Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • suste

    veterán

    válasz flegga92 #73398 üzenetére

    jaja, azt a deknin lévő szűrőt én is nemrég pucoltam ki levegővel, jól el volt már dugulva .... pedig aztán nagyon is kell oda is a hűtés...
    most 1200 után megint szétszedtem a variátort (már nagyon hiányozna, ha nem piszkálhatnám :DD )
    -egyrészt elkészült a levegős szalagcsiszolóhoz a szélesebb szalagvezető, így végre a 15mm-es szalaggal egyenesre tudtam csiszolni a görgőpályát .... hú de jó is lett volna eleve ezzel csinálni a módosítást:

    Így most teljesen ki tudják tolni a görgők a rövidített dob és a rövidített fix tárcsa miatti hosszabb útvonalon.

    -másrészt újra zsirozva a variátor csapját (tudom, hogy elvileg szárazon kéne lennie, de nálam egyszer már megszorult és mióta kicsit megfújom zsirspray-vel, azóta sokkal jobb), ilyenkor mindig kicsit könnyebben megy a robogó (vagy óriási placebo :))

    JA! És megjött kínából egy újabb variátor szett, plusz könyebb görgőkkel, kemény 25$-ért (ennyiért nem bírtam ellenállni neki .... 30-40.000km-ig tuti van variátorom :) )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák