- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Mini-ITX
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- MILC felhasználók szakmai topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen asztali médialejátszót?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #53033 üzenetére
No igen, de az a V2 egy külön állatfajta, nem jó arra.
Szval ott nem az okozta a nehézséget, hogy 600ccm, hanem hogy nem a megfelelő "szerszámot" adták alád az adott feladathoz.
Mentél volna mondjuk egy Hornet 600-al, kezesbárány még a GS500-hoz képest is, hiába dupla lóerő papíron. Ráadásul ellentétben a GS-el nem fulladozik le sunyin induláskor. Mondjuk biztos meg lehet szokni a GS-t is, de nekem valahogy nem adta ki.
A CB400SF viszont harapósabbnak érződik ezeknél, olyan valahogy benne a váltó és a motor, hogy elég vadul meg tud indulni kis fokozatokban, ha nem vigyáz vele a vezető. Kis sunyi belpiacos Japán technika, több van benne, mint amilyennek mutatja magát. Persze, nem olyan dühös, mint az SV, de tud komoly meglepetésekkel szolgálni a tapasztalatlan vezetőnek.
Saját tapasztalatom, hogy sokszáz km, akár néhány ezer megszokni a Gladius/SV V2 blokkját, hogy úgy igazán finoman tudd kezelni, és még úgy is azt mondom, hogy nem ilyen kis sebességű gyakorlópályára való. Pedig nem tartom magam fakezű vezetőnek. Soha semmi kihívás nem volt nekem egy sor4 600 finom terelgetése, hiába hogy papíron legalább 35%-al erősebbek voltak....
Ettől függetlenül én nagyon szeretem ezt a blokkot, normál utcai körülmények mellet prímán teszi a dolgát.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest