- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kilép a PC-s piacról a Noctua
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
ma A Spark 20-as széria telefonjaival indítanak hazánkban, a negyvenezertől százezerig terjedő ársávban.
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Beraktam az új akksit: alig fért be, nem lehet rendesen becsukni a fedelet,
nem volt hozzá normális csavarom, iszonyat megszenvedtem az egésszel.
Egyetlen pozitívum, az viszont nagyon nagy, hogy pöcc-röff a gép. -
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #13252 üzenetére
És az a Runner volt a 125-ös?
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #13256 üzenetére
Halmozottan hátrányos helyzet. Sisak legalább volt?
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #13265 üzenetére
Régi szép idők.
Jah, amikor még unokatesómmal ketten toltuk a DT50-esét.
Sisak nuku, jogsi nuku, gyerekek voltunk - de nagy buli volt.Szerk: mármint nem szó szerint toltuk, csak átvitt értelemben.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #13323 üzenetére
Addig kérdezi, amíg számára megfelelő választ nem kap.
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #13326 üzenetére
Nem úgy értem, hanem hogy nem tetszett neki a válasz, ezért azt ignorálta.
(Szerintem írd azt, hogy csökkenni fog a fogyasztása, és 2x erősebb is lesz a
motorja, tehát mindenképpen cserélje le karbit, mert abszolút megéri a dolog...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz r-chee #13376 üzenetére
Nem tudom, nekem szerelő csinálta: nagyon "pöpecre".
Baromi alacsony az alapjárat, de stabil, és az automata
szívatóval sem akar kimenni alólam a gép - hál'istennek.Egyedüli gondom vele, hogy hidegen reggel (értsd éjjel a
pincében áll a motor, tehát eléggé hideg - olyankor még)
kicsit nehezen indul. De amint elkapta, onnantól nagyon
szép alapjáratot kapok, és rögtön el is lehet indulni, nem
fullad meg a legkisebb gázadásra, mint korábban tette.Végsebességet még nem tudtam nézni, a forgalom, és
az útvonalam jellegéből adódóan, inkább csak az órám
"pontosságát" (szóval a csalását) néztem GPS-szel.
Óra szerint 90-95 környékén mondjuk megvolt valós 80,
tehát annyira nem rossz talán a helyzet. Persze marha
jó, hogy 140-ig van skálázva: szerintem soha nem éri el.
(Úgy emlékszem óra szerint 130 körül volt anno a vége,
de majd csak az autópálya bevezető szakaszán tudom
megnézni, és összevetni az ott lemért GPS-es adattal.)Az alapjárati fúvóka ha jól tudom az alacsony fordulatú
gyorsításoknál is szokott segíteni, tehát lehet, hogy a
helyes beállításokkal (emiatt is) csökken a fogyasztás. -
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #13378 üzenetére
Azon kívül, hogy "nem szép dolog" valakinek a nevével viccelődni, annyit
tudok hozzátenni, hogy ha figyelmesen olvasod, nem sampon reklám.
(Egyébként halál jó fej srác, és nagyon korrekt a tapasztalataim szerint.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #13381 üzenetére
Azon a "- c"-n nemes egyszerűséggel átsiklottam, mivel annyi hülye
rövidítést használnak "ezek a mai fiatalok", hogy már fel sem tűnt.A videót várom. Mondjuk ha csak alapjárat, akkor nem fog kiderülni a
lényeg, de ha jó a vidi, akkor alapon is jó hangja van/brummog, nem? -
DigitXT
félisten
válasz StoneBridge #13428 üzenetére
Pofás gép.
-
DigitXT
félisten
Érdekes videó, de nem lett volna egyszerűbb megállni?
Kötve hiszem, hogy a motor-aszfalt súrlódási együttható
jobb, mint a gumi-aszfalté, és a motorja éppen a kamion
alatt állt meg, tehát annak ellenére, hogy felelőtlenül túl
gyorsan ment, elvileg megállhatott volna. (Elvileg ugye...) -
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #13453 üzenetére
Azért látatlanba nem utalgatnék előleget...
-
DigitXT
félisten
válasz Motaba78 #13521 üzenetére
Gyújtásra (pl.) a Maja a helyzetjelzőket kapcsolja fel, a
tompított világítást egy relé húzza be, ha indult a motor.Én mondjuk megcseréltem a két vezetéket, mert inkább
én kapcsolom kézzel a xenont, ő kapcsolja inkább csak
a helyzetjelzőt hozzá: jobban tudom, mikor jár a motor...
Volt olyan, hogy nem igazán indult be, de a világítást már
ráadta ami hagyományos izzó esetén nem kritikus, de a
xenon nincs oda kapcsolgatásért. Btw. fél éven keresztül
szarul volt bekötve, azért kapcsolt "nehezen": anno lusta
voltam behúzni a tápját az akkuhoz, gondoltam jó lesz a
világítás kivezérlésről meghajtani. Hát egy nagy sz*rt. Így,
hogy közvetlen tápot kap, simán felkapcsol álló motornál,
még a lepukkant gyenge akksiról is, hát még az újról: lol.Szerk: természetesen nincs külön világításkapcsolóm - a
gyújtáskapcsoló használata mellett én raktam be egy-egy
kapcsolót a fényszórók szabad kapcsolgatása érdekében.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz dJ Peer #13541 üzenetére
Átvizsgálás nélkül vette? Kvázi megérdemelte.
Az eladó persze ettől függetlenül sz*rjon sünt.
Én is így vettem a Maját, volt is rajta ez-az.
(Viszont nővérem Ignisét átvizsgáltattuk, és az
égvilágon semmi baja nem volt: hál'istennek...)
De még egyszer: az adásvétel előtt kellett volna
megállapítania azt, amit utána állapított meg.
Nem utólag kell pereskedni: nem kell megvenni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #13559 üzenetére
Kinézetre elég jó.
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #13639 üzenetére
Bíztasd még egy kicsit. Amúgy nekem is sz*rakodni kezdett egy picit tegnap a gép, mintha néha-néha kimaradna egy-egy gyújtási ütem. Főleg nagyobb gáznál, mert amúgy pl. az alapjárat halál nyugodt, stabil, minden... Komolyan mondom, még a benzinre is gondolhatnék, ha érdekessegképpen nem VPower Racing 100-at raktam volna bele: az már csak nem lehet rossz. Nem tudom. Amúgy megy, mint a meszes (180-ashoz képest), brutál a hangja is (szintén relatíve), csak most mintha kihagyogatna: f*sz kivan. (Mondjuk a karbi elvileg az időjárásra is érzékeny lehet, de hogy gyakorlatban is így van, nem tudom. Azért ez nem repülőgép, vagy mi...)
-
DigitXT
félisten
Mivel én alapvetően nem élménymotorozásra használom, hanem közlekedésre, ezért nem teljesen mindegy, hogy mennyire megbízható a gép. Ha valami rendellenességet észlelek, akkor nem árt utána járni, mielőtt komolyabb "kihagyás" történne miatta.
Szerencsére nekem már nincs gond az alapjárattal: hidegen kicsit nehezen indul a cucc, de utána tökéletes, szépen visszaveszi a szívatót, ahogy kell. Lehet, hogy a tiédet sem ártana beállíttatni egy szakival, és nem lenne gond a lefulladással.
Viszont ez az akadozás idegesít picit, de majdcsak kitalálok valamit.
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #13644 üzenetére
Mondjuk akkor kár volt megvenni, de ezt talán már írtam is.
Szerk: na igen, jól emlékeztem. [link] Fura mindenesetre.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Óvatosan a csavargatással, mert jól el lehet állítani, aztán jön a csodálkozás. (Persze amikor muszáj volt, akkor én is tekergettem, hogy ki tudjak vele menni a szerelőhöz, aki aztán rendesen beállította.) Mondják amúgy, hogy jobb a manuális szívató, mert azt te tudod állítgatni, de ha éppenséggel jól működik az automata (nekem most úgy tűnik, hogy igen), akkor kényelmes megoldás.
Amúgy tegnap kipróbáltam, hogy a xenonom mostani rendes betáplálásával akár indítózni is lehet felkapcsolt világítás mellett, és akkor sem rezzen meg a fénye (nemhogy lekapcsoljon), ezért még az este bátran visszaalakítottam "automata felkapcsolósra". Ma tudtam kipróbálni, teljesen jó: röffen a gép, egy másodpercre rá kapcsol mindkét lámpa egyszerre, ahogy kell. Profin néz ki. Nem beszélve arról, hogy gyújtásra felkapcsolnak ledes helyzetjelzők, azok is jópofák.
Egyébként ma reggel pl. elég hideg volt. De amúgy a motornak nem csak az 5-6 fok a hideg, hanem a 10-12 is. Jó, mínuszokban nyilván még rosszabb lenne a reggeli indulás, de olyankor nem motorozok, nem vagyok megőrülve. Szerk: gondolkodtam is, hogy felvegyem-e a téli kesztyűt: hát nem lett volna hülyeség, mert eléggé átfagyott a kezem 20 perc alatt. De hazafelé legalább már jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz r-chee #13649 üzenetére
Kéket ne, az totál szabálytalan, és elég feltűnően gáz: azért tuti
"piszkálódnak" - ha mondjuk épp megállítanak, és olyanjuk van...
Az idomok mögötti ledes megvilágítás alatt nem tudom, pontosan
mit értesz, de ha "diszkóverdát" építenél, arról lebeszélnélek. Még
az autós oktatóm is megmondta anno: az autó nem karácsonyfa.A szívató nekem is rendben van: amint elkapja a fordulatot a gép,
már lehet is indulni, stabil, és szép az alapjárat, csak akkor tűnik
fel, hogy rajta volt a szívató, amikor mondjuk egy perc múlva egy
lámpánál szép lassan megy vissza a fordulat még alacsonyabbra.Nekem most menet közben "hörög le" néha, de nem teljesen.* Az
az egészben a fura, hogy olyan, mint amikor meleg motornál rajta
marad a szívató, de az nem lehet, hiszen az most teljesen jó...*Az imént próbáltam ki, pont olyan érzés, csak nem egyfolytában.
(Ez gondolom lehetne éppenséggel rossz benzin miatt is: furcsa.)
Gondolom majd felhívom a szerelőt. Visszaraktam a hangtompítót,
hogy legalább ne legyen olyan feltűnő, hogy akadozik a gépem.
Marhajó amúgy a csöndes kipu is, csodálkozik az ember, hogy a
szélzaj már kis sebességnél is mekkora, amit hangos kipufogóval
nem is vesz észre, csak mondjuk 70-80-as tempó környékén. -
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #13653 üzenetére
Mármint "a motorvásárlás" függőség? Egyébként valóban nem
feltétlen volt kár megvenni, hiszen ha jó áron adod el, akkor még
jól is kijöhetsz belőle, csak ha anyagi bukó a dolog: kellemetlen. -
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #13655 üzenetére
-
DigitXT
félisten
válasz mocsanisi #13715 üzenetére
[link] Jövő héten szerintem fel is keresem, mert nekem is van némi gondom a gépemmel, ma este egy kicsit szétkaptam, jól nézett ki. De sok értelme nem volt az egésznek, csak ismerkedtem a cucc felépítésével. (Meg kizártam egy-két hibaötletet, hogy mitől lehet, hogy csúnyán ledadog, ha olyanja van. Igazából a korábban beírt kis akadozásos történet "fajult el", szóval én mondtam, hogy nem lehet lesz*rni, ha valami nem megy tökéletesen, abból előbb-utóbb szívás lesz.)
-
DigitXT
félisten
B-s jogsival nem nagyon ajánlott belemenni az okirat-hamisításos mókába,
mert akkor még ott lesz az engedély nélküli vezetés is, minden. Tudom:
sokan járnak így, de akkor sem ajánlom... 4 liter körüli fogyasztással tutira
elmászkálnál, csak kérdés, hogy ez elegendő spórolás lenne-e, valamint a
motorozással járó vesződségek beleférnek-e a dologba (eső, tél - vásárlás).Gondolom a kocsidat megtartanád, tehát azt is vedd hozzá, hogy annak a
fenntartási költségei csak az üzemanyagköltséggel csökkennének, míg a
robogóval nem csak az üzemanyagköltségek érkeznének. Végig gondolva
ebben a helyzetben én nem vennék robogót. Ez csak egy vélemény. Jogsi,
felszerelés, majd csak utána a robogó. Ezek mind "megdobják az árat", de
csak így korrekt... Azért ha nem csak a városon belül kóricálsz, hanem az
országúton is húzod neki, akkor előbb-utóbb csak fel fog tűnni "valakinek",
hogy nincs a gépen rendszám, de viszi a 100-at. Na az meg drága lenne...Szerk: ha 100Ft-ot spórolsz literenként a dízelen, akkor a különbség még
jobban csökken, tehát a befektetésed lassan térülne meg - ha egyáltalán.
(Más kérdés, ha kamatoztatni tudod, hogy kevesebbet kell utazni, mert a
városon belül jóval gyorsabb robogóval, ha nagy a forgalom, mint autóval.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Mihez, a centírozáshoz? Jó, mondjuk robogónál ha jól tudom,
a hátsó kerék leszedése egy kicsit necces, nem olyan, mint az
autónál, hogy 4-5 csavart kicsavar légkulccsal, s mehet a gépre.Szerk: mondjuk nekünk szerintem rosszul centírozták valamelyik
kereket az autón: kicsit flegma volt a srác - aztán most 100 km/h
környékén elkezd rázni. (Szerencsére nem drága dolog, gyorsan
meg is van - csak bosszantó, hogy feleslegesen utána kell járni.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na igen, kinek a pap... Szerinte hihetetlenül jó, szerintem nevetséges.
De mivel magának építi, és neki úgy tetszik, ezért ez ugye nem mérvadó.MÁS: megvan a gépsárkány, nagyon frankón megy! A hengerfej-tömítés
kezdett elöregedni, és némi olaj került a hűtővízbe, fordítva állítólag nem.
Még szerencse! Annyiban biztos igaz, hogy nem sült be a henger, az
olaj meg elvileg nem volt vizes - persze ez csak azután derült ki, hogy le
lett cserélve, de nem baj, amúgy is esedékes volt. Szóval akadozás oka
áttételesen lényegében a túlmelegedés volt... Azt, hogy fizikailag milyen
jelenség játszódott le, nem tudom, de a "feeling" a szerelő szerint olyan
volt, mintha le-letiltana a gép: kipróbálta, amikor produkálta a jelenséget.
Aztán akkor is, amikor megcsinálta: a probléma elmúlt. (Pöcc-röff a gép,
egész megszerettem a hangját a hangtompítóval is: egyelőre így marad!) -
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #13860 üzenetére
az igazi áttörést egy Xenon szett hozná
Így van, de ha a foncsor sz*r, akkor az sem lesz tökéletes.Mindenesetre két pislákoló gyertyánál jobb, de pl. egy autó
sima izzós világításával már nem ér fel: nem erre találták ki
azt a foncsort. (Mondjuk nem tudom, hogy akkor mire is jó.)
Talán egy projektoros xenon az, ami a lehető legjobb lenne,
de ott meg probléma, hogy a lámpabúra Fresnel lencsés.Amúgy én egy H4 bi-xenont raktam anno a gépbe, távolsági
állásban csak villantásra jó (beengedsz valakit pl.), mert úgy
túl messzire akar világítani - holott tökig le van tekerve, hogy
ne vakítson tompított állásban. (De azért a tompított nagyon
hasznos főleg rossz utakon, sötétben: simán előre látod az
úthibákat, gödröket, esetleges útakadályokat... Csodát nem
tesz, de a semminél - a gyári izzó kb. - mindenképpen jobb.)Szerk: a videón a kattogás az átkapcsolás hangja: fizikailag
mozog az izzó, hogy szimulálja a H4 kétszálas működését.Szerk2mocsanisi@13862: 15W-os a gyári tompított világítás?
Azért az érdekes, a Majesty-n 2x35W volt, és annak sem volt
túl értelmes fénye, nem tudom elképzelni 1x15W mit tudhat...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz barack1997 #13899 üzenetére
Ehh, törődj bele, ez...
Spárta...4T 50: keveset eszik, viszont nem megy. -
DigitXT
félisten
válasz barack1997 #13909 üzenetére
Csatlakozva a többiek véleményéhez, majd ha neked kell arra a 75K-ra
rádobni egy "kicsit" (hogy 170 legyen belőle), másképp gondolod majd.14 évesen én is örültem volna, ha egyáltalán van bármilyen motorom...!
Mellesleg gyerekként unokatesóm DT 50-ese* is kivitt minket a világból:
2 személlyel nyomtuk, persze totál szabálytalanul, jogsi + sisak nélkül,
de nagy feeling-je volt. Mondjuk akkor együtt voltunk 100 kg környékén,
talán azért bírt el minket a kecske... Évekkel később furcsán néztem,
hogy ezzel a gyenge géppel hogy tudtunk annyit tekeregni. De akkor
és ott, nagyon élveztük a dolgot: a szabadságot, amit a gép adott. Neki
amúgy asszem volt M jogsija: én lógtam ki a sorból. Arra is emlékszem
amúgy, amikor 1 hónapot dolgoztam nyáron, hogy vegyek egy ... bukót.
Mocim ugyan nem volt, de unokatesómékhoz továbbra is lejártam, s az
idő előrehaladtával azért már rájöttünk, hogy a bukót nem csak a rendőr
kéri, hanem bármi van, legalább a fejedet egyben tartja, még ha terepen
is esel (közúton anno nem is nagyon mentünk - inkább csak a faluban).*: jó, az nem 4T volt. Mondjuk én egy 4T 50-es robival elkocogtam még
nem is olyan régen itt a városban egy hónapot. Gyenge volt, persze, de
közlekedni kellett (elmenni a motoros tanfolyamra pl.), arra meg jó volt.
Persze nem csak vagánysági kérdés, hogy gyenge-e a motor: Bp-re én
sem vennék 4T 50-es gépet, mert sajna kevés a biztonságos tempóhoz.
De ha nyugodtabb környéken használod, akkor simán lehet vele menni.Amúgy tudod mit? Még a gimi végén volt egy srác, akinek egy gyönyörű
kis robogója volt: csak néztem, hogy milyen szuper - hogy örülnék neki.
Ő meg azt mondta, hogy "á, ez tök szar". Nyilván a szülei hozzávágták,
tehát nem becsülte meg. Szerintem nem túl jó hozzáállás. (Szerintem.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz r-chee #13938 üzenetére
Úgy tudom, hogy ez a tuning téma eléggé összetett, és
sok kísérletezést, valamint szakértelmet kíván, valamint
egy fordulatszámmérő sem árt, ha van a gépen, hogy az
adott fordulathoz lehessen beállítani a paramétereket.
De ha te egy némi leírásból belövőd majd, akkor jó vagy. -
DigitXT
félisten
Megkergettem ma egy kicsit a gépsárkányt. Viszi (óra szerint) a 130-at, de nem igazán szereti. A valós sebessége kb. 100-110 lehet ilyenkor (most nem mértem GPS-szel, de a korábbi méréseimből ekkora mérő-csalást saccolok): azért érezni, hogy a kis kerekeket sem erre találták ki, meg azt is érezni, hogy a motor kezd ilyenkor "szétpörögni" (bár meglepő módon óra 110-ről még valamennyire értékelhetően gyorsul). Soha nem fogom persze így hajtani, nincs szívem hozzá - és balesetveszélyesnek is tartom a fellépő rezonanciák miatt, meg asszem a gyári gumi is csak 130-ig volt hitelesített, talán nem véletlenül.
Viszont sima országúti közlekedésben (ha úgy adódik) még kellemesen el lehet vele lenni (természetesen úgy, hogy szó nincs két személyes használatról): valós 80-90-nél még egyáltalán nem vészes a dolog, és akkor még a viszonylag "dinamikus" tartományában van (4T 180-as robogóhoz képest). De amire nekem kell (városban rohangálni), arra tökéletes.
Szóval most csak "leteszteltem", hogy minden rendben van-e: úgy tűnik igen, tehát a kedvenc szerelőm igen jó munkát végzett. Nem beszélve arról, hogy most totál hidegen is pöcc-röff a cucc (de szó szerint), egészen hihetetlen, hogy így össze tudta pakolni!
Fordítva persze az is hihetetlen, hogy mennyire ramaty állapotban volt a gép, amikor "friss műszakival" megvettem - szervizből -: soha nem indult olyan jól, mint most, sőt, egy kicsit mindig szórakozni kellett vele reggel hidegen, hiába működött amúgy (elvileg) az automata szívató, stb. Csak rendesen be kellett volna állítani. De ehelyett tudjátok mit mondott a szervizes csóka? "A Yamahákat úgy indítjuk, hogy előtte gázt pumpálunk, stb." Szóval képes volt kijelenteni, hogy az nem baj, hogy a gázzal kell játszani, meg indítás nélkül rápumpálni, és egyéb "imádságokat" bevetni az induláshoz: örüljek, ha beindul, ráadásul ez egyáltalán nem hiba, hanem Yamaha sajátosság... LOL.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #13952 üzenetére
Persze a tulaj elszalad erővágóért
Te ilyenkor elszaladnál erővágóért? -
DigitXT
félisten
válasz r-chee #13961 üzenetére
Én most néztem, hogy elég stabilan beálltam 3,8L/100-ra.
(Szigorúan városi használat, és már sokadik tankolás átlaga:
mondjuk nem nagyon kímélem a gépet, ha kell, húzom neki.)elektromos kábellel felvértezett bigyula, az micsoda?
Az az automata szívató. Amúgy nem hiszem, hogy folyton
nyitva maradna, mert akkor fulladna a géped melegen (gázra).
Szerk: meg mondjuk elég magas lenne az alapjáratod elvileg.
Amúgy tavaly nekem is több volt (kicsivel), a fogyi, amíg nem
volt rendben teljesen a gép. (Magas volt az alapjárat/minden.)
Szerk: visszatekintve nem is értem, hogy tudtam ellenni vele
a mostani állapotához képest, mivel most annyival jobb.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Hát nem ő nyerné a fogyókúraversenyt, az biztos...
Viszont jól "rakodható" (kabát és protektor simán elfér
az ülés alatt, ha leparkolok, a sisak meg a dobozban),
kellemesen gyorsul, a végsebe bőven elég a városban,
fogyasztása nem vészes, hangja 4Road-dal jó*, tankja
a fogyasztással egybevetve nem is olyan kicsi: 250-et
biztonságosan le lehet tudni egy tankolással - az meg
sok idő, ha napi 20-25-öt mész. A korábbi robogómnak
csak 6L-es tankja volt -> sokkal gyakrabban járhattam
a kútra, mint ahogyan ezzel... (Nem evett kevesebbet.)
Nem annyira könnyed, mint a SYM volt, konkrétan tuti
nehezebb: a linkelt oldalon szerintem elírták a tömegét,
mert a forgalmi szerint 168 kg s érzésre is testes" gép.*Már egy ideje hangtompítóval használom, így csak jó:
nem halsz meg tőle egyből - sőt már szinte halknak is
mondanám, csak nagyobb gázra hangosodik, de akkor
sem durván. Ellenben hangtompító nélkül "fülfájós" kat.,
viszont úgy spricceltek szét tőle az autók a dugóban a
hangra, hogy öröm nézni: mostanában ebben nemigen
van részem, meg ha valaki éppen mellettem jön, arra is
sokkal jobban kell figyelni, mert nem triviális, hogy érzi,
hogy éppen mellette vagyok... De a választás legalább
megvan: ~1 perc az ide-oda hang-átalakítás. Kár, hogy
menet közben nem kapcsolható át valahogy a dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs