- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Boci23
csendes tag
válasz energy4ever #74251 üzenetére
Sajnos kívül van az olaj a légszűrőházon folyik le az oldalán, felül a csonknál látszik a kicsapódás. Ennyit láttam , a burkolatoktól még nem volt időm szétszedni egyelőre.
-
vtechun
veterán
Sziasztok!
Kétütemű motorba milyen motorolajat ajánlotok, ami nem olyan büdös?
-
dellfanboy
őstag
válasz macilaci78 #74255 üzenetére
eper[link]
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
gabork1003
csendes tag
Sziasztok!
Segítség kellene! egy Aprilia SR50- hez vettem karburátort. Gyárilag nincs beállítva, gondoltam megcsinálom, a régit is sikerült! De nem boldogulok vele!
Hidegen pöccre indul, de úgy vélem túl sok üzemanyagot kap, mert egy idő után leáll, és csak teljes gázon tudom beindítani. Füstöl mint egy mozdony4 Hiába veszem el az üzemanyagot tőle nem jobb! A szívatót megnéztem, úgy gondolom lezár. Lehet esetleg nagyobb fúvóka benne ami túl sok benzint ad? (Nincs ráírva, hogy mekkora így fogalmam sincs) Illetve egyáltalán ez a probléma?Előre is köszönöm, üdv!
Fegyvertelen emberrel, nem lehet szellemi párbajt vívni!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gabork1003 #74258 üzenetére
Előző karbival mi volt a gond?
-
energy4ever
addikt
Melyik motoros suli tartozik a Budapesti M3 bevezeto feluljaro ala tartozo SOS tanpalyahoz?
Ott csinaltam a B-s jogsit, es lattam vannak motoros oktatasok is. Jo lenne ugyan azzon az utvonalon megcsinalni azt is.(#74261) Nyogo83:
Mennyire ajanlottak ok, vannak tapasztalatok? En igazabol a B125-ot szeretnem megcsinalni, mivel ceges melo miatt nincsen iden annyi idom, hogy a korlatlant csinaljam meg.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #74260 üzenetére
SOS Jogsi
Hogy azon kivul ki tartozik meg oda, passz. -
Topikgazda
2T-ről van szó szerintem.
(#74248) Boci23 A leírásod alapján, hogy bemelegedve megállva a motorral csak nehezen lehet elindulni vele én hajtás hibára gyanakszom nem pedig motorikus vagy karburációs gondra. Az simán szokott ilyeneket produkálni. Hogy magával a variátorral ban-e gond (kocka görgők, szorul stb), vagy inkább a kuplungal (hátsó tárcsa), azt csak szétszedve lehet megállapítani. Amikor ezt produkálja akkor kéne leállítani és levenni a deklit. Én nagyobb esélyt látok arra, hogy a hátsó tárcsád szorul meg (elég gyakori hiba szokott lenni). Mint írtam, ehhez szét kéne szedni, hogy biztosat tudjon az ember, de szinte biztos szerintem, hogy valahol itt lesz a probléma. Magyarán szólva amikor megállsz és újra el akarsz indulni, vagy az első vagy pedig a hátsó tárcsa nem megy vissza a helyére hanem nagy áttételen marad, ezáltal nehéz az elindulás és erőtlennek tűnik.
A légszűrőben kicsapódó olajjal ne foglalkozz, vagy legalább is ne aggód túl. Én még nem vettem és nem is raktam össze olyan 2T-t, ami ott valamilyen szinten ne dolgozta volna ki az olajat. Valamelyik jobban valamelyik kevésbé. A gyárilag pörgősebb illetve a tuningolt 2T motorokra jellemző, hogy jobban kidolgozzák.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz gabork1003 #74258 üzenetére
A gyári fúvóka méretnél nem mindegy, hogy milyen SR-hez. A régebbi minarelli blokkos, vagy piaggio....
Egyébként tényleg, mi történt a régi karbiddal, hogy újat kellett venni? A régiből nem tudod áttenni a főfúvókát illetve megnézni, hogy milyen méret?--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
gabork1003
csendes tag
válasz molnarpeter #74259 üzenetére
Több sebből vérzett, nehezen tudtam beállítani, nehezen indult, illetve valami deformálódás van, mert nem tudom tömíteni. Folyik belőle a benzin.
Fegyvertelen emberrel, nem lehet szellemi párbajt vívni!
-
gabork1003
csendes tag
válasz sityupityu #74263 üzenetére
Minarelli fekvő, a fúvóka cserére is gondoltam már...
Fegyvertelen emberrel, nem lehet szellemi párbajt vívni!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gabork1003 #74265 üzenetére
Nincs a konkrét blokkal tapasztalatom, de úszó szintet ellenőrizted? Van bármi motort illető módosítás (pl szűrő)?
Ha azonos típusú karbi, talán érdemes lenne legózni, pl fuvikat áttenni a régiből próbaképp.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #74262 üzenetére
Kerdezz rajuk, de a rutin+forgalmi vizsga egyben van (nem is ertem a kulon szedett teteleket).
Vizsganal eloszor megcsinalod a palyan a rutint, aztan ha nem hibaztal, akkor lehet beoltozni es irany a forgalmi vizsga. Ha bukod a forgalmat pl. akkor ugyanugy kell a kovetkezon a rutint is ujra csinalni.
Nem hinnem hogy valamit valtoztattak volna(legalabbis en nem hallottam rola)
-
őstag
Valaki meg tudna irni, akkunal toltofeszkot hogy kell merni? Akku nelkul, vagy vele?
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
Boci23
csendes tag
válasz sityupityu #74263 üzenetére
Köszönöm szépen, megnézem amit írtál.
-
Boci23
csendes tag
válasz molnarpeter #74249 üzenetére
-
KTMHobby3
tag
válasz Casoli #74269 üzenetére
Szia!
Természetesen akkuval kell mérni a töltőfeszt, még pedig az akku kapcsain. Mielőtt elindítod a motort, mérd meg úgy is, 12V fölött kell lenni jó akksi esetén. Elindítás után nőni kell a feszültségnek, a fordulat függvényében, akkor is, ha be van kapcsolva az összes fogyasztó. 14,4V fölé nem szabad menni a feszültségnek (1-2 tized Volt nem számít), jó szabályzó esetén. Ez minden 12V-os rendszer esetén igaz, mindegy hogy motor, vagy autó. -
Tamás9x
őstag
Jelenlegi 12N4-3B aksim helyére mit érdemes betenni, ami zselés, és esetleg többet tud mint 4A, már ha létezik ilyen, a mostani nem épp kielégítő állapotú már. Keres legyen mondjuk 10K
Folyékony savasat nem akarok, haza vágja a váz festését.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tamás9x #74275 üzenetére
Ilyen Landport 12V 5 Ah AGM+SLA akkut rendeltem a Neos-ba, tökéletesen elégedett vagyok vele. Teljesen gondozásmentes, és úgy forgatja a kis Minarelli blokkot hogy hihetetlen.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
flegga92
senior tag
válasz Tothgera30 #74277 üzenetére
Csak ajánlani tudom ezt a márkát.
Ezt kaptam az első robogómhoz, 7 évet elment, télen benne a motorban és nem volt feltöltve. Mikor megadta magát, gondoltam veszek egy Yuasa-t, a telet nem élte túl. Vettem még egyet, azt télire kivettem, havonta egyszer feltöltöttem, kövi szezon végére megadta magát. Pedig túl sok önindítózás sem volt. Vettem egy LP-t 2 év múlva azzal adtam el a robogót.
Jelenlegi robogóba is LP-t rakott az előző tulaj, nálam már 2. szezont húzza, mindig önindítózva és rövid távokon járok vele, télen is a motorban volt, 3 hetente beindítottam 10-15 percet ketyegni.
Yuasa az én méretemben 4000+ a sav árral többe került, és mocskolni is kellett vele. -
Tamás9x
őstag
Köszönöm nektek akkor vadászok 1-et a környéken.
Közben Nagyobb felbontású kép, az összefoglalóhoz: [link]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
őstag
válasz Casoli #74276 üzenetére
Akksival együtt mértem töltőfeszültséget, 13-15V körül tudtam leolvasni. Akkor ezek szerint tölt Én meg vettem vacsi új gyújtásalaplapot. Sebaj jó lesz a másik blokkhoz. Majd még a világítás oldalon megmérem mi a helyzet. A dudám pl. nem működik. Csak csippan egyet és ennyi.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
KTMHobby3
tag
válasz Casoli #74276 üzenetére
Alacsony töltőfesz nem létezik, azt fogyasztónak hívják. A töltőfesznek mindig magasabbnak kell lenni az akku feszültségénél. Rá kell mérni a fesszabályzóra hogy a + kimenetén mekkora a feszültség, ha nincs meg a 14,4V, akkor azt cserélni kell. De előtte meg kell mérni a fesszabályzóra menő váltó feszültséget is, aminek jóval magasabbnak kell lenni 12V-nál, mer ha az nincs meg, akkor a generátornál lehet a hiba.
-
-
KTMHobby3
tag
válasz Casoli #74284 üzenetére
" A fesszabályzó 12V DC kimenetén 0V-t mértem - ezt nem vágom még hogy miért."
Ezek a fesszabályzók úgy működnek hogy a referencia feszültséget az akksitól kapják. Ha nincs rajtuk akksi, nem működik az elektronikájuk, ezért semmilyen feszültséget nem adnak ki, nehogy kárt okozzanak. Az általad leírt adatok szerint minden rendben van a motorodon. A dudán hátul találsz egy csavart, azt próbáld kifelé hajtani csavarhúzóval, az szokott segíteni hogy jól szóljon. Igaz, a Tiédet nem ismerem, de ez általában bejön. -
flegga92
senior tag
-
energy4ever
addikt
Normalis ha toltesnel pezsgo hangot ad ki az akksi?(savas) Nem hallani, csak ha kozel rakom a fulemhez. Kb fele-negyed annyira hangos mint egy pezsgotabletta.
-
KTMHobby3
tag
válasz Casoli #74290 üzenetére
Sajnos a távgyógyítás eléggé nehéz. Ha itt lenne a motorod egyszerű lenne a hibát megtalálni. Egyébként meg nem értem hogy mi a problémád? Azt írtad hogy az akkun mért feszültség 13-15V működő motornál. Annyinak is kell lenni. Vagy csak én nem értem, biztos bennem van a hiba.
-
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #74291 üzenetére
Szia!
Nem normális, mert az a túltöltés jele. Mérj rá az akkura, ha magas a feszültség (14,4V- nál sokkal több), akkor túltölt a fesszabályzó, vagy az akksi haldoklik, akkor is ez hallható. -
energy4ever
addikt
-
perge666
veterán
válasz flegga92 #74289 üzenetére
Aha így már világos.
Nekem remélem még sokáig jó lesz,még nincs 2 éves.
Meg én télen is csak akkor pihentetem a motort ha nagy hó esik,és az utak nagyon rosszak,szóval télen is használatban van az akku.
Idén januárba végig garázsban pihent a moci,meg február elején is,de hetente legalább 1X beindítottam. -
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #74295 üzenetére
Nem írtad hogy töltővel töltötted. Ha új akksiról van szó, akkor biztos túl sokat állt valahol. Azonnal vidd vissza és cseréld le egy újra, mert állásában tönkrement. Sajnos van ilyen, ezért jó hogy van garancia az ilyenre.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Boci23 #74271 üzenetére
Szvsz ez sötétebb az ideálisnál, melegen is a túl sok üzemanyag tud problémát okozni (és a könnyű hidegindítás is lehet mellette). Légszűrő nincs eltömődve? Ha olyan fajta, érdemes lenne tisztítani. Ami még beugrott, hogy bemelegedve, mikor nem akar indulni, ki kéne kapni a szűrőt ideiglenesen, hátha a több levegővel kicsit jobban indulna. Végső soron vagy kevés levegő, vagy sok üzemanyag, szóval szűrő nem enged át eleget, vagy karbi gond lenne a tippem...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Xbox Series X|S
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen