Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Laacika79

    kezdő

    válasz Zoli bácsi #82382 üzenetére

    Szeretek ilyesfajta hozzáazóláat olvasni.
    2db simsonom volt fiatalabb koromban,az elsőt 93 ban vettem meg,előtte komárom volt kb 2 évig.
    A aimson egy álom gép volt a komár után majd ahogy telt az idő volt szerencsém Ts150 es Mz hez,volt 250-es szívtankos vagy csepp tankos (ki hogy mondja) Jawa-m,utánna volt 350-es Jawa-m is,ja és majd ki hagytam volt 250-es Etz-m is ami 330 köbcentisre volt fúrva,egész jól ment.
    Az Etz-t nagyon elbacta a német viszont a Simson egy nagyon jó kismotor volt.
    Igen bukósisak nélkül sok sok évet lemotoroztam de a váltásnál nem emlékszem olyanra hogy csak lakott területen kellett majd mindenhol.
    Lehet nem mindenki ért egyett velem de úgy gondolom ezt a kötelezett bukósisak hordást hogy felesleges kismotorra.Azt aláírom hogy megtöbbszöröződödd az autók száma a régmulthoz képest de ezzel az erővel a forgalomba közlekedő bicósaknak is kötelezett lehetne,alap kressz vizsgával,akár ők is tudnak 50-el menni.
    N-es volt a kismotor?Felénk bizonyos rendőrök szerint minden simson nagymotor volt.Hogy is van a kismotor megfogalmazása törvény szerint?
    50 köbcenti alatti legyen és 45km/h -ás sebességet ne tudja meghaladni,hát egy jó bebetta is simán ment ennyit,akkor?
    Örülök hogy egy picit éltem a régi jobb világban :R

Új hozzászólás Aktív témák