Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mumtaz

    senior tag

    válasz Laacika79 #81750 üzenetére

    Alapvetően nekem akkor inkább az volt a probléma, hogy ugyan soknak mondható Speedfight volt forgalomban itthon is, de egy fekete bárány volt, mert Peugeot. Éppen ezért relatíve kicsi volt a választék alkatrészek tekintetében. Mondjuk ebből a szempontból a Jetforce még nagyobb cumi. Főleg a TSDI.
    Speedfighthoz nem nagyon volt alkatrész. Igazság szerint akkor (pár éve) csak három gyártó hengereiből lehetett választani. A Motoforce, Naraku meg még valami erősen kínai gyártó. Gyári nem volt. Airsal alu henger lett volna, de akkoriban a többihez számolva nagyjából hatszor drágábban.

    Annyi viszont mázlis volt, hogy az egyéb alkatrészek, amik nem blokk, vagy motorspecifikusak, voltak rendesen, hisz ugye nem Peugeot, vagy Aprillia, vagy Piaggio karbit veszünk, hanem karbit. Legalább sok minden egyezett. Ellenben ami az idomokat, meg vázat, meg az első futót illeti, no az keményebb dió.

    Egyébként a futóművel pont a stabilitás volt a baj. Nem volt azon szétkopva semmi. Egyszerűen csak hülye konstrukció volt. Ráadásul azért az nem piskóta, hogy az első, más motorok mondjuk hátsó rugóstagjához képest szinte harmad/negyed akkora cuccnak kellett felfognia minden ébredő erőt mondjuk intenzív fékezéskor. Szét is ment a fenébe. Aztán találtam egy újat, de nem gyárit. fél évet bírt.

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

Új hozzászólás Aktív témák