeged ahol lakunk, hogy 1 év és szerviz.
Pohu mail amit kértem hogy tegyék tisztába a dolgot, hogy 2 év vagy amit az autó jelez.
Neten azt találtam hogy 2 yrs without milage.
Hogy legyen egy 4. vélemény felhívtam a kecskeméti Brill -t, és végül ők is ezt mondták hogy 2 év km korlát nélkül.Ez tetszik. Viszont a skodara meg ők mondták hogy olaj csere lesz a 2 évesen bármi is van akkor is ha én előtte hónapban csináltam náluk köztes cserét, a gari miatt mindenképpen kell csere. Ez nem tetszik hülyeségnek tartom.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
rbalint88
addikt
válasz Bandit21 #206236 üzenetére
Hulyesegnek hulyeseg, de ha kell a garihoz, csinaltasd meg, ne emiatt legyen kesobb problema.
villanyoshoz: eGolf 1ev/30.000km utemezesen van. A 4 eves szerviznel csak atneztek, meg pollenszurot se csereltek jovore lesz “nagyszerviz”, akkor lesz fekfolyadek csere is.
-
bognar110
őstag
Sziasztok. Adott egy Audi A3 1.6 BGU 2004. Januárba volt egy gyertya+ kábelek szivosor tömítéssel cserélve. Utána 400km megtétele után motorcheck első lambda szonda hiba. Oké ki lett cserélve a lambdaszonda 400km után megint motorcheck első lambda szonda hiba. Át lett nézve a rendszer gyertyák kábelek szivosor gumitömités megint cserélve. Utána le lett ellenőrizve tomitettlen a rendszer. 400 km megint motorcheck első lambdaszonda hiba. Autó ugyan úgy jön megy alapjarat normális fogyasztás is ugyan annyi mint előtte. A lambda szondábol a drágább lett bele véve. Az autószerelő tanácstalan lassan.. Valakinek esetleg tipp vagy volt valakinek hasonló ? Fel lett dugva gépre a diagrammok rendben vannak.
-
Bandit21
addikt
válasz CharlieDrop #206237 üzenetére
Érem, hogy illik, de anno a köztes olajcsere esetén is mondtak annyi mindent - itt is.
Van aki arra esküszik hogy az első 5 ezer után kell egy csere, van aki szerint 10 ezrenkent van aki szerint 15 ezrenkent a gyar meg azt mondta 2 év/30 ezer, ami előbb van. És a gari miatt ez kell/elég.
Szerintem nem véletlen hogy az autó és az app is külön kezeli a szerviz és az olajcsere periódust.
Ha évente cserelek olajat akkor a futástol elszakadok és azt hittem az fontosabb.Köszi azért de most nem az illik érdekelne hanem konkrétan az hogy a gari miatt kell vagy sem köztes csere után fél évvel újra olajat cserélni ha az időszakos jön.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
-
Bandit21
addikt
Az lesz valószínűleg mert már ősszel is kész kálvária volt mire meglett a köztes csere "jó" áron. Dél Alföld összes VW jetol kértem rá ajánlatot és 55-85 ezer közt szórtak. Az olaj ami bárhol 4-5 ezer Ft/l náluk 3-4x áron ment.
A végén jól jártam a Szegedi Pohu val, azt hogy most új olaj kell nem is ők mondták.
Majd írok mi van.
Köszi.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
vmk
tag
válasz Bandit21 #206245 üzenetére
Én biztos nem hordanám mindig máshoz, ha van egy bevált, megbízható szerviz. Főleg ha garis és ez a márkaszerviz.
Az hogy mindenki mást mond, szard le, ahhoz vidd akihez eddig is (vagy akinél volt a köztes csere) és ha gond van nem kell százfelé mutogatni.
Az legyen a mérvadó, amit ők mondanak és probléma esetén lehet fordulni hozzájuk. Nem kell tippelgetni, hogy kellett volna-e vagy sem. Ha nagy gáz van, akkor ők lerendezik a gyárral, hogy miért kellett/nem kellett cserélni a köztesen kívül. -
CharlieDrop
veterán
válasz Bandit21 #206241 üzenetére
Amúgy egy olajcserében van valami fájdalmas vagy mi?
Az olaj viszkozitása fárad idővel.
Szóval, ha keveset mész egy évben, akkor évente, avagy ritkán üzemmeleg a motor.
Ha átlagosan 15 ezer van meg kb. egy év alatt, akkor 15 ezrenként.
Ha folyton pályázol és sokszor üzemmeleg a motor, akkor mehet 30 ezrenként.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Bandit21
addikt
Ez lenne a jó és ideális állapot de mivel két VAG van ezért vegyes a kép. A Skoda eddig egy köztesen volt, ami jól alakult. A szerviz ez alapján ok. De a tolatókamera heti 1x nem megy és erre nem mondtak semmit. Index fórumon tudom hogy van aki másfél év levelezés után eljutott a csehekig és elérte hogy vissza kapja az opciós lista árát ha már nem mindig működik a cucc.
Amúgy jó a verda imádom.Az id3 al Fehérváron ahol vettük jol indult a dolog de 3 hónap után téli gumi cserekor kiderült hogy a kerék őr oldó nincs az autóba. Innen jött több hét levelezés pohu központ stb végül a szegedi pohu le szedte és számlázta a fehérvári szalonnak.
+1 Szegedre újra.De a 12 v akku csere és a 2.3 ről 2.4 sw re frissítés (az id3 al) meg Szegeden nem sült el jól mert bár hamar kész lett, (nem egy hét amit elsőre mondtak - csere autó nincs...- hanem 2 nap) de egy napra rá hívtak is vissza hogy bocs de rossz 12 v akkut tettünk bele.
Megint vissza megint ott volt az autó már csak fel napot de végül hiába kértem az ég világon semmi nyoma nem lett papíron ennek.Ami azért vicces mert anno amikor Szeged segített le szedni a kerekeket azt mondták azért nem megy ingyen mert ha bármit csinál az autón ezért számla kell róla. Es hiába csak annyi volt hogy minden keréken le szedte az 5 ből 1 db őr csavart mégis teljes autó 4 db kérek cserét számlázott ami vagy 20 ezer Ft volt.
De amikor azért van ott a kocsi fel napot mert az új 2 napos akkut máris cserélni kell arról már nem ad papírt semmit. Csak higyjem el becsazora hogy ami benne volt 2 napig az jó bele csak nem úgy jó ahogy kéne.Az ilyenek le rontják a bizalmat és az ember hajlamos lesz arra hogy mielőtt szervizbe menne keresse a környék más nagy szervizeit vagy az importőrt is.
Mert az igazság az egy massza. Mint amikor ki megyek az udvarra mert a 3 fiam ordít és mind azt mondja hogy a másik kezdte.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz CharlieDrop #206248 üzenetére
A 70 ezer forinton túl amit 7 ezer km el és 7 hónappal ezelőtt fizettem érte semmi.
Jót akarok neki de ésszel. Amúgy inkább város ezért is kezdtem bele a köztes csere dologba. Csak ősszel még azt mondták hogy most majusban majd nem kell.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen