- Gaming notebook topik
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 3D nyomtatás
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Milyen RAM-ot vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
ph Az új HOME termékek asztali ventilátorként a felhasználókat, vagy külön szellőztetőként például erősítőket hivatottak hűteni.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zozyk
addikt
válasz molnarpeter #74151 üzenetére
-
Tamás9x
őstag
válasz sityupityu #74144 üzenetére
Köszönöm, igazából bővíteném egy kicsit a hengert, mert a kopás az kopás, gyűrű csere nem képes csodákra egy idő után.
Idő közben megjött az olaj hűtőm, felpakolom és csinálok egy nagyobb felbontású képethttps://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tothgera30
Ármester
Érdekes talány vette kezdetét a mai napon. Tehát nekiálltam görgőt cserélni múlt héten. 4,8gr-ról, kerek 6gr-ra váltottam, mivel teljesen gyári motornál úgy éreztem feleslegesen sokat pörög. Szóval megtörtént a beavatkozás, látványosan jobb lett, két kis rövid kört tettem a motorral tesztelés révén. Másnap jött egy vevőjelölt, ő is kipróbálta, frankón húz, minden rendben. Majd egy hétig hozzá sem lett nyúlva. Erre mai napon felvirradt, és robogóra pattantam. Melegítés után első gázadás után felpörgött, szépen húzott 10-15km/h-ig, megtorpant, majd (bármilyen nemű gázállásra) lassan, erejét összeszedve tovább gyorsult végsebességig. Végül szétszedtem, kikaptam a görgőket, és mint ha a felületük megkopott volna. Az a tippem hogy "megtapad" a variátorban, és nem tud kicsúszni rendesen. Esetleg milyen más megoldás lehetséges?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Geresics
addikt
Köszi mindenkinek a válaszokat, továbbítottam azokat!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
mumtaz
senior tag
válasz perge666 #74127 üzenetére
Tegnap összehoztam a szállítást, mert céges Partnerrel jöttem haza. Hát nem volt egyszerű a helyzet, hogy beszuszakoljam a jetforce-ot. . Anno vittem már benne a piros Jetforce-omat is, de azon nem volt szélvédő. És, mivel utoljára két éve vettem le róla, jól berohadtak a csavarok. Mindegy, befért.
Bevittem a melóhelyemre az összes alkatrészemmel együtt, aztán vagy most hétvégén bemegyek buzerálni a gépet, vagy jövőhéten majd meló után.
Most minden egy kupacba jött, mert közben meg az összetört autómon is megszületett a döntés, hogy javítva lesz, ami szintén nem lesz kis beavatkozás.Szóval lesz itt meló dögivel, csak így a Jetforce-omon most csak a motor lesz megcsinálva, pedig az idomokon is lenne javítani való, csak idő nem lesz rá, mert valamivel mászkálnom kellene végre.
BKV-t nem nekem találták ki, hogy minden nap 2 és fél órát töltsek azzal, hogy elmegyek melózni meg hazajövök.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
perge666
veterán
válasz Tothgera30 #74158 üzenetére
Ezért most biztos sokan meg fognak szólni,de az hogy néz már ki?
Nem vagyunk egyformák,nekem nem tetszik,de neki meg lehet pont a stílusa.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #74154 üzenetére
Nézd meg, hogy nincs-e kopás a variátor bronzperselyében illetve magában a csapszegben, nem kotyog-e. Mondjuk ennek az ellenkezője is okozhat hasonló jelenséget, ha valamiért kicsit szorul a csapszeg.
Görgőben javaslom a hagyományos dr pulley-t, a létező legkeményebb görgő. Ha netán valamiért megint hasonló dolog következik be, akkor nem lapolódnak(nem kopnak) olyan könnyen a görgők mint más gyártónál.(#74157) mumtaz Hogy történt?
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
válasz sityupityu #74160 üzenetére
Mire célzol? Az autóra?
Ez még Február 28.-án történt. Mentem be melózni. A szemből jövőknek piros volt én meg balra kanyarodtam. Egy gyökér (más másnak nem tudom nevezni) szemből a busz sávon áthajtott a piroson, miközben onnan a másik két sávban mindenki állt. Nem is láttam meg az álló autóktól, csak amikor már késő volt. Olyan 45 fokos szögben kapota el az autóm jobb elejét.
Sírtam is miatta, mert ezt az autót csak tavaly júliusban vettem motorhibásan és az ugyanilyen autómból raktam át a motort (amiben csak 36000Km van most) ebbe a bordóba. 600000 Ft körül volt ez a tavalyi mutatvány mindennel együtt. Erre jött ez a gyökér vagy 70-el.
Február óta morfondíroztam, hogy mi legyen. Másik autót értelmes állapotban nem tudok venni. Ezzel a bordóval semmi baj nem volt, viszont a biztosító ugyebár nem sokat fizetett, mert 20 éves. Próbáltam eladni is a régivel együtt (mert az is meg van még motor, meg néhány alkatrész kivételével), de sajnos az egész autóért akartak adni 30-at. Nem mentem bele. Amennyi pénzem meg van, abból vagy ezt csináltatom meg, vagy maximum találok egy hasonlót, a saját bajaival meg rozsdával együtt.Most jutottam el arra az elhatározásra, hogy inkább megcsináltatom. Mert egyébként tényleg jó állapotban van - a törést leszámítva - és előttem egy mozgássérült emberé volt 15 évig. Vigyázott rá. Én is szerettem ezt is, meg a régit is, ami 2007 óta meg van, csak megette a rozsda.
A motort viszont 2012-ben vettem vatta újan. Pontosabban egy gyárilag újjáépített motor a Lutoni GM gyárból. Tehát 0km-es volt. Ami benne van, azt én tettem bele.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Tamás9x
őstag
Van valahol egy átlag fogyasztási lista 50-500ccm-ig? 4T
tudom plafon amennyit adok neki, de a gyári értékek érdekelnének tól-ig ha van iylen.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
flegga92
senior tag
válasz perge666 #74159 üzenetére
Nekem sem tetszettek, mert hogy néz má' ki, aztán mentem a Scarabeoval egy karikát és azt érzem, hogy le kéne cserélni a Cygnust
Annyival komfortosabb, hogy nem érdekel a kinézete. Szívem szerint egy Honda Innovát vennék, de jelenleg van jobb helye a pénznek. Garázssoron van egy ilyen egy idős úrnak, mindig ódákat zeng róla. -
janinitez45
tag
Sziasztok !
Van egy CPI Oliver robogóm 3 éve letettem most akarnám használni de nem indult be .Szikra van , benzin van , karburátort kimostam minden furatot át fújtam levegővel . Mégis csak úgy indul be hogyha a levegőszűrőnél benzint adok neki ! akkor is csak kb 15 másodpercig jár a motor . Hol lehet a hiba miért nem jut benzin a hengerbe ? Kérlek benneteket segítsetek ! -
nyogo83
Topikgazda
válasz janinitez45 #74168 üzenetére
" benzin van"
Inkabb ugy irnam, gyanus hogy benzin nincs. Nezd meg, hogy a karburatorig eljut-e a benzin. Nem tudom, hogy ez ejtotartalyos-e, de vagy vakumos benzincsapja van vagy vakumos benzinpumpaja.
Meg kellene nezni, mert lehet a benzincsap leragadt az allasban. A benzincsapra megy egy vakumcso (egy megy a tankbol eg egy megy a karbihoz, a harmadik a vakum), azt meg kellene szivni, addig emig el nem indul a benzin a karbi fele.
-
Topikgazda
válasz janinitez45 #74168 üzenetére
A karburátorban van benzin? Lehet, hogy nem működik a benzincsap rendesen.
szerk: Basszus...Nyugo, én ezt már nem törlöm. 6 mp lemaradás
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Repsol600
addikt
válasz janinitez45 #74168 üzenetére
Karbiba eljut a benzin? Vákumos csap meg szokott dögleni ezeken. Esetleg csövet nézd meg ami megy a karbiból csapra nem-e repedt ki és ezért nem tud vákumot csinálni.
-
vtechun
veterán
Sziasztok!
Kymcoo Agility 50 4T
kb. 8-10 nap állás után nagyon nehezen indul. Csak rúgás működik egyébként. Ötlet, hogy mi miatt lehet? Esetleg eltűnne a benzin a karbiból?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #74170 üzenetére
Jobb ketszer mint egyszer se.
-
vtechun
veterán
válasz janinitez45 #74174 üzenetére
Értem.
Mitől lehet ez? Valami csavar laza a karbiban? Vagy mi miatt szokott ilyen lenni?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz janinitez45 #74172 üzenetére
Akkor ott valami a karbiban nem okes vagy a fuvokaknal, vagy a tuszelepnel.
Mert ha a karbiba eljut a benzin, viszont a hengerbe nem, akkor tul sok lehetoseg nincs, hogy hol akad el.Szet kellene megegyszer szedni es rendesen atnezni. Osszerakass utan keverekcsavart 1,5-re tekerve kifele okolszabalykent be kellene indulnia. Utana majd lehet allitani a kevereket.
vtechhun: en nem aggodnam tul egyelore a dolgot. Hosszabb allas utan nekem is van robogom amibol ilyen idoben kiparolog a benzin a karbibol es kell neki jopar rugas mire beindul.
[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
válasz mumtaz #74162 üzenetére
ugyanez történt velem is, szemből piroson jött át, én balra kanyarodtam és végül én lettem a hibás, hogy balra kanyarnál nem adtam elsőbbséget, mert részemről telizöldnél mindegy hogy szemből min jön át.... csak lámpa és sárvédő sérült, meg két bónusz ugrott. de azóta is bennem van a méreg, hogy nem vertem jobban az asztalt, hogy piroson jött át, bár max a szemből jövő is kap bírságot és senkinek se fizet a biztosító...
és akkor holnap elkezdem a robogó szezont én is.
idén karbit is pucoltam, ahogy kell két év után olyan patyolat tiszta volt, hogy meglepődtem én is. Fúvókákat azért átfújtam, ha már szétszedtem.[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
siti
senior tag
válasz body007 #74181 üzenetére
Mert én azt nem látom, nekem teli zöldnél kanyarodva elsőbbséget kell adni a szemből érkezőnek. Ezt nem adtam meg. Az hogy ő már piroson jött át, azt én mondhatom, ő meg azt hogy zöld volt, az hogy másik sávban megálltak már, az meg megint mások dolga.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
mumtaz
senior tag
Nekem mázlim volt, mert aki mögöttem jött a csattanás után azonnal félre állt és megadta a nevét és telefonszámát, ha esetleg tanúskodni kellene mellettem. De a károkozó elismerte a történteket és fizetett a biztosító, csak keveset. Mármint érték szerint fizettek rendesen, csak a magam szempontjából volt ez kevés, hisz 600000-ben volt az autó tavaly. De ezt ugye nem lehet a biztosítónak felróni.
És ez nem kis csattanás volt. A jobboldali hossztartóm eleje úgy elment, hogy a bölcső tartócsavarját is átrántotta magán a bölcsőn.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Norbika88
senior tag
Üdv!
Érdeklődnék hogy rossz automata szivató okoz olyan problémát, hogy hideg indítás után az első 50-100 méteren darál a motor, nem tud kipörögni? Utána szépen húz.
Pöccre indul hidegen, de van hogy felpörög 4-5000-es fordulatra, ilyenkor ha nem indulok el vele akkor annyira megszívja magát, hogy gáz adásra befullad.
Melegen szép az alapjárat, nem fullad.Variátort, szíjat, görgőket cseréltem, kuplungharangot is. Sajnos a kuplungot, kontraszt és kis rugókat nem tudtam még cserélni, be kell szereznem egy 38-as dugókulcsot. Ez hidegen daráló probléma a csere előtt is megvolt.
50ccm / 2T
-
KTMHobby3
tag
válasz janinitez45 #74168 üzenetére
Szia!
Ha a 3 éves benzinnel akarod elindítani, kicsi az esély rá hogy sikerülni fog. Én 1,5 éves benzint meggyújtani sem tudtam, csak úgy hogy vattát dobtam a benzinbe, de fekete füsttel égett. Lecseréltem a benzint, azonnal indult. A mostani etanolos benzin, hosszú idő után, megromlik. -
nyogo83
Topikgazda
válasz Casoli #74187 üzenetére
Normalis, mert azt jelenti, hogy a szivato meg nem zart vissza teljesen.
Automata szivatoja valogatja, melyik motornal hogy viselkedik. Volt olyan robogom, ami teljesen ugy viselkedett, mint amit leirtok, ha nem vartam 3-4 percet inditas utan. De volt olyan, aminek inditas utan fel perccel mert lehetett huzni, nem volt semmi baj.Mindig ugy csinalom, hogy amikor indulok, beinditom aztan addig jar amig elrakom a lakatot/lancot, felhuzom a kesztyut, bukot, elszoszmotolok. Amikor mar az alapjarat visszaalt normalisra, akkor nagyjabol mar el lehet indulni.
Amugy az, hogy az alapjarat visszaal normalisra meg nem jelenti azt, hogy a szivato teljesen visszament, ilyenkor meg az elso par nagyobb gazfroccsnel elofordulhat a daralas/fulladas, ami ennek a jele.
-
addikt
válasz nyogo83 #74189 üzenetére
Az enyém kézi szívatóval (melegítve, már visszatolva) is darál pár méteren. Konstans gázzal gurulok és egyszercsak megindul (abba marad a dara). Aztán ha üzem meleg már tökéletes, csak "hidegen" csinálja. Fogalmam nincs miért csinálja Mintha sokat kapna és nem bírja eldolgozni...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
KTMHobby3
tag
válasz molnarpeter #74191 üzenetére
Így van, ahogy írod, ha valaki készül egy hosszabb leállásra. Legtöbbször azonban nem így történik. Ha nálam 3 hónapnál hosszabbra sikeredik a leállás, le szoktam ereszteni a régi benzint, ami nem is baj hogy van, alkatrész mosásra sajnálnám a frisset. 1-2 liternél többet még nem kellett leengednem, késő ősszel nem szoktam teletankolni a motort.
-
piaggionrg
újonc
Sziasztok!
Megint találtam magamnak mit csinálni a gépezeten. 40-50 km/h felett sípoló/visító hang hallatszik. Hátulról hallom és nem szélzaj mert sztenderen is próbáltam. Más tünetem nincs de ez elég zavaró. Alapból is nagyon hangos a robogóm (70-es henger sportkipufogóval) de ha még mellé visítok is az fantasztikus Amit nagy bontás nélkül lehetett ellenőrizni már átnéztem de a hang nem változik. Hajtóműolajat lecseréltem. A hajtásba 500 km van (variátor+szíj). A variátor lapátja nem a legjobb állapotú de annak lehet ekkora hangja? Esetleg még a hajtómű fogaskerekeire gondoltam hogy szétszedem megnézem de az elég nagy munka. Ötlet? -
nyogo83
Topikgazda
válasz piaggionrg #74193 üzenetére
Ez igy ennyibol nehez lesz, mertmi nem halljuk honnan jon a hang illetve milyen jellege van
Nem tudod abszolut behatarolni hogy honnan jon?Elsore azt mondanam, valamelyik csapagyad a hajtasnal, igy latatlanba/hallatlanba
-
Boci23
csendes tag
Sziasztok!
Egy Benelli 491 sport (minarelli motoros),vízhűtéses robogóval kapcsolatba lenne kérdésem.
A levegőszűrőn elég sok olaj látszódik,szépen folyik le az oldalán. Gondolom nem normális jelenség. Kérdezném,hogy mi lehet a hiba?
Nem vagyok szerelő,motor sincs régóta nálam.
Valakinek valami ötlet?Köszönöm!
-
addikt
Ez mi fasza cucc
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
nyogo83
Topikgazda
válasz body007 #74197 üzenetére
Tok jo amugy, hasznaltam mar parszor, de igazabol csak ellenorzesre.
Ennyiert lehet kapni rendes hagyomanyos "lekattanos" nyomatekkulcsot, ami sokkal jobban "visszajelez", ha elered a beallitott nyomatekot.Tudom ajanlani a neha Lidl-ben/Aldiban kifoghato nyomatekkulcsot, valami 9k korul remlik. Ilyen adapterrel utanaellenorizve szinte alig merheto a pontatlansaga. (Pl 90Nm-nel +/- 1 Nm korul volt).
-
piaggionrg
újonc
válasz nyogo83 #74194 üzenetére
Hát nem egyszerű a dolog menetközbe hallom jobban akkor meg nem tudom nézni sztenderen annyira nem hallatszik. Azon a teljesítményen ahol előjön nem is igazán tudom sztenderen tartani mert elmászik minden fele. Nagyon remélem nem a főtengely környékén valami mert ott minden új 5-600 km van mindenbe. Hátul viszont a hajtást még egyszer se bontottam meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Gaming notebook topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Volvo és Saab topik
- Hálózati / IP kamera
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen