- Apple notebookok
- Milyen asztali médialejátszót?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen RAM-ot vegyek?
- E-book olvasók
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
Hirdetés
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Snapdragon X platformra épülnek.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok!
Most újabb 1 hét állás után újra nem indult elsore az NRG. Ez volt tegnap délután. Ma elindult, es receg is, de meglehetosen fustosnek látom a kipufogógazt.
Az mivel van amúgy összefüggésben, hogy mennyire fustol a kipufogó? -
Topikgazda
válasz Kobun1980 #74651 üzenetére
"Az mivel van amúgy összefüggésben, hogy mennyire fustol a kipufogó?"
A motor üzemi hőfokával, az olaj minőségével és nem utolsó sorban az égéstérben található mennyiségével van összefüggésben. Gondolom hidegen produkálja nálad a túlzott füstölést a nem kevés indítózás után...?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Kobun1980
aktív tag
válasz sityupityu #74652 üzenetére
Szia. Igen hidegen. Illetve talán rosszul tettem fel a kérdést:
Inkább mi okozhatja azt, hogy 1 hét állás után hidegen jobban fustol, mint amikor napi használatban van, es hidegen indítom? -
energy4ever
addikt
Egyre kevesebb volt az alapjaratja a D50B blokkos motoromnak. Eloszor azt kezdte csinalni, hogy uresben, gazadas nelkul nem volt villagitas mar, majd mar uresbe kiragfa fulladt is. Tekertem rajta, hogy tobb legyen, most fix 1.500 az alapjarat. Az mennyire sok, vagy keves?
-
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #74654 üzenetére
Kétütemű motornál az a minimum. Az én kissé tuningolt motoromnál 2-3 ezer között van az alapjárati fordulatszám. Kell is neki annyi, mivel a tuningolás miatt a nyomatéki fordulatszám is jóval feljebb került. 5 ezer felett kezd el húzni igazán.
-
Vismajor01
addikt
Kulsore honnan tudom megmondani, hogy hany cm3 henger van a motoron? Van egy 70cm3 meg egy 100cm3 neos, de a 100asnak a gazdaja azt irta h 50/100 mer h igazabol nem tudja/nem ert hozzá
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Topikgazda
válasz Vismajor01 #74657 üzenetére
50 és 70 között kb sehogy, mert nem lehet látni különbséget, nincs. 50 és 100 között már van szemre különbség (mármint gyári 50 és gyári 100 között), de ez is csak akkor tűnik föl, ha egymás mellett van a kettő, vagy ismered az adott típust.
Amire az eladó azt írja, hogy 50/100 az jó eséllyel 100-as, különben honnan szedné már csak a feltételezést is, hogy esetleg 100-as lenne... Tudja ő azt hogy az, csak gondolom semmi papír nincs a motorhoz, így jobb a tudatlanságot színlelve árulni Meg hát ha ráülnél és kipróbálnád akkor egyből kiderülne, hogy mennyi az annyi...még ha lógna a bele, akkor is lehetne érezni, hogy 100-as. A hangja is teljesen már mint egy ötvenesé. Ráadásként a 100-as neos-ok a variátoron kívül 2 sebességes váltóval is rendelkeznek, emlékeim szerint az ötvenesek nem ilyenek, de lehet hogy tévedek.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #74658 üzenetére
"Ráadásként a 100-as neos-ok a variátoron kívül 2 sebességes váltóval is rendelkeznek"
Kíváncsivá tettél, világosíts fel. Úgy érted, hogy vagy varió, vagy 2 sebességes váltó, vagy is-is?-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
vadászcsiga
félisten
Sziasztok, új robogót akarok venni de már a legelején elakadtam. 2 vagy 4 ütemű? Eddig csak az előbbiből voltak régiek, ezért sok nyűggel. Ami tuti hogy robbanékony, és állandóan füst szagú volt a polom tőlük
-
perge666
veterán
Eljöttem egy kb 60km-es útra,és olyan 5-6km után azt vettem észre hogy a kipufogómból elég frankón jön ki a füst.
Olyan 50-55-el mentem,ekkor kihúzattam vagy 1km-en keresztül és a füstölés megszűnt.
Mi lehetett ez?
Az lehetséges hogy a kipufogómba lerakódott a cucc,és az füstölt?
Átlagba városba használom 45-55 között,ritkán húzatom ki.Vagy 1,5-2 hónapja is mentem egy nagyobb távot,akkor is ez volt,de akkor vagy 20km-en keresztül csutkáztam.
Füst......2 üteműek átka.
-
Darbo
tag
Üdv. A motorom a következő hibát produkálja. hidegen minden rendben, indul, minimális szivatóval rendesen gyorsul alapjáratról. viszont amikor bemelegszik, nem veszi a fordulatot, egyszerüen hiába húzom, 0-15 ig vánszorogva, nagyon nehezen, vagy minimális emelkedő esetén egyáltalán nem megy, majd a 15 öt elérve hatalmasat húz és onnan minden rendben. de ha 15 alá lassítok vagy megállok, megint nem pörög fel . ha visszahül pl, megtankolok, vagy áll 5 percet ismét jól húz alapról, amikor bemelegszik ismét hulla. Lámpától elindulni kész katasztrófa nagyobb kereszteződésen át sem érek mire magára találna. nem felejtettem rajta a szivatót, de ha ráhúzom sem segít. Aprilia area 51 50ccm 2t
-
nyogo83
Topikgazda
válasz perge666 #74661 üzenetére
Valoszinu a lerakodott cucc. De azert figyelj oda ra mennyire surun csinalja.
En a multkor veletlenul hajtomuolajjal toltottem fel a tartalyt, mert a maradekot egy 2T Castrolos dobozba toltottem es nem jeloltem meg Ha el birtok kepzelni budoset meg fustolest...Bemelegedve annyira nem volt gaz, de nagyobb temponal olyan kodot huztam, hogy na. Amugy ezt leszamitva nem volt gond vele, de 2 napig csak vakartam a fejem, hogy mi a szar tortent
-
Topikgazda
válasz mumtaz #74659 üzenetére
Nem, kevertem valamivel a neos-t régről, a 100-as neos-ban ugyanaz a blokk van mint pl egy 100-as bws-ben stb. Lehet, hogy valami régi puck-al vagy valami hasonló szörnyeteggel kevertem, de ott teljesen már a blokkösszetétel a hagyományos robogókhoz képest. Nem tudom, hogy honnan jött, sorry.
(#74662) Darbo Valami a hajtásrésznél szorulhat meg melegen nálad (vario, hátsó tárcsa). Valószínű, hogy valahol valami nem áll vissza "alaphelyzetbe", ezért nagy áttételen marad a motor, így elinduláskor nyögvenyelős az egész, de ha valahogy túllendíti magát a kezdeti szakaszon akkor már jó. Biztos, hogy itt van valahol a probléma. De hogy pontosan hol, ahhoz szét kéne szedni.
(#74660) vadászcsiga Ha 50-es robogóról beszélünk, akkor véleményem szerint maradj a 2T-nél. A 4T nagyon harmatgyenge, emelkedőn meg egyenest halott.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vadászcsiga #74660 üzenetére
2T-vel nehéz csodát művelni füst terén, 4T jellemzően gyenge. Szvsz 50-ben érdekesek lehetnek az elektromosak, vagy B125 és 4T
-
vadászcsiga
félisten
válasz molnarpeter #74665 üzenetére
Nem mondom, egy Honda cm125-ből (vagy inkább CB350-ből) átalakított cafe racert el tudnék képzelni magamnak de maradok a földön, az igényeimnek megfelel most egy robogó is.
A 4t lomhasagát mindenhol írják.
Elektromosak drágák.sityupityu
Igen, 50-es a cél.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vadászcsiga #74667 üzenetére
Akkor maradjon a 2T. Már csak azt kell eldönteni, hogy mennyit szánsz rá.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
vadászcsiga
félisten
válasz sityupityu #74668 üzenetére
Jó lenne minél kevesebbet, mondjuk 250 ezer. Eddigi keresésem szerint ebbe egy Keeway fér bele, illetve használt de az egyelőre a második opció. Vagy van más ötlet, illetve tiltás?
[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz vadászcsiga #74669 üzenetére
Ennyiből nem is kapsz újanon márkásabbat.
Ha neked jó a Keeway is akkor hajrá,nem olyan rosszak már azok sem mint tizenpár évvel ezelőtt.
Inkább az anyaghasználat kelt gagyi hatást,meg figyelgetni kell a csavarokat,mert hallottam hogy hajlamosak lelazulgatni......[ Szerkesztve ]
-
vadászcsiga
félisten
Használt is játszana de egyrészt a jó ajánlatok rendszerint az ország másik felében vannak, másrészt azoknak is van rejtett hibájuk, kevés a jól szervizelt darab. Zsákba macska a legtöbbje.
-
energy4ever
addikt
válasz vadászcsiga #74669 üzenetére
Legolcsobb hasznalhato uj motor: Piaggio Zip 50 2T
-
Vismajor01
addikt
Annyira vacillálok mit vegyek. b125 van folyamatban, már csak a 2 óra vezetés kell meg a vizsga és kész.
Motort veszek, és gondolkodom hogy megvegyem e most a 125-ös rendszámosat, és mekkora gáz, hogy jogsi nélkül mászkálok vele egy darabig
Vagy vegyek egy babrbált 50-eset :c
Vagy veszek egy Aprilia sr 250-et és #yolo
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
perge666
veterán
válasz energy4ever #74673 üzenetére
Ez komoly?
Amúgy rugós alátéttel vagy olyan anyával aminek műanyag a vége simán orvosolható lenne a kínaiak hibázása.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Vismajor01 #74675 üzenetére
En mindenkepp 125-ost vennek mar es megprobalnam kivarni amig jogsi van a kezemben.
Addig semmikepp ne vezess 125-ost jogsi nelkul, mert hamar ugorhat a meg folyamatban levo is. -
Topikgazda
válasz perge666 #74676 üzenetére
Régebbi keewayek-nél amiket szereltünk nemegyszer volt olyan, hogy kicsavaráskor letörött a csavar feje, vagy a csavar első harmada jött csak ki. És nem azért mert vadállatmódjára estünk neki, hanem azért mert olyan silány minőségű anyagból voltak. Akkortájt volt az, hogy sok szerelő inkább nem is vállalt keeway javítást.
ui: Most visszagondolva a deklicsavarok is pl kimondottan ilyenek voltak, úgy kellett némelyiket kiimádkozni.
(#74673) energy4ever Az aztán nagyon jó...
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
vadászcsiga
félisten
válasz sityupityu #74678 üzenetére
Garancia sem oldja meg? Keewayekre mennyi van?
energy4ever
duplaja a keretnek[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #74678 üzenetére
Jaaaaajjjj,ezek nagyon gáz információk,akkor nem szóltam semmit.
De erősíts vagy erősítsetek meg hogy blokk ügyileg legalább jók ezek a kínai csodák.
Meg mára csak javulhatott az anyagminőség is valamennyit.vadászcsiga : Lehet duplája a keretnek,de szerintem nemhogy fele vagy negyed annyi,de tized annyi gond se lenne vele,meg lehet tartósabb is lenne.
Most rögtön kellene?
Gyűjthetnél még a pénzedhez,vagy vegyél egy Keewayt.[ Szerkesztve ]
-
piaggionrg
újonc
sziasztok
egy par napig allt a moci es egy olajfolt lett alatta. a dekninel csopog a hajtomu olajam. meghalhatott a hajtomu fedelenek a tomitese? nagy szivad azt leszedni? regi hosszu piaggio blokk. -
Topikgazda
válasz perge666 #74680 üzenetére
Blokkügyileg ha javultak is valamit az még mindig kevés. Én ha tehetem, akkor ma ugyanúgy lebeszélek mindenkit az ilyen vásárlásáról mint teszem azt 10 évvel ezelőtt.
"Gyűjthetnél még a pénzedhez,vagy vegyél egy Keewayt"
Nem Kymco-t akartál véletlenül írni? Ajánlott vételnek számítanak, de azok sem olyan olcsók már...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz piaggionrg #74681 üzenetére
Ha kicsit is jártas vagy a szerelésben akkor szerintem egyáltalán nem nagy dolog.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
energy4ever
addikt
Letezik, hogy egy d50b blokk gyari hengerszettje 11ezer km-nel mar szetkopott kompresszio ugyileg?
4-5szor 5mp-ig nyomom az oninditot mar mire beindul... -
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #74682 üzenetére
És ha vesz az ember minőségi csavarokat hozzá, amire még új korában, berohadás, elöregedés előtt cseréli a gyáriakat?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
vadászcsiga
félisten
válasz macilaci78 #74685 üzenetére
Kétlem én hogy a mostani keewayekben is ilyen csavarok vannak. Ahogy írták, régi, 10+ éves tapasztalatok vannak vele. Egy évtized alatt azért tud javulni egy fiatal márka, lásd Kia, Hyundai.
-
energy4ever
addikt
válasz vadászcsiga #74686 üzenetére
Amit en irtam, az egy 3ezret futott 2017-es model.
Mondjuk beneztem, keverem ezeket a markakat, az motowell...
De a keeway, motowell, benelli tekintheto egy markanak...[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #74682 üzenetére
Úgy értettem hogyha nincs pénze jobbra akkor vegyen Keewayt.( mert ugye más pénztárcájában nem túrkálunk )
macilaci78 : Szerintem egy új mocit nem azért vesz meg az ember hogy darabokra szedje,és utána legózza összefele.....
Értem a mondanivalódat,de szerintem nem éri meg. -
Topikgazda
válasz energy4ever #74684 üzenetére
Elméletileg minden lehetséges, de nem jellemző...
(#74685) macilaci78 Persze, meglehetne csinálni mint ahogy a deklicsavarokkal természetesen mi is megtettük, de ugye más csavarok is vannak a motorban...ki fog nekiállni mindegyiknek? De még ha lenne rácio is benne, mint írtam nem csak a rossz minőségű csavarokkal volt/van a gond, hanem úgy magával az egésszel. Egyszerűen egy nagy kakinak tartom az egészet. De nem is megyek jobban bele mielőtt valami keeway tulajt még jobban megsértek. De egyet biztosra mondok, kivétel nélkül minden szervizes/szerelő szidja őket a mai napig kivéve azokat akik árulják is.
Ha már az ilyen olcsók közül kell választani, akkor ott vannak a "motowell csodák", azok egy fokkal jobbak, de dicsérni én nem fogom azokat sem. Tudnék ott is egy-két dolgot mesélni zsír új gépekről de nem teszem, mert a keeway-hez hasonlóan ebbe sem akarok belemenni.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
válasz energy4ever #74684 üzenetére
Szerintem ott más probléma lesz,nem hiszem hogy 11000km alatt elkopna,téged ismerve biztos jól karbantartod a motorodat,jó olajat adsz neki.....
Egyik ismerősömnek olyan Sendája van mint nekem,csak kb 10 évvel öregebb,de már azis D50B blokkos,harmincpár ezer km van benne de még a hengerhez nem volt nyúlva. -
Topikgazda
válasz vadászcsiga #74686 üzenetére
Amiket felsoroltál azok nem kínaiak...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
vadászcsiga
félisten
válasz sityupityu #74691 üzenetére
Nem, de érted a hasonlatot. Nekem pl kínai telefonom van: xiaomi.
Amugy szivesen olvasnék egy megsértett keeway tulajt[ Szerkesztve ]
-
suste
veterán
válasz vadászcsiga #74692 üzenetére
Xiaomi telefonom van nekem is (biztos hogy nem fele annyit tud, mint a kétszer annyiba kerülő márkás telefonok), és Benelli robogóm, amiben már a kínai levegős, karbis 125-ös blokk van, 2008-as évjárat, 2015-ben 0km-esen üzembe helyezve. De nem vagyok megsértve .
4. éve használom, az elején volt 2 szimering csere, és 2 karbipucolás, ami szerintem betudható a sok állásnak (és garanciában megcsinálták).
7-8000km körül a variátor+szíj cserés lett, ez talán kicsit korán történt, de más hiba nem volt eddig. Viszont pont a kínai mivolta miatt nagyon olcsó hozzá a komplett szett (20$+7$), főleg a gyárihoz képest (50-60K Ft). Én kicsit módosítottam is a rendszeren (több szettet rendeltem kintről, így tudtam kísérletezni), hogy ne pörögjön feleslegesen a motor.
Egyébként meg vagyok elégedve vele, 3-3,5l -es fogyasztása van, lassan 17.000-nél jár az óra.....
Az eddigi tapasztalat azt mutatja, hogy 2000-enként érdemes leszedni a deknit és kifujatni, kipucolni a hajtást, mert utána sokkal jobban húz ismét. -
Vismajor01
addikt
Jól sejtem, hogyha 50-esként használt 125-ös robogót akarok venni és forgalomba helyezni akkor b**hatom?
Mert adásvételit tud adni az ember, de se törzskönyv se forgalmi semmi, hogy a fenébe tudnék igy rendszámot rakni rá?! Gondolom sehogy
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #74696 üzenetére
Ha megvannak a külföldi papírja, akkor jó eséllyel végig tudod tolni a rendszeren.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
flegga92
senior tag
válasz Vismajor01 #74696 üzenetére
Így sehogy. Olaszországból kell az eredeti forgalmi + a kivonási papír is. Kell még egy kétnyelvű adásvételi, de ez a kisebbik gond, könnyen pótolható
[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
válasz Vismajor01 #74696 üzenetére
veteránosok örök dilemmája, hogy a padlásról lehozott p10-et hogyan lehetne rendszámoztatni. sehogy.
marad a veszel mellé egy rendszámos motorhibás 125-t, amibe berakhatod a másik motort, ez már járhatóbb út, de ezt is meghagynám a mazochistáknak.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen asztali médialejátszót?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Futás, futópályák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest