Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hd3650-65Hz

    csendes tag

    válasz nyogo83 #72861 üzenetére

    Hello!

    Elmagyarázni elég nehezen tudnám, így videora vettem.

    Itt tudom megmutatni:

    https://youtu.be/rgOA5FA1mQc

    A történet a kezdetektől:

    Sajnos elég sok baja volt már amióta megvettem, többször vittem szervízbe de sztem ott sem értenek igazán hozzá csak megcsinálják a tapasztalatuk alapján és a szerszámokkal. Egyszer leszedték a kipufogom amikor valami cserét csináltak, de aztán mindig panaszkodtam, hogy néha lejön és hangos lesz, visszavittem párszor, majd szerintem valami szurokkal össze is tapasztották. Szerintem a hütőmet is letörték mert ott is látszik egy ragasztás.

    De a javításokról:
    Volt, hogy kitankoltam vele, bevittem szervízbe valahogy megcsinálták - azóta mondjuk az üzemanyag visszajelzésem pontatlan.

    Így elkezdtem próbálni magam javítani.

    A gyári 9g-os görgőket kb. 1.5 - 2 éve 8g-osra cseréltem. Majd elkezdett a felső tartományban visszaesni a motor fordulatszáma, ezt még most is csinálja néha a videón. Akkor azt hittem hajtás, vettem új szíjat, új kuplungot, de kompletten így nem tudom milyen rugók vannak benne, kb. van már vairátorgőrgőm 10 g-től 2,4g-ig majdnem minden. Éppen a kuplongot akartam kicserélni meg a variátor görgőket cserélgetni tesztelni melyikkel hogy megy, amikor a kipufogóm szétrohadt. Akkor hónapokra megálltam amíg ki tudtam furni az alján a csavart. Majd végül mikor lett rá időm is sikerült lecserélni felrakni az új de már sport kipufogót amiből kifurtam a folytást.

    Akkor beraktam az új kuplongot is, kompletten vettem mert a rugót nem hiszem, hogy ki tudnám szerszám hiányában szedni belőle, gondoltam utángyárott szóval kb. olyan erősségű mint a alap volt. Viszont ha visszatérek a 9g-os görgőkre ami gyári standard lenne akkor a fordulat maximum kb. 5500. Így lementem a görgőkkel 5g-ig amivel 7500 körül néha kiporog , azt hiszem 7200 körül van max. nyomatékom. Új szíjból is van vagy 2db-om ami alig ment kb. max. 200km-t. De a kihézagolásra nem emlékszem, hogy volt, így azt lehet elrontom. Képeken látszik hogy van. A szíj kb. kicsit túlér, így a két tárcsa között összenyomom a szíjat mielőtt visszarakom a hütőbordás elemet egy a szíj feljebb megy a tányéron és nem szorul. De lehet teljesen ki kellene hézagolni? Nem tudom.

    Az új kipufogó meg hajtás szett után jobban megy mint eddig. Nem kiemelni akarom a kereket, csak a kocsik olyan gyorsak hozzám képest a korforgalomba, hogy nem akarom, hogy valaki oldalba verjen.

    Gondolom a kompresszióm elfogadható lehet, mert felső tartományban húz a motor, de nem tudom tesztelni.

    Sztenderen gond nékül kiporgott sztem, videón látszik ha tévedek.

    A karbi beállításnál azt tapasztalom, hogy lehet a karbit is cserélni kellene mert az alapjárati csavar egy ideig állítható de van egy pont amikor vagy túl sokat ugrik vagy nem reagál és mintha a csavar megakadna a mögötte lévő rugóban ha az nyomja vissza. Kb. 2-ő fordulatot tekerek vissza az alapjáratin és 1,5-2-őt a levegősőn.

    Minden ötletet várok, biztos jobban értetek hozzá, én már csak azért foglalkozok vele, mert Angliában vagyok és a szerelők amilyen drága orabérrel dolgoznak valahogy nem igazán jók.

    Köszi.
    Üdv.

Új hozzászólás Aktív témák