- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Projektor topic
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Milyen videókártyát?
- Steam Deck
- Vezetékes FEJhallgatók
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
Hirdetés
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #12206 üzenetére
Nekem le van tolva a "minimum szint alá" a tompított,
soha nem villogtak, hogy vakítom őket. A refit meg
nem is használom, csak arra, hogy villantsak, ha vkit
elengedek. A gyári "fos" 35W-os izzó helyett viszont
nagy a különbség: ezzel látok (és jobban látnak), az
meg egy gyertya fényével ért fel, és hazardírozás volt
vele sötétben közlekedni. (Automata szintszabályozó
meg azért van, mert ha jól telerakja a paraszt az autó
csomagtartóját, az égbe világítana a lámpája, s azzal
tényleg vakítana. Viszont ez motornál atipikus, illetve
a minimum szint alá semmilyen rendszer nem tudná
levinni.) Ja és nem az a 6000K (és a még fölötte) lévő
ordenáré kék színű cucc: 4300K-s, olyan, mint egy jó
halogén, csak nem fogyaszt annyit, s nem égeti szét
a foncsort... Ettől függetlenül persze egy jobb foncsor,
egy gyárilag már erre tervezett rendszer biztos sokkal
jobb (!) fényt adna, de abból kell gazdálkodni, ami van.A féket meg nem baszogatom otthon, mert az életem
múlhat rajta, ha valami "nem klappol" - ilyen egyszerű. -
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #12209 üzenetére
kb 14 éves koromtól itthon szervizelem a motorjaimat
Én meg nem... Mondjuk én is akkortájt kóstoltam bele
a motorozásba, de szervizelésről szó sem volt... Nem is
volt saját motorom, így csak nagy ritkán motorozhattam,
egészen tavalyig: akkor csináltam az A jogsit is, addigra
engedhettem meg magamnak, hogy saját motort vegyek.Ellenben lehet, hogy egy adott probléma megoldására 2
perc alatt összedobok egy programot, ami másnak lehet,
hogy órákig, napokig tartana: engem ezért fizetnek meg,
én meg azért fizetem meg a szerelőt, amit a motoromon
csinál, így működik ez az egész. Olajat sem cserélek le
magamnak otthon, ha 5K-ból megvan az egész ott: az én
időm is pénzbe kerül... Ha mindenki mindent (!) magának
bütykölne otthon, akkor nem lenne szükség a szerelőkre.
Vagy ha mindenki magának írna meg minden programot,
akkor nem lenne szükség programozókra sem...bajnokpityu: a "parasztxenont" amúgy én sem komálom,
viszont naponta 1-2-vel találkozom csak. Amúgy büntetik.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #12224 üzenetére
A xenont is kiszedted? Amúgy neked projektoros volt, vagy "sima"?
Szerk: tegnap hangtompítóval voltam: majdnem fel is kent a járdára
egy Suzukis papa, szóval megint kiszedtem. Pedig tökre kellemes
hangja volt a gépnek úgy, de inkább vegyenek észre hamarabb. (Ill.
nagyjából semmi tekintélyem nem volt így lehalkítva: nem húzódott
le a dugóban álló autós sem: gyakorlatilag közlekedés tekintetében
mindenben rosszabb volt, csak hangban volt sokkal kellemesebb...)
Mondjuk a másik kérdés, hogy más közlekedési stílust igényel, ha
tudod, hogy most nem vesznek észre, csak a francnak van kedve a
dugóba emiatt beragadni, ha meg mész előre, simán rád húzhatják.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #12253 üzenetére
tényleg szép, de az az ár valahogy nincs rendben
Szerintem le lehetne már szállni a témáról: annyiért árulja, amennyiért akarja.
Vagy megveszik majd, vagy nem, nem értem, miért kell ezen ennyit lovagolni.
Azért mert bizonygatjátok, hogy nektek(!) ennyit nem ér, attól még ő árulhatja
továbbra ennyiért. Még ha meg akarná venni valaki, s azért alkudozna, de így?
Na mindegy. Persze, ha gyorsan meg akarna szabadulni tőle, akkor mehetne
lejjebb az árral: de mi van, ha ráér? Te meddig is árultad az MZ-t? Miért is? -
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #12257 üzenetére
Ezzel most azt akarod mondani, hogy nem korrekt áron hirdetted az MZ-t?
Na jó, tényleg hagyjuk a témát: tény, hogy jó áron könnyebb eladni, főleg, ha
az ember még "áron alul" is szabadul a géptől, mert valamiért sürgős neki. -
DigitXT
félisten
Nagyjából reális, nekem is annyi körül volt...
Szerk: ugyan egy szinttel feljebbről volt nekem
regadó, de a gép öregebb volt, mint amit nézel,
így kb. ugyanaz az összeg volt a végeredmény.
(Ha jól emlékszem, konkrétan 106K lett volna
az egész történetnek a papírozás része.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Pár napja elővettem a robogómat a jobb időkre való tekintettel.
Az lenne a kérdés, hogy mi történhetett vele amíg csak állt (pár
hétig pincében, mindig fagypont felett, stb.), hogy most nagyon
alacsony lett az alapjáratom? Amikor a szívató már visszavesz,
szinte leáll (sőt, 1-2x már tényleg le is állt a piros lámpánál, ha
nem játszok a gázzal). Amúgy meg húz rendesen, nem érzem,
hogy nagy baja lenne. (Bár kicsit nehezebben indul hidegen, de
ez talán normális - a lámpás esetnél szerencsére pöcc-röff volt).Mondjuk alapjárati fúvóka eltömődés (?) előfordulhat ezeknél, mint
pl. anno egy Dacia esetán? Karbis a gép: Yamaha Majesty 180
Vagy csak "utána kell állítani" valamit? Még annyit vettem részre,
hogy motorfék üzemben többet durrog, mint korábban, meg most
kicsit rosszabbul reagál gázadásra közvetlenül motorfékezés után,
mint általában: ezek a dolgok gondolom mind összefügghetnek.Rákerestem erre az alapjárati fúvókás dologra, és ez pl .igaz lehet,
tekintve, hogy még benzinszűrőm sincs (de több hengerem sem).[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #12434 üzenetére
Thx - rá fog férni! Csináltam ma egy rövid videót, amikor hazaértem, hogy
milyen brutál alacsony most az alapjáratom, avagy mennyire nincs is így
melegen, tehát szívató nélkül... (Amúgy a kipu jól szól, a mélynyomón
egész jól visszaadja* a hangzást, pedig telefonnal készült a felvétel.)* Szerk: na jó, azért élőben valamivel mélyebb hangja van, meg minden,
de hát ennyit tud egy ilyen beépített mikrofon. Azért talán vállalható...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #12444 üzenetére
Na ja.
-
DigitXT
félisten
válasz GabN73 #12505 üzenetére
Az igazoló csekket elvileg nem kérhetik: elég a matrica.
De mondjuk egy adásvételi "nem árt", ha van nálad az tuti.
Egyébként mi alapján tudná a rendőr, hogy nem loptad-e?
Szerk: jó, persze 2 perc alatt hamisít valaki magának egy
adásvételit, és az egyszerű ellenőrzésen azzal is átmegy,
de elvileg ez lenne az értelme - ha már rendszám nincs.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz Brogyi #12671 üzenetére
Ha tartósan nincs fagy, és csapadék (jég az úton), akkor lehet tolni.
(Más kérdés, hogy nekem még mindig az alapjárattal van gondom - el
kellene vinni szerelőhöz karbipucolásra, ill. beállításra. De nem sokáig
marad ez a meleg, szóval lehet, hogy csak tavasszal "kezdek" végül.) -
DigitXT
félisten
Majd ha egy gyalogost kell átengedni, nézd meg mennyire bízik
meg benned, hogy fogalma sincs, észrevetted-e, vagy ránézel-e.Nem baszogatásból mondom, de két külön kategória a sötétített
"menőzés", meg a közúti közlekedés. És ha rádesteledik, akkor
garantáltan a pokolba fogsz kívánni mindent, ami tovább rontja a
látásod a sötétségen felül. (A cserélhető plexi persze megoldja.)Csak abba gondolj bele, hogy napszemüveget sem veszel fel az
éjszakai vezetéshez, pedig az is nagyon menő tud lenni. -
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #12840 üzenetére
Szép.
-
DigitXT
félisten
50K alatt erősen lestrapált példányokat fogsz látni
(az első két linkedet megnéztem, annak is tűnnek),
szóval számítanod kell rá, hogy utána még erősen
rá kell költened, hogy tényleg rendesen menjenek.Mert ugyebár ha az elvisz A-ból B-be sem teljesül,
mert lerohad alattad az út közepén az kellemetlen.Megnéztem a maradék két linket: a harmadik 60K,
s ugye nem hisszük el a 6500 km-t 15 éves vastól?A negyedik meg enyhén gyanús: "Travolta János",
alias "John Travolta". Talán nem az igazi neve?A max. 125-öst gondolom arra írod, hogy arra van
jogsid. Nos ha ez igaz, azokból meg végképp nem
fogsz rendszámos példányt találni ennyiért, tehát
kb. mindegy is... Mondjuk én annyira nem vagyok
képben a jelenlegi robogópiaccal, szóval várd meg
a többiek véleményét is, ez is csak egy vélemény.
(De Te is érezted, hogy erősek a peremfeltételek,
mivel rögtön megkérdezted, hogy "Irreális?") -
DigitXT
félisten
válasz #17283328 #12868 üzenetére
szar a külső? vagy esetleg komolyabb hiba a felnin ?
Mindkettő lehet. De a távgyógyítás/tanácsadás ilyen
esetben végképp nem működik: szerintem kerítened
kellene egy szerelőt, aki átnézi a gépet vásárlás előtt.
(Később visszahozza az árát többszörösen, ha eleve
nem veszel olyan motort, amire a gatyád költheted...) -
DigitXT
félisten
válasz Backspace #12871 üzenetére
Van egy srác, aki full korrekt volt, amikor a szíjszakadt Majámat elvittük
hozzá. (Az egyik kollégám ismerőse, aki segített a szállításban is.)
Nem tudom, hogy hogyan hívják a szervizüket, de ha esetleg ellátogatsz
~ide, akkor fel lehet ismerni, mert van kint egy robogó a kapubejáró előtt. -
DigitXT
félisten
válasz Rotor82 #12920 üzenetére
Aksi jó. ... Mi lehet a gond?
Aksi nem jó... (Lemerült pl. nem képes elegendő indítóáramot
leadni, így nem tud megforogni az indítómotor...) Persze lehet,
hogy épp az indítómotor makkant meg s tényleg jó az aksi.
(Valsz' a relé kattanását hallod, ha más hang nincs, akkor ez
is egy lehetséges magyarázat. De a rátöltés nem rossz ötlet.)Szerk: viszont a fél nappal csak óvatosan, nézd meg, hogy a
töltő pontosan milyen, nehogy épp azzal rontsd el (túltöltés).[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz jasszer #12952 üzenetére
Nagy csomagtartóval rendelkező robogóra is rátehetsz dobozt: az a tuti. Persze mondjuk ilyen Burgman méreteknél már nagyon nem számít, mert ott elég brutál a csomagtartó, de kisebb gépeknél szvsz nem mindegy, hova kerül a sisak. (Nekem pl. befér a sisak, de akkor nem fér be a kabát, vagy ha bent van a kabát, és a gerincvédő, akkor egyértelműen nem fér be a sisak, szóval az megy a dobozba a kesztyűvel együtt.) Btw. ha csak a sisak miatt kell, akkor nem is kell brutális méretű doboz, nekem is az egyik legkisebb GIVI van.
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #12955 üzenetére
Az a Maja nagyon olcsó (ahhoz képest, hogy az enyém ~200+ volt).
Pedig ránézésre ugyanolyanok, sőt, ennek még a plexije is megvan. -
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #12974 üzenetére
itthon tény, h a motorok futásteljesítménye 45.000km-nél megáll
Az az a pont, ahol lehúzzák a spirált, és hadd szóljon? Vagy
valamiért pont addig kényelmes visszatekerni. Hát. Furcsa világ. -
DigitXT
félisten
válasz jasszer #13003 üzenetére
Ja, mondják, hogy a Kymco sem rossz. Részemről két SYM-et hajtottam,
és egyikkel sem volt semmi gebasz. Pöcc-röff, megbízható kis gépek voltak.
(Egyiket csak béreltem, az egy Mio 50-es volt*, a másik a sajátom volt, az a
bizonyos VS 150.) Utóbbit nem adtam volna el, ha rendben vannak a papírjai,
bár tény, hogy "kimotoroztam", de ezeknél lehet tudni, hogy nem "erőgépek".Annyival nem bikább a Maja, szóval nem mondanám, hogy azért cseréltem le
a SYM-et. Sőt, igazából a SYM sokkal megbízhatóbb is volt (~ kevés km-rel),
mivel a Maja öregebb, így kapásból voltak gondok pl. az indítózással (mondjuk
tény, hogy szar aksival adták el), meg a szívatóval (ez csak beállítás kérdése).
A SYM-en legalább volt berúgókar, ha az aksi döglődött volna (nem tette).
Azon volt lehetőség, de sose kellett, a Maján meg kellett volna, csak nincs.*Igazi csajrobogó. A VS-ről viszont azt kell még tudni, hogy a kategóriájához képest k*rvanagy csomagtartója volt: simán belefért a kabát + protektor, stb. De azért a sisakhoz arra is egy doboz kellett. Relatíve nagy kerekei voltak, és nagyon könnyedén irányítható, könnyű gép volt (a Majához képest). Kicsit sajnálom is, hogy lecseréltem, de így alakult. Azóta viszont "nyugodtabban alszom", mert a Maja az rendben van papírokkal, rendszámmal, mindennel.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz jasszer #13007 üzenetére
Nem volt gáz a kipu: nagy, meg csillog (ha megpucolod), de amúgy csöndes,
mint minden gyári robi. Itt linkeltem (az utolsó) képeket az előző gépemről.(Szerk: ja igen, most nem olvastam a cikket, csak gyorsban rákerestem, de
ha jól emlékszem, anno olyanokat olvastam, hogy Ausztráliában* népszerű.)*: lehet, hogy rákérdezek a motorszerelő srácnál, most volt kint 3 hónapot.
Szerk2: korábban említettem, hogy hol dolgozik most, azóta van honlapja is.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #13137 üzenetére
Valszeg a pesti kevés km-esek is berheltek.
Minimum egy óravisszatekerés erejéig... -
DigitXT
félisten
Holnap viszem szerelőhöz a gépet... Ma bejöttem vele dolgozni:
"feltekertem" korábban az alapjáratot úgy, hogy nem áll le, íme.
A végén mókás, hogy "lángot köp" - de ezt korábban is csinálta.knx88: nem sokunknak.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #13158 üzenetére
A Jog brutál kicsi, én fel nem ülnék rá. Mondjuk kollégámnak az van,
és marha jól elvan vele: keresztmerevítette a vázat, mert terepezik is.
Meg egész télen azzal járt: rárakott valami bütykös gumit, aztán "hadd
szóljon". Állítólag olyan könnyű, hogy nem para az sem, ha két oldalon
letett lábbal is mész, mivel ha megcsúszik, simán megtartod izomból...
A Majával mondjuk ezt nem játszanám el, így hóban motorozás kizárva.
(Egyszer volt benne részem múlt télen egy parkolóban: "élmény" volt...)Ha 50-est keresnék én is, nagyobb kerekűt/nagyobb méretűt vennék.
(Persze lehet, hogy csak ki kéne próbálnom a Jogot, s le se tenném.)Tothgera30: ha apukád kéthetente menne a robival, te meg kb. sosem,
biztos, hogy racionális egyáltalán befektetni bele? (Tudom, milyen sz*r
egy órával többet utazni kvázi feleslegesen, de ha a két hétből 9 napon
így megy, akkor a 10. napra robogót venni... Mondjuk: nem éri meg?)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na látod. Csak sokáig tartott az út: lehet, nem indultak pont akkor,
amikor telefonáltak, vagy esetleg meg is ebédeltek közben, vagy mi.Szerk: nekem meg elkészült a motorom - holnap megyek is érte!
Viszont pl.a hátsó féktárcsa is cserés volt (ennyit arról, hogy otthon
2 perc alatt kicserélem a fékbetétet), sajnos picit megdobta az árat.Szerk2: de voltak ilyen mókás dolgok, mint elöregedett csövezés, ami
mondjuk vákuumcsőnél nem kifejezetten előnyös dolog, meg például a
gyertyapipa is necces volt, azért hagyott ki néha-néha egy ütemet. De
így, hogy mindezek meg lettek javítva, alig várom, hogy kipróbáljam.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #13180 üzenetére
Nagyon frankó lett a gépem: ilyen jó még sosem volt!
(Látszik a különbség, hogy ha valaki hozzáértő csinálja,
meg ha valaki csak összegányolja, "jó lesz az" alapon.)Az alapjáratom kellőképpen alacsony, de nagyon stabil,
a motor járása tiszta, gázra jól reagál, megállva azonnal
visszaáll alapjáratra, stb. Motorféküzemben nem durrog,
és a leállításkor is elmarad a korábban szokásos láng...
Hidegen gáz nélkül indítható: a szívató jó, nem pörög fel
szinte egyáltalán, nem akar magától elmászni, jól megy.Kíváncsi vagyok, mennyit fog enni, 4L alattira számítok.
Mondjuk ma otthon hagytam, mert az akku még mindig
sz*r (a cégnél be kellett "bikáznom"), viszont töltés van,
szóval csak pár napot kell kibírni, amíg megjön az új.Ja és a hátsó fék most nagyon harapós lett, szóval oda
kell rá figyelni, mert meg lehet csúsztatni a hátsóját.
Ugyanakkora húzásra a karon nyilván szarabbul reagált
anno a szétkopott tárcsára szinte már fémen futó betét.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- iPhone topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Projektor topic
- Háztartási gépek
- Mercedes topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen