Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KTMHobby3

    tag

    válasz Tamás9x #74793 üzenetére

    Azt tudnod kell hogy az ilyen adalékokat általában kopott motorokhoz ajánlják. De azt még senki nem bizonyította hogy mennyivel lett jobb és hosszabb a motor élettartama. A mai korszerű szintetikus kenőanyagok mellett nem hiszem hogy szükség lenne ilyenre. Tapasztalat szerint 4T motoroknál a motor bírja legtovább, ami a kopást illeti.

    suste: Az én motorom egy 32 éves veterán motor, amihez lehet kapni mindent, elfogadható áron. A tuningolás arról szól hogy meg kell emelni a motor teljesítményét, amit azonos köbcenti mellett a motor fordulatszámának a növelésével lehet. Én a motoromra vettem egy nicasilos verseny hengerszettet, egy nagyobb átmérőjű kipufogót. A 12 mm-es torokméretű porlasztót felfúrtan 14 mm-esre és nagyobb főfúvókát kapott. A gyújtását már régebben lecseréltem egy CDI gyújtásra, ami automatikus előgyújtás szabályzást tud. A barátom adta, illetve cseréltük, egy megszakítóssal. Ennyi minden kellett hogy kipörögjön 10000-re. Mindezt 2 éve megcsináltam, azóta szinte minden nap használom a motort, mert szeretek motorozni, szeretem mikor 70 fölött megy és pörög a motor.

Új hozzászólás Aktív témák