Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vzsryl

    nagyúr

    válasz rwin5 #90978 üzenetére

    Nekem 2.0 szívó benzines Lagunám van. Ez városban 12 liter felett zabál, országúton 7-8 liter között, pályán 130 tempomattal 9-et.
    Útfekvése erősen kategória felső szegmense. 2013-as, 2.0 CRTDI fl Superbet váltottam erre a Lagunára, és elképesztő a Renault fölénye kanyargós úton. Hátránya, hogy hátul nem multilink a futómű, tehát a kemény rugók tudnak kellemetlen pillanatokat okozni a “jó” magyar utakon.
    Az ülései nagyon kényelmesek és terpeszkedős, széles elől-hátul, viszont hosszban 25-30 cm volt a Superb előnye, pedig 3 cm híján egyforma a méretük. (A Skodák csalnak is, mert rövidke az ülőlapjuk hátul.) Négy ember nagyon kényelmesen tud utazni benne.
    A 2.0 szívó benzin csak 140 ló, de kb. egyforma az ereje a 2.0 VAG turbódízellel 2000-es fordulat alatt. Aztán 2-3 ezer között szokásos szívó nyomatékhiány, de 3000 felett pirít rendesen. 5-en is utaztuk vele, klíma bekapcsolva, és hegymenetbe sem vettem észre semmit abból, hogy meg lenne terhelve a motor. Az 1.6-ost már nem ajánlanám hozzá, mert közel másfél tonnával az már mindenhez annyira kevés, hogy kényelmetlen lenne.
    Ha 6 literes fogyasztás kell, akkor ott a 2.0 DCI, de akár az 1.5-ös is jó lehet. Igazán problémás motor tudomásom szerint nem is volt ebben a szériában.

    Összességében elmondható, hogy a Laguna 3-nak nincs ellenfele 3M alatt, mert a kategóriatársai mind 4M-nál kezdődnek. Talán a C5-ös Citroen ára tud még vetekedni vele. Szerencsénkre a Renault elcseszte a régebbi Lagunákat, és emiatt senki sem meri megvenni egyik szériát sem belőle, így gombokért adják az mk3-at is. Mindezt annak ellenére, hogy ezt tényleg jól megcsinálta a Renault.

    [ Szerkesztve ]

    megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

Új hozzászólás Aktív témák