Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz akos3 #11800 üzenetére

    ma megnéztem volna. De ehhez el kellett volna adnom a BWS-t
    A megnézéshez nem kell eladni.:) Mert mi van, ha nem lesz jó?

  • DigitXT

    félisten

    válasz _seth_ #11814 üzenetére

    Főúton óvatosan. A nagytestűség tényleg nem rossz,
    a nagy kerék is előnyös, csak elveszi a csomagtartót.
    Ha 45-tel mész, letolnak az autók, neked veszélyes...
    A 72 jó végsebesség, csak kérdés, milyen gyorsan éri
    el, ha 50-60-at jól tudja tartani, azzal lehet közlekedni.
    100 forintért én is veszek. Kettőt.:DDD A 1,5L szerintem
    kamu, esetleg iszonyat nagypapisan, hosszú távon...
    (Városban, dinamikusan közlekedve kizárt: 2-3-at tuti
    benyel, ha 4T. A 2T többet, de ezért jobban is megy.)

    Hátsó dobozt különböző áron lehet venni: gyártmány
    s méretfüggő, de általában 10K környékéről indulnak;
    ha tartókonzolt is kell venni, az rádobhat - nem kicsit.
    (Ha már rajta van, az jó, mert nem kell vele vacakolni.)

    Ha 12V rendszerű, akkor 12V akku van benne. Naná,
    hogy van benne generátor, hiszen lemerülne az akku.
    A berugókar pont lemerült akku esetén jön jól, mikor
    nem tudja (vagy éppen tudja, de nem eléggé) forgatni
    az önindítót... Berugókar nélkül egy akkulemerülés a
    motor mozgásképtelenségét jelenti: sz*r ügy... (Ugye
    a legdurvább terhelés az akkunak épp az indítózás...)
    Van aki szinte mindig a berúgókart használja, mert pl.
    azt szokta meg, vagy azt tapasztalja, hogy úgy inkább
    indul a motor, mint önindítóra. Van, aki fordítva: én pl.
    a korábbi robogómat sosem rúgtam be, pedig volt rajta
    berúgókar. A mostanin nincs: lemerült aksim már volt.
    (Mondjuk konkrétan sz*r aksi volt: nem a motor sara.)

    Ha jól tudom, a modern 2T-be ugyanúgy simán kell a
    95-ös benyát tolni (nem is igen lehet kapni keveréket
    kúton manapság), és az általad említett olajtartályból
    magának adagolja a szükséges mennyiséget. (De én
    csak 4T-t hajtottam, szóval erről majd mások írnak...)

    Benzinhez külön keverni tuti nem kell, max. ha valami
    felújítás után bejáratós a henger, akkor szokták írni...

    Szinte minden robogó automata váltós: nincs kuplung-
    kar, ún. röpsúlykuplung van ezekben, tehát ahogy írod:
    gázt adsz a motor felpörög, erre a kuplung fogni kezd.
    Twist-and-go, ahogy a művelt német mondaná.:))

  • DigitXT

    félisten

    Ledes indexekkel próbálkozott már itt valaki? A hagyományos relé persze
    nem vezérli őket (jól), mert a ledes izzóknak alig van áramfelvétele, szóval
    célszerű lenne egy elektronikus relét beszerezni.:K De hogy a viharba kell
    azt bekötni? (Ilyen 2-3 lábasakat látok csak, az eredetin meg eleve van kb.
    8 láb.:DDD) Van a mocin vészvillogó is, ráadásul ez gyárilag gyújtás nélkül is
    kint tud maradni, szóval bonyolítja a jelenlegi kapcsolást... (Mindenképpen
    szeretném a vészvillogót is megtartani, de elég ha csak gyújtással megy.)

    Ebben a doksiban a 34. oldalon van egy fullos kapcsolási rajz, ha valakit
    érdekel, ill. ebben jártas. A 21-es számú alkatrész az indexrelé. Az tuti,
    hogy van egy fix tápja az akkuról (piros + fekete): erre szerintem semmi
    szükség nem lenne az újnál, hiszen elég, ha a gyújtás rákapcsolásával
    vezérli az indexeket. Amúgy is pontosan ezt teszi, csak akkor használja
    (szerintem) ezt a fix tápot, ha úgy veszed le a gyújtást, amikor kint van a
    vészvillogó: ekkor kint is hagyja, viszont a vészvillogó kapcsolójára ezután
    már nem reagál, csak a gyújtás visszarakása után lehet a villogást lelőni.

    Az az érdekes, hogy a vészvillogó villogásának üteme teljesen normális,
    csak az indexek "pörögtek fel" a ledes izzók következményeképpen...:B

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #11847 üzenetére

    Köszi a linket, ránéztem, de nem nagyon tudtam értelmezni...:))
    Olaszul nem igazán tudok, Google fordítóhoz meg nem volt kedvem,
    mivel ránézésre nem pont arról szólt a link, mint amit a kérdeztem...
    Visszamentem a főoldalra, és megnézetem egy másik indexlámpás
    "cikket", de ott ha jól vettem ki, ellenállás bekötéséről regélt: persze
    ez is egy megoldás, de ezzel a "műterheléssel" pont azt az előnyét
    veszítené el a ledes index, hogy szinte nem fogyaszt semmit. A sönt
    ellenállás ezenkívül melegszik, emiatt akár tűzveszélyes is lehet..:B
    (Szóval maradnék az elektromos vezérlésnél, ami terhelésfüggetlen.)

    Mondjuk ha beszerzek egy relét, annak valszeg lesz leírása, hogy
    hogyan kell bekötni, csak gondoltam, hátha van valakinek konkrét
    tapasztalata is ilyesmikkel. Eleve ugye milyen relét is vegyek?!:DDD

  • DigitXT

    félisten

    válasz akos3 #11849 üzenetére

    Akkor már inkább elmegyek a nagyvashoz, aztán majd
    jól megmondják, hogy "ezek közül" melyiket válasszam.
    Vacakoltam a linkkel, de nem tudom linkelni, mert nézi,
    hogy a főoldalról volt-e hivatkozva, ha nem, átirányít oda.

    A menüben itt található(k), amit szerettem volna linkelni:
    Alkatrészek/Elektromosság/Irányjelző/Relé, elektronika

  • DigitXT

    félisten

    válasz Eagl3 #11910 üzenetére

    Kell KRESZ, eü. nem kell. Rutin kell, meg forgalmi... Az idő attól függ,
    milyen gyakorlati oktatód van, mennyire ér rá, mennyire tudod sűríteni.
    (Van egy kötelező óraszám, aztán azt vagy lemotorozod, vagy beírja.)

    Az a baj amúgy, ha valaki előtte nem motorozott, attól még a korlátlan
    jogsi megszerzésével sem fog tudni. Mondjuk a robogók (úgy általában)
    elég barátságos gépek, de éppen ezért köszönő viszonyban nincsenek
    az oktatásnál használt 500-as masinákkal. Viszont ha már eleve tudsz
    motorozni, csak a papír kell, akkor nincs gond. Aztán érdemes elmenni
    vezetéstechnikai tréning(ek)re, ott majd kiderül, hogy mennyit tudsz.:D
    (Lehet menni kifejezetten robogós tréningre is, ahol pl. 300-as gép van.)

    Szerk: az elméleti rész (KRESZ tanfolyam), emlékeim szerint kb. 1 hét,
    utána lehet menni vizsgázni, tehát ha minden jól megy akár ~1 hónapon
    belül is megszerezhető a jogosítvány. Mondjuk én addig nemigen vennék
    motort, amíg nincs rá jogsim, hiszen úgysem tudnám addig használni.:)

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz Eagl3 #11902 üzenetére

    A linkelt hirdetést feladó céget van szerencsém (?) ismerni...
    (Nem akarok rossza(ka)t írni róluk: nem teljesen korrektek...)

    Vedd figyelembe, hogy oda van írva, hogy "okmányok nélkül".
    Igaz, hogy a szövegben írják, hogy forgalomba helyezhető, de
    ebben egyrészt nem lennék teljesen biztos, másrészt ha igen,
    akkor rádob a dologra min. 100K-t ez a történet, szóval ha 200
    a kereted, akkor már ez (az olcsónak látszó gép) sem fér bele.

    Mutatok egy másik vicces hirdetést ugyaninnen: SYM VS 150
    Ezt a mocit én egy éve 2009-es*, 125-ösnek vettem tőlük, úgy,
    hogy még nem voltak az országban a papírjai, de később azért
    szerettem volna rendszámoztatni. Végül nem történt meg, mert
    elég brutál összeg lett volna a regadója, ráadásul az eredetiség
    igazoló papírjai szerint kiderült az, amit addigra már sejtettem,
    miszerint 2006-ban gyártották, ráadásul 150-es. Én még 300K-t
    adtam érte, mert "új" volt.:DDD (Szó se róla, a belerakott 3800 km
    alatt nem volt vele semmi gond, tényleg kellemes kis moci volt.)
    150-ért számították be, mert "válság van". Most már 2007-es, s
    még mindig forgalomba-helyezhető. Lehet, de nem olcsón.:R
    (Regéltek arról is, hogy ha új, akkor még áfát is kell rá fizetni...)

    *: "új" volt, kemény 2 km volt benne, hehe: mit is csinált 4 évig?

    A fenti off-topik történethez hozzátartozik, hogy amibe a jószágot
    beszámíttattam (2003-as Yamaha Majesty YP-180) kapott rögtön
    rendszámot: volt is friss műszakija! Ehhez képest az akkuja kvázi
    döglött volt, a szívatója nem működött (emiatt nem tudtam vele az
    első éles bevetésén munkába elindulni), a hátsó gumija brutálisan
    kopott volt (ezt mondjuk a megvételekor is megállapíthattam volna),
    végül felkerült az I-re a pont: múlt hét csütörtökön elszakadt a szíj.

    Épp munkába tartottam, gyanús volt, hogy "nincs minden rendben"
    vele, egyszer csak nyekk. A maradék távon toltam (a céges garázs
    biztonságos, az utcán csak nem hagyom), egy kedves kollégámmal
    pedig sikerült a megoldást is kiötölni: ott helyben kicseréltük volna a
    szíjat, de sajnos úgy szét- és bekapta a dög, hogy a kuplungot is le
    kellett volna venni, nem csak a variót, és végül a varió leszedéséhez
    hozott spéci cucca (olajszűrő fogó) sem vált be, így maradt a szerviz
    odaszállításostul. Nade kérem: az a rohadt szíj nem 1000 km-re van
    hitelesítve, ezért azon már durván látszania kellett volna, hogy el van
    kopva, és netán az eladónak nem ártott volna emiatt szólnia/javítani:
    most nem csak a szíjat és a munkadíjat kell megfizetnem, hanem a
    szállítást is, hiszen a motor nem járóképes, valamint az idő pénz.:(

    Szokták mondani, hogy a használt motort a vásárlás után (vagy akár
    előtt) rögtön érdemes alaposan átnézetni egy szerelővel. Úgy néz
    ki én abba a hibába estem, hogy magától a szerelőtől vásároltam.:DDD

    Adalék: szerettem volna a gyári, kicsit zörgő (azt inkább nem akarom
    tudni, miért: belülről jön a hang) kipufogó helyett "tuningosat", aminek
    szebb/jobb hangja van. Mondták, hogy épp van is nekik egy használt
    Leo Vince, mondom legyen az.:D De aztán csak kiderült, hogy sajna
    nem megy fel, mert nem jó a felfogató furattávolsága, de milyen sokat
    szenvedtek vele (óradíj!), a gyárit leszedték, stb. Nos ez a dolog azért
    van, mert Touring csövet nem gyártott a Leo Vince 180-as Majestyhez,
    arra a 4Road való... Eleve nem ajánlom fel, hogy felteszem, ha tudom,
    hogy nem kompatibilis. Ha meg nem tudom, milyen szerelő vagyok?:)

    Ugyanez a plexire: "beszerezték" (gondolom valami bontóból), aztán az
    a "vakítás" ment végül, hogy mennyi idő volt, amíg felpolírozgatta, csak
    sajnos amikor fel akarta tenni, akkor látta, hogy a furattávolsága nem jó,
    de nem is érti, mert 5DS-sel kezdődik ennek is a kódja, és ez a mocim
    kódja: hihetetlen. Nos az általam kiderített valóság pedig az, hogy nem
    5DS a kód, hanem 5XL, csak éppen a moci valamikor hány(t)atott élete
    során kapott egy új ülést (egy 125-ösről), ebből adódik a "kódfélreértés".

    Záró gondolatként: a nagyobb testű robogókat azért "esélytelen" 50-esnek
    "kiadni", mert valahogy üvölt róla, hogy komolyabb méret. Annak ellenére,
    hogy vannak nagytestű 50-es gépek is, meg annak ellenére, hogy én is pl.
    jártam a linkelt motorral egy évet rendszám s bármilyen fennakadás nélkül,
    azt mondanám, nem érdemes kockáztatni. (Nekem legalább jogsim volt rá,
    ha más nem: egy esetleges baleset esetén viszont még így is para lehetett
    volna, tehát összességében nem bántam meg a legális útra térést, még ha
    az új gép egy kicsit ütött-kopottabb is, meg most éppen szívok is vele...:o)

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz Eagl3 #11913 üzenetére

    Annyira nem macera, de én előbb csinálnám a jogsit, mint a motorvásárlást.
    Már elvből is... Amúgy a KRESZ-t szerintem le lehet nyomni bármikor, csak
    a gyakorlati rész marad tavaszra, ha nem sikerül elintézni még a tél előtt.:K

    Kordában tartható persze, csak nulla tapasztalattal azért elsőre sok / nehéz.

    Viszont éppen ezért szokták azt, hogy kisebb gépre ültetnek fel úgy 1-2 órát,
    hogy legyen valami elképzelésed. (Kérdezte a faszi, hogy ültem-e már váltós
    motoron, mondom igen, 50-esen, meg 125-ösön, erre mondta, hogy akkor az
    elején jó lesz egy 250-es: azzal karikáztam egy kicsit - az sem volt gyenge -,
    majd a következő alkalommal ugyanezt már az 500-assal próbáltam...) Azért
    van ezekben a gépekben erő, és ha párosítod a viszonylag nagy tömegükkel,
    ill. a sokszor lestrapált állapotukkal (oktatómotorok ugye), nem biztos, hogy
    olyan baromi könnyű őket vezetni. Ennek ellenére rutin oktatáson szvsz nem
    sokat tanulsz: a magyarországi jogsiszerzés szerintem inkább a papírról szól.
    (Japánban pl. - ha jól tudom -, olyan egy rutinvizsga, mint itt a Safety Hungary
    tréning, ahol már tényleg tanulsz is valami hasznosat a motorozásról, s van a
    feladatoknak is értelme.) A hab a tortán, hogy ha kifejezetten robogóval fogsz
    majd menni, annak egész más menettulajdonságai vannak, más a súlypontja,
    a kerekek mérete, stb. De egy 125-ös simán bevállalható, nem fog kiszaladni
    a világból, ráadásul elég straightforward a vezetése a sok automatizmus miatt.

  • DigitXT

    félisten

    válasz akos3 #11915 üzenetére

    Mi az, hogy nem kell a váltós 500-assal bajlódnia?
    Szerinted vizsgázhat a saját robogóján...?:DDD Nem.
    Eleve a korlátlan jogsi feltétele, hogy minimum 50
    lovas géppel kell vizsgázni, ami robogóknál ritka...

  • DigitXT

    félisten

    válasz DigitXT #11912 üzenetére

    Nah, megvan a gép, így új szíjjal még jobban is megy, mint a korábbival.:DDD
    Kicsit sz*ás volt, meg kicsit időigényes, s költséges, de a végeredmény ok.

  • DigitXT

    félisten

    válasz akos3 #11923 üzenetére

    Lehet, ha megfelel a kategória követelményeinek - viszont itt korlátlanról volt szó. Szerintem ha a lehetősége van, akkor nem érdemes korlátozottal tökölni...! Sokkal azért nem lesz olcsóbb, viszont utána "le van tudva" a dolog. Ugyanúgy végigjárhatja a kategóriákat korlátlan jogsival is, az nem azt jelenti, hogy fel kell ülni rögtön az ezresre...:D Szimplán ha pár év múlva nagyobbat akar, akkor nem kell a papír miatt aggódni, különbözeti vizsgát tennie, meg még miténtudjam.:DDD (Nekem is korlátlan jogsim van, mégis 180-as robival járok. De megnyugtató a tudat, hogy nem a papír korlátoz: úgy lépkedhetek felfelé, ahogy nekem tetszik. Mondjuk ide a városba még ez is szinte sok, bár a gyorsulás az meg kell. Igazából az ideális városi moci kicsi, könnyű, viszont b*szotterős, és jó rajta a fék. Én a majával a kicsi és könnyű feltételt már nem nagyon teljesítem, de az erő azért elég a dinamikus közlekedéshez, az elöl hátul tárcsa meg elég jól fog. Mondjuk nekem fontos szempont volt a pakolhatóság, kabát és protektor férjen bele: ez nem fér bele egy kisebb testű robiba, szóval én már csak az ilyen mini-maxiknál maradok.:R)

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #11929 üzenetére

    Mondjuk nehezen tudom elképzelni, hogy hessegeti, miután elütötte... Pff.:(
    (Én egyszer nemrég az út közepén bandázó galambokat heveny dudálással
    riasztottam el, mondjuk utólag belegondolva célszerű lett volna lassítani...:DDD)

  • DigitXT

    félisten

    válasz bajnokpityu #11940 üzenetére

    A 250-es MP3-ról én is úgy olvastam, hogy meglepően sz*rul indul.:DDD
    Mondjuk tényleg elég böszme kasztni, emiatt annyira nem tetszik*, de
    ez a négykerekű tök jópofa. Természetesen ez sem lehet keskenyebb.

    *: meg úgy általában a Fuoco is bűn ronda szerintem, hiába 500-as.:D

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #11946 üzenetére

    Csak ez a nem mindegy: motorozol, vagy közlekedsz...
    Szerintem TheSilencer is azért fog rábaszni, mert vesz
    egy 130 lovas sportmotort munkába járni, meg városban
    szenvedni vele. Pedig arra inkább egy maxirobogó lenne
    a jó választás; de majd rájön idővel. Azért remélem nem
    fogja eldobálni, mert az a 130 paci tuti nem viccel. Totál
    irracionális döntés; de ez olyan, mint a szerelem...:R

    Én eléggé gyorsan "leszoknék" a motorozásról (akarom
    mondani a robogóval munkába járásról...:DDD), ha mindig
    az lenne bennem, hogy bármikor "elbaszódhatok". Nem
    nagyon örülnék neki: nem is közlekedek a "határon".:N
    (Mondjuk azért húzom neki, de ez "megbocsátó" gép...)

    Tegyük fel, hogy nekem bejönnek a sportkocsik: azért
    viszont csak nem veszek egyet, hogy "lemenjek vele a
    piacra bevásárolni", nemde? Hiszen nem arra valók...:D

    Az az érdekes, hogy szerintem a motoros topikban pár
    arc úgy írta le a robogókat, hogy sosem ment velük (pl.
    kényszerképzet, hogy a legkisebb úthibán "perec" van):
    nem tudom, mire alapozzák. Kaptam már el komolyabb
    gödröt, meg nyomvályút is, de a 12"-os kerekeken azért
    nem álltam azonnal fejre miattuk. (Nyilván egy crossgép
    jobban "kimozogja "ezeket, de az megint más kategória:
    szerintem a sportgépeket sem kátyús utakra tervezték.)

    Kinézetre nekem is "bejönnek" a sportgépek, de le nem
    cserélném a munkábajárós motort rájuk... Másodiknak,
    ha pályázni is akarnék, akkor igen. De legalább hosszú
    távra menni vele, vagy valami... De munkába járni? Csak
    mert az tetszik külsőre? Háát... Reggel a bőrszerkót fel,
    cégnél full átöltözés/nyáron zuhanyozás? Hátizsák, stb.
    Macera...:DDD (Azért vannak a cégnél páran, akik hasonló
    kaliberű gépekkel járnak, szóval ez hozzáállás kérdése.)

  • DigitXT

    félisten

    válasz bajnokpityu #11950 üzenetére

    Attól függ, mi számít nagynak. Mondjuk egy SilverWing, meg egy Burgman
    szerintem sem valami jó választás, ha a sorok közt akar az ember tekerni...
    Baszotthosszú/tengelytáv, nagy tömeg, széles kasztni: tényleg nem ideális.

    Viszont egy Jog-ra sem szívesen ülnék fel (van egy kollegám, aki azzal jár,
    hát elég vicces, amikor egymás mellett parkolunk): ő pl. tutira jobban elfér
    a sorok között, de biztosan nem gyorsul úgy, és nem megy annyit "végre",
    mint a 180-as Maja, meg szvsz nem is lehet annyira kényelmes megülni...

    Illetve számomra egyszerűen ijesztően pici az a motor, nem érezném rajta
    magam semennyire sem biztonságban. Van egy másik kollega egy 180-as
    Runnerral, amin egy Leo Vince 4Road van hangtompító nélkül: na azzal úgy
    elhúz a sorok között, ahogy akar, szerintem az is még a vállalható méret +
    a brutál hang segít az autósoknak, hogy észrevegyék, és lehúzódjanak (van
    aki persze látja, hogy mennél, de akkor sem, vagy de pláne lezár), de azért
    a normálisabb többség inkább egy picit odébb megy, ha már úgyis dugózik,
    legalább minket ne tartson fel. Ezeknek szoktam vészvillogóval köszöngetni.

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #11956 üzenetére

    Nem tudom, mennyire lehet hinni ennek az oldalnak (mert olvastam már rajta
    néha következetlen adatokat, meg szvsz copy-paste-os elcseszett infókat is),
    de ha igaz, amit írnak, akkor az Aerox mondjuk kb. 125 cm-es tengelytávú, s
    összesen kb. 174 cm hosszú (ráadásul elég nagy, 13"-os kerekeken szalad).
    Szélessége viszont mindössze 69 cm, ami miatt jól lehet vele a sorok között
    haladni (ugyanígy a manőverezhetőségét növeli a rövid tengelytáv, stb.) Így az
    adatok és a kép alapján nagyon komoly kis gép lehet, bőven nem a Jog / Mint
    kategória. Ha jól sejtem, ezt hívják nagytestű robogónak... Azért ilyenekből is
    vannak brutálisak, pl. ha megnézünk mondjuk egy Benelli Velvet 400-at, annak
    már érdekes menettulajdonságai lehetnek; gyorsulásra vonatkozóan feltétlenül.
    Hirtelen rákeresve valami 28 paci jut 140 kilóra. Viszont 22 cm-rel hosszabb.:DDD

    Az én motorom meg kb. ilyen, csak nem ez az évjárat, hanem 2003-as. Nos a
    tömege biztos nem stimmel, mert a forgalmi szerint valami 168 kg, és tényleg
    érződik, hogy nehezebb, mint a SYM VS 150 volt (főleg ha tolni kell, ugyebár).

    Az Aeroxnál biztos, hogy kevésbé manőverezhető, mert ez is hosszabb, meg
    szélesebb (igaz, csak 5 centivel). Főleg a tengelytája nagyobb: a felépítéséből
    adódik, egyértelműen két személyre tervezett, némileg "hosszú" gép, böszme
    nagy csomagtartóval, ami mögött van még a tank (amin az utas ülhet, hehe)...
    (Ja és sokkal nehezebb is, ami miatt csak "tenni-venni" nem mindig triviális.:D)

    De összességében nem mondanám, hogy őrült rossz választás lenne, mert az
    a szitu, mikor be kellene fordulni egy autó elé, hogy előtte átvágva a másik sáv
    között folytassam az előrenyomulást velem elég ritkán fordult elő: ha néha el is
    akadok emiatt a dugóban, azt vállalom cserébe a nagy csomagtartóért. Persze
    lehetne rövidebb, mert marhára nem megyek vele utassal (pláne, hogy a dobozt
    félig ráraktam az utasülésre), és könnyebb lenne éjszakára a pincébe berakni,
    ha rövidebb lenne: így épp határeset, de be tudom forgatni az ajtón. Hosszabb
    motort viszont nem tudnék elhelyezni, szóval amíg itt lakom, marad ez, pláne,
    hogy én is fogok rátenni egy 4Roadot, aztán hadd szóljon. Még ~2 év műszaki
    van rajta, szóval szerintem addig tuti meg is fogom tartani, aztán meglátom.:D

    Runnerről (gyors kereséssel, visszaellenőrizve nincs) itt találtam némi infót...
    130 cm-es tengelytávjával és 178 cm-es hosszával tényleg hasonló lehet az
    Aeroxhoz, ezek eléggé marginális különbségek... Gondolom a 21 LE is elég
    lehet, ha az ember gyorsulni akar. Egyéb tapasztalatom nincs... (Ránézésre
    kisebb, mint a "Maja", viszont magasabb, ami persze jól jöhet a forgalomban,
    eközben könnyebb, tehát biztosan jobb a menetdinamikája is - tapasztaltam,
    mert úgy otthagyott a srác a Petőfi hídon - a sorok között -, mint a huzat.:DDD
    Szóval nagyon fasza kis gép lehet, csak valszeg nem férne bele a cuccom...
    Meg úgy általában tök más a stílusa: más üléspozíció, mivel más forma, stb.)

    Nem vagyunk egyformák, én a (kvázi)FeetForward lazulást szeretem, ha már
    robogó: nem nagyon tetszik sem a budinülős (retró), sem a túl sportos forma.
    (Biztos jó "krúzolni" egy 600-as SilverWinggel, vagy egy 650-es Burgmannal,
    de ezek mint megbeszéltük túl böszmék már a hatékony városi haladáshoz:
    ennek ellenére van két kollégám, akik ilyenekkel járnak, max. a Burgman az
    épp nem 650-es, csak 400-as, de az tuti SilverWing 600-as, tehát ezekkel is
    lehet menni - akárcsak sportmotorral:D -, max. nem olyan hatékony/könnyű.)

    Azért egyszer kipróbálnám az összeset, biztos jobban formálná a véleményt,
    mint a Google-ban "wheelbase" és egyéb technikai adatok keresgélése, meg
    a "látványról" való ítélkezés. (Mondjuk a Burgmanos srác állítja, hogy bár ő is
    tartott attól, hogy a böszme méret miatt lesznek gondjai, nem tartja gázosnak
    a helyzetet, szerinte teljesen jól lehet vele a sorok között menni: egyszer egy
    olyat láttam a Kerepesin, ami automatikusan, mármint elektromos vezérléssel
    "behúzta" a tükreit, és simán előbb/bátrabban húzott előre, mint én a Majával:
    érdekes, hogy így nem is olyan széles, ha hinni lehet ennek "csak" 81 cm...)

    Szerk: modjuk a Kawa Ninja 250-el járó csajszi is azt mondja, hogy teljesen
    jól lehet a gépével a városban közlekedni, abszolút nem gáz. De mondjuk ez
    nem jelent semmit, mert mindenki azzal közlekedik, amilyen gépe van, s ha
    nem tudna vele normálisan közlekedni, akkor elégedetlen lenne vele / eladná.

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz bajnokpityu #11959 üzenetére

    Én ennyire nem értek hozzá.:N Sosem mértem fordulókört, meg ilyeneket.
    Egész más szempontok szerint választottam robogót, ahogy runner 125
    írta egy Runner 180 biztos jobban megy, meg sportosabb, stb. Csak abba
    még egy zárt bukó sem fér be, nemhogy egy ForceField Pro L2 + a kabát.

    "Kocamotorosként" elégedett vagyok a Majával, de ettől függetlenül tetszik
    az a négykerekű csodabogár is, noha nem valószínű, hogy valaha vennék.
    A saját motoromról tudok csak "elsőkézből" tapasztalatokat mondani.:R

  • DigitXT

    félisten

    válasz Brogyi #11970 üzenetére

    Én max. az utcán látok Fazert.:D Nekem Majestym van,
    nagymotorom meg nincs.:N (A Maja 4L körül eszik@Bp.)

  • DigitXT

    félisten

    Megkapta a Maja a 4Road-ot, szép hangja lett.:DD
    A hangtompítót nem vettem ki: max. majd egyszer
    kipróbálom, de egyelőre így is elég. (Nameg éppen
    nincs is hozzá megfelelő szerszámom, hehehe.:D)
    Így legalább street-legal...:DDD A Runneres kollégám
    hangtompító nélkül (!) "krosszmotorra emlékeztető"
    hanggal jár: nem biztos, hogy az kellene nekem.:N
    (De majd megnézem azért - valamikor - úgy is...;])

    Teszem hozzá: a gyárimban nagyon szétmehetett
    valami, mert a levegőben "forgatva" mintha össze-
    vissza zuhannának benne az alkatrészek. Mondta
    a motorszerelő srác, hogy valszeg valami lamellák
    letörtek, szét kellene vágni, meg hegesztgetni, stb.
    Egyelőre lesz*rom, hiszen a 4Road sokkal jobb.:)

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz DigitXT #11977 üzenetére

    Uh, hangtompító nélkül ez valami brutális.:DDD
    (Viszont nagyon szép mély hangja van.:R)

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #11979 üzenetére

    Vedd ki, sokkal jobb hangja lesz.
    Jaja, durva lett...:DDD Holnap lesz az első "éles" utam (be a céghez).

    totál nyitott dobbal, átlátni rajta
    Szerintem a hangtompító nélkül ez is ilyesmi tulajdonsággal bír.:K
    Igaz, a motor csak 180-as, de elég disznó hangja van. Alapjáraton
    nagyon tetszik a mély brummogás, meg úgy általában is szépnek
    hallom a hangot, de kövér gázra azért már "ropog" rendesen, tehát
    hosszabb távra biztos nem indulnék így neki, mert nekem hangos,
    aki rajta ülök (aki mellett elhúzok, az hadd hallja, legalább így nem
    húzza rám a kormányt, meg nem lép le elém: remélem segít majd).

    miért írsz ilyen félsorokat kihasználva csak?!
    Szeretem én formázni a mondanivalómat, a hozzászólás ablakban
    meg erre vajmi kevés lehetőség van, mivel a szélessége "köszönő
    viszonyban sincs" a végeredménnyel. Amúgy a céges levelezésből
    rajtam ragadt rossz szokás: nem bírom az "ökörhugyozás" stílusú
    leveleket, meg a "végtelenbe" elnyúló sorokat fárasztóbb is olvasni.

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #11981 üzenetére

    Szívesen meghallgatnám egyszer.:D (Én a motorfék hangra
    még nem figyeltem fel, igaz, csak pár kilométert teszteltem:
    de amikor elsőre beindítottam, és megszólalt ez a kellemes
    dörmögés, mondhatni fülig ért a szám, nagyon bejövős lett.)

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #11983 üzenetére

    Ezek a videók nem nagyon adják vissza, de azért
    halvány fogalmat adhatnak (ha jó a hangminőség).
    Pl. ez egy 4Road, de más motoron (200-as cucc).
    Persze az sem árt, ha a nem csak felvétel, hanem
    a lejátszás hangminősége is ott van: nekem ezen
    a mélynyomón egész jól megszólalt a Nexus, van
    róla most már elképzelésem, milyen lehet.:))

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #11985 üzenetére

    Itt nincs hangszóró (ill. ami van, az full-gagyi: céges gép:DDD):
    majd otthon megnézem. Épp most voltunk lent a garázsban,
    mutattam a kollégámnak (aki a szíjcserében segített), hogy
    milyen lett hangtompító nélkül. Azt mondta teljesen jó hang:
    szerinte is fasza lett... A 82K-s árára meg azt mondta, hogy
    az tkp. közepes kategória, most már értem, hogy miért...:D
    (100 fölött nem vettem volna meg, de a 82K-ra azt mondtam,
    hogy egyszer élünk, hadd szóljon: jó lett, örülök is neki...:K)

    Ma fogok gyorsulást "mérni" (hozzávetőlegesen 0-60-ra). Ez
    eddig ~ 5mp volt, szerintem most sem lesz nagyon más, de
    az érzés a lényeg, meg az, hogy rosszabb ne legyen.:))

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #11987 üzenetére

    Maja mennyibe is volt?
    Sokba. 205+140+(40)+25+10+(12+8+10)+82+3+5... (Rendre: vételár, rendszám, (gumik + olajcsere + fékbetét + munkadíj), xenon, led, (szíjszakadás: szíj + munkadíj + szállítás), 4Road, szerszám, kézzsák) Összességében elég combos összeg, de most van egy elég jó mocim, amivel jelenleg elégedett vagyok.:) Ha hozzáveszem még azt is, hogy havonta kb. egy 10-est azért eltankolgatok, akkor kijelenthető, hogy bizony nem olcsó dolog ez a motorozás.:DDD De még mindig százszor jobb, mint a BKV-val szívni, és három-négyszer annyi időt eltölteni csak a munkába járással. Vagy autóval végigdugózni ugyanazt az útvonalat, szintén kb. háromszor annyi idő alatt. Jó persze, ha annyira hideg lesz (és/vagy esős/havas idő), hogy leteszem a mocit, akkor valamelyikre rá fogok kényszerülni, de ez van. Tavaly is december elejéig mentem - akkor még a SYM-mel. (Ami amúgy azóta úgy néz ki újra gazdára talált: levették a hirdetést.)

    1 hónap alatt lehetett volna találni mondjuk fele ennyiért
    Igen, én is olvastam, hogy valaki pl. 34K-ért vett (valamikor) egy ugyanilyen 4Road-ot használtan... "Csak" éppen tartókonzol nélkül, amit persze "1 nap alatt összehegesztett" hozzá... Vagy mondjuk leömlő nélkül, amit meg a gyárival "mókolt" meg, és egyéb ilyen "okosságok"...:) Én inkább kiadtam a teljes vételárat, és megkaptam mindent hozzá zsír újan, csak fel kellett pattintani (na mondjuk ehhez kellett még némi szerszám, de alapvetően nem sok, 12-es dugókulcs, ilyesmi - csak apróság). Se időm, se műhelyem, sem szaktudásom nincs különböző hiányzó alkatrészek otthon történő "összebarkácsolásához".:B

    Nem, valóban nem volt olcsó, és nem, nem feltétlen volt racionális döntés a megvásárlása, tudom.:R De mint mondottam volt, egyszer élünk...:)) (Mondjuk a kókányolásnál azt bírom, hogy nem veszik figyelembe, hogy ha valamire "elb*sznak" egy-két napot, arra nyugodtan rászámolhatják az egy-két napra eső munkabérüket extra költségként, hiszen erről szól az alkalmazotti lét: eladod a szabadidődet a fizetésért, tehát ha a pihenéstől elveszed az időd valami gányolással, az kvázi ugyanolyan költséges átszámítva...) Amúgy az általad linkelt 120K-s dobokat is megveszi valaki, szóval kinek mi a határ.:N Én sem mentem volna 100 fölé, pedig a "hivatalos forgalmazó" szerint 300 Euro + ÁFA a vételár. Mondjuk olasz eBayen láttam 250 Euroért is: szerintem nagyjából ez is ennyi volt, ha átszámítjuk az aktuális Ft/Euro árfolyamon.

    A gyorsulásmérés egyelőre csak ilyen hozzávetőleges, de mivel a gyárival is így volt, így nincs értelme most stopperrel nekiállni: picit biztosan jobban megy, meg végsebességre is mintha virgoncabb lenne (mondjuk ezt Budapesten belül nem igazán lehet kipróbálni, még egy 60-as táblánál is necces pl. az óra szerint 110-et nézegetni - akkor is ha kétszer két sáv, és sehol senki. Btw. majd tervezem, hogy bemérem az órát GPS-szel, csak kellene egy tartókonzol a telefonomnak.:)) Végsebességet meg az autópálya bevezetőn lehetne kvázi legálisan nézni, vagy legálisan magán a pályán, de az annyira nem mozgat, mert úgysem járok arra, és nem is célom 120-130-at "kimotorozni" a Majából: nem arra találták ki.:N (És nem is biztos, hogy megy annyit.:DDD)

    A kipufogás erősségét én is így tapasztalom, tolja ki a gázt rendesen!:K Jobban mint a beszerelt hangtompítóval, ami persze még úgy is jobban tolta, mint a gyári dob. Elvileg valami ilyesmi a felépítése.

    Mondjuk most egyet nem lehet a motorral: "osonkodni". De hát ez volt a cél, már meg is volt az első "messziről nyílik a kocsisor"-élményem a Petőfi hídon: valszeg hallottak.;]

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #11989 üzenetére

    A burgonyát nem tudnám hova leparkolni.:DDD Meg mondjuk azért 600K fölött indulnak, és ott is befigyelne a xenon, meg esetleg a gumicsere, stb. A szíjszakadás meg persze "nem tervezett" történet volt, és ugye önmagában röpke 30K-ba fájt... Ha eleve rendesen fel lett volna újítva a friss műszakit kapott motor, azt simán kihagyhattam volna...:((( A "ledesítést" meg a xenon hozta magával, mert az elég érzékeny a tápfeszre, ami hajlamos volt leesni, ha mondjuk a sorok közt (fékezve) gurulván a vészvillogó (köszönés) is "rárántott az akksira (2x21+2x21+2x10W = +94W hirtelen): volt, hogy kilőtte az egyik lámpát.

    a motor árát összevetve a kipufogó árával, hát izé'
    Igen, és ez éppen nem lett volna egy "kötelező" kiadás.:DDD Ellentétben pl. a gumikkal, amik valami 25-ben voltak (+ a szerelés), de azt muszáj volt venni, annyira le volt kopva a hátsó... Mondjuk egy használt mocihoz persze racionálisabb döntés lett volna használt csövet venni: ha visszaolvasol éppen ez volt a tervem nekem is, csak éppen egy "nem pont hozzávalót" (ami egyébként elég randa állapotban volt, mint kiderült) próbáltak volna rámsózni (20-30K-ért), ami szerencsére nem sikerült, mivel Touring cső nem megy fel a Majára... Kötve hiszem amúgy, hogy annak lett volna ilyen szép hangja: nem hiszem, hogy elégedett lettem volna vele, az meg tiszta ráb*szás, hogy kiadsz 20-30K-t és sz*r az eredmény.:DDD Persze ha ugyanezt kapnám meg mondjuk 40-ért, akkor azt mondom, fasza, jó vétel, de erre meg szerintem nem sok esély van jelenleg.

    megpróbálom a legjobb helyen/legjobb áron megvásárolni
    Persze, én sem vagyok a pénztárcám ellensége, de ha hiszed, ha nem, bizonyos értelemben ez a 82K-s vételár (szállítással, és mindennel) relatíve még kedvezőnek volt mondható... Vö. 300 Euro + ÁFA.

    Visszatérve a burgonyára: nem hiszem, hogy azt vennék, hiszen egyelőre még csak "munkábajárós" motorban gondolkozom. Persze az nem baj, ha van benne némi élvezet, meg mondjuk bizonyos biztonsági faktor (látok/látnak, hallanak), és fontos, hogy elférjek a dugóban. Szerintem a Burgman ehhez egy picit már nagy... Nekem legalábbis annak néz ki... Majd ha lesz saját házam/garázsom, neadjisten máshol fogok dolgozni, akkor más szempontok alapján újragondolom majd a dolgot. Egyelőre 27 évesen a jelen helyzetben, adott célra nem rossz moci a Maja.:D Később meg majd meglátom.:R

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz bajnokpityu #11995 üzenetére

    legjobb eset,hogy nem változik semmi
    Na ez legalább megvan nekem is.:D Mondjuk hangyafasznyit jobbnak
    érzem a gázreakciót, és hasonlóan (picit) a gyorsulást is. Aztán lehet,
    hogy ez a durva hang placebo hatása. De 15 LE-ből biztos nem dobott
    el 3-at. Más kérdés, hogy egy 7 éves motorban megvan-e még a 15.:)
    Lényeg a lényeg, hogy így sokkal inkább észrevesznek, mint lopakodó
    üzemmódban a gyári kipuffal: nekem ez volt a célom, ez be is jött.:R
    (Bár apukám mondogatja, hogy ez nagyon hangos*, aztán azért fog a
    rendőr b*szogatni, de simán vannak ilyen hangerejű nagyobb motorok
    a városban, pl. chopperek, supermotok. Jó: robogóban nem jellemző.)

    *: szerk: de mondjuk amúgy sem olyan nagy motoros-fan, amikor épp
    azt meséltem el, hogy milyen gondom van éppen a motorral, az volt a
    reakciója, hogy "miért nem járok inkább busszal". Na ez no comment.

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #11985 üzenetére

    Az első annyira nem tetszett, a másodiknak bejövős a volt a
    hangja, csak ott meg a motor nem jön be egyáltalán: LOL.:DDD

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #12003 üzenetére

    Én is kíváncsi lettem, mennyi az annyi. 4,5-5 kg-nak sikerült
    megmérni sima személymérleggel, kiput a kézbe véve...:R
    Nem tudom, hogy a 4Road mondjuk mennyivel könnyebb, de
    mindegy is: nem vártam teljesítmény-növekedést, elég az ha
    nem megy rosszabbul, miközben állat módjára szól...:))

    Ha lesznek hosszabb távú tapasztalataim vele, beszámolok.
    Nagybátyám pl. fékpadokat gyárt, de rákérdeztem: fékhatás
    mérést tudnak csak a cuccaik, teljesítménymérést nem.:(

  • DigitXT

    félisten

    válasz matyibalogh #12015 üzenetére

    Esetleg kérdezd meg tőle, hogy mi a trükkje: lehet, hogy ő pl. nem húzott
    neki gázt az indításhoz, te meg igen, ennyi különbségtől simán nem indul.

  • DigitXT

    félisten

    válasz jasszer #12033 üzenetére

    Én egy évet lehúztam így: soha nem igazoltattak... Persze rögtön az elejétől
    rendszámoztatni akartam a gépet, mert a feeling nem volt az igazi: ha rendőr
    került a látómezőmbe, mindjárt rosszabbul éreztem magam... És alapvetően
    nem vagyok "olyan": lelkiismeretileg is zavart ez az egész, hogy nem legális.
    Noha nagymotoros jogsim nekem is volt, szóval runner 125 megállapításának
    egy része rám sem volt igaz.:R Viszont tény, hogy ha valakinek van hozzá
    szeme, akkor már ránézésre megmondja, hogy az adott gép nem 50-es: egy
    motorosrendőrnek azért biztos van ebben tapasztalata. (Ettől függetlenül mai
    napig rengeteg nagynak látszó robogót lehet látni Bp-en rendszám nélkül.) Na
    nem mintha a rendszám annyi plusz költséggel járna, ha már megcsináltattad:
    pl. ezt a parkolócetlit nem is tudom értelmezni, mert nincs zárt szekrény, ami
    "megvédené" a cetlit, tehát gyakorlatilag esélytelen, hogy rárakd a motorra, és
    az alapján ne büntessen a parkolóőr... Ebből viszont arra következtetek, hogy
    nem is nagyon szabadna foglalkoznia veled. Jó, mondjuk egy mélygarázsban,
    ahol beléptetőrendszer van valószínűsíthető, hogy fizetni kell, de az meg már
    az üzemeltetőn múlik, hogy milyen konstrukcióban engedi be a motorokat.:)

    Egyéb büntetés meg értelemszerűen akkor merülhet fel, ha megállítanak (de
    ez rendszám nélkül használt nagyrobogó esetén sokkal neccesebb), vagy ha
    fotóznak, de az meg viszonylag ritka (jó esetben: pláne, hogy hátulról kell;]).
    Btw. most meg más miatt "izgulhatok", ha rendőrt látok, az egyik a xenon, a
    másik meg az elég hangos kipufogó.:DDD De mindkettő közlekedésbiztonsági
    jelentőséggel bír (az én életem védi), szóval alapvetően felvállalom ezeket.:)
    A xenon pl. tökig le van tekerve, ráadásul csak 4300K: nem villantottak még
    rám, hogy vakítanám őket: csak szimplán jól látok vele... A kipu meg elvileg
    "E" szabványos, más kérdés, hogy ezt hangtompítóval, vagy nélküle teljesíti.
    A LED-es izzók meg tökéletesen látszódnak: innentől asszem nincs kérdés.

  • DigitXT

    félisten

    válasz matyibalogh #12063 üzenetére

    Erről van nagyba' szó. Ebben az országban senki munkáját
    nem akarja megfizetni senki, inkább magának "mutyizik"...
    Aztán amikor rájön, hogy a szabadideje milyen k*rva sokba
    került (ha rájön!!), meg milyen "gányolt" lett a végeredmény
    (na jó, ezermesterek kíméljenek), végül csak meggondolja,
    hogy jobb lett volna egy "hozzáértő" munkadíját megfizetni.
    Viszont az már ilyen "eső után köpönyeg"-feeling... Ez van.

    Amúgy magához a festéshez hozzászólva: nem biztos, hogy
    közlekedésbiztonsági szempontból nyerő dolog a mattfekete
    fényezést választani, pláne, hogy mostanában hamarabb van
    sötét, meg reggel is később világosodik, szóval az embernek
    eszébe jut a szürke szamár a ködben effektus.:( Én ha már
    átfényeztetném, akkor pirosra, mert az sokkal feltűnőbb szín.
    (Más kérdés, hogy egy rendszámos robogót nem lehet "csak
    úgy" átfestegetni, hiszen a forgalmiban rögzített a színkódja.)

  • DigitXT

    félisten

    válasz MiNiM #12085 üzenetére

    a rendőr megb*sz ha a fejidomból a lámpákat átépítem
    az alsó idomba, és a fejidomot megszüntetem?

    Azt azért talán nem. De valószínűleg megbüntet(het).:)
    Lámpatesteket nem nagyon szabad házilag b*szogatni.

  • DigitXT

    félisten

    válasz MiNiM #12087 üzenetére

    Ja, de ez nem arra vonatkozik, hogy akkor leszerelheted az indexet.:DDD
    A kipufogót hangosítani "házilag" gondolom kifúrással lehet, csak nem
    túl jó ötlet, mert elcseszi az amúgy jól működő áramlásokat, így lehet,
    hogy "repedtfazék hangja" lesz, de nem is fog normálisan menni.:R

  • DigitXT

    félisten

    válasz MiNiM #12092 üzenetére

    Próbáld ki.:DDD Aztán ha nem megy, akkor a fojtás hiánya miatt van.:R

  • DigitXT

    félisten

    válasz MiNiM #12094 üzenetére

    Nem úgy, hanem a kipufogó felépítéséből adódó fojtás...
    (Úgy tudom 2T-nél elég érzékeny szerkezetek ezek, így
    nem nagyon érdemes őket szétgányolni: rosszabb lesz.
    De majd megmondják, akik hozzáértőbbek, nekem nem
    volt még 2T motorom - s ami azt illeti nem is igen lesz.)

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #12099 üzenetére

    Uh, sorstárs.:( Lehet, hogy trailert egyszerűbb lenne vinni. Bár ha van
    légkulcsod, akkor talán nagy baj nem lehet. Nekem úgy bekapta a szíj
    darabokat, hogy ha az olajszűrőfogóval le is tudtuk volna venni a variót,
    azzal sem lettünk volna előrébb: a kuplungot is le kellett volna venni...

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #12102 üzenetére

    Úgy értettem, hogy motorszállító alkalmatosságot.:D Már arra
    az esetre, hogy ha nem sikerülne a néni kertjében a szíjcsere.

    matyibalogh: le kell kötözni, és lehet vinni. Nekem a kollégám
    apukájának Ducato-ja volt a szállítóalkalmatosság: rendben volt.
    Szerk: egyébként félti/nem félti: ha vinni kell, akkor vinni kell.:N
    Van az úgy, amikor nem megy a saját lábán a gép, és azért az
    egész műhelyt nem lehet kiskertbe (céges garázsba) telepíteni.

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #12106 üzenetére

    Ja, hogy a nénitől kellene félteni?:DDD Hm-hm.:))
    Easy-rider lesz belőle hamar. Szíj helyett befőttesgumival.

  • DigitXT

    félisten

    válasz Balupapa #12117 üzenetére

    Nekem éppen egy 180-as Majestym van. Mivel nagyobb gépem eddig nem volt, ezért nem tudom máshoz, pl. a 250-eshez viszonyítani.:N Korábban 150-es volt, ahhoz képest azért jobban megy, így Bp-re már pont elég, amit tud...:K (Hosszabb távra, városon kívül azért nem indulnék el vele, bár óra szerint 120 fölött van a vége, de ott már szétpörög, meg most egy LeoVince kipufogó van rajta, aminek a hangja miatt sem ajánlott "széthuzatni".:DDD)

    Általános vélemény? Inkább kérdezz, mi érdekel.:))

  • DigitXT

    félisten

    válasz matyibalogh #12122 üzenetére

    Most hallottam!
    Mit is?:F Amúgy csak a rendszám ~100K.
    (Regadó, műszaki, illeték, kutyaf*sza...:DDD)

    [ Szerkesztve ]

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #12131 üzenetére

    Nekem a kuplung tekerte fel. Amúgy ramatyabb állapotban volt a szíjam.:DDD
    Persze tudom, hogy ez nem vigasztal, csak mondom, mint tényállást.:R

  • DigitXT

    félisten

    válasz Gergello #12171 üzenetére

    Ez nem csak az árazáson múlik, hanem a terméken is,
    illetve a keresleten az adott környék viszonylatában...:)

  • DigitXT

    félisten

    válasz Backspace #12200 üzenetére

    Jó, megbízható, és nem húznak le? Talán egy álomvilágban - nem itt.:DDD
    Amúgy volt egy motorszerelő srác, aki abszolút korrekt volt, elég olcsón
    és nagyon gyorsan, korrekten elvégezte, amit vállalt... Csak ő azóta már
    Ausztrália felé vette az irányt - mondjuk meg is tudom érteni, de kár érte.
    (Megint mehetek a lehúzós, nem megbízható bandához fékbetétcserére.)

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #12204 üzenetére

    Mert vannak dolgok, amihez nem nyúlok. Kormánymű, fék ilyenek.
    (Az, hogy a kipufogót lecserélem magamnak, meg Xenont rakok a
    gépbe egészen más kategória. Amúgy a fékbetétcserét talán nem
    olyan lehúzó áron csinálják a robogószervizes srácok, és nekik az
    egész nem tart egy óráig.:R Majd kérek tőlük egy árajánlatot.:DDD)

Új hozzászólás Aktív témák