Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mumtaz

    senior tag

    válasz nyogo83 #82006 üzenetére

    Igen. Én is néztem rajzot a Ditech-ről és azon valóban a szívócsonknál van.
    Purejetnél meg, ha tényleg annyi felé van a cső elosztva, akkor lehet, hogy annál is megoldottak valamit, mint a Jetforce-nál, csak külső csövezéssel. Ezt nem tudom. Dehát annak idején tényleg az volt a koncepció, hogy kevesebb benzint és olajat fogyasszon és tisztábban üzemeljen, mint a karburátoros.

    Most pont itt van a Jetforce-om blokkja szétszedve. Csináltam képeket a kicsi blokkfélről, mert látszanak a kenőjáratok. A harmadik képen látszik, ahol a csapágy kenőfurata átjön a blokkon. Jó megoldás, mert a csapágy külső felére nyomja, így a szimering is kap belőle. A csapágyon keresztül jut be az olaj a forgattyúsházba. Narancssárgás színnel kiemeltem a járatokat:

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

Új hozzászólás Aktív témák