- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- GoPro Topic
- Micro Four Thirds
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autós kamerák
- SSD kibeszélő
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- 30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Eltört reggel a sisakom plexije, a "kezemben maradt" nyitás közben.
PowerTape-pel ideiglenesen megragasztottam, mert melózni kell, de
a végső megoldás az új sisak. Kár, mert szép sisak volt, de 10 éves:
szerintem a plexi nem is cserélhető rajta. Ha gondoljátok, teszek fel
képet róla, hátha nektek többet mond... Milyet ajánlotok helyette?
Anno igen drága* sisak volt: a mai napig - egész - jól szolgált...
*: már az akkori (diák) lehetőségeimhez képest: vmi 40-50K volt...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz qpakcovboy #21678 üzenetére
Igen, elnézést, hogy nem pontosítottam: felnyitható, vagy zárt érdekelne.
Ezen belül is azok, amelyek biztonságosnak számítanak, és nem túl zajosak.
Szerk: sőt, ha lehet még fokozni, akkor szeretnék bele "páramentes" plexit.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #21784 üzenetére
Hadonászni? Lehet, hogy csak agonizál... Egyébként lehet, hogy az volt a
szerencséje a szerencsétlenségben, hogy a köcsög autós, amikor észreveszi
a pirosat, befékez, így "csak" a motorháztetőbe akad a motor, a motoros meg
átrepül fölötte. Ha ehelyett beleharapott volna a tetőbe szerencsétlen, valszeg
nem mozdul többet... Autóstól meg jogsit el: tök üres úton benézni a pirosat? -
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #21873 üzenetére
Ha sose tankolod tele, hogyan mérsz fogyasztást? Amúgy az, hogy már
"csak" 1,5 liter az még semmi... Legutóbb 9,92 litert raktam a Majába,
és az eszik vagy 4-et 100-on, és hát mint ismert 10,5-es a tankja...
Te azzal 1,5 literrel elmész 50-60 km-t legalább, nekem volt hátra 10-15?
Persze itt Bp-en bárhol találok benzinkutat néhány kilométeren belül, így
annyira nem necces a dolog, de engem is meglepett, hogy ennyi maradt. -
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #21875 üzenetére
Ha héba-hóba rakod tele, akkor sem tudsz fogyasztást mérni.
Csak két teletank között tudod pontosan, hogy mennyit evett. -
DigitXT
félisten
válasz Bati0501 #21990 üzenetére
Az oké, hogy meg van a 7 év
Tibetben, amikor szinte* állt a gép, nade az
előző 3 évben az előző tulajoknál vajon mit csinált? Ha valaki csak simán
közlekedésre használja napi szinten, 3-4000 km-t simán belerak 1 évben.
Ha a bácsi nem is pörgette az órát, még lehet, hogy előtte megtették.
Szerk: de ezzel semmit nem akarok mondani a konkrét motor ellen, csak
annyi, hogy gyanús tud lenni idős motornál az alacsony futásteljesítmény.*: azért ha másfél éve előveszegeti, akkor ő maga is belerakott már párat.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #21993 üzenetére
Nem akadok fent ezen, csak tettem egy észrevételt, hogy gyanús az óraállás.
Ha valamin fennakadnék, az inkább az, hogy egy fotó alapján rámondod valamire, hogy ez a tuti vétel... Ha mondjuk fogok egy műszakilag totál romot, de kívülről rendbe rakom, csili-vili lesz, akkor arra is rá fogod mondani egy kép alapján, hogy ezt vegyétek? Azt az irányt megértem, hogy valakit "ránézésre" lebeszélsz egy ajánlatról, mert nagyon ütött-kopott a gép a fotók alapján, és ebből valószínűsíted, hogy műszakilag sem lehet tip-top, mert elhanyagolta a gazdája kívülről, de ezt a fordított irányt nem. Pl. a csavarok kopottak, rámondod, hogy ez kuka, ámde ha a csavarok újak, rámondod hogy ez patent? (Ha valóban ilyen egyszerű lenne, csak erre kéne rájátszani: az ember vesz csavarszettet, árulja a gépét megkíméltként.)
Szoktátok mondani, hogy a távszerelés nem működik. Ezzel messzemenőkig egyetértek. Hozzátenném viszont, hogy ebben a fotó alapján történő műszaki állapotfelmérésben is vannak kétségeim. Aztán lehet, hogy én vagyok helikopter.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Kolondrum #22166 üzenetére
Létezik olyan meredek emelkedő, ahol egy 50-essel nagyon nehéz,
ha nem lehetetlen lendület nélkül(!) felmenni. Mármint egy váltóssal:
ha azzal megálltál egy ilyenen, utána nem igen indulsz el (DT50).De a mellékelt ábra szerint a CVT-t is meg tudja viccelni, ha többet
akarsz kivenni belőle, mint amennyit tud? GPS koordinátát dobsz?
Fura amúgy, mert nálunk is van egy "brutál meredek" szakasz, DE
még a 4T 50-es gép is fel bírt vinni, pedig nem vagyok kis darab. -
DigitXT
félisten
Ez így akciósan jó árban van? Néztem a louis.de-t is, elvileg 50K
körül lenne átszámítva, de ahhoz el is kéne jutni Bécsbe, LOL.
Szerk: ha már beírtam, akkor pontosítsuk: 170€ a Nolan N103 ittAz N103-on kívül további "jelöltek" (ár szerint csökkenő sorrend):
HJC FS-MAX (60K)
HJC IS-MAX (55K)
CMS SUV (32K)
MT Coyote (23K)Persze én örülnék a legjobban, ha 20-30K-s kategória is "tudná"
azt, amit az 50-60-as, de valahogy ebben nem hiszek sajnos.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz golyani #22241 üzenetére
Hát leginkább az. Esetleg zárt (most az van). De nyitott semmiképp.
A tárcsáról mondhatnál egy-két jó szót, mert nekem is kéne a gépre
egy első, de nem igazán beszerezhető - ill. ez a Grimeca van hozzá.AndrewTdi: köszönöm, felveszem a listára. (Nem mondom, hogy
teljes a lista: hirtelen ezeket szedtem össze a mentett linkekből.)Szóval akkor +1:
Airoh SV55 (42K)
Caberg Justissimo GT (60K)akos3: még nem néztem meg mindent, sőt, de ez is egy opció.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #22247 üzenetére
Hát jah, elképzelésem van, de mondjuk 200K-m egy Schuberth C3-ra nincs.
Marad, hogy átlagos budapesti robogós használatra legyen jó sisak - "jó árban".
Mint látható ez olyan max. 60K, de örülnék, ha olcsóbban is lehet jót venni...Szerk: természetesen köszönöm a lehetőséget: lehet, hogy élni fogok vele.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz zsolt19900 #22257 üzenetére
Nem felnyitható. Inkább afelé hajlok, mert lehet, hogy kéne a szemüvegem
a motorra is... (Alapvetően csak monitorhoz hordom, de azért jobban látom a
táblákat benne, ami néha nem hátrány.) Többiek: vélemények + tippek?
Elég nagy ársávban lehet kapni felnyitható bukókat... Jó lenne a legolcsóbb,
ami jó, nyilván. De ha nagyon muszáj, a minőségért 60-ig talán elmegyek. -
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #22280 üzenetére
A sisakhoz szólj hozzá... Tudom, hogy Nolan N102-d van*, és meg vagy
vele elégedve. Ebből kiindulva viszont: érdemes lehet megvenni az N103-at
akciósan 60K alatt? Csak mert ha igen, akkor nem keresgélek tovább...
(Persze, tudom, hogy előbb meg kell próbálni, mert kiderülhet, hogy nem a
fejformámra való, stb. Szóval azért végső döntést nyilván nem most hoznék,
de egyelőre afelé hajlok: komolyan érdekelne, megéri-e, vagy lehet spórolni,
és nézelődni az "olcsóbb márkák" közt, akár 50-40-30K magasságában.)Ma reggel agyhalál volt elindulni: esős, hűvös idő, nem nyitható plexivel.
Az első pár méteren a résen pislogtam ki, aztán a menetszél lefújta, huhh.*Szerk: vagy volt. Régebbi HSZ-t dob ki a kereső. Az N-Com cucc milyen?
(Na, ezt a tesztet át is olvasom gyorsban, meg amit vaksi8 linkelt délután.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #22285 üzenetére
Azért az "eredeti" árcédulája nem egy matyóhímzés.
(Ha jól látom, 300-ról van leárazva 170-re, szóval simán
100K körül lenne, ha eredeti áron adnák. Gondolom ez
most azért van, mert már itt a legújabb, az N104-es is.)Meg fogom próbálni mindenképpen, hogy jó-e a fejemre.
-
DigitXT
félisten
válasz golyani #22310 üzenetére
Köszi! Valszeg jövő hónapban én is benevezek az általam korábban linkeltre.
A szerelőm azóta sem hívott, hogy tud-e beszerezni 20K környékén: jó lesz ez.Bling95: biztos, hogy olyan lassú volt a tempód, hogy a vas is megborult, és a
bábut is ütötted? Nekem kollégám mesélt egyszer egy hajmeresztő sztorit arra
példaként, hogy mindig fel kell öltözni, stb. De a lényege az volt, hogy túl gyors
volt egy adott szituban: elsőbbséget kellett volna adnia, de nem tudott lefékezni.
(Szóval azért az ilyen eséseket általában megelőzi valami komoly vezetői hiba.)Amúgy teljesen egyetértek: nagyon kell figyelni! Fokozottan veszélyes üzem!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #22322 üzenetére
Meg a nyomvályúk: nagyon alattomosak tudnak lenni, főleg a megállók
környékén életveszélyesen huplis az aszfalt. A GPS-szel mért max.
sebességnek lehet hinni, ha rendben látta a műholdakat az egész úton.
Azt meg úgy lehet megnézni, hogy mekkora távot mért. Ha reálisat, jó
lesz a max. sebesség is. Ha rossz volt a jel / ugrált, akkor lehet rossz.Bling95: hát az az. Azt hittem, legalább benne volt kb. 60-as tempó is:
30-ról tényleg nagyon későn vehetted észre, hogy mi történik, mert az
még tényleg nem nagy sebesség - onnan elég gyorsan meg kéne állni.Persze a második vezetői hiba a fék rossz kezelése volt (a pánikszerű
rámarkolás). Nem tudom mióta motorozol, de szerintem nem hülyeség
egy kis forgalommentes helyet keresni, s ott különböző sebességekről
vészfékezést gyakorolni, rendesen progresszívan. Persze pánikhelyzet
esetén még mindig bejöhet az ösztönös satu, de ha sokat gyakoroltad,
akkor talán beugrik valami a helyes technikából is - rengeteget segít.Messze többre képes a fékrendszer, csak nem egyszerű kihozni belőle.
Tuti, hogy amint megcsúszott a gumi, máris romlott a lassulás, ha meg
fel is borult a gép és az idomokon csúszott akkor meg "de pláne". Az a
motor, ami így (éppen?!) elvitte a gyalogot, valószínűleg simán megáll a
zebra előtt a segged alatt, HA lábon tartod. Nagy pech, hogy pont jött a
gyalogos, és satu közben akartál kitérni. Kitérni egyébként nagyon jó
ötlet motorosként: nagy fék, amíg lehet - majd menekülési útvonalon el.
(Nem a reklám helye, de ide érdemes lehet benézni: safety-hungary.hu)Persze a figyelmet semmi nem helyettesíti...! Takarásból kiugró gyalog
bármikor jöhet, de piros lámpák azért nem szoktak csak úgy előugrani.
Pech, hogy ott volt a gyalogos, mert ha csak rácsúszol a vonalra, vagy
megcsíped a zebra elejét, még nincs belőle zakó. Ha meg mégis, nem
hívsz magadra rendőrt az eset miatt. Viszont annyiban szerencse, hogy
legalább az utolsó (utáni?) pillanatban észrevetted, és nem verted telibe,
meg mondjuk nem egy kamion jött keresztbe, vagy vmi más jármű.(Szerk: tudom, gyalogátkelőn ezek nem szoktak jönni, de lehetett akár
kereszteződés is, ott is szokott lenni lámpa, meg zebra - meg minden.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Elhoztam az N103-at. Ezüst színben. Jól passzol a fejemre, minőségi
az anyaghasználat: ezzel egy pár évre azt hiszem megint rendben vagyok.
Motoron még nem volt rajtam, majd holnap "élesben" kipróbálom. Mármint
nem a védelmét: nem esni tervezek, csak menni melóba, as usual.Mesélhetném, hogy hogyan akartak meggyőzni az Imet-ben, hogy az MT
az tökugyanaz (bár kínaiak gyártják), de nincs kedvem hosszan írni.Azért pár szóban. Ég és föld. Először az MT-t próbáltam meg. Kollégám
akart rábeszélni egyik legolcsóbb MT-re, mert neki rég olyan van, de már
amikor megmutatta akkor beragadt rajta ez-az, és nem igazán működött,
de azzal mentegetőzött, hogy ez már 2 éves, épp most cserélné...Na most 2 évre én nem vennék sisakot, ha 2 évente azért kell lecserélni,
mert "gagyi", akkor hiába olcsóbb, hosszabb távon ugyanott vagyok - és
egész végig azon agyalhatok, hogy megérte-e a "spórolás". Ráadásul az
akciós 25K-s verzió csak egy méretben volt, ami nekem csak elméletben
lett volna jó fejkörméret alapján, de gyakorlatban lötyögött rajtam. Kisebb
meg már 30K-ban lett volna - illetve amiről azt állították, hogy az 1:1-ben
a Nolan N103 ("csak kínai"), az az MT Raptor ~37-ért: azért ott már nincs
is olyan nagy árelőny (~37 vs. ~58), s nem igazán volt jó feelingre az sem.Bizonyos elemei kinézetre tényleg hasonlóak, szóval koppintás még lehet,
de az anyaghasználat sem mindegy. Azt is mondták még, hogy ne vegyek
100K-ért műanyag sisakot, mert tök felesleges... Mondtam neki, hogy nem
is veszek (annyiért), de azért csak megnézem a Nolan-t. Megnéztem, s
csak az tartott vissza, hogy rögtön elhozzam, hogy nem volt nálam annyi.Ma visszamentem. Pinlock plexit majd ősszel veszek bele - ha jön a hűvös.
(+10K) A kommunikációs alapcuccot meg majd nyáron, ha lesz rá kb. 15K
a műszaki után, a Bluetooth cuccost (40?) meg csak akkor ha nagyon kell.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #22525 üzenetére
Igazából ha ilyen igényeid vannak, akkor min. B125 és egy 125-ös moci,
vagy korlátlan jogsi, és akkor határ a csillagos ég. (De városban úgy 180
köbcentinél teljesen jó vagy (főleg, a 2T 180), fölötte csak ritkán lehet
kihasználni az erőt: esetleg előzésnél, vagy beugrós sávváltásnál talán.)Amúgy (valós) 40-50 körül kéne menned, elvileg arra van kitalálva a cucc.
Ezt azért valamennyire sejthetted, mikor segédmotorkerékpárt vásároltál.
Szerintem senki nem mondta, hogy gond nélkül felveszed vele az "autós
ritmust", főleg ha ilyen "extrém emelkedős" helyeken is közlekedsz vele.Nekem a 150-es (levegős 4T) SYM VS-em vitt 70-80-at "hegyen-völgyön",
de az sem ugrott úgy, mint a Yamaha (vizes, 180-as, szintén 4T).
(De ha netán emelkedőn én előzök autót, akkor oda kéne még pár paci!)Az a baj, hogy hiába mész majd 60-at (?), akkor is le fognak előzni, mert
ugyanúgy 70-nel szeretnének menni. Csak akkor vagy "biztonságban",
(ha azt nézzük, hogy mennyire akarnak kielőzni + tudsz-e sávot foglalni),
ha jól elgyorsulsz a lámpától, és utána olyan "utazót" tartasz, ami NEM
idegesíti fel a mögötted jövő(ke)t. Amint utolérnek, már sanszos, hogy
előzni is akarnak, mert "tötymörögsz", hiába mész amúgy szabályosan.Ha úgy érted a dadogást, hogy "leszabályoz" a motor, mert olyan magas
a fordulat, akkor valóban vissza kéne venned a gázból, mert biztosan nem
egészséges a motornak, ha túlpörgeted. Pláne, ha még bejáratós.A fojtás nem a motort védi -> a szabályokat akarják vele így betartani.
Az megint más kérdés, hogy az a vezetőt védené, de tkp. veszélyezteti.
Elvileg (!) valós* 45-nél NEM mehetsz többet, így van meghatározva ez a
kategória. Közel sem biztos, hogy a fojtás miatt megy 30-at hegynek fel.
(Bizonyos szabályzások ugyanis csak a végsebességet "fogják vissza",
szóval valsz', a fojtás kiszerelése után sem lesz egy olyan erőgép, ami
ott, az extrém szakaszon 50-et visz. De vedd hozzá, amit feljebb írtam:
ha mész is 50-nel ugyanúgy fognak előzgetni, mert "haladnának". Pech.
*: az óra szerint már bőven lehet 50-60, attól függ, hogy mennyit csal.Ui: németeknél van olyan kategória, ami 25-tel (!) mehet max. Lemérik, s
ha buherálva van (pl. viszi az 50-et), akkor többszáz euró a bünti. Amúgy
meg jogsi kell rá, ha nagyobb gépet akarsz -> ez nálunk sincs másképp!Szerk: én is elmegyek veled gurulni egy karikát, ha csak ezen múlik...
XII-IX útvonalon ingázok, de nem ismeretlen Hűvösvölgy felé sem a dolog.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #22540 üzenetére
Az az érdekes a leírásodban, hogy gyári a moci, és mégis úgy tűnik, mintha
rossz lenne a varió, és nyomatékmaximum helyett fordulatszám maximumon
dolgozna. Az sem világos, hogy ha picit visszább veszed a gázt, akkor hogy-
hogy megáll a motor? Csak lassabban kéne mennie, kisebb fordulaton, nem?
Vagy csúszik a kuplungod esetleg? 50-es mocival nem tudok menni, mert
csak 180-as van raktáron, de azzal szívesen fordulok egyet arrafelé. -
DigitXT
félisten
válasz Criton #22572 üzenetére
Ha nem gyári lenne, azt gondolnám, hogy félresikerült a tuningja, és túl könnyűek a görgők -> nagyon pörög, viszont nem megy.
Most azt mondod, hogy csak lassul, ha visszább veszed a gázt. Ez önmagában természetes. Ha leállna, és hátrafelé kezdene gurulni, na az furcsa lenne. Viszont! Nem folyamatosan kéne lassulnia kisebb gázra (a megállásig), hanem csak egy konkrét sebességre, s azt illene neki tartani (ha te is tartod a markolatot)), amíg a körülmények változatlanok, pl. ugyanúgy emelkedik az út, stb. (Szerintem ha nyelezve áll az óra 30-on, akkor picit visszább véve a gázt, beállhat 25-re, és talán nem pörög szét. Egy próbát megér, kímélés címszóval. Természetesen éles forgalmi helyzetben sem a 30, sem a 25 nem "elegendő", ezzel tisztában vagyok.)
-
DigitXT
félisten
válasz golyani #22843 üzenetére
Ez lehet a Grimeca tárcsa hibája? Nekem is visított amúgy a kopott gyári
tárcsa, de mikor a szerelő leszedte, hogy odaadja valakinek mintának, hogy
ilyet szerezzen rá, majd aztán mégis visszarakta, mert azelőtt kellett nekem
a gép, mielőtt tudtak volna beszerezni egy új tárcsát, ez a jelenség elmúlt.Nem is értem... De állítólag már eléggé meg van kopva, szóval csereérett, de
ha megint elkezd normál fékerőnél üvölteni, az elég kellemetlen lenne... Más
fékbetéttel nem próbáltad ki amúgy? Írtál vmi fékpasztát is: az sem segített?Nekem amúgy csak nagyobb fékezésnél visított: volt olyan szerintem, hogy
az mentett meg attól, hogy az autós keresztbe forduljon előttem a belsőből
(a buszsávon át!) jobbra, mert ahogy "satuztam", felsírt a tárcsa. Szerintem
erre kapta vissza a kormányt a parasztja. Vagy meglátott, amikor az utolsó
előtti pillanatban mégis benézett, hogy nem jön-e valaki a buszsávban. Fene
tudja. Pedig akkor még hangtompító nélkül jártam, szóval nem voltam halk... -
DigitXT
félisten
válasz Criton #22956 üzenetére
Meddig fogtok még ezen pörögni? Nem mondták a szervizben,
hogy NE hajtsd tiltáson, mert csak tönkreteszed? Valaki itt azt írta,
hogy "na és, ott a gari": szerintem meg ha nem rendeltetésszerű a
használat, akkor ugrik a gari. Szóval nem kéne széthajtani a gépet.
(Továbbra sem a motort védi a fojtás, hanem a szabályt tartatná be:
pl. ha hézagoló van a varinál, és nem tud teljesen felfutni a szíj, az
egy olyan hatás, mintha nem tudnál nagyobb fokozatba váltani elöl
a bringán: pörgethetsz, mint fene, úgysem fogsz gyorsan menni...)~1000x leírtad, hogy munkába menet NEM használható, mert minden
autós, buszos, teherautós, villamos- és metróvezető + helikopterpilóta
és hajóskapitány csak RÁD utazik (pontosabban a lökhárítódon), és a
halálba kíván, te meg menekülsz nyélgázon "dadogva". Ha tényleg EZ
a helyzet, akkor a tanácsom: NE használd a gépet munkába járásra*,
amíg ilyen állapotban van. Ha fojtás nélkül is csirke lesz, akkor simán
add el, mert mellényúltál: NEM ez a gép való neked. (Amúgy én anno,
amikor az "A" jogsit csináltam béreltem egy robogót: arra jó volt, hogy
az oktatásra elmenjek - meg "ismerkedjek" a budapesti robogózással.
Persze jártam vele melóba is, üvöltött róla, hogy IDE ez nagyon kevés
lesz - így amikor odajutottam eleve már 125-öst kerestem megvételre.)*: hobbimotorozz este, vagy hétvégén. Több belemegy, mint 10-20 km.
Egyébként az Infó parktól kb. 5 percre dolgozok a mai napig - amikor
ma beírtad, hogy jó, hogy hazaértél, mert nem áztál meg, kezdtem is
aggódni: kijöttem a mélygarázsból, akkor láttam, hogy szakad. Az
N103 jól vizsgázott, a Prexport kabátom továbbra is bírja + a GoreTex
cipőm szintén vízálló, nade a sima farmer... Az durván szarrá-ázott.
Főleg, hogy az Alagútnál olyan mértékben rákezdett, hogy ihaj. De
amúgy nem volt vészes, mert legalább most meleg volt - így kibírható.Csak azt a kis köcsög BMW-st verném hátba egy szeneslapáttal, aki
direkt rámhúzta a szarját. Semmi oka nem volt rá: csak beijeszteni
akart (sikerült, de azért megálltam volna) - meg aztán gyorsan lelépni.
Utolértem: mondtam neki a magamét, de mivel semmit sem hallhatott
belőle, az egyezményes jellel érzékeny búcsút vettem, és otthagytam.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #22970 üzenetére
Szerinted este és hétvégén nagyobb a forgalom, mint a reggeli/délutáni csúcs?
De nem is ez a lényeg: az nem ment át, továbbra is a magadét hajtogatod...kétlem, hogy 50el mész 70++ tábláknál, csak hogy óvd
Már meg ne haragudj, de ha elmész "hobbimotorozni", amikor nem időre mész,
és NEM adott útvonalon kell menned, akkor szerintem külön vadásznod kellene
nem hogy a 70-es, de "70++" táblát aztán garantáltan Budapest belterületén.
Ha nyersen akarnék fogalmazni, azt mondanám, hogy mi a faxért mennél arra?hétvégén is mehetsz olyan helyekre ahol brutál emelkedő van
Lásd előző mondat. (Olyan érzésem van, hogy direkt az idegeimet borzolod.)ha nem húzod neki egy kicsit
Te nem kicsit húzod neki, hanem folyton nyelezed a leírásod alapján, az a vicc.Én egy szóval nem említettem a bejáratást: annyit írtam, hogy van egy lefojtott
motorod, amit folyton a "határain" fölül akarsz járatni és szétpörgeted. Írod itt a
furcsábbnál furcsább tüneteket: állandóan ledadogsz, meg fehéren füstölsz, és
közben csak magadat nyugtatod, hogy ez nem para, hiszen benne van a fojtás,
és az majd jól megvédi a motort. Na erre írtam, hogy fordítva ülsz a lovon: NEM
a motort védi a fojtás! És ha gyilkolod, akkor fojtással együtt is gyilkolod. Ennyi.A bolt egy szóval nem mondta, hogyan használjam
Érdekes: korábban meg ezt írtad... Most akkor hol az igazság? (Vicc az egész,
amit előadsz: sopánkodsz, hogy neked 70 fölött kell repeszteni a gép meg nem
bírja. Amikor meg megmondják, hogy NE nyelezd, akkor meg azt írod, muszáj.)Hadd kérdezzem már meg, hogy ha korábban is tisztában voltál (?) azzal, hogy
neked ez a 70 a minimum (és a Himalájában is jársz a robiddal naponta), akkor
miért esett a választásod egy segédmotoros kerékpárra, ami ezt nem tudja?
Ha meg tudja, akkor ugye szabálytalan. Jogosítvány, kétkerekű motorkerékpár
a barátod. Azzal lehet legálban tolni a 70-et, meg "felmászik" veled a hegyre is.
Legyen az 125-ös (vagy nagyobb) robogó, vagy váltós motor az tök mindegy: a
rendszám, meg a jogsi az, ami megkülönbözteti a segédmotoroktól... Akkor is,
ha van amúgy olyan tuningolt 50-es, ami otthagy egy gyengébb 4T 125-öst...Többiek: +1 - és én kérek elnézést a hosszú HSZ-ért, csak nem bírtam már.
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #22984 üzenetére
De legalább keréken gyorsul 50-ig.
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #22986 üzenetére
Ma "siettem" kajálni, de (valós) 95 körül már éreztem, hogy sok lesz.
Jött egy komolyabb széllökés, és arrébb is tett a sávban vagy 1 métert:
nem buli azért egy ekkora szélfogóval (van doboz is ugye) száguldozni,
meg aztán a 12-es kerekek+a hírös pösti útminőség sem életbiztosítás.
Az a vicces, hogy a Motowell Magnet Sportnak nagyobbak a kerekei.Igazából átlag autósok mellett valós 50-nel is el lehet csorogni, mert ők
csak óra 50-nel mennek (attól függ, persze hol), ami egy átlag autóban
jó ha valós 45 megvan. De 60-70-nél nem szoktam jobban hajtani.
Max. 80-90, de az sok, és inkább csak rövidebb szakaszokon - ha kell.
Meg persze ahol 70-es tábla van, ott lehet neki pakolni rendesen. De
azért tudni kell, hogy bele lehet futni traffiba motorral is: kellemetlen.Csak arra mondom ezt, hogy nem csak az veszélyes, HA megelőznek:
az is necces lehet, ha te előzöl, meg ha a gép képességein felül mész.
Nagyobb tempónál komolyabb futómű és fékrendszer sem ártana.Ja még amúgy annak is van egy veszélye, hogy ha "megszokod", hogy
te vagy mindig a "leggyorsabb" mondjuk lámpáktól indulásnál. Egyszer
jártam úgy, hogy "kilőttem"*, majd váltottam volna sávot, de előtte azért
csak benéztem oldalra, és baromira meglepett (!), hogy valami böszme
merci is lepadlózta, és akkor ért mellém + húzott is el mellettem. Ilyen
is van. (A meglepetés meg nem barátja a motorosnak, mint azt tudjuk.)*: szigorúan "átlagautósokhoz" mérve, akik akkor még az 1-es keresik.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #23027 üzenetére
Az 1:20-nál lévő parkolóban teszteltem tavaly a "kisautómat"... Csak
4,6ccm, de szerintem gyorsulásban odaver,mert nincs benne fojtás.
Na jó, csak vicc volt: könnyebb is "picit", meg hát én nem is ülök rajta.Egyébként az tényleg nulla emelkedő. Próbálj felmenni a György Aladáron
mondjuk itt. Vagy esetleg a Csillagvölgyi úton fel: nem lesz meg a 30...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #23082 üzenetére
Persze, a XII-ben lakom, és már beszéltük, hogy össze lehet futni, csak meg
voltam fázva, így hobbimotorozás kilőve - melóba volt csak muszáj menni...Viszont, ha már itt tartunk: épp a jövő hónapban elvileg odébb költözünk (még
mindig a XII, csak egy másik hegy), viszont ott nem nagyon van zárt hely a
mocinak. Attól most egy pillanatra tekintsünk el, hogy el is lophatják. Hirtelen
arra lennék kíváncsi, hogy mennyire bírja a "kinti" tárolást? Ponyvát gondolom
tudok szerezni rá, azon ne múljon, télen meg szerintem a cégnél bent tudnám
hagyni, mint mások is teszik, szóval "lerakni" le lehetne... De amíg járok vele?Egyébként tudom még javasolni a Mártonhegyi utat. Lefelé jópofa a kilátás,
felfelé meg garantáltan "motorgyilkos" (egyelőre lefelé mentem rajta, kocsival). -
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #23535 üzenetére
Jó, hát amikor én vittem a szerelőhöz a mocit, én is
gyűjtőjeggyel mentem. 280 Ft/út, de hát ez van.
(Ettől függetlenül: csak kényelmi megfontolásból én
NEM szállíttatnám a gépet, vagy ha mégis, akkor a
költségén nem csodálkoznék. Ingyen ebéd nincs...) -
DigitXT
félisten
válasz Criton #23636 üzenetére
65/70 a max, egyenes, sík úton
GPS-szel? Mert az óra szerint meg lehet 80-85 is. Amúgy csak én nem
értem a képen, hogy mi az a 2002-es sorozatszám kétszer is a tábládon?
Most a tábla tíz éves, vagy a motor? (A másik meg, hogy az alvázszám
a motorhoz tartozik, így nem hiszem, hogy ez most került volna rá utólag.) -
DigitXT
félisten
válasz golyani #23642 üzenetére
Akkor ez nem alvázszám. Valóban a vázon van az enyémen is.
De sorozatszámnak sorozatszám: ami vicces, hogy 2002-es.A motorszámra most hirtelen nem emlékszem, de valszeg nálam is
úgy van, ahogy írod: egyszer összevetettem a forgalmival, stimmelt.
Azért én minimum furán néznék, ha egy ilyen kis tábla jelenne meg
a gépen csak azért, mert csináltak rajta ezt-azt a szervizben...
Új hozzászólás Aktív témák
- Reklámblokkolók topikja
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- GoPro Topic
- Kriptovaluták és az adózás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs