Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xero

    nagyúr

    válasz Oppenheimer #143042 üzenetére

    Egy vermesebb 1000-es (170-200+ le) mar negyed gazon emelgeti az elejet. Ha van egy uthiba akkor pedig siman feljon teljesen, aztan ha nem szokta meg emberunk es visszabassza elkezd csapkodni a kormany majd repul mint a gyozelmi zaszlo.

    Ekozben egy 600/650-es 4 hengerest kuplungot baszkodva kell felszedni hatso kerekre, ergo sokkal kisebb a lehetoseged, hogy megszivd.

    Nem azt akarom mondani, hogy mindenki 250/400-assal kezdte, Babetta es Pannonia utan nekem is 600-as 1000-es gixxerek jottek majd piszok sok kihagyas utan 650 es 100le, de ha valaki jonne, hogy egy mt09sp-vel vagy 890 duke r-el akar kezdeni, akkor nagyon gyorsan megmutatnam hogyan kell mindent is esobe kapcsolni aztan szepen pillanatragaszto minden gombra. Csak ugye igy mi ertelme.

    Egy mai 100-120 LE-s 2 hengeres kikapcsolt elektronikaval nagyon gyorsan meg tud lepni.

    szerk: Azt pedig meg halkabban teszem hozza, hogy amit a Te 1000-es geped hoz nyomatek/teljesitmenyben azt ma mar egy 650-es-800-as hoz, sot at is lepi. A mai nagyvasaknal tegyel oda egy 2-es szorzot. Nyilvan a tomeg marad es a fekek is lenyegesen jobbak, de ezt azert kezeld a helyen amikor az 1000-es motorokrol gondolkozol. Ez nem az az 1000-es. :N

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák