Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyogo83

    Topikgazda

    válasz FeniX- #81627 üzenetére

    Ez a legszanalmasabb az egeszben. Ahhoz buta/lusta, hogy megtanulja meg ugye igy konnyebb.
    Egy motor muszerfalanal max 20-30 perc alatt a kiolvasott tartalombol visszafejtem, hogy mit hol kell atirni ehhez. Utana nagyjabol abbol a szerianal mar par perc alatt menne ez, tovabb tart mire feltoltom valahova a tartalmat es varom hogy valaki segitsen.

    Tavaly meg tavalyelott amikor nagyon aktiv volt a csavo, folyamatosan neztem a HaHu-t tipus es km ora allas alapjan(plusz kulfoldi papiros/friss import) es szepen be lehetett azonositani, hogy melyik maganszemely neppernek illetve kereskedesnek dolgozik be eppen.

    Ezek mellett amugy tipikusan olyanhoz is kert segitseget, hogy bizonyos dizeleknel(pl 1.5 dCi) segitsenek megemelni a railnyomast a befecskendezokhoz "atmenetileg" ameddig nem cserelik ujra. Akinek ez nem mond semmit: sokat futott dizel befecsi rendszerenel ha kopott a magasnyomasu szivattyu, befecskendezo, akkor nehezen indul, gyalazatosan megy, stb. Ha ezzel a kis trukkel megmokoljak, akkor pillanatnyilag kivulrol ugy nez ki, hogy nincs baj a motorral(cserebe tobbet eszik egy kicsit). Tipikus nepper huzas ez is.
    2-3 ev gondolkodasi idot rahuznek az ilyen emberekre, mert ha ezek nem lennenek, akkor a neppernek is nehezebb dolga lenne.

Új hozzászólás Aktív témák